SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Ik flirt niet online.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, daar hoorde ik tot voor kort ook bij
nee hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het wordt makkelijker als de eerste maand voorbij is, kan ik je vertellen
Gelukkig weet ik ook dat niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zoenen was wel leuk
Zie je, nu geef je het zelf toe.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik flirt niet online.
Alleen voor de grap.
Een maand niet neuken is een pandapunt.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef kree het volgende:
Kan iemand nog effe dat pandapunten uitleggen???
Heb wat gemist volgens mij.
Ik vind het pas vanaf 2 maanden weer kut worden. Meestal duurt het dan ook zeker niet langer dan 3 maandenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef stefanhaan het volgende:
nee hoorvind het nog steeds net zo kut
Ik was nog niet op dat punt gekomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je, nu geef je het zelf toe.
Je hebt me nooit geprobeerd te hosselen.
Jah, gewoon de kroeg binnen wandelen, naar de knapste gozer lopen en vraag: Neuken?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het pas vanaf 2 maanden weer kut worden. Meestal duurt het dan ook zeker niet langer dan 3 maanden
Die tellen nog hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Maar tellen je oude punten ook, of begin je overnieuw na elke keer seks?
Overnieuw. Helaasquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
begint opnieuw, oude punten tellen nietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Nou helaas niet.quote:
Mag je ze niet gewoon opplakken zoals spaarzegels ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
begint opnieuw, oude punten tellen niet
Oh dan heb ik er een hoop hahahaaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een maand niet neuken is een pandapunt.
dat heb Ik nu bijnaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou helaas niet.
Want stel je voor ik had een keer geneukt en daarna een jaar niet meer.
Pfff wat had ik me dan kut gevoeld.
Nee maagden tellen dan weer niet mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dan heb ik er een hoop hahahaa
Wat is de prijs als je een x aantal punten hebt?
Ok, ik win dan lolquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maagden tellen dan weer niet mee.
Goed zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
En ik heb een 6 voor mijn tentamen!
oftopic maar ik ben gewoon heel blij!
Ben je nog maagd? Want dan kun je ze nog niet sparen. Dit is tevens een nieuwe motivatie voor onze maagden om ook eens te gaan neuken.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:
Oh dan heb ik er een hoop hahahaa
Wat is de prijs als je een x aantal punten hebt?
Ok dan blijf ik hier nog wel effe hangenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maagden tellen dan weer niet mee.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ja had het punt al begrepen maar ik begin er niet over.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
Kree, je komt helemaal niet wanhopig over, eerder geinteresseerd maar begin gewoon niet meer over dat verhaal, dat is indirect de aandacht er weer op vestigen (wat je blijkbaar leuk vindt). Gewoon mee ophouden.
een 6 is een 10, met een minimum aan inspanning en een maximum aan resultaatquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan ze voorlopig ook niet sparen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog geen kans gehad om pandapunten te sparen, en die tijd komt er hopelijk nog niet snel aan ook.
Een maandquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Hoeveel weken moet je droog staan voor een punt?
yayquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb ook een vakje gehaald. Wel relaxted
Mijn record is een 0. Had een 1 + strafpunt want was m'n naam vergetenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had een 0.6 voor een van mijn tentamens
nou ik heb er meer dan een week voor geleerd hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een 6 is een 10, met een minimum aan inspanning en een maximum aan resultaat![]()
Dus gefeliciteerd
Dat deed je dus wel. Ontwijk dat punt gewoon, scheelt heel wat gebash van andere mensen hier.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ja had het punt al begrepen maar ik begin er niet over.
Maar als anderen het doen dan ga ik er wel in mee.
Maakt me trouwens niet uit want ik kan er wel tegen.
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Maar even serieus, voor de mensen die geen maagd meer zijn. Worden jullie niet gewoon een beetje gek na een maand ofzo?
Ik kwam niet lager dan een driequote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had een 0.6 voor een van mijn tentamens
oh nee dat haal ik nietquote:
Kan moeilijk naar de kroeg gaan, de leukste vrouw aanspreken en zeggen "Neuken?"quote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Maar even serieus, voor de mensen die geen maagd meer zijn. Worden jullie niet gewoon een beetje gek na een maand ofzo?
jawel Ik Ben al gek en zit er regelmatig in een dipje doorquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Hahaaa, die verhalen over leeftijd enzulks weet je wel, *wink wink*quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
21 zie ik niet als te jong.
Maarja jullie weten de verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaaa, die verhalen over leeftijd enzulks weet je wel, *wink wink*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eerste maand is moeilijk, dan ligt het nog te vers in het geheugen. Maand 2 is even acceptatie en rustig weer eens verder kijken. Bij maand 3 begin je minder kieskeurig te worden, dus komt er meestal wel sex. Ben je over 5 maanden heen, dan treedt gewenning op en kun je je bijna niet meer voorstellen dat je ooit sex hebt gehadquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaaa, die verhalen over leeftijd enzulks weet je wel, *wink wink*ooh die kat is een snoesje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ga ik mijn kat ook lerenHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Mazar die heeft weer een te strenge eisenl...ik bedoel wensenlijstquote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef dawg het volgende:
de enige chick in dit topic die in mijn leeftijdsgroep valt is die stekelige hard-to-get madam.
de meeste mannen kunnen niet neuken wanneer ze willen als ze single zijn. dus ze moeten wel wennen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Bah dat laatste dusquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eerste maand is moeilijk, dan ligt het nog te vers in het geheugen. Maand 2 is even acceptatie en rustig weer eens verder kijken. Bij maand 3 begin je minder kieskeurig te worden, dus komt er meestal wel sex. Ben je over 5 maanden heen, dan treedt gewenning op en kun je je bijna niet meer voorstellen dat je ooit sex hebt gehad
Zoiets ja, je went er aanquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eerste maand is moeilijk, dan ligt het nog te vers in het geheugen. Maand 2 is even acceptatie en rustig weer eens verder kijken. Bij maand 3 begin je minder kieskeurig te worden, dus komt er meestal wel sex. Ben je over 5 maanden heen, dan treedt gewenning op en kun je je bijna niet meer voorstellen dat je ooit sex hebt gehad
Je weet niet eens of ze knap is en een goed innerlijk heeftquote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef dawg het volgende:
de enige chick in dit topic die in mijn leeftijdsgroep valt is die stekelige hard-to-get madam.
mazar?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mazar die heeft weer een te strenge eisenl...ik bedoel wensenlijst
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef dawg het volgende:
feestje voor ons vanavond?quote:
Dat je iets tussen je tanden hebt of dat ze je wil zoenenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef mrk.n het volgende:
Wat betekent het als iemand echt de hele tijd naar je mond kijkt?
Je bent te lang voor haar.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef mrk.n het volgende:
niksquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef mrk.n het volgende:
ze is ook hard-to-get-a-pic. overigens is mijn ambitie niet haar te hosselen (quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ze knap is en een goed innerlijk heeft
Straks is het het alter ego van emimich
Maar adak vind ik het wel weer prettig iemand eerst een beetje te leren kennen. Alleen jammer weer dat ik niet aan haar pakket voldoe, magoedquote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is ook hard-to-get-a-pic. overigens is mijn ambitie niet haar te hosselen (). zeg ik nu.
Tussen de ogen (naar de neusbrug) kijken valt minder op voor anderen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks
dat ze je niet in je ogen durft te kijken
ik kijk ook altijd naar de mond, dat is tenminste nog in het gezicht maar de ogen vind ik te eng
probeer er wel op te letten want heb ergens gelezen dat als je mensen vanaf het begin in hun ogen kijkt ze je sneller aardig vinden
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je iets tussen je tanden hebt of dat ze je wil zoenen
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.quote:
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks
dat ze je niet in je ogen durft te kijken
ik kijk ook altijd naar de mond, dat is tenminste nog in het gezicht maar de ogen vind ik te eng
probeer er wel op te letten want heb ergens gelezen dat als je mensen vanaf het begin in hun ogen kijkt ze je sneller aardig vinden
Dan had je gister bij "Voetbal" moeten kijken, daar gingen de topics vol in een minuut of zoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef kree het volgende:
Tering dit topic is bijna niet te volgen zo snel gaat het.'
Hahaha record om zo snel mogelijk vol te maken van een topic
Misschien is ze scheel?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.
[..]
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.
[..]
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.
nog veel te dicht bij die enge ogen brrrquote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tussen de ogen (naar de neusbrug) kijken valt minder op voor anderen.
Ik kom ook echt niet over als een onzeker of bang typequote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.
[..]
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.
[..]
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.
Het went wel, vind ik dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog veel te dicht bij die enge ogen brrr
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie nooit wanneer een vrouw me wil zoenen -_-quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie nooit wanneer een vrouw me wil zoenen -_-
Ja he he, dan heb ik 't wel door. Maar vrouwen durven dat niet (tenzij je echt mega-knap bent)quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.
Echt wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja he he, dan heb ik 't wel door. Maar vrouwen durven dat niet (tenzij je echt mega-knap bent)
Ze is oud (38) en heeft kinderen. Het lijkt mij onrealistisch.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je zelf een beter idee dan?
Ga je nog meer van deze cynische opmerkingen plaatsen of was dit de laatste?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.
te 'intiem' contactquote:Op woensdag 16 november 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het went wel, vind ik dan.
Wat vind jij precies zo eng aan ogen?
Milfen? Waarom wijs je die af? Er staat al I'd like to fuck in die afkortingquote:Op woensdag 16 november 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar oudere milfen en mannen achter me aan
Omdat ik geen relatie meer wil waar kinderen een rol in spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Milfen? Waarom wijs je die af? Er staat al I'd like to fuck in die afkorting
Als je er niet in kijkt voelt het wel minder eng, je moet dan echt focussen op de neusbrug.quote:
Als ze ouder zijn zijn die misschien al wel uit huis, die zijn alleen maar handig voor als je oud bent.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik geen relatie meer wil waar kinderen een rol in spelen
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze is oud (38) en heeft kinderen. Het lijkt mij onrealistisch.
[..]
[..]
Ga je nog meer van deze cynische opmerkingen plaatsen of was dit de laatste?
Maar die vrouwen zijn dan weer veel te oud voor mequote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze ouder zijn zijn die misschien al wel uit huis, die zijn alleen maar handig voor als je oud bent.
Teenage Mothers.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen zijn dan weer veel te oud voor me
Kom ik niet echt tegen, de meeste vrouwen krijgen pas kids ergens tussen hun 20e en 30e, wat nou net maakt dat vrouwen in mijn leeftijdsklasse nog (jonge) koters thuis hebben. Nee dank je, ik begin er niet nog een keer aan, sorrie.quote:
Is het door wat je hebt ook moeilijker om om te gaan met kinderen?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom ik niet echt tegen, de meeste vrouwen krijgen pas kids ergens tussen hun 20e en 30e, wat nou net maakt dat vrouwen in mijn leeftijdsklasse nog (jonge) koters thuis hebben. Nee dank je, ik begin er niet nog een keer aan, sorrie.
Mede daarom liep het steeds fout.
Is het definitief uit met je vriendin nu?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
Morgen ben ik in Zwolle. Ik heb een date met een heel mooi meisje.
Absoluut, tot m'n eigen spijtquote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is het door wat je hebt ook moeilijker om om te gaan met kinderen?
Neehoor, het gaat ook nog lang niet uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het definitief uit met je vriendin nu?
Succes met je date in elk geval, Zwolle is wel leuk.
Oh, dan snap ik het niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Neehoor, het gaat ook nog lang niet uit.
Dankjewel, dat komt wel goed.
Standaard misschien?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Ze stuurt me nu: Haha ja is goed. Ciaoo xxx.
Wat betekenen die drie kusjes, dat ze erg naar uitkijkt?
Dat je tot nu toe nog niet gefriendzoned bentquote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Waarom date je dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wel vervelend inderdaad. Kinderen kunnen onbewust hilarisch zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Absoluut, tot m'n eigen spijt
Gewoonte.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ikzelf ook niet de makkelijkste ben om een relatie mee te hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel vervelend inderdaad. Kinderen kunnen onbewust hilarisch zijn.
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je tot nu toe nog niet gefriendzoned bent
Als je date, is de friendszone iets wat je juist NIET wilt, toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?
Omdat je een vriendin hebt enzoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?
Maar als hij zo doorgaat, heeft hij er twee!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt enzo
De een heeft een tekort, de ander in overvloed.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als hij zo doorgaat, heeft hij er twee!!!
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijdquote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand een link naar de AVNZMG meet topic? Geef ik die effe een schopje
Je kunt beter een nieuwe maken, is wat duidelijker.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand een link naar de AVNZMG meet topic? Geef ik die effe een schopje
Of we spammen 'm effe vol, nog maar 30 posts nodig ;Dquote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt beter een nieuwe maken, is wat duidelijker.
Wilde jij het gaan organiseren dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of we spammen 'm effe vol, nog maar 30 posts nodig ;D
Wie o wie doen er mee?
Nee, kaneelquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde jij het gaan organiseren dan?
Ik begrijp dat normen en waarden een relatieve begrippen zijn. Maar ik kan met zekerheid zeggen dat die van jou fucked up zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Er is er ook maar 1 door gegaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nog naar geeneen geweest!
Oh ja, dat zei Benzin alquote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was er al eens eerder een toch?
Oh ja die in het park.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn er twee doorgegaan. Die ene in Utrecht en die ene bij haar thuis.
De friendzone houdt toch in dat ze je alleen als vriendschappelijk ziet?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je date, is de friendszone iets wat je juist NIET wilt, toch?
Ze weet wel dat ik een vriendin heb.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt enzo
MLiG zeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is maar een persoon naar beide meets geweest dacht ik.
Je hebt een vriendin die jouw al niet vertrouwt en je date met een ander meisje.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:49 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wat valt er niet te volgen? Ik heb gewoon een date met 'n meisje morgen.
Jep, want vrouwen willen nou eenmaal iemand die stoer is en zo, de lieve (single) schat laten ze massaal links liggenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin die jouw al niet vertrouwt en je date met een ander meisje.
Dat is wat ik niet snap.
Ze komt er toch niet achter. Ik weet ook niet precies waarom ik het doe, ik vind het gewoon spannend. En het is een leuk/mooi/interessant meisje.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt een vriendin die jouw al niet vertrouwt en je date met een ander meisje.
Dat is wat ik niet snap.
De lieve single mannen durven ze niet eens aan te spreken, zo krijgen de vrouwen niet eens de kans ze te dumpen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jep, want vrouwen willen nou eenmaal iemand die stoer is en zo, de lieve (single) schat laten ze massaal links liggen
Oke...quote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze komt er toch niet achter. Ik weet ook niet precies waarom ik het doe, ik vind het gewoon spannend. En het is een leuk/mooi/interessant meisje.
Ik lig wel in een deuk mocht ze er wel achter komen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze komt er toch niet achter. Ik weet ook niet precies waarom ik het doe, ik vind het gewoon spannend. En het is een leuk/mooi/interessant meisje.
Jij moet sowieso niet hypocriet gaan doen, serieus.quote:
Komt ze sowieso niet. Kan niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik lig wel in een deuk mocht ze er wel achter komen.
Op naar de volgende ruzie... Doe je goed! Zo laat je zien dat je betrouwbaar bent. Goed bezig. En nu weer studeren, oh nee je studeert niet meer... Ga anders eens wat werken. Dit is onzin.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben niet geniepig.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jij moet sowieso niet hypocriet gaan doen, serieus.
Dit.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben niet geniepig.
Ik werk, vier dagen per week. In februari begin ik weer aan de universiteit van Amsterdam.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op naar de volgende ruzie... Doe je goed! Zo laat je zien dat je betrouwbaar bent. Goed bezig. En nu weer studeren, oh nee je studeert niet meer... Ga anders eens wat werken. Dit is onzin.
Maakt niet uit, zelfs ik spreek niet af met de vrouwen waar ik ooit mee vreemd ben gegaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel, want ik ben niet geniepig.
Ga je eigenlijk altijd vreemd? Of alleen in deze relatie? ( voor zover je daar een antwoord op kan geven dan )quote:Op woensdag 16 november 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik werk, vier dagen per week. In februari begin ik weer aan de universiteit van Amsterdam.
Jij hebt ook met ze in bed gelegen enzo. Dat is vele stappen erger dan wat ik heb gedaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:54 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik werk, vier dagen per week. In februari begin ik weer aan de universiteit van Amsterdam.
[..]
Maakt niet uit, zelfs ik spreek niet af met de vrouwen waar ik ooit mee vreemd ben gegaan.
Nee. Ik ga sowieso niet meer vreemd.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk altijd vreemd? Of alleen in deze relatie? ( voor zover je daar een antwoord op kan geven dan )
Maakt niet uit. Jij gaat de eerste beste avond met iemand zoenen die je niet eens kent (en mogelijk meer) omdat hij maar een beetje aandacht geeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik ga sowieso niet meer vreemd.
Noem het dan geen daten.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je vriendin heeft dus gelijk dat ze je niet vertrouwt. Wat ben je toch ook een puberale kneus.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:51 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen, merk ik. En terecht.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Maakt niet uit. Jij gaat de eerste beste avond met iemand zoenen die je niet eens kent (en mogelijk meer) omdat hij maar een beetje aandacht geeft.
Het is een date, maar bij 'n date hoef je toch niet meteen intiem te zijn.quote:
Ik weet wie het zegt, dat maakt het verschil. Je bent zelf geen haar beter.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen, merk ik. En terecht.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen, merk ik. En terecht.
Dan noem je het eerder afspreken, vriendschappelijk. Een date heeft toch iets romantisch.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Het is een date, maar bij 'n date hoef je toch niet meteen intiem te zijn.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegt, dat maakt het verschil. Je bent zelf geen haar beter.
Ik weet niet hoe ik het moet noemen, we flirten in ieder geval wel een beetje maar ik weet wel dat ik niks met haar wil qua relatie.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan noem je het eerder afspreken, vriendschappelijk. Een date heeft toch iets romantisch.
Ja, leuk tegenover haar ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet noemen, we flirten in ieder geval wel een beetje maar ik weet wel dat ik niks met haar wil qua relatie.
Nah, dit is gewoon weer voer voor over een week, als zijn vriendin achter de date komt en hij weer depressief is omdat ze het (weer) uitmaakt.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
Life is unfair, that shit juist got proven again.
Wat dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
Life is unfair, that shit juist got proven again.
Hij heeft twee chicks die player.quote:
Hoezo voer voor over 'n week?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nah, dit is gewoon weer voer voor over een week, als zijn vriendin achter de date komt en hij weer depressief is omdat ze het (weer) uitmaakt.
Dat soort dingen moet je niet opzoeken, zeker niet gezien jouw situatie. Vind ik persoonlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik het moet noemen, we flirten in ieder geval wel een beetje maar ik weet wel dat ik niks met haar wil qua relatie.
En straks weer een probleem.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij heeft twee chicks die player.
Als er een probleem komt (wat niet kan), maar goed, ALS, zet ik het hier sowieso niet neer. Sowieso niet. Ik kijk wel uit zelfs.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En straks weer een probleem.
Ik zou er niet jaloers op zijn.
Twee is altiijd beter dan nul.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En straks weer een probleem.
Ik zou er niet jaloers op zijn.
Dit ja. Karma komt nog wel om de hoek kijkenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vriendin heeft dus gelijk dat ze je niet vertrouwt. Wat ben je toch ook een puberale kneus.
Neem dan gewoon geen relatie man.
Als jij zegt dat je depressief bent, interpreteer ik dat als een dipje.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:03 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hoezo voer voor over 'n week?Ze komt er namelijk niet achter, dat kan niet.
Jij studeert psychologie, kan je depressief worden van één specifieke situatie? Het stapelt zich meestal op, ik word er niet depressief van als mijn vriendin mij dumpt.
Met meerdere vrouwen bezig zijn is eigenlijk geen punt, zolang je maar niet liegt en bedriegt in wat voor een verhouding je hebt met degene.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Begin maar gewoon met één en hou het zo.
Ben ik ook mee bezig. Ik zoek het niet op aangezien ik wéét dat ze er niet achter kán komen. Het is voor jullie onbegrijpelijk om verliefd te zijn op iemand maar toch de flirten met mensen (blijf ik ook doen trouwens) en af te spreken zonder bijbedoelingen van mijn kant? Dat dat meisje mij leuk vindt is haar probleem.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:07 schreef -Strawberry- het volgende:
Even een opsomming:
- Je vindt het spannend
- Dat andere meisje wil meer dan vriendschap van je
- Je vind haar leuk/mooi/interessant
- Je gaat met haar op een date
- Jullie flirten
En dat terwijl je eigenlijk bezig zou moeten zijn het vertrouwen van je vriendin terug te winnen, als je echt voor haar wilt gaan. Nogmaals, onbegrijpelijk dat je dit zo opzoekt.
Dit ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Met meerdere vrouwen bezig zijn is eigenlijk geen punt, zolang je maar niet liegt en bedriegt in wat voor een verhouding je hebt met degene.
Nogal gevoelloos, vind je dat zelf ook niet als je eerlijk bent?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig. Ik zoek het niet op aangezien ik wéét dat ze er niet achter kán komen. Het is voor jullie onbegrijpelijk om verliefd te zijn op iemand maar toch de flirten met mensen (blijf ik ook doen trouwens) en af te spreken zonder bijbedoelingen van mijn kant? Dat dat meisje mij leuk vindt is haar probleem.
Dit klinkt heel erg als 'vreemdgaan kan geen kwaad zo lang de ander er maar niet achter komt'.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ben ik ook mee bezig. Ik zoek het niet op aangezien ik wéét dat ze er niet achter kán komen. Het is voor jullie onbegrijpelijk om verliefd te zijn op iemand maar toch de flirten met mensen (blijf ik ook doen trouwens) en af te spreken zonder bijbedoelingen van mijn kant? Dat dat meisje mij leuk vindt is haar probleem.
Kan maar zo, ik ben dan ook hard. Maar goed: ik ga niet vreemd. Snapje? Het is niet dat ik met dat meisje ga neuken, zeker niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nogal gevoelloos, vind je dat zelf ook niet als je eerlijk bent?
Leg eens uit waarom ze er niet achter kan komen. Want dat klinkt behoorlijk vaag. Niets is onmogelijk en zeker niet deze situatiequote:Op woensdag 16 november 2011 19:09 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je dingen doet achter de rug van je vriendin om.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:11 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kan maar zo, ik ben dan ook hard. Maar goed: ik ga niet vreemd. Snapje? Het is niet dat ik met dat meisje ga neuken, zeker niet.
Ik spreek met dat meisje af, mijn vriendin denkt dat ik met een vriend weg ben (mijn vriend weet hier ook vanaf) en het meisje in kwestie heeft het nummer van een andere telefoon van mij waar mijn vriendin geen weet van heeft (ik heb twee) plus het meisje heeft mijn Facebook niet. Hoe groot is de kans dat ze erachter komt?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom ze er niet achter kan komen. Want dat klinkt behoorlijk vaag. Niets is onmogelijk en zeker niet deze situatie
Nah. We kennen zijn vriendin niet. Genoeg dames die zich overal druk over maken. Het is nietjes om iets achter te houden, maar als je niets verkeerds doet is het in sommige situaties best te begrijpen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Als het echt onschuldig was, zou je het niet hoeven verbergen voor je vriendin.
Je zou bijna denken dat je iets te verbergen had.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik spreek met dat meisje af, mijn vriendin denkt dat ik met een vriend weg ben (mijn vriend weet hier ook vanaf) en het meisje in kwestie heeft het nummer van een andere telefoon van mij waar mijn vriendin geen weet van heeft (ik heb twee) plus het meisje heeft mijn Facebook niet. Hoe groot is de kans dat ze erachter komt?
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik spreek met dat meisje af, mijn vriendin denkt dat ik met een vriend weg ben (mijn vriend weet hier ook vanaf) en het meisje in kwestie heeft het nummer van een andere telefoon van mij waar mijn vriendin geen weet van heeft (ik heb twee) plus het meisje heeft mijn Facebook niet. Hoe groot is de kans dat ze erachter komt?
Beter ga je de term onmogelijk even anders interpreterenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat als ze dit weet, ze gekwetst wordt en het over is. En ik wil haar sowieso niet kwijt. Terwijl ik het zelf helemaal geen punt vind om dit te doen aangezien ik niet intiem ga doen, hooguit flirten maar ik heb mijn grenzen. Je spreekt zelf ook af met MLIG, wat zeik je eigenlijk? Vind ik nog erger. Stel, ik zou een seksdate hebben met het meisje in kwestie, is 't anders. Zo denk ik erover.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je dingen doet achter de rug van je vriendin om.
Dit lijkt me toch vrij relevant om te vertellen in een relatiequote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nah. We kennen zijn vriendin niet. Genoeg dames die zich overal druk over maken. Het is nietjes om iets achter te houden, maar als je niets verkeerds doet is het in sommige situaties best te begrijpen.
Ik bel geen vrienden op met snode plannen om te voorkomen dat iemand weet dat ik met iemand heb afgesproken, want ik ben niet zo gluiperig als jijquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat als ze dit weet, ze gekwetst wordt en het over is. En ik wil haar sowieso niet kwijt. Terwijl ik het zelf helemaal geen punt vind om dit te doen aangezien ik niet intiem ga doen, hooguit flirten maar ik heb mijn grenzen. Je spreekt zelf ook af met MLIG, wat zeik je eigenlijk? Vind ik nog erger. Stel, ik zou een seksdate hebben met het meisje in kwestie, is 't anders. Zo denk ik erover.
Maar waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef mrk.n het volgende:
Maar jullie hoeven mij niet duidelijk te maken dat het fout is t.o. haar trouwens. Ik ben gewoon een klootzak en dat weet ze zelf ook wel. Ik ga dit ook altijd doen denk ik, serieus.
Ik weet niet wat hij uit gaat spoken.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch vrij relevant om te vertellen in een relatie
Zij liegt er niet over, dat is het verschil.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat als ze dit weet, ze gekwetst wordt en het over is. En ik wil haar sowieso niet kwijt. Terwijl ik het zelf helemaal geen punt vind om dit te doen aangezien ik niet intiem ga doen, hooguit flirten maar ik heb mijn grenzen. Je spreekt zelf ook af met MLIG, wat zeik je eigenlijk? Vind ik nog erger. Stel, ik zou een seksdate hebben met het meisje in kwestie, is 't anders. Zo denk ik erover.
Hoi, ga je me nog lang negeren?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb niets te melden.
ik weet niet waarover het gaat in dit topic. ik heb nog steeds geen vriendin enzo. Heb wel een eng meisje op paiq met sterke bovenarmen die in het leger heeft gezeten ofzoiets.
dat is dus eng, want het leger + schandalen komt dagelijks wel in het nieuws.
om het aan te tonen, 20 minuten geleden zelfs nog. bijvoorbeeld :
http://www.telegraaf.nl/b(...)gleider__.html?p=2,1
ik heb ook een meisje op paiq die liever lijkt, maar zich volgens supersoep kleed als iemand die anale seks met negers wilt hebben.
ook eng dus.
nou voor het geval iemand zich het afvraagt.....
richard_prf post ook al tijden niets meer en heeft ook geen account meer, en heeft ook nog geen vriendin.
ook nog steeds niet iemand om diep in de ogen te kijken, wederzijds, heel onvoorstelbaar intiem.
zoals hier staat , want het is niet overdreven hoe erg dat gezien kan worden als ultiem doel:
http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html
ook geen vriendin voor richard. Hij gaat vrijdag naar de open dag van de utwente om te kijken of hij een studie kan beginnen hier in februari. veel verder is er niet in het leven.
verder niets te melden.
Simpel zat toch, je bent niet aan een relatie toe. Neem er dan ook geen, kan je doen wat je wil.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef mrk.n het volgende:
Maar jullie hoeven mij niet duidelijk te maken dat het fout is t.o. haar trouwens. Ik ben gewoon een klootzak en dat weet ze zelf ook wel. Ik ga dit ook altijd doen denk ik, serieus.
Ik weet niet, het is spannend. Ik weet dat het fout is en ik wil mijn vriendin ook helemaal niet kwijt, maar hoevaak ik het me ook voorneem om zulke dingen niet te doen, ik doe het toch.quote:
Heb je al een schaar gekocht? De vrouw achter de kassa zei dat de Aldi ze niet had.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb niets te melden.
ik weet niet waarover het gaat in dit topic. ik heb nog steeds geen vriendin enzo. Heb wel een meisje op paiq met sterke bovenarmen die in het leger heeft gezeten ofzoiets.
dat is dus eng, want die bovenarmen enzo. en ook het leger + schandalen komt dagelijks wel in het nieuws.
om het aan te tonen, 20 minuten geleden zelfs nog. bijvoorbeeld :
http://www.telegraaf.nl/b(...)gleider__.html?p=2,1
ik heb ook een meisje op paiq die liever lijkt, maar zich volgens supersoep kleed als iemand die anale seks met negers wilt hebben.
ook eng dus.
nou voor het geval iemand zich het afvraagt.....
richard_prf post ook al tijden niets meer en heeft ook geen account meer, en heeft ook nog geen vriendin.
ook nog steeds niet iemand om diep in de ogen te kijken, wederzijds, heel onvoorstelbaar intiem.
zoals hier staat , want het is niet overdreven hoe erg dat gezien kan worden als ultiem doel:
http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html
ook geen vriendin voor richard. Hij gaat vrijdag naar de open dag van de utwente om te kijken of hij een studie kan beginnen hier in februari. veel verder is er niet in het leven.
verder niets te melden.
nee ik heb nog geen schaar gekocht.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al een schaar gekocht? De vrouw achter de kassa zei dat de Aldi ze niet had.
Okido, stuur maar door die meid.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ook eng dus.
Dat is ook niet aardig.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Overigens werd er vandaag met mij geflirt. Kansloze jongen was dat.
Pics.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ook eng dus.
Be specific, misschien kan kree wat lerenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hij deed nogal zielig, werkelijk waar.
Het was een creepy jongen.
Ze hebben scharen in de hema, maar daar wilde je niet meer heen dacht ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik heb nog geen schaar gekocht.
en hij is ook niet in de koelkast. heel vervelend.
de enige manier hoe hij echt weg geraakt kan zijn uit me appartment is via het huisvuil. maar ik zie er tegenop om de vuilniszak door te zoeken.
Hij kan zijn ban al laten opheffen maar dat doet ie niet, dus dan zal hij wel niet meer willen posten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor het geval iemand zich afvraagt hoe het met richard gaat, richard_prf post ook al tijden niets meer en heeft ook geen werkend account meer, en heeft ook nog geen vriendin.
Het is fout om opmerkingen te plaatsen als 'ik hou je bed wel warm' en 'je weet dat je me altijd wakker kunt bellen' tijdens een vrij serieus gesprek.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Be specific, misschien kan kree wat leren
Dromen, dromen. Ik heb serieus nog wel een leuk blond meisje (blauwe ogen) van 18 voor jou die op negers valt, trouwens. Ze is heel grappig, een beetje mollig (maar wel op de goede plaatsen alleen een beetje een buik), leuk ordinair, lief/aardig en heeft schijt aan alles. Wat denk je ervan? Kledingstijl is wel een beetje standaard/'sexy' - ordinair trouwens.quote:
Dat tweede zeg ik ook heel vaak anders.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is fout om opmerkingen te plaatsen als 'ik hou je bed wel warm' en 'je weet dat je me altijd wakker kunt bellen' tijdens een vrij serieus gesprek.
Dat tweede met duidelijk seksueel getinte bedoeling, zeg maar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat tweede zeg ik ook heel vaak anders.![]()
Dat eerste dan weer niet.
Tering, perfectie bestaat blijkbaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dromen, dromen. Ik heb serieus nog wel een leuk blond meisje (blauwe ogen) van 18 voor jou die op negers valt, trouwens. Ze is heel grappig, een beetje mollig (maar wel op de goede plaatsen alleen een beetje een buik), leuk ordinair, lief/aardig en heeft schijt aan alles. Wat denk je ervan? Kledingstijl is wel een beetje standaard/'sexy' - ordinair trouwens.
Ehw, wat een glibber.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is fout om opmerkingen te plaatsen als 'ik hou je bed wel warm' en 'je weet dat je me altijd wakker kunt bellen' tijdens een vrij serieus gesprek.
combineren die tweequote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat tweede zeg ik ook heel vaak anders.![]()
Dat eerste dan weer niet.
Nee dat nooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat tweede met duidelijk seksueel getinte bedoeling, zeg maar.
Dan is het ook gewoon vriendelijk, en niet creepy.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat nooit.
Meer in de context van "mocht je me nodig hebben"
En dat is natuurlijk nooit seksueelquote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat nooit.
Meer in de context van "mocht je me nodig hebben"
Nee, ze is echt leuk. Ze is ook wel slim maar doet mbo niveau 3 ofzo. Ik zou haar wel als vriendin willen als ze er beter uitzag (al ziet ze er opzich wel goed uit), je kan echt met haar lachen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tering, perfectie bestaat blijkbaar.
Foto's, nummers, msn alles!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, ze is echt leuk. Ze is ook wel slim maar doet mbo niveau 3 ofzo. Ik zou haar wel als vriendin willen als ze er beter uitzag (al ziet ze er opzich wel goed uit), je kan echt met haar lachen.Alleen wij wonen ver van elkaar vandaan.
quote:
fine, toch bijna niemand behalve jullie hier die het lezen:quote:
oh ik wil er nog bijzeggen: ze heeft wel een heel leuk theekastje!!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
fine, toch bijna niemand behalve jullie hier die het lezen:
[ afbeelding ]
links staat badoo in de foto, maar dat komt omdat ik zonder moeite en zonder een gesprek te hebben gehad al een boel fotos en profielen en ook een badoo account van haar heb kunnen traceren.
Wie is dat? Ze ziet er wel een beetje onzeker uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
links staat badoo in de foto, maar dat komt omdat ik zonder moeite en zonder een gesprek te hebben gehad al een boel fotos en profielen en ook een badoo account van haar heb kunnen traceren.
Je moet thee kopen, dan kun je meisjes vragen of ze langskomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik wil er nog bijzeggen: ze heeft wel een heel leuk theekastje!!!!:D:D
iemand die ik als test op paiq een oneliner had gestuurd met : "hey, heb je zin om te chillen, tot dan" ofzoiets dergelijks.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wie is dat? Ze ziet er wel een beetje onzeker uit.
Kom op zeg.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iemand die ik als test op paiq een oneliner had gestuurd met : "hey, heb je zin om te chillen, tot dan" ofzoiets dergelijks.
nu denkt ze vast dat ik helemaal cool en chill en down ben enzo of hoe het tegenwoordig ook heet om cool en chill te zijn.
Ik vind wel dat Supersoep gelijk heeft, ze ziet eruit als zo'n meisje die met negers gaat. Beetje asociaal type.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iemand die ik als test op paiq een oneliner had gestuurd met : "hey, heb je zin om te chillen, tot dan" ofzoiets dergelijks.
nu denkt ze vast dat ik helemaal cool en chill en down ben enzo of hoe het tegenwoordig ook heet om cool en chill te zijn. dat kan ik niet volhouden dus ik zeg maar niets.
Ik kan der toyboy wel worden ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Goed jaarquote:
Wat is er mis met dat wakker bellen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ja maar thee, er staat heel vaak een houdbaarheidsdatum op.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet thee kopen, dan kun je meisjes vragen of ze langskomen.
Alsof thee snel bederft... Schenk het gewoon in als het 'n maandje over de datum is...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar thee, er staat heel vaak een houdbaarheidsdatum op.
en dan in burgerlijk nederland is het taboe om dingen te serveren waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is.
dus dan moet ik elke keer nieuwe thee kopen. niemand komt thee bij mij drinken op korte termijn, dus kan ik het beter uitstellen. anders moet ik straks 2 X thee kopen.
Dan moet je weer helemaal in slaap komen en ben je de volgende dag zo moe.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat wakker bellen?
Dan moet je zelf maar thee gaan drinken, je drinkt teveel melk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dan in burgerlijk nederland is het taboe om dingen te serveren waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is.
dus dan moet ik elke keer nieuwe thee kopen. niemand komt thee bij mij drinken op korte termijn, dus kan ik het beter uitstellen. anders moet ik straks 2 X thee kopen.
Het was niet behulpzaam bedoeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof thee snel bederft... Schenk het gewoon in als het 'n maandje over de datum is...
Mietje.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan moet je weer helemaal in slaap komen en ben je de volgende dag zo moe.
Heeft thee een houdbaarheidsdatum? En dat staat toch niet op de losse pakjes, dus dat merk je toch niet. En proeven doe je het waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja duh. in volle melk zit vet, en ik wil aankomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar thee gaan drinken, je drinkt teveel melk.
Je lijkt me niet het type dat een fatsoenlijk dieet volgt, van enkel melk en wat biscuits erbij kom je niet aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja duh. in melk zit vet, en ik wil aankomen.
ik had het 340 topics terug daarover al gehad
ja maar ik ben zo iemand die weet dat de thee over datum is. en dan dat gaat zeggen tegen de gasten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft thee een houdbaarheidsdatum? En dat staat toch niet op de losse pakjes, dus dat merk je toch niet. En proeven doe je het waarschijnlijk ook niet.
Nee, ik zie mezelf niet als asociaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
Wacht ho, alleen asociale types gaan met negers om?![]()
Je moet gewoon vaker eten denk ik, en meer vlees.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja duh. in melk zit vet, en ik wil aankomen.
ik had het 340 topics terug daarover al gehad
Alle etenswaren hebben verplicht een houdbaarheidsdatum op de verpakking. Het zegt iets bij producten die snel bederven, zoals bv. yoghurt, maar het zegt niets bij bv. ingevroren vlees, thee of zuurtjes.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft thee een houdbaarheidsdatum? En dat staat toch niet op de losse pakjes, dus dat merk je toch niet. En proeven doe je het waarschijnlijk ook niet.
Iemand een beurt geven is niet behulpzaam?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet behulpzaam bedoeld.
ja dat weet ik. ik eet en drink ook best wel vaak dingen die naar mijn mening langer houdbaar zijn dan de uiterste verkoopdatum of tenminste houdbaar tot datum.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle etenswaren hebben verplicht een houdbaarheidsdatum op de verpakking. Het zegt iets bij producten die snel bederven, zoals bv. yoghurt, maar het zegt niets bij bv. ingevroren vlees, thee of zuurtjes.
Ik ben niet echt gebaat bij toenaderingen van die creep of zijn irritante vriend die ik de deur nooit uit krijg.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand een beurt geven is niet behulpzaam?
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie daar recht op de grond toch echt wel iets liggen wat op een schaar lijkt de duidenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Niet meer binnenlaten dan en geen contact meer mee hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet echt gebaat bij toenaderingen van die creep of zijn irritante vriend die ik de deur nooit uit krijg.
ja als ze me vriendin was kon ik misschien die schaar lenen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ik zie daar recht op de grond toch echt wel iets liggen wat op een schaar lijkt de duiden
was ik niet meer van plan neequote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet meer binnenlaten dan en geen contact meer mee hebben
verstandigquote:
richard is veel aangekomen, en ziet er nu heel sterk uit. ook sterke armen enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker eten denk ik, en meer vlees.
Ik eet elke dag een gebakken ei met spek, nog geen kilo aangekomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard is veel aangekomen, en ziet er nu heel sterk uit. ook sterke armen enzo.
heeft hij gedaan door iets meer te eten, en vooral eieren.
ik heb ook wat besteld op internet, maar dat vertel ik misschie nooit nog wel als het succes heeft, en anders heeft het niet gewerkt en is het dus geen nuttig advies voor dit topic.
ik heb niets te melden wat goed werkt omdat ik faal tot nu toe
haha echte man dusquote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vriend van hem is nog veel erger
Hij maakt opmerkingen over strippoker enzo.
Dit. Niks doen aan beweging (zo min mogelijk) en veel eten/alcohol (bier) drinken en je hebt zo een flinke pens. Het is maar net wat je wil trouwens, of wil je goed gespierd zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een gebakken ei met spek, nog geen kilo aangekomen.
Wat wel helpt is gewoon heel veel eten (of veel bier drinken) en niets doen aan sport
Hoe/waarom raakte je dan met ze in gesprek?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ook geen rommel gaan eten... Je kunt beter gaan 'bulken' icm krachtsport.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat wel helpt is gewoon heel veel eten (of veel bier drinken) en niets doen aan sport
wat zijn daar voor opmerkingen over te maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet. ik doe ook al tijden niets aan sport, en eet echt zoveel mogelijk..... het is alleen zo moeilijk echt vol te houden want als ik een dag veel eet heb ik de volgende dag gewoon weer minder honger.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een groepsopdracht enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoe/waarom raakte je dan met ze in gesprek?
Ik zou dat soort dingen echt nooit zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha echte man dusmaar goed wel vervelend zulke dingen.
Gewoon negeren en geen contact meer mee hebben
ja ik heb weight gainer iets gekocht. ik ga volle melk met dat spul eten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet ook geen rommel gaan eten... Je kunt beter gaan 'bulken' icm krachtsport.
Nog twee dagen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt ze nu toch gedumpt dan?
alles is beter dan mager. laat ik maar beginnen met vet, ze zeggen dat dat het makkelijkst te krijgen isquote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit. Niks doen aan beweging (zo min mogelijk) en veel eten/alcohol (bier) drinken en je hebt zo een flinke pens. Het is maar net wat je wil trouwens, of wil je goed gespierd zijn?
Probeer ook eens krachtsport.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb weight gainer iets gekocht. ik ga volle melk met dat spul eten.
en ik ga proberen nog meer chocolade te eten, en ook blijven eten wat ik normaal ook eet verder aan groente enzo en dingen.
Nouja, hij had het over aankomen, niet over trainen. Als je gespierd wil worden gaat dat inderdaad niet werken neequote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet ook geen rommel gaan eten... Je kunt beter gaan 'bulken' icm krachtsport.
Mager >> bierbuik.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alles is beter dan mager. laat ik maar beginnen met vet, ze zeggen dat dat het makkelijkst te krijgen is
Is ook het moeilijkst weer weg te krijgen, zeker een pens.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alles is beter dan mager. laat ik maar beginnen met vet, ze zeggen dat dat het makkelijkst te krijgen is
Een krielkip is sowieso niet om aan te zien vind ik (geldt ook voor te dunne vrouwen trouwens). Dus ja, je hebt gelijk vind ik.quote:
Trainen helpt wel om een mooier lichaam te krijgen, vet vreten niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, hij had het over aankomen, niet over trainen. Als je gespierd wil worden gaat dat inderdaad niet werken nee.
Ik erger me kapot aan verkeerd eetadvies. "iets meer te eten en vooral eieren." Jou kennende neem je dan genoegen met een liter melk per dag en 3 boterhammen met kaas omdat het ''ietsje meer'' is dan wat je normaal gesproken eet, namelijk twee boterhammen per dag.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard is veel aangekomen, en ziet er nu heel sterk uit. ook sterke armen enzo.
heeft hij gedaan door iets meer te eten, en vooral eieren.
ik heb ook wat besteld op internet, maar dat vertel ik misschie nooit nog wel als het succes heeft, en anders heeft het niet gewerkt en is het dus geen nuttig advies voor dit topic.
ik heb niets te melden wat goed werkt omdat ik faal tot nu toe
wat is dan de seksistische opmerking.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap die kerels die zulke kansloze seksistische opmerkingen naar vrouwen toe maken sowieso niet.
Ik vind Oosteuropese breinaalden bloedgeil.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een krielkip is sowieso niet om aan te zien vind ik (geldt ook voor te dunne vrouwen trouwens). Dus ja, je hebt gelijk vind ik.
Dit ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap die kerels die zulke kansloze seksistische opmerkingen naar vrouwen toe maken sowieso niet.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Trainen helpt wel om een mooier lichaam te krijgen, vet vreten niet.
Het kan ook erger.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is dan de seksistische opmerking.
"strippoker. ja dat is poker met strippen"
? is dat zeggen dan fout en seksistisch ?
gast ik zeg toch, ik heb gewoon als ik een week echt veel eet, de week erna weer minder honger.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik erger me kapot aan verkeerd eetadvies. "iets meer te eten en vooral eieren." Jou kennende neem je dan genoegen met een liter melk per dag en 3 boterhammen met kaas omdat het ''ietsje meer'' is dan wat je normaal gesproken eet, namelijk twee boterhammen per dag.
Tel je calorieën en lees wat door op dutchbodybuilding.com.
Ik wil erop wedden dat je poeder voor eiwitshakes hebt gekocht, gaat inderdaad geen fluit helpen zonder goed basisdieet en een krachttrainingschema.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |