ze is ook hard-to-get-a-pic. overigens is mijn ambitie niet haar te hosselen (quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je weet niet eens of ze knap is en een goed innerlijk heeft
Straks is het het alter ego van emimich
Maar adak vind ik het wel weer prettig iemand eerst een beetje te leren kennen. Alleen jammer weer dat ik niet aan haar pakket voldoe, magoedquote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef dawg het volgende:
[..]
ze is ook hard-to-get-a-pic. overigens is mijn ambitie niet haar te hosselen (). zeg ik nu.
Tussen de ogen (naar de neusbrug) kijken valt minder op voor anderen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks
dat ze je niet in je ogen durft te kijken
ik kijk ook altijd naar de mond, dat is tenminste nog in het gezicht maar de ogen vind ik te eng
probeer er wel op te letten want heb ergens gelezen dat als je mensen vanaf het begin in hun ogen kijkt ze je sneller aardig vinden
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat je iets tussen je tanden hebt of dat ze je wil zoenen
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.quote:
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niks
dat ze je niet in je ogen durft te kijken
ik kijk ook altijd naar de mond, dat is tenminste nog in het gezicht maar de ogen vind ik te eng
probeer er wel op te letten want heb ergens gelezen dat als je mensen vanaf het begin in hun ogen kijkt ze je sneller aardig vinden
Dan had je gister bij "Voetbal" moeten kijken, daar gingen de topics vol in een minuut of zoquote:Op woensdag 16 november 2011 18:19 schreef kree het volgende:
Tering dit topic is bijna niet te volgen zo snel gaat het.'
Hahaha record om zo snel mogelijk vol te maken van een topic
Misschien is ze scheel?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.
[..]
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.
[..]
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.
nog veel te dicht bij die enge ogen brrrquote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tussen de ogen (naar de neusbrug) kijken valt minder op voor anderen.
Ik kom ook echt niet over als een onzeker of bang typequote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik had mijn mond dicht en luisterde aandachtig. Zoenen zou ik onrealistisch vinden.
[..]
We zaten tegenover elkaar en we zijn even lang.
[..]
Dit is niet zo'n onzeker/bang type, dat in de ogen kijken is het dus niet lijkt me.
Het went wel, vind ik dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nog veel te dicht bij die enge ogen brrr
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:20 schreef mrk.n het volgende:
Ik zie nooit wanneer een vrouw me wil zoenen -_-quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zie nooit wanneer een vrouw me wil zoenen -_-
Ja he he, dan heb ik 't wel door. Maar vrouwen durven dat niet (tenzij je echt mega-knap bent)quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.
Echt wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja he he, dan heb ik 't wel door. Maar vrouwen durven dat niet (tenzij je echt mega-knap bent)
Ze is oud (38) en heeft kinderen. Het lijkt mij onrealistisch.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom is dat onrealistisch? Willen vrouwen je nooit zoenen dan?
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je zelf een beter idee dan?
Ga je nog meer van deze cynische opmerkingen plaatsen of was dit de laatste?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze om je hals gaat hangen en haar mond opendoet.
te 'intiem' contactquote:Op woensdag 16 november 2011 18:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het went wel, vind ik dan.
Wat vind jij precies zo eng aan ogen?
Milfen? Waarom wijs je die af? Er staat al I'd like to fuck in die afkortingquote:Op woensdag 16 november 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar oudere milfen en mannen achter me aan
Omdat ik geen relatie meer wil waar kinderen een rol in spelenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Milfen? Waarom wijs je die af? Er staat al I'd like to fuck in die afkorting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |