dat heb Ik nu bijnaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou helaas niet.
Want stel je voor ik had een keer geneukt en daarna een jaar niet meer.
Pfff wat had ik me dan kut gevoeld.
Nee maagden tellen dan weer niet mee.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Oh dan heb ik er een hoop hahahaa
Wat is de prijs als je een x aantal punten hebt?
Ok, ik win dan lolquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maagden tellen dan weer niet mee.
Goed zo.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
En ik heb een 6 voor mijn tentamen!
oftopic maar ik ben gewoon heel blij!
Ben je nog maagd? Want dan kun je ze nog niet sparen. Dit is tevens een nieuwe motivatie voor onze maagden om ook eens te gaan neuken.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:08 schreef kree het volgende:
Oh dan heb ik er een hoop hahahaa
Wat is de prijs als je een x aantal punten hebt?
Ok dan blijf ik hier nog wel effe hangenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee maagden tellen dan weer niet mee.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ja ja had het punt al begrepen maar ik begin er niet over.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef mrk.n het volgende:
Kree, je komt helemaal niet wanhopig over, eerder geinteresseerd maar begin gewoon niet meer over dat verhaal, dat is indirect de aandacht er weer op vestigen (wat je blijkbaar leuk vindt). Gewoon mee ophouden.
een 6 is een 10, met een minimum aan inspanning en een maximum aan resultaatquote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef rhubarbje het volgende:
Ik kan ze voorlopig ook niet sparen.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:09 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nog geen kans gehad om pandapunten te sparen, en die tijd komt er hopelijk nog niet snel aan ook.
Een maandquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
Hoeveel weken moet je droog staan voor een punt?
yayquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb ook een vakje gehaald. Wel relaxted
Mijn record is een 0. Had een 1 + strafpunt want was m'n naam vergetenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:10 schreef stefanhaan het volgende:
Ik had een 0.6 voor een van mijn tentamens
nou ik heb er meer dan een week voor geleerd hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
een 6 is een 10, met een minimum aan inspanning en een maximum aan resultaat![]()
Dus gefeliciteerd
Dat deed je dus wel. Ontwijk dat punt gewoon, scheelt heel wat gebash van andere mensen hier.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ja had het punt al begrepen maar ik begin er niet over.
Maar als anderen het doen dan ga ik er wel in mee.
Maakt me trouwens niet uit want ik kan er wel tegen.
Jaquote:Op woensdag 16 november 2011 18:12 schreef Myraela het volgende:
Maar even serieus, voor de mensen die geen maagd meer zijn. Worden jullie niet gewoon een beetje gek na een maand ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |