Ik zit op de universiteit te wachten tot het half zes isquote:Op woensdag 16 november 2011 14:02 schreef minibeer het volgende:
depressieve boel hier. Loka, moet je niet eens iets anders doen dan computeren? Ik wordt er altijd moeilijk depri van iig.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zit op de universiteit te wachten tot het half zes is
Project, en ik doe de verslaglegging maar ik heb niets meer om verslag van te doen, dat is nog niet af .quote:
Ik bedoel mensen die het stempel hoogbegaafdheid misbruiken. En ik stelde niet voor dat alle hoogbegaafden dat deden, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen die naast hun schoenen gaan lopen? Dat is misschien meer een negatieve karaktertrek en minder een kwestie van hoogbegaafdheid. Niet alle hoogbegaafden doen zoals jij 't voorstelt.
En ik voelde me helemaal niet aangevallen hoor
En trouwens, je wou toch afleiding hebben? Asjeblieft ;D
Gelukkig maarquote:Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen die het stempel hoogbegaafdheid misbruiken. En ik stelde niet voor dat alle hoogbegaafden dat deden, voor zover ik weet.
Aan het wachten tot m'n bezoek er is om 15u. Misschien ga ik zo nog even een spelletje doen of verder met opruimen of zo, niks bijzonders eigenlijkquote:
lolquote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef kree het volgende:
Goedemiddag vrienden, ik kom weer even m'n dagelijkse portie aandacht vragen
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef kree het volgende:
Goedemiddag vrienden, ik kom weer even m'n dagelijkse portie aandacht vragen
Nou heb genoeg aandacht gehad hier maar dat kwam meer door me eigen lompheid denkquote:
Hai Kreetjequote:Op woensdag 16 november 2011 14:28 schreef kree het volgende:
[..]
Nou heb genoeg aandacht gehad hier maar dat kwam meer door me eigen lompheid denk
Ik trek gewoon de aandacht.quote:
Wat is er skatje? Slecht groepje?quote:
Niet het kutste groepje, geen klootzakken. Maar echt een succes zal het niet worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat is er skatje? Slecht groepje?
Ik heb nog geen aandachthoerfase vandaag dus bewaar hem.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hier heb je de mijne, alsjeblieft.
Ach, ik laat me niet zo snel wegjagen in elk geval, daarvoor is de rest van mijn leven te saai.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef kree het volgende:
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.
Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ik heb er geen problemen mee. Het is toch ook wel een beetje het topic ervoor.
Nu worden er mensen weg gejaagd hier die gewoon effe hun gevoelens neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |