ja maar thee, er staat heel vaak een houdbaarheidsdatum op.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet thee kopen, dan kun je meisjes vragen of ze langskomen.
Alsof thee snel bederft... Schenk het gewoon in als het 'n maandje over de datum is...quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar thee, er staat heel vaak een houdbaarheidsdatum op.
en dan in burgerlijk nederland is het taboe om dingen te serveren waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is.
dus dan moet ik elke keer nieuwe thee kopen. niemand komt thee bij mij drinken op korte termijn, dus kan ik het beter uitstellen. anders moet ik straks 2 X thee kopen.
Dan moet je weer helemaal in slaap komen en ben je de volgende dag zo moe.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat wakker bellen?
Dan moet je zelf maar thee gaan drinken, je drinkt teveel melk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
en dan in burgerlijk nederland is het taboe om dingen te serveren waarvan de houdbaarheidsdatum verstreken is.
dus dan moet ik elke keer nieuwe thee kopen. niemand komt thee bij mij drinken op korte termijn, dus kan ik het beter uitstellen. anders moet ik straks 2 X thee kopen.
Het was niet behulpzaam bedoeld.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof thee snel bederft... Schenk het gewoon in als het 'n maandje over de datum is...
Mietje.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan moet je weer helemaal in slaap komen en ben je de volgende dag zo moe.
Heeft thee een houdbaarheidsdatum? En dat staat toch niet op de losse pakjes, dus dat merk je toch niet. En proeven doe je het waarschijnlijk ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja duh. in volle melk zit vet, en ik wil aankomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan moet je zelf maar thee gaan drinken, je drinkt teveel melk.
Je lijkt me niet het type dat een fatsoenlijk dieet volgt, van enkel melk en wat biscuits erbij kom je niet aan.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja duh. in melk zit vet, en ik wil aankomen.
ik had het 340 topics terug daarover al gehad
ja maar ik ben zo iemand die weet dat de thee over datum is. en dan dat gaat zeggen tegen de gasten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft thee een houdbaarheidsdatum? En dat staat toch niet op de losse pakjes, dus dat merk je toch niet. En proeven doe je het waarschijnlijk ook niet.
Nee, ik zie mezelf niet als asociaal.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
Wacht ho, alleen asociale types gaan met negers om?![]()
Je moet gewoon vaker eten denk ik, en meer vlees.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja duh. in melk zit vet, en ik wil aankomen.
ik had het 340 topics terug daarover al gehad
Alle etenswaren hebben verplicht een houdbaarheidsdatum op de verpakking. Het zegt iets bij producten die snel bederven, zoals bv. yoghurt, maar het zegt niets bij bv. ingevroren vlees, thee of zuurtjes.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:38 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Heeft thee een houdbaarheidsdatum? En dat staat toch niet op de losse pakjes, dus dat merk je toch niet. En proeven doe je het waarschijnlijk ook niet.
Iemand een beurt geven is niet behulpzaam?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet behulpzaam bedoeld.
ja dat weet ik. ik eet en drink ook best wel vaak dingen die naar mijn mening langer houdbaar zijn dan de uiterste verkoopdatum of tenminste houdbaar tot datum.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle etenswaren hebben verplicht een houdbaarheidsdatum op de verpakking. Het zegt iets bij producten die snel bederven, zoals bv. yoghurt, maar het zegt niets bij bv. ingevroren vlees, thee of zuurtjes.
Ik ben niet echt gebaat bij toenaderingen van die creep of zijn irritante vriend die ik de deur nooit uit krijg.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand een beurt geven is niet behulpzaam?
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
fine, toch bijna niemand behalve jullie hier die het lezen:
[ afbeelding ]
links staat badoo in de foto, maar dat komt omdat ik zonder moeite en zonder een gesprek te hebben gehad al een boel fotos en profielen en ook een badoo account van haar heb kunnen traceren.
Ik zie daar recht op de grond toch echt wel iets liggen wat op een schaar lijkt de duidenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
fine, toch bijna niemand behalve jullie hier die het lezen:
[ afbeelding ]
links staat badoo in de foto, maar dat komt omdat ik zonder moeite en zonder een gesprek te hebben gehad al een boel fotos en profielen en ook een badoo account van haar heb kunnen traceren.
Niet meer binnenlaten dan en geen contact meer mee hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben niet echt gebaat bij toenaderingen van die creep of zijn irritante vriend die ik de deur nooit uit krijg.
ja als ze me vriendin was kon ik misschien die schaar lenen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ik zie daar recht op de grond toch echt wel iets liggen wat op een schaar lijkt de duiden
was ik niet meer van plan neequote:Op woensdag 16 november 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet meer binnenlaten dan en geen contact meer mee hebben
verstandigquote:
richard is veel aangekomen, en ziet er nu heel sterk uit. ook sterke armen enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet gewoon vaker eten denk ik, en meer vlees.
Ik eet elke dag een gebakken ei met spek, nog geen kilo aangekomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard is veel aangekomen, en ziet er nu heel sterk uit. ook sterke armen enzo.
heeft hij gedaan door iets meer te eten, en vooral eieren.
ik heb ook wat besteld op internet, maar dat vertel ik misschie nooit nog wel als het succes heeft, en anders heeft het niet gewerkt en is het dus geen nuttig advies voor dit topic.
ik heb niets te melden wat goed werkt omdat ik faal tot nu toe
haha echte man dusquote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die vriend van hem is nog veel erger
Hij maakt opmerkingen over strippoker enzo.
Dit. Niks doen aan beweging (zo min mogelijk) en veel eten/alcohol (bier) drinken en je hebt zo een flinke pens. Het is maar net wat je wil trouwens, of wil je goed gespierd zijn?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een gebakken ei met spek, nog geen kilo aangekomen.
Wat wel helpt is gewoon heel veel eten (of veel bier drinken) en niets doen aan sport
Hoe/waarom raakte je dan met ze in gesprek?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ook geen rommel gaan eten... Je kunt beter gaan 'bulken' icm krachtsport.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat wel helpt is gewoon heel veel eten (of veel bier drinken) en niets doen aan sport
wat zijn daar voor opmerkingen over te maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet. ik doe ook al tijden niets aan sport, en eet echt zoveel mogelijk..... het is alleen zo moeilijk echt vol te houden want als ik een dag veel eet heb ik de volgende dag gewoon weer minder honger.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een groepsopdracht enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoe/waarom raakte je dan met ze in gesprek?
Ik zou dat soort dingen echt nooit zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
haha echte man dusmaar goed wel vervelend zulke dingen.
Gewoon negeren en geen contact meer mee hebben
ja ik heb weight gainer iets gekocht. ik ga volle melk met dat spul eten.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet ook geen rommel gaan eten... Je kunt beter gaan 'bulken' icm krachtsport.
Nog twee dagen.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oh, maar je hebt ze nu toch gedumpt dan?
alles is beter dan mager. laat ik maar beginnen met vet, ze zeggen dat dat het makkelijkst te krijgen isquote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit. Niks doen aan beweging (zo min mogelijk) en veel eten/alcohol (bier) drinken en je hebt zo een flinke pens. Het is maar net wat je wil trouwens, of wil je goed gespierd zijn?
Probeer ook eens krachtsport.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ik heb weight gainer iets gekocht. ik ga volle melk met dat spul eten.
en ik ga proberen nog meer chocolade te eten, en ook blijven eten wat ik normaal ook eet verder aan groente enzo en dingen.
Nouja, hij had het over aankomen, niet over trainen. Als je gespierd wil worden gaat dat inderdaad niet werken neequote:Op woensdag 16 november 2011 19:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet ook geen rommel gaan eten... Je kunt beter gaan 'bulken' icm krachtsport.
Mager >> bierbuik.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alles is beter dan mager. laat ik maar beginnen met vet, ze zeggen dat dat het makkelijkst te krijgen is
Is ook het moeilijkst weer weg te krijgen, zeker een pens.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
alles is beter dan mager. laat ik maar beginnen met vet, ze zeggen dat dat het makkelijkst te krijgen is
Een krielkip is sowieso niet om aan te zien vind ik (geldt ook voor te dunne vrouwen trouwens). Dus ja, je hebt gelijk vind ik.quote:
Trainen helpt wel om een mooier lichaam te krijgen, vet vreten niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Nouja, hij had het over aankomen, niet over trainen. Als je gespierd wil worden gaat dat inderdaad niet werken nee.
Ik erger me kapot aan verkeerd eetadvies. "iets meer te eten en vooral eieren." Jou kennende neem je dan genoegen met een liter melk per dag en 3 boterhammen met kaas omdat het ''ietsje meer'' is dan wat je normaal gesproken eet, namelijk twee boterhammen per dag.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
richard is veel aangekomen, en ziet er nu heel sterk uit. ook sterke armen enzo.
heeft hij gedaan door iets meer te eten, en vooral eieren.
ik heb ook wat besteld op internet, maar dat vertel ik misschie nooit nog wel als het succes heeft, en anders heeft het niet gewerkt en is het dus geen nuttig advies voor dit topic.
ik heb niets te melden wat goed werkt omdat ik faal tot nu toe
wat is dan de seksistische opmerking.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap die kerels die zulke kansloze seksistische opmerkingen naar vrouwen toe maken sowieso niet.
Ik vind Oosteuropese breinaalden bloedgeil.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Een krielkip is sowieso niet om aan te zien vind ik (geldt ook voor te dunne vrouwen trouwens). Dus ja, je hebt gelijk vind ik.
Dit ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:49 schreef mrk.n het volgende:
Ik snap die kerels die zulke kansloze seksistische opmerkingen naar vrouwen toe maken sowieso niet.
quote:Op woensdag 16 november 2011 19:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Trainen helpt wel om een mooier lichaam te krijgen, vet vreten niet.
Het kan ook erger.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat is dan de seksistische opmerking.
"strippoker. ja dat is poker met strippen"
? is dat zeggen dan fout en seksistisch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |