Dat las ik ja vannachtquote:Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een beetje veel last van het feit dat de meeste mensen me totaal niet boeien, ik zou niet echt een geschikte hulpverlener zijn
Waarom heb je 2 onderbroeken aan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik sta te stuiteren van de cafeïne. Heb 2 onderbroeken aan en 2 paar sokken. Een warme trui met capuchon en sta te stuiteren. Heb ik al gezegd dat ik sta te stuiteren?
Dat wordt geen hosselen op deze manier straks.
Omdat ik straks 3 uur buiten moet staan. En dat is koud.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom heb je 2 onderbroeken aan?
Was je van plan te gaan hosselen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik sta te stuiteren van de cafeïne. Heb 2 onderbroeken aan en 2 paar sokken. Een warme trui met capuchon en sta te stuiteren. Heb ik al gezegd dat ik sta te stuiteren?
Dat wordt geen hosselen op deze manier straks.
watjequote:Op woensdag 16 november 2011 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik straks 3 uur buiten moet staan. En dat is koud.
Mijn kroonjuwelen vonden het niet zo leuk gister.
Altijd. Als een van mijn leuke collega's werkt.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was je van plan te gaan hosselen dan?
Thats the spirit!!quote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd. Als een van mijn leuke collega's werkt.
Wat kom jij toch over als een lief meisje, ik weet niet hoe je het doet maar je komt gewoon zo lief over. Zo liefquote:Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.
Het is gewoon engeltje, daarom hou ik zo van haar.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:56 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat kom jij toch over als een lief meisje, ik weet niet hoe je het doet maar je komt gewoon zo lief over. Zo lief.
Vindt van mezelf van wel eigenlijk.quote:
Je mag gratis wat van mijn botte harkendom meenemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben te lief, daarom probeer ik wat meer een botte hark te worden.
Okee bedankt, bitch.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je mag gratis wat van mijn botte harkendom meenemen.
Naieve kuthoer.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg over om je nu een klootzak te noemen.
Ik heb het ooit ergens gehoord in een tv serie.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
"Frospite", heloef, "frospite"??!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |