Het is fout om opmerkingen te plaatsen als 'ik hou je bed wel warm' en 'je weet dat je me altijd wakker kunt bellen' tijdens een vrij serieus gesprek.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Be specific, misschien kan kree wat leren
Dromen, dromen. Ik heb serieus nog wel een leuk blond meisje (blauwe ogen) van 18 voor jou die op negers valt, trouwens. Ze is heel grappig, een beetje mollig (maar wel op de goede plaatsen alleen een beetje een buik), leuk ordinair, lief/aardig en heeft schijt aan alles. Wat denk je ervan? Kledingstijl is wel een beetje standaard/'sexy' - ordinair trouwens.quote:
Dat tweede zeg ik ook heel vaak anders.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is fout om opmerkingen te plaatsen als 'ik hou je bed wel warm' en 'je weet dat je me altijd wakker kunt bellen' tijdens een vrij serieus gesprek.
Dat tweede met duidelijk seksueel getinte bedoeling, zeg maar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat tweede zeg ik ook heel vaak anders.![]()
Dat eerste dan weer niet.
Tering, perfectie bestaat blijkbaar.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dromen, dromen. Ik heb serieus nog wel een leuk blond meisje (blauwe ogen) van 18 voor jou die op negers valt, trouwens. Ze is heel grappig, een beetje mollig (maar wel op de goede plaatsen alleen een beetje een buik), leuk ordinair, lief/aardig en heeft schijt aan alles. Wat denk je ervan? Kledingstijl is wel een beetje standaard/'sexy' - ordinair trouwens.
Ehw, wat een glibber.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is fout om opmerkingen te plaatsen als 'ik hou je bed wel warm' en 'je weet dat je me altijd wakker kunt bellen' tijdens een vrij serieus gesprek.
combineren die tweequote:Op woensdag 16 november 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat tweede zeg ik ook heel vaak anders.![]()
Dat eerste dan weer niet.
Nee dat nooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat tweede met duidelijk seksueel getinte bedoeling, zeg maar.
Dan is het ook gewoon vriendelijk, en niet creepy.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat nooit.
Meer in de context van "mocht je me nodig hebben"
En dat is natuurlijk nooit seksueelquote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat nooit.
Meer in de context van "mocht je me nodig hebben"
Nee, ze is echt leuk. Ze is ook wel slim maar doet mbo niveau 3 ofzo. Ik zou haar wel als vriendin willen als ze er beter uitzag (al ziet ze er opzich wel goed uit), je kan echt met haar lachen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Tering, perfectie bestaat blijkbaar.
Foto's, nummers, msn alles!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee, ze is echt leuk. Ze is ook wel slim maar doet mbo niveau 3 ofzo. Ik zou haar wel als vriendin willen als ze er beter uitzag (al ziet ze er opzich wel goed uit), je kan echt met haar lachen.Alleen wij wonen ver van elkaar vandaan.
quote:
fine, toch bijna niemand behalve jullie hier die het lezen:quote:
oh ik wil er nog bijzeggen: ze heeft wel een heel leuk theekastje!!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
fine, toch bijna niemand behalve jullie hier die het lezen:
[ afbeelding ]
links staat badoo in de foto, maar dat komt omdat ik zonder moeite en zonder een gesprek te hebben gehad al een boel fotos en profielen en ook een badoo account van haar heb kunnen traceren.
Wie is dat? Ze ziet er wel een beetje onzeker uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
links staat badoo in de foto, maar dat komt omdat ik zonder moeite en zonder een gesprek te hebben gehad al een boel fotos en profielen en ook een badoo account van haar heb kunnen traceren.
Je moet thee kopen, dan kun je meisjes vragen of ze langskomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh ik wil er nog bijzeggen: ze heeft wel een heel leuk theekastje!!!!:D:D
iemand die ik als test op paiq een oneliner had gestuurd met : "hey, heb je zin om te chillen, tot dan" ofzoiets dergelijks.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wie is dat? Ze ziet er wel een beetje onzeker uit.
Kom op zeg.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iemand die ik als test op paiq een oneliner had gestuurd met : "hey, heb je zin om te chillen, tot dan" ofzoiets dergelijks.
nu denkt ze vast dat ik helemaal cool en chill en down ben enzo of hoe het tegenwoordig ook heet om cool en chill te zijn.
Ik vind wel dat Supersoep gelijk heeft, ze ziet eruit als zo'n meisje die met negers gaat. Beetje asociaal type.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
iemand die ik als test op paiq een oneliner had gestuurd met : "hey, heb je zin om te chillen, tot dan" ofzoiets dergelijks.
nu denkt ze vast dat ik helemaal cool en chill en down ben enzo of hoe het tegenwoordig ook heet om cool en chill te zijn. dat kan ik niet volhouden dus ik zeg maar niets.
Ik kan der toyboy wel worden ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Goed jaarquote:
Wat is er mis met dat wakker bellen?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |