SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Mwah botte harken schijnen meer succes te hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:42 schreef kree het volgende:
Die TT ook weer![]()
Mag hopen dat dat niet gebeurt.
Neequote:
Ja dit is nog wel interessant om het over te hebben ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah botte harken schijnen meer succes te hebben.
Als ik naar mijn omgeving kijken niet alleen sommige.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dit is nog wel interessant om het over te hebben ja.
Blijkbaar vallen (sommige) vrouwen daarop ofzo?
Vraag me af waarom, misschien kunnen de vrouwen er wat over zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik naar mijn omgeving kijken niet alleen sommige.
Het is stoer enzo, denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me af waarom, misschien kunnen de vrouwen er wat over zeggen.
Het gaat eigenlijk helemaal tegen mijn gedachte in om bot te zijn.
Maarja ik weet het ook niet
Het is niet bot, maar zelf verzekerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is niet bot, maar zelf verzekerd.
Aan onzekere verlegen jongentjes hebben vrouwen geen boodschap.
Macho en stoer enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
Lief is wat anders dan onzeker en verlegen he.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat moonwalk wel gelijk heeft. Veilig en beschermd voelen. En dat gaat niet samen met een verlegen onzeker persoon.quote:
Ik zie er al schattig uit het beste dan kan doen is er voor zorgen dat ik het ook niet ben.quote:
zelf verzekerd ben ik wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet ook niet te lief zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Lief is wat anders dan onzeker en verlegen he.
Ahja.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er al schattig uit het beste dan kan doen is er voor zorgen dat ik het ook niet ben.
Dat is dus mijn probleem.quote:
Wat versta je onder botte lul?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
zelf verzekerd ben ik wel.
Maar blijkbaar als je een botte lul ben dan maak je meer kans?
Daarbij opgeteld vind ik het zelf ook fijn als een man mij "aan kan" en niet overal ja op knikt. Dat hij beslissingen neemt en assertief is, knopen door hakt en een eigen mening over dingen heeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat moonwalk wel gelijk heeft. Veilig en beschermd voelen. En dat gaat niet samen met een verlegen onzeker persoon.
Denk ik dan.
Bijvoorbeeld grof zijn tegen een meid.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat versta je onder botte lul?
Ik zie soms dat mannen echt alles voor een vrouw doen. En dat gaat nooit wat worden.
Als een man niet alles doet voor een vrouw lukt het vaak wel
De lieve man noemt de andere man dan een botte lul.
Grof zijn is niet hetzelfde als zelfverzekerd hoor, maar je hoeft een vrouw niet continu zonder slag of stoot haar zin te gevenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld grof zijn tegen een meid.
Tja of noem het slap lullen en doen alsof je totaal geen interesse hebt in haar.
En blijkbaar trekt dat dan juist vrouwen aan.
TJa weet niet eigenlijk hoe ik het precies moet omschrijven.
Ja zoiets is het denk.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daarbij opgeteld vind ik het zelf ook fijn als een man mij "aan kan" en niet overal ja op knikt. Dat hij beslissingen neemt en assertief is, knopen door hakt en een eigen mening over dingen heeft.
Ik zou er doodmoe van worden als alles maar "kies jij maar" is, en er nooit ergens een verhitte discussie over ontstaat. Al die dingen passen wel een beetje bij het algemene beeld van een zelfverzekerde man. Breng je dat terug naar de oertijd dan heb je de holbewoner die op jacht gaat om een wild dier te vangen, en een vrouw aan haar haren mee naar zijn grot sleurt. Een holbewoner die verlegen met een grassprietje zou afwachten, zou niet lang overleven denk ik, en zichzelf niet kunnen voortplanten.
Goed, we leven nu niet meer in die tijd en emancipatie etc. , maar voor mij zit daar toch nog wel wat in, en ik denk voor veel vrouwen ook, al dan niet onbewust
Ik ben wel zo'n iemand die geen zin heeft in ruzies en die de vrede probeert te bewaken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daarbij opgeteld vind ik het zelf ook fijn als een man mij "aan kan" en niet overal ja op knikt. Dat hij beslissingen neemt en assertief is, knopen door hakt en een eigen mening over dingen heeft.
Ik zou er doodmoe van worden als alles maar "kies jij maar" is, en er nooit ergens een verhitte discussie over ontstaat. Al die dingen passen wel een beetje bij het algemene beeld van een zelfverzekerde man. Breng je dat terug naar de oertijd dan heb je de holbewoner die op jacht gaat om een wild dier te vangen, en een vrouw aan haar haren mee naar zijn grot sleurt. Een holbewoner die verlegen met een grassprietje zou afwachten, zou niet lang overleven denk ik, en zichzelf niet kunnen voortplanten.
Goed, we leven nu niet meer in die tijd en emancipatie etc. , maar voor mij zit daar toch nog wel wat in, en ik denk voor veel vrouwen ook, al dan niet onbewust
Dat weet ik wel zeker! Je moet als man je niet gedragen als een personelijke butler. En je moet heel goed en snel beslissingen kunnen maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou er doodmoe van worden als alles maar "kies jij maar" is, en er nooit ergens een verhitte discussie over ontstaat. Al die dingen passen wel een beetje bij het algemene beeld van een zelfverzekerde man. Breng je dat terug naar de oertijd dan heb je de holbewoner die op jacht gaat en een vrouw aan haar haren mee naar zijn grot sleurt. Een holbewoner die verlegen met een grassprietje zou afwachten, zou niet lang overleven denk ik, en zichzelf niet kunnen voortplanten.
Ja ok, maargoed jij weet het hahaha.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Grof zijn is niet hetzelfde als zelfverzekerd hoor, maar je hoeft een vrouw niet continu zonder slag of stoot haar zin te geven
Als je van te voren duidelijk bent over wat je wel en niet wilt komen er geen ruziesquote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel zo'n iemand die geen zin heeft in ruzies en die de vrede probeert te bewaken.
Precies, het staat voor mij niet gelijk aan de hele tijd ruzie makenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je van te voren duidelijk bent over wat je wel en niet wilt komen er geen ruzies
Helemaal mee eens, je brengt iemand ook niet elke dag ontbijt op bed. Als je dan ontbijt op bed krijgt is het speciaalquote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker! Je moet als man je niet gedragen als een personelijke butler. En je moet heel goed en snel beslissingen kunnen maken.
Een sterke eigen wil en mening is vaak ook belangrijk.
Weet ik maar jij hakt geen knopen doorquote:Op woensdag 16 november 2011 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok, maargoed jij weet het hahaha.
Ik kom hard voor mijn mening op maar die strookt dan weer niet ofzo tja, het is gewoon ook echt denk dat je iemand maar moet tegenkomen die "klikt"
En als je het niet met elkaar eens bent is dat geen punt. Als je elkaars mening maar respecteerd. En niet tot het bot door gaat om gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Precies, het staat voor mij niet gelijk aan de hele tijd ruzie maken
Als twee mensen dat niet kunnen dan snap ik sowieso niet hoe ze van plan zijn om samen grijs te wordenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als je het niet met elkaar eens bent is dat geen punt. Als je elkaars mening maar respecteerd. En niet tot het bot door gaat om gelijk te krijgen.
Of eigenlijk wat je nu wil zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Weet ik maar jij hakt geen knopen doorje hebt een hele sterke eigen mening over dingen waar je de knoop niet over door wil hakken. Ik denk dat dat een hele andere vorm van "bij je mening blijven is" . Het is niet de manier die ik nu bedoel in ieder geval
Daar worden ze zelf onzeker vanquote:
Hangt er van af natuurlijk waar de menings verschil over gaat.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als twee mensen dat niet kunnen dan snap ik sowieso niet hoe ze van plan zijn om samen grijs te worden
Nee jij durft bv ergens geen punt achter te zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
Of eigenlijk wat je nu wil zeggen.![]()
Ik hou teveel opties open?
Nee, je hakt geen knopen door, jij lost je problemen niet op doordat je geen knopen door hakt. Dat past juist niet bij het beeld van een man die beslissingen neemt en snel kan nadenken/schakelen om even heel cliche gezegd " de vrouw te redden/beschermen" .quote:Op woensdag 16 november 2011 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
Of eigenlijk wat je nu wil zeggen.![]()
Ik hou teveel opties open?
Ik ben ook niet goed in beslissingen maken hoor; zit ook wel een beetje in je karakter.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:21 schreef kree het volgende:
Ik faal![]()
Ja snap trouwens wel het punt.
En dat is dus *verzekerd zijn van jezelf *
Maarja blijft lastig hoor
Ik ben juist wel zo. Ik kan heel snel schakelen. Ik ben het type van na het eten, hier je schoenen en jas en hup auto in. En dan niks verklappen en ergens heen rijden voor koffie of een ijsje te eten.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, je hakt geen knopen door, jij lost je problemen niet op doordat je geen knopen door hakt. Dat past juist niet bij het beeld van een man die beslissingen neemt en snel kan nadenken/schakelen om even heel cliche gezegd " de vrouw te redden/beschermen" .
Niet elke vrouw is zo hoor ik spreek voor mezelf, maar er zijn veel vrouwen die daar onbewust toch voor bedanken.
Jij bent helemaal fan van de i like functie he op facebook hahaquote:
Je kan toch ook duidelijk zijn en toch geen keuzes kunnen maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
Je moet gewoon slagvaardiger zijn.
Gewoon duidelijk zijn tegen dat meisje wat je smst, dan ben je maar bot het is tenminste wel duidelijk.
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef ook_gek het volgende:
Jij bent helemaal fan van de i like functie he op facebook haha
Zoiets heb ik wel eens mee gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben juist wel zo. Ik kan heel snel schakelen. Ik ben het type van na het eten, hier je schoenen en jas en hup auto in. En dan niks verklappen en ergens heen rijden voor koffie of een ijsje te eten.
Tijdens praten kan ik heel snel schakelen en in het dagelijks leven ook. Niet denken maar doen!
[..]
Jij bent helemaal fan van de i like functie he op facebook haha
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan toch ook duidelijk zijn en toch geen keuzes kunnen maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |