Wat vervelend zeg!quote:Op woensdag 16 november 2011 01:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft het aan haar hart, terwijl ze tig jaar terug in een coma heeft gelegen en dus een levertransplantatie heeft gehad. Ze ademt moeilijk door haar hart en zit eigenlijk momenteel in een onzekere periode en ex weet dat en vind het nu een prima periode om me onbeschofte hufterige mail te sturen
Ik word ook wel wakker.quote:
Ik heb besloten te stoppen met mijn studie, dus nu niet meer nee.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Kun je dan niet iets creeren waardoor je wel moet?
Je hebt besloten met je studie te stoppen zodat je nu de hele dag in bed kan liggen..?quote:Op woensdag 16 november 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb besloten te stoppen met mijn studie
Nee, mijn studie is kut, waardoor ik er mee ga stoppen.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:55 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Je hebt besloten met je studie te stoppen zodat je nu de hele dag in bed kan liggen..?
Ik ben het even kwijt..
Moet je erom lachen?quote:Op woensdag 16 november 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar wat anders doen aangezien ik de problemen van anderen totaal niet serieus kan nemen op het moment.
Nee dat niet, zou ik nooit doen maar als je net iemand heb moet overtuigen dat er wel degelijk iemand is die haar zou missen als ze dood was vallen dit soort problemen nogal in het niet.quote:
Oh oke, dat is sowieso waar. Ik zou denk ik de meeste mensen die ik ken absoluut niet missen als ze doodgingen, knap dat jij dat kunt bij meerdere personen.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet, zou ik nooit doen maar als je net iemand heb moet overtuigen dat er wel degelijk iemand is die haar zou missen als ze dood was vallen dit soort problemen nogal in het niet.
Ik zou ook niet zoveel mensen missen alleen de mensen die me echt dierbaar zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke, dat is sowieso waar. Ik zou denk ik de meeste mensen die ik ken absoluut niet missen als ze doodgingen, knap dat jij dat kunt bij meerdere personen.
Ik denk dat er twee personen zijn de ik niet kwijt zou willen. Mijn familie hoort er niet bij, denk ik. Ze zijn wel grappig als gezelschap, maar voornamelijk een last.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zoveel mensen missen alleen de mensen die me echt dierbaar zijn.
Jammer zou ik het altijd wel vinden.
definieer "de meeste mensen" ?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke, dat is sowieso waar. Ik zou denk ik de meeste mensen die ik ken absoluut niet missen als ze doodgingen, knap dat jij dat kunt bij meerdere personen.
Ik snap het wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
definieer "de meeste mensen" ?
Komt wel hard over dit eigenlijk
Iedereen die ik ken behalve mijn vriend en een vriendin.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
definieer "de meeste mensen" ?
Komt wel hard over dit eigenlijk
En je ouders dan bijvoorbeeld, of broers en zussen en familie?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken behalve mijn vriend en een vriendin.
Die zou ik denk ik wel missen bij afwezigheid.
De rest zijn alleen maar personen die mij aan mijn leven binden en dus lastig zijn.
Ik voel zo weinig bij ze. Daarom denk ik niet dat ik ze oprecht zou missen. Ik begrijp ze helemaal niet en zij mij niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:12 schreef kree het volgende:
[..]
En je ouders dan bijvoorbeeld, of broers en zussen en familie?
Nou dat klinkt niet best, maarja zal er niet verder over vragen.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik voel zo weinig bij ze. Daarom denk ik niet dat ik ze oprecht zou missen. Ik begrijp ze helemaal niet en zij mij niet.
Er hoort niet echt een uitleg bij hoor, ik heb gewoon niet het idee dat ze me echt dierbaar zijn. Het is verder niets ernstigs ofzo, alleen maar het toppunt van ondankbaarheid.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat klinkt niet best, maarja zal er niet verder over vragen.
Uitleg mag via DM als je het kwijt wil, of PM
Ja maar hoe kan dat dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er hoort niet echt een uitleg bij hoor, ik heb gewoon niet het idee dat ze me echt dierbaar zijn. Het is verder niets ernstigs ofzo, alleen maar het toppunt van ondankbaarheid.
Niet dat ik weet, ze houden van mij maar ik niet van hen, waarom weet ik ook zelf eigenlijk niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan dat dan?
Ik was helemaal kapot toen mijn vader overleed en nu nog steeds eigenlijk.
En jij zegt in feite dat het je geen reet uitmaakt...?
Raar hoor, maar er zal wel een langer verhaal achter zitten denk ik.
Maar zit er dan wat achter ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ze houden van mij maar ik niet van hen, waarom weet ik ook zelf eigenlijk niet.
Ik snap het zelf ook niet. Maar ik kan moeilijk gaan zeggen dat ik enorm van ze houd terwijl ik er eigenlijk niets bij voel, toch? Het zal wel hard zijn ja, maar ik lieg niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:
[..]
Maar zit er dan wat achter ofzo?
Rare gedachte hoor, ik heb constant ruzie met mn moeder maar het zou me wel heel erg verdrietig maken als ze zou overlijden.
En nu zeg jij gewoon keihard dat het je niks uitmaakt.
Nee kan ik niet begrijpen, sorry
Ik veroordeel je ook niet, maar vraag me dan af waarom?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet. Maar ik kan moeilijk gaan zeggen dat ik enorm van ze houd terwijl ik er eigenlijk niets bij voel, toch? Het zal wel hard zijn ja, maar ik lieg niet.
Hoe moet ik dat nu weten?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ik veroordeel je ook niet, maar vraag me dan af waarom?
Dat ben je vast niet. Maarja ik weet het ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 02:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat nu weten?
Waarschijnlijk omdat ik een koud en harteloos persoon ben ofzo.
Maar ik ga proberen te slapen, welterusten.
Oh for Christ sakes.quote:Op woensdag 16 november 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah, heloef nu heb ik je facebook ook.
Nee, vertel?quote:Op woensdag 16 november 2011 03:09 schreef heloef het volgende:
U kent de bekende methode, linkje DM, alles.
Faye?quote:Op woensdag 16 november 2011 02:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat niet, zou ik nooit doen maar als je net iemand heb moet overtuigen dat er wel degelijk iemand is die haar zou missen als ze dood was vallen dit soort problemen nogal in het niet.
Ja leuk altijd, iedereen lekker vrolijk. In het verkeer ook enzo. Iedereen ziek. Heerlijk, najaar!quote:Op woensdag 16 november 2011 03:48 schreef Sinji het volgende:
Bohhh, winterdepressies komen er aan merk ik. Everybody so gloomy..
Hellep ik ben een lustobject gewordenquote:Op woensdag 16 november 2011 02:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Newbie je ziet er inderdaad ouder uit dan 16. En best een lekker ding ook!
Dit is toch echt je eigen schuld. Jullie hebben bonje gehad en hij is klaar met jou. Alleen zie jij dat niet in.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:54 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik ook echt gedaan na vanavond . Ik had hem dus een berichtje gestuurd om hem te bedanken ergens voor en kreeg als antwoord het boeit me niet wat je allemaal schrijft oke dus , het hoeft van mij niet meer oke . Ik heb het liever niet Thanx
En ja dat aardig eikelig als je weet dat iemand met een hele zieke moeder zit
Mee eens. Zwaar vermoeiend, lijkt wel een wedstrijd wie het meest down is hierquote:Op woensdag 16 november 2011 07:37 schreef mrk.n het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat de mensen die hier constant lopen te zeiken/janken en depressief te doen, dat beter buiten dit topic kunnen doen? Daar heb je het depressie topic of hoe voel je je nu topic of de DM/PM voor.
quote:Op woensdag 16 november 2011 07:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mee eens. Zwaar vermoeiend, lijkt wel een wedstrijd wie het meest down is hier
Jij bent mijn bitch!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |