Uhm nee. Het is een versieren topic geen emotionele drama dip topic. Daarvoor ga je maar naar het psychiatrie topic ofso.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef kree het volgende:
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.
Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ik heb er geen problemen mee. Het is toch ook wel een beetje het topic ervoor.
Nu worden er mensen weg gejaagd hier die gewoon effe hun gevoelens neerzetten.
Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef kree het volgende:
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.
Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ik heb er geen problemen mee. Het is toch ook wel een beetje het topic ervoor.
Nu worden er mensen weg gejaagd hier die gewoon effe hun gevoelens neerzetten.
Hmmm zonde.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet het kutste groepje, geen klootzakken. Maar echt een succes zal het niet worden.
Ik vindt dat het vaste clubje hier er best over mag praten.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uhm nee. Het is een versieren topic geen emotionele drama dip topic. Daarvoor ga je maar naar het psychiatrie topic ofso.
Ik vind jou best lief.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.
Dat is eerder voor de suicidale types.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Uhm nee. Het is een versieren topic geen emotionele drama dip topic. Daarvoor ga je maar naar het psychiatrie topic ofso.
Sinds wanneer ben jij suicidaal dan heloef???quote:Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is eerder voor de suicidale types.
Ik word daar uitgekafferd als ik daar ga klagen.
Jeejquote:
Jij bent wel lief skatjequote:Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.
Dat ja, ik ben niet depri genoeg om daar te posten.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is eerder voor de suicidale types.
Ik word daar uitgekafferd als ik daar ga klagen.
Doe dat, we moeten wel een beetje goede reclame voor je maken hier natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt, daar heb je wel gelijk in, misschien zou ik dat er even bij moeten zetten.
Hihi.quote:
Ik heb daar ook mijn verhaal kunnen doen. Het valt best mee hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is eerder voor de suicidale types.
Ik word daar uitgekafferd als ik daar ga klagen.
Ik ben helemaal niet depri, maar volg dat topic wel zo af en toequote:Op woensdag 16 november 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ja, ik ben niet depri genoeg om daar te posten.
Ik word er zo droevig van om dat allemaal te lezen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet depri, maar volg dat topic wel zo af en toe
En lief.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word er zo droevig van om dat allemaal te lezen.
Als ik hier post zijn er altijd genoeg mensen die me er even op wijzen dat ik me aanstel zodat ik me minder zielig ga voelen en besef dat het allemaal wel meevalt. Jullie zijn best behulpzaam allemaal.
Mensen helpen ligt in m'n aard. Misschien wil ik later iets in de hulpverlening gaan doen of zoquote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik word er zo droevig van om dat allemaal te lezen.
Als ik hier post zijn er altijd genoeg mensen die me er even op wijzen dat ik me aanstel zodat ik me minder zielig ga voelen en besef dat het allemaal wel meevalt. Jullie zijn best behulpzaam allemaal.
Mensen helpen, ik kan het niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mensen helpen ligt in m'n aard. Misschien wil ik later iets in de hulpverlening gaan doen of zo
Ik ben ook een hork, maar dan nog help ik graag anderenquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen helpen, ik kan het niet.
Ik ben te horkerig
I've got 99 problems, but a bitch aint one.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen recht om depressief te zijn namelijk.![]()
Ik ben 17 en mijn grootste probleem is dat ik geen vriendin heb.
Tsja...
Klopt wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
I've got 99 problems, but a bitch aint one.![]()
Ik heb een beetje veel last van het feit dat de meeste mensen me totaal niet boeien, ik zou niet echt een geschikte hulpverlener zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben ook een hork, maar dan nog help ik graag anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |