Ja goeie datum kunnen ook met carnaval doenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zullen we weer een datum afspreken?
De 25ste of zo?
Ik ga dan denk ik als Lamon.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:59 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja goeie datum kunnen ook met carnaval doen
in carnavalpakkies
Ik ben d'r ook bij zotezien.quote:
Het zou mijn niets verbazen.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kom als Jasun Voorhies en dan ga ik jullie allemaal afmaken behalve mijn vriend nikmans. 20 vliegen in éénklap hahahahahaha!
Jahr00n zal ons beschermen toch?quote:
Dan zijn wij 2ling..quote:Op zaterdag 11 februari 2012 18:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kom als Jasun Voorhies en dan ga ik jullie allemaal afmaken behalve mijn vriend nikmans. 20 vliegen in éénklap hahahahahaha!
Jij wel boerenjochquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ikjijallebei het volgende:
Ik kom gewoon met heel veel drugs en help jullie allen de vernielingen in.
Neem je gezellig je vriendin mee?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ikjijallebei het volgende:
Deze man mag blijvenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ikjijallebei het volgende:
Waarom neem jij mijn taak in? Heb ik je toestemming daarvoor gegeven?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:42 schreef ikjijallebei het volgende:
Dat is goed, jullie vinden elkaar vast aardig. Mocht er daadwerkelijk een meeting komenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:47 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Neem je gezellig je vriendin mee?
Vervullen wij nu dezelfde functie?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 19:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Waarom neem jij mijn taak in? Heb ik je toestemming daarvoor gegeven?
Die zal nooit komen. Zonde wel als iedereen in het echt net zo'n grote mond heeft zou het best heel leuk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 20:07 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Dat is goed, jullie vinden elkaar vast aardig. Mocht er daadwerkelijk een meeting komen
denken dat er geen meeting wasquote:Op maandag 13 februari 2012 16:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Die zal nooit komen. Zonde wel als iedereen in het echt net zo'n grote mond heeft zou het best heel leuk kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |