Ik deed sowieso alles liever alleen. In groepjes werken vond ik klote, mede omdat ik dan weer bij ongemotiveerde overblijfsels terecht kwamquote:Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerste kwartaal was ik projectleider, dus kon ik zelf de groep maken. En iedereen wil eigenlijk weer in die groep, maar dat mag niet meer.
Ik werk wel graag samen, maar inderdaad niet met dat soort typjes en uiteindelijk komt het er altijd op neer dat ik alles doe of dat ik niets doe omdat er zo'n gast bij zit die zichzelf geweldig vind.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik deed sowieso alles liever alleen. In groepjes werken vond ik klote, mede omdat ik dan weer bij ongemotiveerde overblijfsels terecht kwam
Hihi, ik zit nu bij een groepje dat heel hard doorwerkt zodat ik maar weinig hoef te doenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, groepjes maken was ik altijd bar slecht in. Ik kwam altijd bij de overblijfsels terecht
Mooi, dan ben jij dus zo iemand waarmee ik niet zou hoeven werken.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hihi, ik zit nu bij een groepje dat heel hard doorwerkt zodat ik maar weinig hoef te doen
Als mijn partner vindt dat hij vet goed is en alles beter kan, wie ben ik dan om zijn vrijwillige bijdrage af te wijzen?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooi, dan ben jij dus zo iemand waarmee ik niet zou hoeven werken.
Slap em gewoon, en doe zelf ook ietsquote:Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als mijn partner vindt dat hij vet goed is en alles beter kan, wie ben ik dan om zijn vrijwillige bijdrage af te wijzen?
Je moet in een project altijd je eigen werk zoeken, gewoon achterover gaan zitten omdat een ander het wel doet schiet niemand iets mee op.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als mijn partner vindt dat hij vet goed is en alles beter kan, wie ben ik dan om zijn vrijwillige bijdrage af te wijzen?
Ik heb de verslaglegging helemaal gedaan, maar dat is nu af en aan het soldeerwerk kan er maar één tegelijk werkenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:39 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Slap em gewoon, en doe zelf ook iets
Ik heb mijn deel volgens de taakverdeling nu af, nu moet ik een soort van wachten tot een presentatie in elkaar gezet moet worden volgens mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moet in een project altijd je eigen werk zoeken, gewoon achterover gaan zitten omdat een ander het wel doet schiet niemand iets mee op.
Ok, zo kwam het niet over met je vorige uitspraak. Anyhow, ik ga nog even een kwartiertje chillen hier zonder internets.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb mijn deel volgens de taakverdeling nu af, nu moet ik een soort van wachten tot een presentatie in elkaar gezet moet worden volgens mij.
Mijn partner heeft nogal wat werk 'geclaimd', zodat ik nu klaar ben en hij morgen pasquote:Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, zo kwam het niet over met je vorige uitspraak. Anyhow, ik ga nog even een kwartiertje chillen hier zonder internets.
ben je dan ook wel opzichquote:Op woensdag 16 november 2011 12:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn partner heeft nogal wat werk 'geclaimd', zodat ik nu klaar ben en hij morgen pas
En nu voel ik me een profiteur.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dit is toch echt je eigen schuld. Jullie hebben bonje gehad en hij is klaar met jou. Alleen zie jij dat niet in.
Die foto heeft hij niet voor jou gemaakt en dus intereseert het hem niet wat jij er van vind. Dus dat bedankje van jou slaat dan ook nergens op in zijn ogen.
En het is rot dat jij in je huidige situatie zit, maar dat is niet zijn probleem.
Jij zegt van, hij kan niet met je omgaan na die bonje en normaal doen. Ik denk eerder dat jij niet wilt inzien dat er niks meer is en dat jij keer op keer contact zoekt met hem waar hij niet op zit te wachten.
Stop daar nou eens mee. Het is over en uit en klaar.
Ik zal het zelfde reageren. Als ik klaar ben met iemand en die geen blijft contact zoeken zal ik daar ook moe van worden. En al zal die hele familie op sterven liggen. Dat is dan niet mijn probleem
Niet iedereen is het daarover eens. Er zijn ook geleerden die het vanaf 140 rekenen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan al? Jezus, dat is ook niet bijzonder.
Dat is volgens mij meer dan twee procent van de bevolking al. Dan word je wel erg snel hoogbegaafd genoemd hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet iedereen is het daarover eens. Er zijn ook geleerden die het vanaf 140 rekenen.
Maar 130 is ook al bijzonder hoog hoor.
Een hoger IQ hebben dan 97,5% van de bevolking en dat niet bijzonder noemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan al? Jezus, dat is ook niet bijzonder.
Dat zijn een paar mensen per VWO-klasquote:Op woensdag 16 november 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een hoger IQ hebben dan 97,5% van de bevolking en dat niet bijzonder noemen.
Linkje van je Facebook in mijn DM, waar is ie?quote:Op woensdag 16 november 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een hoger IQ hebben dan 97,5% van de bevolking en dat niet bijzonder noemen.
Na ja waar moet ik nu lopen janken?quote:Op woensdag 16 november 2011 07:37 schreef mrk.n het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat de mensen die hier constant lopen te zeiken/janken en depressief te doen, dat beter buiten dit topic kunnen doen? Daar heb je het depressie topic of hoe voel je je nu topic of de DM/PM voor.
Valt wel mee vind ik. Mensen denken bij hoogbegaafd meteen aan Einstein, alsof hij de belichaaming van hoogbegaafdheid is. Dat terwijl het gewoon een begrip om een IQ van 130 of hoger aan te tonen is. Je bent dan gewoon hoog begaafd. Of het in de praktijk een beetje tot uiting komt is een tweede. Dat hangt af van motivatie en concentratie.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer dan twee procent van de bevolking al. Dan word je wel erg snel hoogbegaafd genoemd hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |