abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 november 2011 @ 14:35:17 #251
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104435818
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef kree het volgende:
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.

Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ik heb er geen problemen mee. Het is toch ook wel een beetje het topic ervoor.
Nu worden er mensen weg gejaagd hier die gewoon effe hun gevoelens neerzetten.
Uhm nee. Het is een versieren topic geen emotionele drama dip topic. Daarvoor ga je maar naar het psychiatrie topic ofso.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104435841
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef kree het volgende:
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.

Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ik heb er geen problemen mee. Het is toch ook wel een beetje het topic ervoor.
Nu worden er mensen weg gejaagd hier die gewoon effe hun gevoelens neerzetten.
Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:35:54 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435847
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet het kutste groepje, geen klootzakken. Maar echt een succes zal het niet worden.
Hmmm zonde.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104435857
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Uhm nee. Het is een versieren topic geen emotionele drama dip topic. Daarvoor ga je maar naar het psychiatrie topic ofso.
Ik vindt dat het vaste clubje hier er best over mag praten.
Als er nou ineens een "vreemde" binnen komt die daarover begint dan is het een ander verhaal.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 16 november 2011 @ 14:36:29 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104435858
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.
Ik vind jou best lief.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104435875
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind jou best lief.
Goed punt, daar heb je wel gelijk in, misschien zou ik dat er even bij moeten zetten.
pi_104435902
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind jou best lief.
Jij bent ook wel lief hoor.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:37:51 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435906
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Uhm nee. Het is een versieren topic geen emotionele drama dip topic. Daarvoor ga je maar naar het psychiatrie topic ofso.
Dat is eerder voor de suicidale types. :')

Ik word daar uitgekafferd als ik daar ga klagen.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104435920
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is eerder voor de suicidale types. :')

Ik word daar uitgekafferd als ik daar ga klagen.
Sinds wanneer ben jij suicidaal dan heloef???
  woensdag 16 november 2011 @ 14:38:45 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435931
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ga heloef vrijdag knuffelen. O+
Jeej O+
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.
Jij bent wel lief skatje O+
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104435936
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is eerder voor de suicidale types. :')

Ik word daar uitgekafferd als ik daar ga klagen.
Dat ja, ik ben niet depri genoeg om daar te posten.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:39:32 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104435959
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Goed punt, daar heb je wel gelijk in, misschien zou ik dat er even bij moeten zetten.
Doe dat, we moeten wel een beetje goede reclame voor je maken hier natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij bent ook wel lief hoor.
Hihi. :@

quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat is eerder voor de suicidale types. :')

Ik word daar uitgekafferd als ik daar ga klagen.
Ik heb daar ook mijn verhaal kunnen doen. Het valt best mee hoor.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104435968
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat ja, ik ben niet depri genoeg om daar te posten.
Ik ben helemaal niet depri, maar volg dat topic wel zo af en toe
  woensdag 16 november 2011 @ 14:40:40 #264
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104436000
Het zijn allemaal klootzakken verdomme :(

en ik ben de grootste >:)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 16 november 2011 @ 14:41:13 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104436022
Ik heb geen recht om depressief te zijn namelijk. :')
Ik ben 17 en mijn grootste probleem is dat ik geen vriendin heb.

Tsja... :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104436034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet depri, maar volg dat topic wel zo af en toe
Ik word er zo droevig van om dat allemaal te lezen.
Als ik hier post zijn er altijd genoeg mensen die me er even op wijzen dat ik me aanstel zodat ik me minder zielig ga voelen en besef dat het allemaal wel meevalt. Jullie zijn best behulpzaam allemaal.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:42:55 #267
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104436078
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik word er zo droevig van om dat allemaal te lezen.
Als ik hier post zijn er altijd genoeg mensen die me er even op wijzen dat ik me aanstel zodat ik me minder zielig ga voelen en besef dat het allemaal wel meevalt. Jullie zijn best behulpzaam allemaal.
En lief.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104436122
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En lief.
De meesten wel ja *;
pi_104436133
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik word er zo droevig van om dat allemaal te lezen.
Als ik hier post zijn er altijd genoeg mensen die me er even op wijzen dat ik me aanstel zodat ik me minder zielig ga voelen en besef dat het allemaal wel meevalt. Jullie zijn best behulpzaam allemaal.
Mensen helpen ligt in m'n aard. Misschien wil ik later iets in de hulpverlening gaan doen of zo :)
pi_104436174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mensen helpen ligt in m'n aard. Misschien wil ik later iets in de hulpverlening gaan doen of zo :)
Mensen helpen, ik kan het niet.
Ik ben te horkerig :')
pi_104436189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mensen helpen, ik kan het niet.
Ik ben te horkerig :')
Ik ben ook een hork, maar dan nog help ik graag anderen :)
  woensdag 16 november 2011 @ 14:46:04 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104436205
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen recht om depressief te zijn namelijk. :')
Ik ben 17 en mijn grootste probleem is dat ik geen vriendin heb.

Tsja... :')
I've got 99 problems, but a bitch aint one. :7
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 16 november 2011 @ 14:47:51 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104436264
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

I've got 99 problems, but a bitch aint one. :7
Klopt wel.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104436325
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben ook een hork, maar dan nog help ik graag anderen :)
Ik heb een beetje veel last van het feit dat de meeste mensen me totaal niet boeien, ik zou niet echt een geschikte hulpverlener zijn :P
  woensdag 16 november 2011 @ 14:50:58 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104436395
Zo, ik sta te stuiteren van de cafeïne. Heb 2 onderbroeken aan en 2 paar sokken. Een warme trui met capuchon en sta te stuiteren. Heb ik al gezegd dat ik sta te stuiteren?

Dat wordt geen hosselen op deze manier straks.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')