Wanneer heb je voor het laatst sex gehad (met een ander)?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:56 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben nog niet begonnen met sparen. Who cares...
Verleden, punt zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
Haha vertel meer..
Je bent wel een tikkeltje te jong maar dit is in ieder geval legaal![]()
Nee en ik ga niet meer in op jullie je weet wel allemaal
Doe maar via DM als je wat wil weten
Beide, het hield verband toch.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hehe, nou dan weet je wat je te doen staat. Of minder over praten of meer gaan doen.
Ik heb nooit seks gehad, dus kan ik ook niet beginnen met sparen...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst sex gehad (met een ander)?
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef kree het volgende:
[..]
Haha vertel meer..
Ik denk dat ze helemaal niks meer van je wil weten na zo'n introductie van jezelf. Jij weet nieuwe users wel weg te jagen zegquote:Op woensdag 16 november 2011 17:59 schreef kree het volgende:
Haha vertel meer..
Ik wil ze niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef heloef het volgende:
Ik wil ook pandapunten, maagden worden altijd buitengesloten.
21 zie ik niet als te jong.quote:
Een maand.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
Hoelang moet je geen seks hebben voor een punt?
Een kalendermaandquote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Myraela het volgende:
Hoelang moet je geen seks hebben voor een punt?
Niet, ben ik nou echt zo erg?quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze helemaal niks meer van je wil weten na zo'n introductie van jezelf. Jij weet nieuwe users wel weg te jagen zeg
Je moet niet beginnen over die vorige daar had ik het over.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef kree het volgende:
[..]
21 zie ik niet als te jong.
Maarja jullie weten de verhalen
Nieuw doel: seks hebben om pandapunten te kunnen gaan sparenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:00 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb nooit seks gehad, dus kan ik ook niet beginnen met sparen...
Ik vind het wel leuk.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef debeterebob het volgende:
Kree, waar ben je mee bezig zeg.... Iets minder wanhopig, mag wel
Ok punt begrepenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet niet beginnen over die vorige daar had ik het over.
Dat is de oplossing.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, misschien erover praten tijdens het doen?
Damn.quote:
Tsja, daar hoorde ik tot voor kort ook bijquote:Op woensdag 16 november 2011 17:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Mensen op fora flirten denk ik wel veel.
Mensen die alleen op marktplaats zitten, hun mail checken of het nieuws lezen niet natuurlijk.
Gelukkig weet ik dat niet.quote:
ff bij de hoeren langs en zeggen dat ik de 100 echt wil aantikkenquote:Op woensdag 16 november 2011 18:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nieuw doel: seks hebben om pandapunten te kunnen gaan sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |