Als je er niet in kijkt voelt het wel minder eng, je moet dan echt focussen op de neusbrug.quote:
Als ze ouder zijn zijn die misschien al wel uit huis, die zijn alleen maar handig voor als je oud bent.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik geen relatie meer wil waar kinderen een rol in spelen
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze is oud (38) en heeft kinderen. Het lijkt mij onrealistisch.
[..]
[..]
Ga je nog meer van deze cynische opmerkingen plaatsen of was dit de laatste?
Maar die vrouwen zijn dan weer veel te oud voor mequote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze ouder zijn zijn die misschien al wel uit huis, die zijn alleen maar handig voor als je oud bent.
Teenage Mothers.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen zijn dan weer veel te oud voor me
Kom ik niet echt tegen, de meeste vrouwen krijgen pas kids ergens tussen hun 20e en 30e, wat nou net maakt dat vrouwen in mijn leeftijdsklasse nog (jonge) koters thuis hebben. Nee dank je, ik begin er niet nog een keer aan, sorrie.quote:
Is het door wat je hebt ook moeilijker om om te gaan met kinderen?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom ik niet echt tegen, de meeste vrouwen krijgen pas kids ergens tussen hun 20e en 30e, wat nou net maakt dat vrouwen in mijn leeftijdsklasse nog (jonge) koters thuis hebben. Nee dank je, ik begin er niet nog een keer aan, sorrie.
Mede daarom liep het steeds fout.
Is het definitief uit met je vriendin nu?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
Morgen ben ik in Zwolle. Ik heb een date met een heel mooi meisje.
Absoluut, tot m'n eigen spijtquote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is het door wat je hebt ook moeilijker om om te gaan met kinderen?
Neehoor, het gaat ook nog lang niet uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het definitief uit met je vriendin nu?
Succes met je date in elk geval, Zwolle is wel leuk.
Oh, dan snap ik het niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Neehoor, het gaat ook nog lang niet uit.
Dankjewel, dat komt wel goed.
Standaard misschien?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Ze stuurt me nu: Haha ja is goed. Ciaoo xxx.
Wat betekenen die drie kusjes, dat ze erg naar uitkijkt?
Dat je tot nu toe nog niet gefriendzoned bentquote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Waarom date je dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wel vervelend inderdaad. Kinderen kunnen onbewust hilarisch zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Absoluut, tot m'n eigen spijt
Gewoonte.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ikzelf ook niet de makkelijkste ben om een relatie mee te hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel vervelend inderdaad. Kinderen kunnen onbewust hilarisch zijn.
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je tot nu toe nog niet gefriendzoned bent
Als je date, is de friendszone iets wat je juist NIET wilt, toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?
Omdat je een vriendin hebt enzoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?
Maar als hij zo doorgaat, heeft hij er twee!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt enzo
De een heeft een tekort, de ander in overvloed.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als hij zo doorgaat, heeft hij er twee!!!
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijdquote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand een link naar de AVNZMG meet topic? Geef ik die effe een schopje
Je kunt beter een nieuwe maken, is wat duidelijker.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand een link naar de AVNZMG meet topic? Geef ik die effe een schopje
Of we spammen 'm effe vol, nog maar 30 posts nodig ;Dquote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt beter een nieuwe maken, is wat duidelijker.
Wilde jij het gaan organiseren dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of we spammen 'm effe vol, nog maar 30 posts nodig ;D
Wie o wie doen er mee?
Nee, kaneelquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde jij het gaan organiseren dan?
Ik begrijp dat normen en waarden een relatieve begrippen zijn. Maar ik kan met zekerheid zeggen dat die van jou fucked up zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Er is er ook maar 1 door gegaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nog naar geeneen geweest!
Oh ja, dat zei Benzin alquote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was er al eens eerder een toch?
Oh ja die in het park.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn er twee doorgegaan. Die ene in Utrecht en die ene bij haar thuis.
De friendzone houdt toch in dat ze je alleen als vriendschappelijk ziet?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je date, is de friendszone iets wat je juist NIET wilt, toch?
Ze weet wel dat ik een vriendin heb.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt enzo
MLiG zeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is maar een persoon naar beide meets geweest dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |