SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Ik flirt niet online.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, daar hoorde ik tot voor kort ook bij
nee hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het wordt makkelijker als de eerste maand voorbij is, kan ik je vertellen
Gelukkig weet ik ook dat niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zoenen was wel leuk
Zie je, nu geef je het zelf toe.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik flirt niet online.
Alleen voor de grap.
Een maand niet neuken is een pandapunt.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef kree het volgende:
Kan iemand nog effe dat pandapunten uitleggen???
Heb wat gemist volgens mij.
Ik vind het pas vanaf 2 maanden weer kut worden. Meestal duurt het dan ook zeker niet langer dan 3 maandenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:05 schreef stefanhaan het volgende:
nee hoorvind het nog steeds net zo kut
Ik was nog niet op dat punt gekomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je, nu geef je het zelf toe.
Je hebt me nooit geprobeerd te hosselen.
Jah, gewoon de kroeg binnen wandelen, naar de knapste gozer lopen en vraag: Neuken?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik vind het pas vanaf 2 maanden weer kut worden. Meestal duurt het dan ook zeker niet langer dan 3 maanden
Die tellen nog hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Maar tellen je oude punten ook, of begin je overnieuw na elke keer seks?
Overnieuw. Helaasquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
begint opnieuw, oude punten tellen nietquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef Myraela het volgende:
Nou helaas niet.quote:
Mag je ze niet gewoon opplakken zoals spaarzegels ofzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
begint opnieuw, oude punten tellen niet
Oh dan heb ik er een hoop hahahaaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Een maand niet neuken is een pandapunt.
dat heb Ik nu bijnaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou helaas niet.
Want stel je voor ik had een keer geneukt en daarna een jaar niet meer.
Pfff wat had ik me dan kut gevoeld.
Nee maagden tellen dan weer niet mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dan heb ik er een hoop hahahaa
Wat is de prijs als je een x aantal punten hebt?
Ok, ik win dan lolquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maagden tellen dan weer niet mee.
Goed zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
En ik heb een 6 voor mijn tentamen!
oftopic maar ik ben gewoon heel blij!
Ben je nog maagd? Want dan kun je ze nog niet sparen. Dit is tevens een nieuwe motivatie voor onze maagden om ook eens te gaan neuken.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:
Oh dan heb ik er een hoop hahahaa
Wat is de prijs als je een x aantal punten hebt?
Ok dan blijf ik hier nog wel effe hangenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maagden tellen dan weer niet mee.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ja had het punt al begrepen maar ik begin er niet over.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
Kree, je komt helemaal niet wanhopig over, eerder geinteresseerd maar begin gewoon niet meer over dat verhaal, dat is indirect de aandacht er weer op vestigen (wat je blijkbaar leuk vindt). Gewoon mee ophouden.
een 6 is een 10, met een minimum aan inspanning en een maximum aan resultaatquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan ze voorlopig ook niet sparen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog geen kans gehad om pandapunten te sparen, en die tijd komt er hopelijk nog niet snel aan ook.
Een maandquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Hoeveel weken moet je droog staan voor een punt?
yayquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb ook een vakje gehaald. Wel relaxted
Mijn record is een 0. Had een 1 + strafpunt want was m'n naam vergetenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had een 0.6 voor een van mijn tentamens
nou ik heb er meer dan een week voor geleerd hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een 6 is een 10, met een minimum aan inspanning en een maximum aan resultaat![]()
Dus gefeliciteerd
Dat deed je dus wel. Ontwijk dat punt gewoon, scheelt heel wat gebash van andere mensen hier.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ja had het punt al begrepen maar ik begin er niet over.
Maar als anderen het doen dan ga ik er wel in mee.
Maakt me trouwens niet uit want ik kan er wel tegen.
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Maar even serieus, voor de mensen die geen maagd meer zijn. Worden jullie niet gewoon een beetje gek na een maand ofzo?
Ik kwam niet lager dan een driequote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had een 0.6 voor een van mijn tentamens
oh nee dat haal ik nietquote:
Kan moeilijk naar de kroeg gaan, de leukste vrouw aanspreken en zeggen "Neuken?"quote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Maar even serieus, voor de mensen die geen maagd meer zijn. Worden jullie niet gewoon een beetje gek na een maand ofzo?
jawel Ik Ben al gek en zit er regelmatig in een dipje doorquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Hahaaa, die verhalen over leeftijd enzulks weet je wel, *wink wink*quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
21 zie ik niet als te jong.
Maarja jullie weten de verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaaa, die verhalen over leeftijd enzulks weet je wel, *wink wink*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eerste maand is moeilijk, dan ligt het nog te vers in het geheugen. Maand 2 is even acceptatie en rustig weer eens verder kijken. Bij maand 3 begin je minder kieskeurig te worden, dus komt er meestal wel sex. Ben je over 5 maanden heen, dan treedt gewenning op en kun je je bijna niet meer voorstellen dat je ooit sex hebt gehadquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hahaaa, die verhalen over leeftijd enzulks weet je wel, *wink wink*ooh die kat is een snoesje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ga ik mijn kat ook lerenHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Mazar die heeft weer een te strenge eisenl...ik bedoel wensenlijstquote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef dawg het volgende:
de enige chick in dit topic die in mijn leeftijdsgroep valt is die stekelige hard-to-get madam.
de meeste mannen kunnen niet neuken wanneer ze willen als ze single zijn. dus ze moeten wel wennen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Bah dat laatste dusquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eerste maand is moeilijk, dan ligt het nog te vers in het geheugen. Maand 2 is even acceptatie en rustig weer eens verder kijken. Bij maand 3 begin je minder kieskeurig te worden, dus komt er meestal wel sex. Ben je over 5 maanden heen, dan treedt gewenning op en kun je je bijna niet meer voorstellen dat je ooit sex hebt gehad
Zoiets ja, je went er aanquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eerste maand is moeilijk, dan ligt het nog te vers in het geheugen. Maand 2 is even acceptatie en rustig weer eens verder kijken. Bij maand 3 begin je minder kieskeurig te worden, dus komt er meestal wel sex. Ben je over 5 maanden heen, dan treedt gewenning op en kun je je bijna niet meer voorstellen dat je ooit sex hebt gehad
Je weet niet eens of ze knap is en een goed innerlijk heeftquote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef dawg het volgende:
de enige chick in dit topic die in mijn leeftijdsgroep valt is die stekelige hard-to-get madam.
mazar?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mazar die heeft weer een te strenge eisenl...ik bedoel wensenlijst
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:16 schreef dawg het volgende:
feestje voor ons vanavond?quote:
Dat je iets tussen je tanden hebt of dat ze je wil zoenenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef mrk.n het volgende:
Wat betekent het als iemand echt de hele tijd naar je mond kijkt?
Je bent te lang voor haar.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef mrk.n het volgende:
niksquote:Op woensdag 16 november 2011 18:17 schreef mrk.n het volgende:
ze is ook hard-to-get-a-pic. overigens is mijn ambitie niet haar te hosselen (quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ze knap is en een goed innerlijk heeft
Straks is het het alter ego van emimich
Maar adak vind ik het wel weer prettig iemand eerst een beetje te leren kennen. Alleen jammer weer dat ik niet aan haar pakket voldoe, magoedquote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is ook hard-to-get-a-pic. overigens is mijn ambitie niet haar te hosselen (). zeg ik nu.
Tussen de ogen (naar de neusbrug) kijken valt minder op voor anderen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks
dat ze je niet in je ogen durft te kijken
ik kijk ook altijd naar de mond, dat is tenminste nog in het gezicht maar de ogen vind ik te eng
probeer er wel op te letten want heb ergens gelezen dat als je mensen vanaf het begin in hun ogen kijkt ze je sneller aardig vinden
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je iets tussen je tanden hebt of dat ze je wil zoenen
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.quote:
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks
dat ze je niet in je ogen durft te kijken
ik kijk ook altijd naar de mond, dat is tenminste nog in het gezicht maar de ogen vind ik te eng
probeer er wel op te letten want heb ergens gelezen dat als je mensen vanaf het begin in hun ogen kijkt ze je sneller aardig vinden
Dan had je gister bij "Voetbal" moeten kijken, daar gingen de topics vol in een minuut of zoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef kree het volgende:
Tering dit topic is bijna niet te volgen zo snel gaat het.'
Hahaha record om zo snel mogelijk vol te maken van een topic
Misschien is ze scheel?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.
[..]
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.
[..]
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.
nog veel te dicht bij die enge ogen brrrquote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tussen de ogen (naar de neusbrug) kijken valt minder op voor anderen.
Ik kom ook echt niet over als een onzeker of bang typequote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.
[..]
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.
[..]
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.
Het went wel, vind ik dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog veel te dicht bij die enge ogen brrr
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie nooit wanneer een vrouw me wil zoenen -_-quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie nooit wanneer een vrouw me wil zoenen -_-
Ja he he, dan heb ik 't wel door. Maar vrouwen durven dat niet (tenzij je echt mega-knap bent)quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.
Echt wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja he he, dan heb ik 't wel door. Maar vrouwen durven dat niet (tenzij je echt mega-knap bent)
Ze is oud (38) en heeft kinderen. Het lijkt mij onrealistisch.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je zelf een beter idee dan?
Ga je nog meer van deze cynische opmerkingen plaatsen of was dit de laatste?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.
te 'intiem' contactquote:Op woensdag 16 november 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het went wel, vind ik dan.
Wat vind jij precies zo eng aan ogen?
Milfen? Waarom wijs je die af? Er staat al I'd like to fuck in die afkortingquote:Op woensdag 16 november 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar oudere milfen en mannen achter me aan
Omdat ik geen relatie meer wil waar kinderen een rol in spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Milfen? Waarom wijs je die af? Er staat al I'd like to fuck in die afkorting
Als je er niet in kijkt voelt het wel minder eng, je moet dan echt focussen op de neusbrug.quote:
Als ze ouder zijn zijn die misschien al wel uit huis, die zijn alleen maar handig voor als je oud bent.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat ik geen relatie meer wil waar kinderen een rol in spelen
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze is oud (38) en heeft kinderen. Het lijkt mij onrealistisch.
[..]
[..]
Ga je nog meer van deze cynische opmerkingen plaatsen of was dit de laatste?
Maar die vrouwen zijn dan weer veel te oud voor mequote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze ouder zijn zijn die misschien al wel uit huis, die zijn alleen maar handig voor als je oud bent.
Teenage Mothers.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar die vrouwen zijn dan weer veel te oud voor me
Kom ik niet echt tegen, de meeste vrouwen krijgen pas kids ergens tussen hun 20e en 30e, wat nou net maakt dat vrouwen in mijn leeftijdsklasse nog (jonge) koters thuis hebben. Nee dank je, ik begin er niet nog een keer aan, sorrie.quote:
Is het door wat je hebt ook moeilijker om om te gaan met kinderen?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kom ik niet echt tegen, de meeste vrouwen krijgen pas kids ergens tussen hun 20e en 30e, wat nou net maakt dat vrouwen in mijn leeftijdsklasse nog (jonge) koters thuis hebben. Nee dank je, ik begin er niet nog een keer aan, sorrie.
Mede daarom liep het steeds fout.
Is het definitief uit met je vriendin nu?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef mrk.n het volgende:
Morgen ben ik in Zwolle. Ik heb een date met een heel mooi meisje.
Absoluut, tot m'n eigen spijtquote:Op woensdag 16 november 2011 18:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Is het door wat je hebt ook moeilijker om om te gaan met kinderen?
Neehoor, het gaat ook nog lang niet uit.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is het definitief uit met je vriendin nu?
Succes met je date in elk geval, Zwolle is wel leuk.
Oh, dan snap ik het niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Neehoor, het gaat ook nog lang niet uit.
Dankjewel, dat komt wel goed.
Standaard misschien?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Ze stuurt me nu: Haha ja is goed. Ciaoo xxx.
Wat betekenen die drie kusjes, dat ze erg naar uitkijkt?
Dat je tot nu toe nog niet gefriendzoned bentquote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Waarom date je dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Wel vervelend inderdaad. Kinderen kunnen onbewust hilarisch zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Absoluut, tot m'n eigen spijt
Gewoonte.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:35 schreef mrk.n het volgende:
Met een ander.
Ik moet dan ook eerlijk zeggen dat ikzelf ook niet de makkelijkste ben om een relatie mee te hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wel vervelend inderdaad. Kinderen kunnen onbewust hilarisch zijn.
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat je tot nu toe nog niet gefriendzoned bent
Als je date, is de friendszone iets wat je juist NIET wilt, toch?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?
Omdat je een vriendin hebt enzoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, waarom zou ik gefriendzoned moeten worden?
Maar als hij zo doorgaat, heeft hij er twee!!!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt enzo
De een heeft een tekort, de ander in overvloed.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar als hij zo doorgaat, heeft hij er twee!!!
Meet 'als versieren niet zo makkelijk gaat' # 2, bijna tijdquote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand een link naar de AVNZMG meet topic? Geef ik die effe een schopje
Je kunt beter een nieuwe maken, is wat duidelijker.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
iemand een link naar de AVNZMG meet topic? Geef ik die effe een schopje
Of we spammen 'm effe vol, nog maar 30 posts nodig ;Dquote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt beter een nieuwe maken, is wat duidelijker.
Wilde jij het gaan organiseren dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of we spammen 'm effe vol, nog maar 30 posts nodig ;D
Wie o wie doen er mee?
Nee, kaneelquote:Op woensdag 16 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wilde jij het gaan organiseren dan?
Ik begrijp dat normen en waarden een relatieve begrippen zijn. Maar ik kan met zekerheid zeggen dat die van jou fucked up zijnquote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Er is er ook maar 1 door gegaan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben nog naar geeneen geweest!
Oh ja, dat zei Benzin alquote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er was er al eens eerder een toch?
Oh ja die in het park.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Er zijn er twee doorgegaan. Die ene in Utrecht en die ene bij haar thuis.
De friendzone houdt toch in dat ze je alleen als vriendschappelijk ziet?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je date, is de friendszone iets wat je juist NIET wilt, toch?
Ze weet wel dat ik een vriendin heb.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat je een vriendin hebt enzo
MLiG zeker?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is maar een persoon naar beide meets geweest dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |