Nah. We kennen zijn vriendin niet. Genoeg dames die zich overal druk over maken. Het is nietjes om iets achter te houden, maar als je niets verkeerds doet is het in sommige situaties best te begrijpen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Als het echt onschuldig was, zou je het niet hoeven verbergen voor je vriendin.
Je zou bijna denken dat je iets te verbergen had.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik spreek met dat meisje af, mijn vriendin denkt dat ik met een vriend weg ben (mijn vriend weet hier ook vanaf) en het meisje in kwestie heeft het nummer van een andere telefoon van mij waar mijn vriendin geen weet van heeft (ik heb twee) plus het meisje heeft mijn Facebook niet. Hoe groot is de kans dat ze erachter komt?
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik spreek met dat meisje af, mijn vriendin denkt dat ik met een vriend weg ben (mijn vriend weet hier ook vanaf) en het meisje in kwestie heeft het nummer van een andere telefoon van mij waar mijn vriendin geen weet van heeft (ik heb twee) plus het meisje heeft mijn Facebook niet. Hoe groot is de kans dat ze erachter komt?
Beter ga je de term onmogelijk even anders interpreterenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat als ze dit weet, ze gekwetst wordt en het over is. En ik wil haar sowieso niet kwijt. Terwijl ik het zelf helemaal geen punt vind om dit te doen aangezien ik niet intiem ga doen, hooguit flirten maar ik heb mijn grenzen. Je spreekt zelf ook af met MLIG, wat zeik je eigenlijk? Vind ik nog erger. Stel, ik zou een seksdate hebben met het meisje in kwestie, is 't anders. Zo denk ik erover.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom je dingen doet achter de rug van je vriendin om.
Dit lijkt me toch vrij relevant om te vertellen in een relatiequote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nah. We kennen zijn vriendin niet. Genoeg dames die zich overal druk over maken. Het is nietjes om iets achter te houden, maar als je niets verkeerds doet is het in sommige situaties best te begrijpen.
Ik bel geen vrienden op met snode plannen om te voorkomen dat iemand weet dat ik met iemand heb afgesproken, want ik ben niet zo gluiperig als jijquote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat als ze dit weet, ze gekwetst wordt en het over is. En ik wil haar sowieso niet kwijt. Terwijl ik het zelf helemaal geen punt vind om dit te doen aangezien ik niet intiem ga doen, hooguit flirten maar ik heb mijn grenzen. Je spreekt zelf ook af met MLIG, wat zeik je eigenlijk? Vind ik nog erger. Stel, ik zou een seksdate hebben met het meisje in kwestie, is 't anders. Zo denk ik erover.
Maar waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef mrk.n het volgende:
Maar jullie hoeven mij niet duidelijk te maken dat het fout is t.o. haar trouwens. Ik ben gewoon een klootzak en dat weet ze zelf ook wel. Ik ga dit ook altijd doen denk ik, serieus.
Ik weet niet wat hij uit gaat spoken.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch vrij relevant om te vertellen in een relatie
Zij liegt er niet over, dat is het verschil.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:16 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Omdat als ze dit weet, ze gekwetst wordt en het over is. En ik wil haar sowieso niet kwijt. Terwijl ik het zelf helemaal geen punt vind om dit te doen aangezien ik niet intiem ga doen, hooguit flirten maar ik heb mijn grenzen. Je spreekt zelf ook af met MLIG, wat zeik je eigenlijk? Vind ik nog erger. Stel, ik zou een seksdate hebben met het meisje in kwestie, is 't anders. Zo denk ik erover.
Hoi, ga je me nog lang negeren?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb niets te melden.
ik weet niet waarover het gaat in dit topic. ik heb nog steeds geen vriendin enzo. Heb wel een eng meisje op paiq met sterke bovenarmen die in het leger heeft gezeten ofzoiets.
dat is dus eng, want het leger + schandalen komt dagelijks wel in het nieuws.
om het aan te tonen, 20 minuten geleden zelfs nog. bijvoorbeeld :
http://www.telegraaf.nl/b(...)gleider__.html?p=2,1
ik heb ook een meisje op paiq die liever lijkt, maar zich volgens supersoep kleed als iemand die anale seks met negers wilt hebben.
ook eng dus.
nou voor het geval iemand zich het afvraagt.....
richard_prf post ook al tijden niets meer en heeft ook geen account meer, en heeft ook nog geen vriendin.
ook nog steeds niet iemand om diep in de ogen te kijken, wederzijds, heel onvoorstelbaar intiem.
zoals hier staat , want het is niet overdreven hoe erg dat gezien kan worden als ultiem doel:
http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html
ook geen vriendin voor richard. Hij gaat vrijdag naar de open dag van de utwente om te kijken of hij een studie kan beginnen hier in februari. veel verder is er niet in het leven.
verder niets te melden.
Simpel zat toch, je bent niet aan een relatie toe. Neem er dan ook geen, kan je doen wat je wil.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:19 schreef mrk.n het volgende:
Maar jullie hoeven mij niet duidelijk te maken dat het fout is t.o. haar trouwens. Ik ben gewoon een klootzak en dat weet ze zelf ook wel. Ik ga dit ook altijd doen denk ik, serieus.
Ik weet niet, het is spannend. Ik weet dat het fout is en ik wil mijn vriendin ook helemaal niet kwijt, maar hoevaak ik het me ook voorneem om zulke dingen niet te doen, ik doe het toch.quote:
Heb je al een schaar gekocht? De vrouw achter de kassa zei dat de Aldi ze niet had.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik heb niets te melden.
ik weet niet waarover het gaat in dit topic. ik heb nog steeds geen vriendin enzo. Heb wel een meisje op paiq met sterke bovenarmen die in het leger heeft gezeten ofzoiets.
dat is dus eng, want die bovenarmen enzo. en ook het leger + schandalen komt dagelijks wel in het nieuws.
om het aan te tonen, 20 minuten geleden zelfs nog. bijvoorbeeld :
http://www.telegraaf.nl/b(...)gleider__.html?p=2,1
ik heb ook een meisje op paiq die liever lijkt, maar zich volgens supersoep kleed als iemand die anale seks met negers wilt hebben.
ook eng dus.
nou voor het geval iemand zich het afvraagt.....
richard_prf post ook al tijden niets meer en heeft ook geen account meer, en heeft ook nog geen vriendin.
ook nog steeds niet iemand om diep in de ogen te kijken, wederzijds, heel onvoorstelbaar intiem.
zoals hier staat , want het is niet overdreven hoe erg dat gezien kan worden als ultiem doel:
http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html
ook geen vriendin voor richard. Hij gaat vrijdag naar de open dag van de utwente om te kijken of hij een studie kan beginnen hier in februari. veel verder is er niet in het leven.
verder niets te melden.
nee ik heb nog geen schaar gekocht.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al een schaar gekocht? De vrouw achter de kassa zei dat de Aldi ze niet had.
Okido, stuur maar door die meid.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ook eng dus.
Dat is ook niet aardig.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Overigens werd er vandaag met mij geflirt. Kansloze jongen was dat.
Pics.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
ook eng dus.
Be specific, misschien kan kree wat lerenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, hij deed nogal zielig, werkelijk waar.
Het was een creepy jongen.
Ze hebben scharen in de hema, maar daar wilde je niet meer heen dacht ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik heb nog geen schaar gekocht.
en hij is ook niet in de koelkast. heel vervelend.
de enige manier hoe hij echt weg geraakt kan zijn uit me appartment is via het huisvuil. maar ik zie er tegenop om de vuilniszak door te zoeken.
Hij kan zijn ban al laten opheffen maar dat doet ie niet, dus dan zal hij wel niet meer willen posten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:21 schreef mylifeisgrey het volgende:
voor het geval iemand zich afvraagt hoe het met richard gaat, richard_prf post ook al tijden niets meer en heeft ook geen werkend account meer, en heeft ook nog geen vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |