Maar als hij zo doorgaat, heeft hij er twee!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt enzo
De een heeft een tekort, de ander in overvloed.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als hij zo doorgaat, heeft hij er twee!!!
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijdquote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand een link naar de AVNZMG meet topic? Geef ik die effe een schopje
Je kunt beter een nieuwe maken, is wat duidelijker.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand een link naar de AVNZMG meet topic? Geef ik die effe een schopje
Of we spammen 'm effe vol, nog maar 30 posts nodig ;Dquote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt beter een nieuwe maken, is wat duidelijker.
Wilde jij het gaan organiseren dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of we spammen 'm effe vol, nog maar 30 posts nodig ;D
Wie o wie doen er mee?
Nee, kaneelquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde jij het gaan organiseren dan?
Ik begrijp dat normen en waarden een relatieve begrippen zijn. Maar ik kan met zekerheid zeggen dat die van jou fucked up zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Neehoor, het gaat ook nog lang niet uit.
Dankjewel, dat komt wel goed.
Er is er ook maar 1 door gegaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nog naar geeneen geweest!
Oh ja, dat zei Benzin alquote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was er al eens eerder een toch?
Oh ja die in het park.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn er twee doorgegaan. Die ene in Utrecht en die ene bij haar thuis.
De friendzone houdt toch in dat ze je alleen als vriendschappelijk ziet?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je date, is de friendszone iets wat je juist NIET wilt, toch?
Ze weet wel dat ik een vriendin heb.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt enzo
MLiG zeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is maar een persoon naar beide meets geweest dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |