abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104434666
depressieve boel hier. Loka, moet je niet eens iets anders doen dan computeren? Ik wordt er altijd moeilijk depri van iig.
Finally, someone let me out of my cage
pi_104434687
Ik wacht op bezoek, moet toch wat he. Nog 1 uurtje....
pi_104434798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:02 schreef minibeer het volgende:
depressieve boel hier. Loka, moet je niet eens iets anders doen dan computeren? Ik wordt er altijd moeilijk depri van iig.
Ik zit op de universiteit te wachten tot het half zes is :')
pi_104434829
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zit op de universiteit te wachten tot het half zes is :')
Hoezo dat dan?
Finally, someone let me out of my cage
pi_104434877
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Project, en ik doe de verslaglegging maar ik heb niets meer om verslag van te doen, dat is nog niet af .
pi_104434929
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bedoelt mensen die naast hun schoenen gaan lopen? Dat is misschien meer een negatieve karaktertrek en minder een kwestie van hoogbegaafdheid. Niet alle hoogbegaafden doen zoals jij 't voorstelt.
En ik voelde me helemaal niet aangevallen hoor :P

En trouwens, je wou toch afleiding hebben? Asjeblieft ;D
Ik bedoel mensen die het stempel hoogbegaafdheid misbruiken. En ik stelde niet voor dat alle hoogbegaafden dat deden, voor zover ik weet.
pi_104434997
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik bedoel mensen die het stempel hoogbegaafdheid misbruiken. En ik stelde niet voor dat alle hoogbegaafden dat deden, voor zover ik weet.
Gelukkig maar :)
pi_104435048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelukkig maar :)
Wat ben jij aan het doen?
pi_104435074
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat ben jij aan het doen?
Aan het wachten tot m'n bezoek er is om 15u. Misschien ga ik zo nog even een spelletje doen of verder met opruimen of zo, niks bijzonders eigenlijk
En ik luister altijd muziek :D
pi_104435433
Goedemiddag vrienden, ik kom weer even m'n dagelijkse portie aandacht vragen :')
Do what you love, love what you do!
pi_104435446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef kree het volgende:
Goedemiddag vrienden, ik kom weer even m'n dagelijkse portie aandacht vragen :')
lol :P
  woensdag 16 november 2011 @ 14:26:57 #237
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104435467
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef kree het volgende:
Goedemiddag vrienden, ik kom weer even m'n dagelijkse portie aandacht vragen :')
:') Mensen die vragen...
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104435515
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

:') Mensen die vragen...
Nou heb genoeg aandacht gehad hier maar dat kwam meer door me eigen lompheid denk |:(
Do what you love, love what you do!
pi_104435549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:28 schreef kree het volgende:

[..]

Nou heb genoeg aandacht gehad hier maar dat kwam meer door me eigen lompheid denk |:(
Hai Kreetje :W
  woensdag 16 november 2011 @ 14:29:45 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435589
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

:') Mensen die vragen...
Ik trek gewoon de aandacht.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104435590
I'm a sad sad panda.
pi_104435608
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
I'm a sad sad panda.
Gelukkig houden wij van je O+
pi_104435635
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik trek gewoon de aandacht.
Hier heb je de mijne, alsjeblieft.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:31:05 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435644
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
I'm a sad sad panda.
Wat is er skatje? Slecht groepje?
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104435664
quote:
9s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat is er skatje? Slecht groepje?
Niet het kutste groepje, geen klootzakken. Maar echt een succes zal het niet worden.
pi_104435679
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.

Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ik heb er geen problemen mee. Het is toch ook wel een beetje het topic ervoor.
Nu worden er mensen weg gejaagd hier die gewoon effe hun gevoelens neerzetten.
Do what you love, love what you do!
  woensdag 16 november 2011 @ 14:32:41 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435695
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hier heb je de mijne, alsjeblieft.
Ik heb nog geen aandachthoerfase vandaag dus bewaar hem.
Als ik begin te janken mag je hem geven.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104435734
Ik ga heloef vrijdag knuffelen. O+
  woensdag 16 november 2011 @ 14:33:53 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104435757
Zei er iemand panda?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104435788
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef kree het volgende:
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.

Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ik heb er geen problemen mee. Het is toch ook wel een beetje het topic ervoor.
Nu worden er mensen weg gejaagd hier die gewoon effe hun gevoelens neerzetten.
Ach, ik laat me niet zo snel wegjagen in elk geval, daarvoor is de rest van mijn leven te saai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')