Kree loopt wel wat mis zeg.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan niet skien, nog nooit gedaan zelfs, maar ik kan wel super goed koken en masseren
Ik hoef daar niet verder voor dan Schiphol maar dat doe ik ook wel eens ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat doe ik ook wel. Als ik verlang naar de Starbucks stap ik gewoon in de trein.
Ik heb nu nog niet eens een studenten OV.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hahaha ja dat is ook leuk, toen ik net mijn studenten ov had ging ik wel eens met een goede vriend naar het station en prikten we met onze ogen dicht een stad. Daar gingen we dan gewoon heen, even kijken en een broodje eten ofzo. Omdat het kon
Ik heb precies hetzelfde, ik kan niks plannen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
+1 al heb ik tegelijk een hekel aan plannen maken
Beginnersfoutje he.quote:
Ja ik wilquote:Op woensdag 16 november 2011 16:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan niet skien, nog nooit gedaan zelfs, maar ik kan wel super goed koken en masseren
Mannen die niet kunnen koken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:42 schreef debeterebob het volgende:
Ik wil wel een pizza voor je in de oven gooien
In dat geval: props, kudos en respect.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan wel koken hoorWoon op een studentenhuis en dus moet ik wel
starbucks.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 6 euro en honger en zin in Starbucks en ik moet kiezen tussen:
Starbucks
Cruesli, yoghurt, melk (voor de chocomel natuurlijk)
Bak lasagne
What to do?
Samen koken is wel tof.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samen koken? Volgens mij wordt dat zwaar gewaardeerd door vrouwen
Maar dan verhonger ik.quote:
Protip: lasagne.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 6 euro en honger en zin in Starbucks en ik moet kiezen tussen:
Starbucks
Cruesli, yoghurt, melk (voor de chocomel natuurlijk)
Bak lasagne
What to do?
Ach moet jij ook gewoon doenquote:Op woensdag 16 november 2011 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
In dat geval: props, kudos en respect.
Maar, waarom kan je niet thuis eten?quote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan verhonger ik.
Ik ga denk ik voor de bak lasagne.
En dan tegen iemand anders zeggen dat ie niet kan koken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar dan verhonger ik.
Ik ga denk ik voor de bak lasagne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |