SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Mwah botte harken schijnen meer succes te hebben.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:42 schreef kree het volgende:
Die TT ook weer![]()
Mag hopen dat dat niet gebeurt.
Neequote:
Ja dit is nog wel interessant om het over te hebben ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah botte harken schijnen meer succes te hebben.
Als ik naar mijn omgeving kijken niet alleen sommige.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dit is nog wel interessant om het over te hebben ja.
Blijkbaar vallen (sommige) vrouwen daarop ofzo?
Vraag me af waarom, misschien kunnen de vrouwen er wat over zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik naar mijn omgeving kijken niet alleen sommige.
Het is stoer enzo, denk ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
Vraag me af waarom, misschien kunnen de vrouwen er wat over zeggen.
Het gaat eigenlijk helemaal tegen mijn gedachte in om bot te zijn.
Maarja ik weet het ook niet
Het is niet bot, maar zelf verzekerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is niet bot, maar zelf verzekerd.
Aan onzekere verlegen jongentjes hebben vrouwen geen boodschap.
Macho en stoer enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
Lief is wat anders dan onzeker en verlegen he.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat moonwalk wel gelijk heeft. Veilig en beschermd voelen. En dat gaat niet samen met een verlegen onzeker persoon.quote:
Ik zie er al schattig uit het beste dan kan doen is er voor zorgen dat ik het ook niet ben.quote:
zelf verzekerd ben ik wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet ook niet te lief zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Lief is wat anders dan onzeker en verlegen he.
Ahja.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zie er al schattig uit het beste dan kan doen is er voor zorgen dat ik het ook niet ben.
Dat is dus mijn probleem.quote:
Wat versta je onder botte lul?quote:Op woensdag 16 november 2011 15:57 schreef kree het volgende:
[..]
zelf verzekerd ben ik wel.
Maar blijkbaar als je een botte lul ben dan maak je meer kans?
Daarbij opgeteld vind ik het zelf ook fijn als een man mij "aan kan" en niet overal ja op knikt. Dat hij beslissingen neemt en assertief is, knopen door hakt en een eigen mening over dingen heeft.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk dat moonwalk wel gelijk heeft. Veilig en beschermd voelen. En dat gaat niet samen met een verlegen onzeker persoon.
Denk ik dan.
Bijvoorbeeld grof zijn tegen een meid.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat versta je onder botte lul?
Ik zie soms dat mannen echt alles voor een vrouw doen. En dat gaat nooit wat worden.
Als een man niet alles doet voor een vrouw lukt het vaak wel
De lieve man noemt de andere man dan een botte lul.
Grof zijn is niet hetzelfde als zelfverzekerd hoor, maar je hoeft een vrouw niet continu zonder slag of stoot haar zin te gevenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld grof zijn tegen een meid.
Tja of noem het slap lullen en doen alsof je totaal geen interesse hebt in haar.
En blijkbaar trekt dat dan juist vrouwen aan.
TJa weet niet eigenlijk hoe ik het precies moet omschrijven.
Ja zoiets is het denk.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daarbij opgeteld vind ik het zelf ook fijn als een man mij "aan kan" en niet overal ja op knikt. Dat hij beslissingen neemt en assertief is, knopen door hakt en een eigen mening over dingen heeft.
Ik zou er doodmoe van worden als alles maar "kies jij maar" is, en er nooit ergens een verhitte discussie over ontstaat. Al die dingen passen wel een beetje bij het algemene beeld van een zelfverzekerde man. Breng je dat terug naar de oertijd dan heb je de holbewoner die op jacht gaat om een wild dier te vangen, en een vrouw aan haar haren mee naar zijn grot sleurt. Een holbewoner die verlegen met een grassprietje zou afwachten, zou niet lang overleven denk ik, en zichzelf niet kunnen voortplanten.
Goed, we leven nu niet meer in die tijd en emancipatie etc. , maar voor mij zit daar toch nog wel wat in, en ik denk voor veel vrouwen ook, al dan niet onbewust
Ik ben wel zo'n iemand die geen zin heeft in ruzies en die de vrede probeert te bewaken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Daarbij opgeteld vind ik het zelf ook fijn als een man mij "aan kan" en niet overal ja op knikt. Dat hij beslissingen neemt en assertief is, knopen door hakt en een eigen mening over dingen heeft.
Ik zou er doodmoe van worden als alles maar "kies jij maar" is, en er nooit ergens een verhitte discussie over ontstaat. Al die dingen passen wel een beetje bij het algemene beeld van een zelfverzekerde man. Breng je dat terug naar de oertijd dan heb je de holbewoner die op jacht gaat om een wild dier te vangen, en een vrouw aan haar haren mee naar zijn grot sleurt. Een holbewoner die verlegen met een grassprietje zou afwachten, zou niet lang overleven denk ik, en zichzelf niet kunnen voortplanten.
Goed, we leven nu niet meer in die tijd en emancipatie etc. , maar voor mij zit daar toch nog wel wat in, en ik denk voor veel vrouwen ook, al dan niet onbewust
Dat weet ik wel zeker! Je moet als man je niet gedragen als een personelijke butler. En je moet heel goed en snel beslissingen kunnen maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zou er doodmoe van worden als alles maar "kies jij maar" is, en er nooit ergens een verhitte discussie over ontstaat. Al die dingen passen wel een beetje bij het algemene beeld van een zelfverzekerde man. Breng je dat terug naar de oertijd dan heb je de holbewoner die op jacht gaat en een vrouw aan haar haren mee naar zijn grot sleurt. Een holbewoner die verlegen met een grassprietje zou afwachten, zou niet lang overleven denk ik, en zichzelf niet kunnen voortplanten.
Ja ok, maargoed jij weet het hahaha.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Grof zijn is niet hetzelfde als zelfverzekerd hoor, maar je hoeft een vrouw niet continu zonder slag of stoot haar zin te geven
Als je van te voren duidelijk bent over wat je wel en niet wilt komen er geen ruziesquote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel zo'n iemand die geen zin heeft in ruzies en die de vrede probeert te bewaken.
Precies, het staat voor mij niet gelijk aan de hele tijd ruzie makenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je van te voren duidelijk bent over wat je wel en niet wilt komen er geen ruzies
Helemaal mee eens, je brengt iemand ook niet elke dag ontbijt op bed. Als je dan ontbijt op bed krijgt is het speciaalquote:Op woensdag 16 november 2011 16:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker! Je moet als man je niet gedragen als een personelijke butler. En je moet heel goed en snel beslissingen kunnen maken.
Een sterke eigen wil en mening is vaak ook belangrijk.
Weet ik maar jij hakt geen knopen doorquote:Op woensdag 16 november 2011 16:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ok, maargoed jij weet het hahaha.
Ik kom hard voor mijn mening op maar die strookt dan weer niet ofzo tja, het is gewoon ook echt denk dat je iemand maar moet tegenkomen die "klikt"
En als je het niet met elkaar eens bent is dat geen punt. Als je elkaars mening maar respecteerd. En niet tot het bot door gaat om gelijk te krijgen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Precies, het staat voor mij niet gelijk aan de hele tijd ruzie maken
Als twee mensen dat niet kunnen dan snap ik sowieso niet hoe ze van plan zijn om samen grijs te wordenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En als je het niet met elkaar eens bent is dat geen punt. Als je elkaars mening maar respecteerd. En niet tot het bot door gaat om gelijk te krijgen.
Of eigenlijk wat je nu wil zeggen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Weet ik maar jij hakt geen knopen doorje hebt een hele sterke eigen mening over dingen waar je de knoop niet over door wil hakken. Ik denk dat dat een hele andere vorm van "bij je mening blijven is" . Het is niet de manier die ik nu bedoel in ieder geval
Daar worden ze zelf onzeker vanquote:
Hangt er van af natuurlijk waar de menings verschil over gaat.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als twee mensen dat niet kunnen dan snap ik sowieso niet hoe ze van plan zijn om samen grijs te worden
Nee jij durft bv ergens geen punt achter te zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
Of eigenlijk wat je nu wil zeggen.![]()
Ik hou teveel opties open?
Nee, je hakt geen knopen door, jij lost je problemen niet op doordat je geen knopen door hakt. Dat past juist niet bij het beeld van een man die beslissingen neemt en snel kan nadenken/schakelen om even heel cliche gezegd " de vrouw te redden/beschermen" .quote:Op woensdag 16 november 2011 16:14 schreef kree het volgende:
[..]
Of eigenlijk wat je nu wil zeggen.![]()
Ik hou teveel opties open?
Ik ben ook niet goed in beslissingen maken hoor; zit ook wel een beetje in je karakter.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:21 schreef kree het volgende:
Ik faal![]()
Ja snap trouwens wel het punt.
En dat is dus *verzekerd zijn van jezelf *
Maarja blijft lastig hoor
Ik ben juist wel zo. Ik kan heel snel schakelen. Ik ben het type van na het eten, hier je schoenen en jas en hup auto in. En dan niks verklappen en ergens heen rijden voor koffie of een ijsje te eten.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:18 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee, je hakt geen knopen door, jij lost je problemen niet op doordat je geen knopen door hakt. Dat past juist niet bij het beeld van een man die beslissingen neemt en snel kan nadenken/schakelen om even heel cliche gezegd " de vrouw te redden/beschermen" .
Niet elke vrouw is zo hoor ik spreek voor mezelf, maar er zijn veel vrouwen die daar onbewust toch voor bedanken.
Jij bent helemaal fan van de i like functie he op facebook hahaquote:
Je kan toch ook duidelijk zijn en toch geen keuzes kunnen maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
Je moet gewoon slagvaardiger zijn.
Gewoon duidelijk zijn tegen dat meisje wat je smst, dan ben je maar bot het is tenminste wel duidelijk.
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef ook_gek het volgende:
Jij bent helemaal fan van de i like functie he op facebook haha
Zoiets heb ik wel eens mee gemaaktquote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben juist wel zo. Ik kan heel snel schakelen. Ik ben het type van na het eten, hier je schoenen en jas en hup auto in. En dan niks verklappen en ergens heen rijden voor koffie of een ijsje te eten.
Tijdens praten kan ik heel snel schakelen en in het dagelijks leven ook. Niet denken maar doen!
[..]
Jij bent helemaal fan van de i like functie he op facebook haha
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kan toch ook duidelijk zijn en toch geen keuzes kunnen maken?
Het is niet bot zijn. Je moet wel de knoop door hakken van ik vind je leuk ipv er omheen draaien en hopen met lief te doen iets te bereiken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:22 schreef heloef het volgende:
Je moet gewoon slagvaardiger zijn.
Gewoon duidelijk zijn tegen dat meisje wat je smst, dan ben je maar bot het is tenminste wel duidelijk.
likequote:Op woensdag 16 november 2011 16:23 schreef Myraela het volgende:
Gewoon echt kiezen, ja of nee, link of rechts. Geen ja maar als dan misschien toch ooit.
Hij had het op een lieve manier proberen duidelijk te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het is niet bot zijn. Je moet wel de knoop door hakken van ik vind je leuk ipv er omheen draaien en hopen met lief te doen iets te bereiken.
Inclusief gepland plasmomentje?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
Veranderingen zijn eng, ik wens graag voorgaande een date al een duidelijke planning te ontvangen.
Ik zal even een routekaartje met exacte tijden van onze date maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:26 schreef Myraela het volgende:
Veranderingen zijn eng, ik wens graag voorgaande een date al een duidelijke planning te ontvangen.
Je twijfel kan je ook uiten. En dat gebeurd nu blijkbaar niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Hij wist dat hij niet meer dan vrienden wou zijn met die vrouw.
Dat was voor haar niet duidelijk.
In plaats van het duidelijk te maken ging hij twijfelen en het alleen maar moeilijk maken voor zichzelf.
En routebeschrijving richting het toilet.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inclusief gepland plasmomentje?
Maar hij twijfelde niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je twijfel kan je ook uiten. En dat gebeurd nu blijkbaar niet.
nja goed, het was ook een algemeen statement.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar hij twijfelde niet.
Het enige waar hij over twijfelde is hou hij het zou zeggen.
Maar twijfel kan je wel uiten ja, maar wees daar wel duidelijk in, in plaats van om de hete brei heen te draaien.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
nja goed, het was ook een algemeen statement.
Haha aan de haren trekken doe ik wel in bedquote:Op woensdag 16 november 2011 16:24 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zoiets heb ik wel eens mee gemaaktprachtig. Dat is zeg maar de moderne versie van aan mijn haren mee naar de grot sleuren
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha aan de haren trekken doe ik wel in bed
Ik ga met jou trouwenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha aan de haren trekken doe ik wel in bed
Maar kennelijk werkt het wel goed. Spontaan zijn in je beslissingen. Dat gaat ook de sleur tegen vind ik.
Het moet zo goed als elke dag een verasing zijn hoe die gaat worden. Dus weinig plannen, en dingen doen die in je opkomen.
Bv je zit zaterdag middag op de bank met thee. En je hebt het over iets lekkers. Hop auto in en we rijden naar de stad en halen daar een warme stroopwafel
Deze week weer eens achter komen hoe veel ik alles relativeer. Complimenten vind ik leuk hoor, maar echt spontaan reageer ik er niet op. Ik doe best vaak alsof alles niks voorstelt...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
Ik ben totaal niet spontaan.
Ben ik veel te bedachtzaam voor, ik kan ook zo'n beetje alles relativeren.
Haha oh maar dan moet je wel effe op je PM reageren.quote:
Nee joh! Wel vaste tijd van ik ben er tussen zo en zo laat. Maar wat je dan gaat doen? Weet ik veel zie ik dan welquote:Op woensdag 16 november 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel spontaan in wat ik doe, maar als ik met iemand afspreek weet ik dat wel liefst iets van te voren. Het random "ik kom zo langs" vind ik minder.
Ik kan niet skien, nog nooit gedaan zelfs, maar ik kan wel super goed koken en masserenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha oh maar dan moet je wel effe op je PM reageren.
Kan je skien en masseren?
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee joh! Wel vaste tijd van ik ben er tussen zo en zo laat. Maar wat je dan gaat doen? Weet ik veel zie ik dan wel
+1 al heb ik tegelijk een hekel aan plannen makenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:31 schreef heloef het volgende:
Ik ben totaal niet spontaan.
Ben ik veel te bedachtzaam voor, ik kan ook zo'n beetje alles relativeren.
Dat doe ik ook wel. Als ik verlang naar de Starbucks stap ik gewoon in de trein.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
Ik ken mensen die alles in hun hoofd vooruit plannen.
Ik heb dat dan weer totaal niet en zie wel hoe alles komt.
Ben ook gewoon een keer na school gewoon naar Utrecht gegaan, gewoon omdat het kon. :'')
Hahaha ja dat is ook leuk, toen ik net mijn studenten ov had ging ik wel eens met een goede vriend naar het station en prikten we met onze ogen dicht een stad. Daar gingen we dan gewoon heen, even kijken en een broodje eten ofzo. Omdat het konquote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef heloef het volgende:
Ik ken mensen die alles in hun hoofd vooruit plannen.
Ik heb dat dan weer totaal niet en zie wel hoe alles komt.
Ben ook gewoon een keer na school gewoon naar Utrecht gegaan, gewoon omdat het kon. :'')
Kree loopt wel wat mis zeg.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan niet skien, nog nooit gedaan zelfs, maar ik kan wel super goed koken en masseren
Ik hoef daar niet verder voor dan Schiphol maar dat doe ik ook wel eens ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Als ik verlang naar de Starbucks stap ik gewoon in de trein.
Ik heb nu nog niet eens een studenten OV.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is ook leuk, toen ik net mijn studenten ov had ging ik wel eens met een goede vriend naar het station en prikten we met onze ogen dicht een stad. Daar gingen we dan gewoon heen, even kijken en een broodje eten ofzo. Omdat het kon
Ik heb precies hetzelfde, ik kan niks plannen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1 al heb ik tegelijk een hekel aan plannen maken
Beginnersfoutje he.quote:
Ja ik wilquote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan niet skien, nog nooit gedaan zelfs, maar ik kan wel super goed koken en masseren
Mannen die niet kunnen koken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef debeterebob het volgende:
Ik wil wel een pizza voor je in de oven gooien
In dat geval: props, kudos en respect.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan wel koken hoorWoon op een studentenhuis en dus moet ik wel
starbucks.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 6 euro en honger en zin in Starbucks en ik moet kiezen tussen:
Starbucks
Cruesli, yoghurt, melk (voor de chocomel natuurlijk)
Bak lasagne
What to do?
Samen koken is wel tof.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samen koken? Volgens mij wordt dat zwaar gewaardeerd door vrouwen
Maar dan verhonger ik.quote:
Protip: lasagne.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 6 euro en honger en zin in Starbucks en ik moet kiezen tussen:
Starbucks
Cruesli, yoghurt, melk (voor de chocomel natuurlijk)
Bak lasagne
What to do?
Ach moet jij ook gewoon doenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval: props, kudos en respect.
Maar, waarom kan je niet thuis eten?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan verhonger ik.
Ik ga denk ik voor de bak lasagne.
En dan tegen iemand anders zeggen dat ie niet kan koken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan verhonger ik.
Ik ga denk ik voor de bak lasagne.
Dat kan, maar mijn moeder is laat thuis en die pan nasi hark ik al naar binnen sinds zondag.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar, waarom kan je niet thuis eten?
Heb je nooit samen gekookt?quote:
Mwah eerst maar een een opleiding afronden.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach moet jij ook gewoon doen
Ga gewoon op kamers, ook geen beperkingen meer van je moeder...
Hmm, lasagne dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan, maar mijn moeder is laat thuis en die pan nasi hark ik al naar binnen sinds zondag.
Dus ik heb trek in wat anders.
Ik vind dat altijd tof.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:
Wojoo, ik kom er net achter dat ik nagelkrassen heb op mijn rug
Volgens mij heeft ze het eexpres gedaan. Territorium afbakenen?
Nou misschien 1x of 2x met een meisje. Praktisch hequote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nooit samen gekookt?
Ik doe het meestal samen, soms doet een man het alleen en ik heb in totaal 1 keer voor een man gekookt. Maar dan wel stoofvlees wat onwijs lang moest staan.
Ik doe anders ook gewoon een opleiding en woon uit huis. Niet te druk maken om geld...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah eerst maar een een opleiding afronden.
Verder dan samen pannekoeken en noodles maken met mijn beste vriendin ben ik niet gekomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou misschien 1x of 2x met een meisje. Praktisch heIk heb het niet zo goed voor elkaar
Huisgenoot wel
Zal ik even doen, had ik niet eens door want ik kijk echt bijna nooit naar dat balkjequote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha oh maar dan moet je wel effe op je PM reageren.
Kan je skien en masseren?
Als ik echt mijn nagels erin zet is dat meestal bewust.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, klein vraagje. Was dat door heat of the moment of een bewuste actie?
katje....quote:Op woensdag 16 november 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik echt mijn nagels erin zet is dat meestal bewust.
Auwquote:Op woensdag 16 november 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik echt mijn nagels erin zet is dat meestal bewust.
Beter, ik heb mijn beste vriendin pannenkoeken voor me laten bakken omdat ik zelf rampzalig ben en haar een keukenramp wilde besparen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Verder dan samen pannekoeken en noodles maken met mijn beste vriendin ben ik niet gekomen.
Je zelf krassen is 1; Je zelf op je rug krassen is 2 ;')quote:Op woensdag 16 november 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
Shit just got serious. Ik kan die krassen niet uitleggen aan een ander namelijk. Feisty deze
Ik had een onverklaarbare rode plek in mijn hals vorige week. Toen heb ik maar de hele week een coltrui gedragen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
Shit just got serious. Ik kan die krassen niet uitleggen aan een ander namelijk. Feisty deze
Hmmm ik denk dat pannenkoeken bakken met een date mss wel het best idee is om samen te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter, ik heb mijn beste vriendin pannenkoeken voor me laten bakken omdat ik zelf rampzalig ben en haar een keukenramp wilde besparen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een onverklaarbare rode plek in mijn hals vorige week. Toen heb ik maar de hele week een coltrui gedragen.
Pannekoeken zijn zo easy om te maken nohhhquote:Op woensdag 16 november 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter, ik heb mijn beste vriendin pannenkoeken voor me laten bakken omdat ik zelf rampzalig ben en haar een keukenramp wilde besparen.
Ik kan ze niet omdraaien enzoquote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn zo easy om te maken nohhh
Protip: Nieuwe pannen kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan ze niet omdraaien enzo
En ze worden altijd te zwart.
Ja dat is al niet meer nodigquote:Op woensdag 16 november 2011 16:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zal ik even doen, had ik niet eens door want ik kijk echt bijna nooit naar dat balkje
Lawd hav mercy. Dat is best ergquote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan ze niet omdraaien enzo
En ze worden altijd te zwart.
Stef Stuntpiloot altijdquote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga mijn swag aandoen en dan stef stuntpiloot doen
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
Blauwe plekken, rode plekken, onverklaarbare spierpijn. Been there, done that.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een onverklaarbare rode plek in mijn hals vorige week. Toen heb ik maar de hele week een coltrui gedragen.
Maar... maar... je bleef toch maagd toch het huwelijk?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand die dat tof vond.
Op een paar foutjes na.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar... maar... je bleef toch maagd toch het huwelijk?
Ik denk hetquote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:
Wojoo, ik kom er net achter dat ik nagelkrassen heb op mijn rug
Volgens mij heeft ze het eexpres gedaan. Territorium afbakenen?
is ook tofquote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je leuk drank spel mee doen. Als alle 3 de muntjes weg zijn shotje tot je nemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
Hosselen klinkt zo fout.quote:
Ik word nooit dronken omdat ik goed ben.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef debeterebob het volgende:
Drankspellen![]()
Das meestal killing. Welke spelen jullie altijd?
Het aantal spellen wordt op hogere leeftijd wel lager, maar het effect mag er nog steeds zijn,....quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
drankspellen zijn toch voor 16-jarigen?
oh wacht.
Het spel is hierdoor ook uit de verkoop gehaald in Duitsland door de politiekquote:Op woensdag 16 november 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je leuk drank spel mee doen. Als alle 3 de muntjes weg zijn shotje tot je nemen.
Wil je er tempo in hebben, dan per muntje een shotje nemen
Als hij niet terugpraatquote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
wat vinden jullie afknappers (in het allereerste gesprek) als je op iemand bent afgestapt?
Fuck the dealer kaartspel. Dat gaat zo snelquote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef debeterebob het volgende:
Drankspellen![]()
Dat doen de meesten ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Ik word altijd dronken omdat Ik het opzettelijk verneuk
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Ik probeer altijd net zo te slaan dat het muntje van me collega er af valtquote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Alles wat ik doequote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
wat vinden jullie afknappers (in het allereerste gesprek) als je op iemand bent afgestapt?
Wat ga je morgen doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
Nee, zelfs verstandigquote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink niet tot nauwelijks, blijkbaar is dat raar
hoi, neuken?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
Ik ben helemaal niet verstandigquote:Op woensdag 16 november 2011 17:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, zelfs verstandigMensen die zeggen dat dat stom is zijn zelf zielig.
Wij ook niet, maar als we het doen dan is het vaak erg zwaarquote:Op woensdag 16 november 2011 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]Das het domste wat je kan doen. Drankspellen zijn af en toe relaxted. Maar ik doe het niet al te vaak hoor
haha inderdaad.quote:
Herkenbaar. Probleem met intelligente drankspellen is dat je als je veel gedronken hebt nog meer in het nadeel bent. Bijvoorbeeld met kingsenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar als we het doen dan is het vaak erg zwaar
Als ik erachter kom dat ze zwaar rookt. Maar meestal ruik ik dat welquote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
2x random aanspreken =interessequote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef Woman1 het volgende:
[..]
haha inderdaad.
Ik vroeg het mij namelijk af omdat iem. mij aansprak op een borrel, tot tweemaal toe. alleen sloeg ik ietwat dicht. Zou hij bij interesse ter plekke mijn nmr gevraagd hebben?
lijkt me nogal moeilijk te zeggen. misschien toch verlegen, vond ie je toch niet zo leuk als hij dacht, dacht ie dat je toch geen interesse zou hebben, vond ie je misschien afstandelijk reageren, etc etc.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef Woman1 het volgende:
[..]
haha inderdaad.
Ik vroeg het mij namelijk af omdat iem. mij aansprak op een borrel, tot tweemaal toe. alleen sloeg ik ietwat dicht. Zou hij bij interesse ter plekke mijn nmr gevraagd hebben?
Lichte sigaretten wel oke?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat ze zwaar rookt. Maar meestal ruik ik dat wel
Cool story bro. En ik denk dat dat laatste wel een afknapper is in het eerste gesprek.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef kree het volgende:
Goh een uurtje verder en we zijn al weer een heel eind
Ik heb gister hutspot gemaakt hier.
Maar vanavond kookt mn moedertje gelukkig.
Weet ik, maarja dat is de waarheid gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Cool story bro. En ik denk dat dat laatste wel een afknapper is in het eerste gesprek.
Ja tuurlijk.Op je 28e thuis wonen is best een afknapper... Zeker als je je passief opstelt en je moeder alles laat fixe...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Cool story bro. En ik denk dat dat laatste wel een afknapper is in het eerste gesprek.
Zolang ik er maar weinig van merk. Daarnaast zegt voor mij veel als iemand zwaar rookt. Ik houd van sportieve types.quote:
ik heb geen facebook dus dan zou je me moeten pm'en.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef Woman1 het volgende:
hm ja dat zijn allemaal opties die goed mogelijk zijn.. Jullie preferen aanspreken in real life (ookal weet ik niet wanneer dat zou kunnen zijn) boven facebook?
Geen ervaringen mee. Maar kan allebei toch...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef Woman1 het volgende:
hm ja dat zijn allemaal opties die goed mogelijk zijn.. Jullie preferen aanspreken in real life (ookal weet ik niet wanneer dat zou kunnen zijn) boven facebook?
"Wil je kinderen?"quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
Clear!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
"Wil je kinderen?"
"Slik je?"
Als iemand tegen mijn tieten praat.
Ranzige geuren
Een mega dom of vreselijk accent
Direct aansturen op seks
Als iemand met zijn aandacht ergens anders is
Als iemand alleen maar over zichzelf praat
Als iemand zijn dramatische jeugd meteen uit de doeken doet
Als iemand het alleen maar over zijn ex heeft
iemand die de godsganse tijd met haar telefoon zit te kutten.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
"Wil je kinderen?"
"Slik je?"
Als iemand tegen mijn tieten praat.
Ranzige geuren
Een mega dom of vreselijk accent
Direct aansturen op seks
Als iemand met zijn aandacht ergens anders is
Als iemand alleen maar over zichzelf praat
Als iemand zijn dramatische jeugd meteen uit de doeken doet
Als iemand het alleen maar over zijn ex heeft
Ik ben een goedequote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
"Wil je kinderen?" (geen check)
"Slik je?" (geen check)
Als iemand tegen mijn tieten praat. (geen check)
Ranzige geuren (geen check)
Een mega dom of vreselijk accent (geen check)
Direct aansturen op seks (check)
Als iemand met zijn aandacht ergens anders is (soms)
Als iemand alleen maar over zichzelf praat (geen check)
Als iemand zijn dramatische jeugd meteen uit de doeken doet (geen check)
Als iemand het alleen maar over zijn ex heeft (kan niet)
heel leukquote:Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb geen facebook dus dan zou je me moeten pm'en.
anyway, real life dus. zodat je iemand ziet, hoe diegene reageert, beweegt, klinkt, blik in de ogen, etc.
Die valt voor mij onder de noemer: met zijn aandacht ergens anders is. Zeker een afknapper.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef dawg het volgende:
iemand die de godsganse tijd met haar telefoon zit te kutten.
Dat is echt het meest verschrikkelijke. Ken iemand die dat echt extreem doet. Ik wil dan altijd gelijk weglopenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
iemand die de godsganse tijd met haar telefoon zit te kutten.
Volgende keer gewoon doen en dan niet inleiden dat je weggaat, maar gewoon weglopenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:28 schreef debeterebob het volgende:
Dat is echt het meest verschrikkelijke. Ken iemand die dat echt extreem doet. Ik wil dan altijd gelijk weglopen
iemand die denkt je te kennen maar alleen afgaat op een facebookprofiel zou bij mij tegen het dichte gat van de timmerman op botsen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Woman1 het volgende:
[..]
heel leuk
fb zou kunnen, maar aangezien ik alleen daartoe een poging heb gedaan..zit ik nu met een profiel zonder foto/ vrienden.
Niet zo slim om dan een bericht te sturen I think?
Sowieso vertrouw ik je dan niet. Facebook zonder inhoudquote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Woman1 het volgende:
[..]
heel leuk
fb zou kunnen, maar aangezien ik alleen daartoe een poging heb gedaan..zit ik nu met een profiel zonder foto/ vrienden.
ah nieuw hier?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Woman1 het volgende:
[..]
heel leuk
Ieder zijn ding he.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus je vraag alleen direct naar seksquote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef debeterebob het volgende:
ooh dat moest ook 'geen check' zijn
nouja, als ik in de stad loop met mijn vriendin draai ik mijn hoofd weleens om voor een mooie deerne die mijn pad kruist. dus ik maakte het even concreter.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die valt voor mij onder de noemer: met zijn aandacht ergens anders is. Zeker een afknapper.
Mobiel in de spoelbak/wc flikkerenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon doen en dan niet inleiden dat je weggaat, maar gewoon weglopen
wie denk je dat op de schermafbeelding staat? anyway.. facebook zonder inhoud wordt dus niet vertrouwd..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
ah nieuw hier?
Doe maar een fotootje ben wel benieuwd
Krijg je wel een facebook terug van me
Via DM dan ik ga het hier niet neerzetten
Het gaat om een eerste gesprek met iemand. Als hij/zij dan teveel bezig is met andere dingen, dan ben ik er klaar meequote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef dawg het volgende:
nouja, als ik in de stad loop met mijn vriendin draai ik mijn hoofd weleens om voor een mooie deerne die mijn pad kruist. dus ik maakte het even concreter.
Kingsen, alleen die mieten hier willen per se zonder kings cupquote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef debeterebob het volgende:
Drankspellen![]()
Goedzo hoppah er op afquote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
ah nieuw hier?
Geen flauw idee, ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
ah ja, even vergeten dat het om datingafknappers ging. my bad.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat om een eerste gesprek met iemand. Als hij/zij dan teveel bezig is met andere dingen, dan ben ik er klaar mee
Kan ik niks over zeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef Woman1 het volgende:
[..]
wie denk je dat op de schermafbeelding staat? anyway.. facebook zonder inhoud wordt dus niet vertrouwd..
Nee hoor, ik ben heel onschuldigquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je vraag alleen direct naar seks
Facebook natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef Woman1 het volgende:
Gast, you're doing it wrong. Weetje hoe desperaat dit overkomt? Je kent haar niet eens en wil gelijk alles weten. Zo krijgt ze eerder het gevoel dat je iedere vrouw die je tegenkomt benaderd ipv speciaal voor haar gaat.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
ah nieuw hier?
facebook is een representatie van jezelf zegt men toch altijd? een facebook zonder inhoud impliceert een inhoudsloze doos.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef Woman1 het volgende:
[..]
wie denk je dat op de schermafbeelding staat? anyway.. facebook zonder inhoud wordt dus niet vertrouwd..
Hihi, boefjequote:Op woensdag 16 november 2011 17:33 schreef debeterebob het volgende:
Nee hoor, ik ben heel onschuldigJe hoeft nergens bang voor te wezen; maak alleen wel eens stiekem een seksueel getint grapje
En een facebook waarvan je 't wachtwoord vergeten bent impliceert chaotisme...hmmm, niet verkeerd die theoriequote:Op woensdag 16 november 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook is een representatie van jezelf zegt men toch altijd? een facebook zonder inhoud impliceert een inhoudsloze doos.
dank! haha, het kwaad is al geschiedtquote:Op woensdag 16 november 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook is een representatie van jezelf zegt men toch altijd? een facebook zonder inhoud impliceert een inhoudsloze doos.
Neeeequote:Op woensdag 16 november 2011 17:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gast, you're doing it wrong. Weetje hoe desperaat dit overkomt? Je kent haar niet eens en wil gelijk alles weten. Zo krijgt ze eerder het gevoel dat je iedere vrouw die je tegenkomt benaderd ipv speciaal voor haar gaat.
nou nou, niet zo negatief over jezelf heh!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:36 schreef Woman1 het volgende:
[..]
dank! haha, het kwaad is al geschiedt
Niet door mij hoor, ik ben tenminste nog beschaafdquote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
Er is een nieuwe vrouw en er word weer bovenop gesprongen.
FOK! zal nooit veranderen.
Gelukkig blijft Myraela hier nog, anders was het nog 10x erger geweest, he heloefquote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
haha het is al een tijd geleden, maar nu weet ik de redenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nou nou, niet zo negatief over jezelf heh!
Dat sowieso, aan de andere kant; alles beter dan Ajax.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik heb een prachtige facebook.
Al zou ze misschien een beetje kunnen afknappen op mijn favoriete voetbalclub.
Ik wil wel bovenop Myraela springen ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig blijft Myraela hier nog, anders was het nog 10x erger geweest, he heloef
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil wel bovenop Myraela springen ja.
Dat is wel genantquote:Op woensdag 16 november 2011 17:36 schreef debeterebob het volgende:
Ja, ik weet, in het ergste geval wil er ook nog wel eens gas uit mijn darmen ontsnappen
Verhandel je ze ook?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef kree het volgende:
[..]Ja het is wel zo eigenlijk.
Maarja erop springen is wel heel letterlijk
Maar ben gewoon benieuwd effe naar een fotootje ofzo, maarja dat mag ze zelf beslissen.
Of laat ik het anders zeggen wil meer weten
tijd voor verandering!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:38 schreef Woman1 het volgende:
[..]
haha het is al een tijd geleden, maar nu weet ik de reden
Ja, Loka.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hou me meestal in hoor
Zijn er hier mensen met tics eigenlijk?
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef kree het volgende:
[..]Ja het is wel zo eigenlijk.
Maarja erop springen is wel heel letterlijk
Maar ben gewoon benieuwd effe naar een fotootje ofzo, maarja dat mag ze zelf beslissen.
Of laat ik het anders zeggen wil meer weten
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil wel bovenop Myraela springen ja.
Als onbewust op je onderlip bijten als je geil wordt meetelt, anders nietquote:Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef debeterebob het volgende:
Ditquote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens mensen die denken dat facebook een goede representatie is van jezelf
alles behalve eigenlijk. de meeste ''vrienden'' van fb spreekt men nauwelijksquote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
Nou ja, je kan wel een indruk krijgen van hoe iemand is aan de hand van zijn of haar facebook.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
die zijn er meer dan je denkt. niet voor niets is het eerste wat werkgevers bijvoorbeeld doen een potentiele werknemer googlen, facebooken, etc. om een eerste indruk te vormen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
Gooi je dan ook je haar los ? Dat lijkt me epicquote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als onbewust op je onderlip bijten als je geil wordt meetelt, anders niet
Is het ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb alles afgeschermd...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
die zijn er meer dan je denkt. niet voor niets is het eerste wat werkgevers bijvoorbeeld doen een potentiele werknemer googlen, facebooken, etc. om een eerste indruk te vormen.
Ik ben 21, studente op een wo-opleiding en qua liefdesgebied is het rustig.. voldoende?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd.
Zeg Woman1, vertel eens wat over jezelf. hoe oud ben je, hoe staat het er mee op liefdesgebied en vooral wat is je probleem.
Dan doe je iets fout...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Het is alleen het ideale hosselplatform.
Ik ben enorm laf, dat is wat anders.quote:
Je grilt wel wat af he?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Moonwalk het volgende:
Het geluid van een heerlijk gemarineerde dikke lap vlees die de hete ribbels van de grillpan raakt. Terwijl de oven op de achtergrond een afwachtend opwarmend lokkend geluid maakt. Prachtig. Ik ben dus koken, toedels
Voor afspraken maken is het nog best relaxted, het is best leuk allemaalquote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind facebook tof en ook wel leuk om te zien van andere, maar ik gebruik het niet als hosselplatform.
Ja, gewoon even voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Ik ben 21, studente op een wo-opleiding en qua liefdesgebied is het rustig.. voldoende?
Deze week wel, ben in een grillflowquote:
Nee, ik doe het dan meestal weer vast, zodat het niet in de weg zit bij orale handelingenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:44 schreef debeterebob het volgende:
Gooi je dan ook je haar los ? Dat lijkt me epic
Er rolt een traan van mijn wang, zo poëtischquote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Moonwalk het volgende:
Het geluid van een heerlijk gemarineerde dikke lap vlees die de hete ribbels van de grillpan raakt. Terwijl de oven op de achtergrond een afwachtend opwarmend lokkend geluid maakt. Prachtig. Ik ben dus koken, toedels
Ja dat wel, dat gebeurt dan ook regelmatig dat ik door een reactie ineens dezelfde avond nog ergens zit. Maar dat is meer met vrienden.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Voor afspraken maken is het nog best relaxted, het is best leuk allemaal
Heel toevallig in Amsterdam?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Ik ben 21, studente op een wo-opleiding en qua liefdesgebied is het rustig.. voldoende?
hihihquote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Sinji het volgende:
[..]
Er rolt een traan van mijn wang, zo poëtisch
Jij maakt anders best veel seksueel getinte opmerkingen, boevinnetje!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, ik doe het dan meestal weer vast, zodat het niet in de weg zit bij orale handelingen
Ja, op internet durven zequote:Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij maakt anders best veel seksueel getinte opmerkingen, boevinnetje!
Doe je om het compleet te maken wel de mooie motief grillen, even dicht schroeien het vlees en dan rustig in de oven laten door garen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Moonwalk het volgende:
Een derde van de mensen flirt wel eens online.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, op internet durven ze
Ik heb vooral dat als mensen iets suggestiefs zeggen en het zelf niet door hebben; ik de eerst ben die daar om moet lachenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, op internet durven ze
1 derde maar??quote:Op woensdag 16 november 2011 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Een derde van de mensen flirt wel eens online.
Hier ligt dat nog net wat hoger.
Mijn gevoel voor humor was al lang voor FOK! verneukt.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:52 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb vooral dat als mensen iets suggestiefs zeggen en het zelf niet door hebben; ik de eerst ben die daar om moet lachenFok verneukte mijn gevoel voor humor
Ik vind het juist behoorlijk wat, niet iedereen is zo actief op internet.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 derde maar??
Dat lijkt me wat weinig eerlijk gezegd
Mensen op fora flirten denk ik wel veel.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 derde maar??
Er zijn veel mensen die niet zo actief zijn online hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 derde maar??
Hoe meer je erover praat, hoe minder je het doet...schijntquote:Op woensdag 16 november 2011 17:50 schreef debeterebob het volgende:
Jij maakt anders best veel seksueel getinte opmerkingen, boevinnetje!
Fuuuuu, ben ik zojuist betrapt dat ik teveel praat en te weinig doe.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe meer je erover praat, hoe minder je het doet...schijnt![]()
Ik spaar panda-punten
O hai.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen met sparen. Who cares...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe meer je erover praat, hoe minder je het doet...schijnt![]()
Ik spaar panda-punten
Lui varken ben je ook hequote:Op woensdag 16 november 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Fuuuuu, ben ik zojuist betrapt dat ik teveel praat en te weinig doe.
Gelukkig ga je daar vrijdag verandering in brengen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hehe, nou dan weet je wat je te doen staat. Of minder over praten of meer gaan doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
Haha vertel meer..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad (met een ander)?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben nog niet begonnen met sparen. Who cares...
Verleden, punt zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
Haha vertel meer..
Je bent wel een tikkeltje te jong maar dit is in ieder geval legaal![]()
Nee en ik ga niet meer in op jullie je weet wel allemaal
Doe maar via DM als je wat wil weten
Beide, het hield verband toch.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hehe, nou dan weet je wat je te doen staat. Of minder over praten of meer gaan doen.
Ik heb nooit seks gehad, dus kan ik ook niet beginnen met sparen...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad (met een ander)?
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
Haha vertel meer..
Ik denk dat ze helemaal niks meer van je wil weten na zo'n introductie van jezelf. Jij weet nieuwe users wel weg te jagen zegquote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef kree het volgende:
Haha vertel meer..
Ik wil ze niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook pandapunten, maagden worden altijd buitengesloten.
21 zie ik niet als te jong.quote:
Een maand.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
Hoelang moet je geen seks hebben voor een punt?
Een kalendermaandquote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
Hoelang moet je geen seks hebben voor een punt?
Niet, ben ik nou echt zo erg?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal niks meer van je wil weten na zo'n introductie van jezelf. Jij weet nieuwe users wel weg te jagen zeg
Je moet niet beginnen over die vorige daar had ik het over.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
21 zie ik niet als te jong.
Maarja jullie weten de verhalen
Nieuw doel: seks hebben om pandapunten te kunnen gaan sparenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb nooit seks gehad, dus kan ik ook niet beginnen met sparen...
Ik vind het wel leuk.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef debeterebob het volgende:
Kree, waar ben je mee bezig zeg.... Iets minder wanhopig, mag wel
Ok punt begrepenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet niet beginnen over die vorige daar had ik het over.
Dat is de oplossing.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, misschien erover praten tijdens het doen?
Damn.quote:
Tsja, daar hoorde ik tot voor kort ook bijquote:Op woensdag 16 november 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen op fora flirten denk ik wel veel.
Mensen die alleen op marktplaats zitten, hun mail checken of het nieuws lezen niet natuurlijk.
Gelukkig weet ik dat niet.quote:
ff bij de hoeren langs en zeggen dat ik de 100 echt wil aantikkenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nieuw doel: seks hebben om pandapunten te kunnen gaan sparen
Ik heb al genoeg pandapunten gespaardquote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nieuw doel: seks hebben om pandapunten te kunnen gaan sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |