Zolang ik er maar weinig van merk. Daarnaast zegt voor mij veel als iemand zwaar rookt. Ik houd van sportieve types.quote:
ik heb geen facebook dus dan zou je me moeten pm'en.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef Woman1 het volgende:
hm ja dat zijn allemaal opties die goed mogelijk zijn.. Jullie preferen aanspreken in real life (ookal weet ik niet wanneer dat zou kunnen zijn) boven facebook?
Geen ervaringen mee. Maar kan allebei toch...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef Woman1 het volgende:
hm ja dat zijn allemaal opties die goed mogelijk zijn.. Jullie preferen aanspreken in real life (ookal weet ik niet wanneer dat zou kunnen zijn) boven facebook?
"Wil je kinderen?"quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
wat vinden jullie afknappers (in het allereerste gesprek) als je op iemand bent afgestapt?
Clear!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
"Wil je kinderen?"
"Slik je?"
Als iemand tegen mijn tieten praat.
Ranzige geuren
Een mega dom of vreselijk accent
Direct aansturen op seks
Als iemand met zijn aandacht ergens anders is
Als iemand alleen maar over zichzelf praat
Als iemand zijn dramatische jeugd meteen uit de doeken doet
Als iemand het alleen maar over zijn ex heeft
iemand die de godsganse tijd met haar telefoon zit te kutten.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
"Wil je kinderen?"
"Slik je?"
Als iemand tegen mijn tieten praat.
Ranzige geuren
Een mega dom of vreselijk accent
Direct aansturen op seks
Als iemand met zijn aandacht ergens anders is
Als iemand alleen maar over zichzelf praat
Als iemand zijn dramatische jeugd meteen uit de doeken doet
Als iemand het alleen maar over zijn ex heeft
Ik ben een goedequote:Op woensdag 16 november 2011 17:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
"Wil je kinderen?" (geen check)
"Slik je?" (geen check)
Als iemand tegen mijn tieten praat. (geen check)
Ranzige geuren (geen check)
Een mega dom of vreselijk accent (geen check)
Direct aansturen op seks (check)
Als iemand met zijn aandacht ergens anders is (soms)
Als iemand alleen maar over zichzelf praat (geen check)
Als iemand zijn dramatische jeugd meteen uit de doeken doet (geen check)
Als iemand het alleen maar over zijn ex heeft (kan niet)
heel leukquote:Op woensdag 16 november 2011 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb geen facebook dus dan zou je me moeten pm'en.
anyway, real life dus. zodat je iemand ziet, hoe diegene reageert, beweegt, klinkt, blik in de ogen, etc.
Die valt voor mij onder de noemer: met zijn aandacht ergens anders is. Zeker een afknapper.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef dawg het volgende:
iemand die de godsganse tijd met haar telefoon zit te kutten.
Dat is echt het meest verschrikkelijke. Ken iemand die dat echt extreem doet. Ik wil dan altijd gelijk weglopenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:26 schreef dawg het volgende:
[..]
iemand die de godsganse tijd met haar telefoon zit te kutten.
Volgende keer gewoon doen en dan niet inleiden dat je weggaat, maar gewoon weglopenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:28 schreef debeterebob het volgende:
Dat is echt het meest verschrikkelijke. Ken iemand die dat echt extreem doet. Ik wil dan altijd gelijk weglopen
iemand die denkt je te kennen maar alleen afgaat op een facebookprofiel zou bij mij tegen het dichte gat van de timmerman op botsen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Woman1 het volgende:
[..]
heel leuk
fb zou kunnen, maar aangezien ik alleen daartoe een poging heb gedaan..zit ik nu met een profiel zonder foto/ vrienden.
Niet zo slim om dan een bericht te sturen I think?
Sowieso vertrouw ik je dan niet. Facebook zonder inhoudquote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Woman1 het volgende:
[..]
heel leuk
fb zou kunnen, maar aangezien ik alleen daartoe een poging heb gedaan..zit ik nu met een profiel zonder foto/ vrienden.
ah nieuw hier?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Woman1 het volgende:
[..]
heel leuk
Ieder zijn ding he.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand die dat tof vond.
Dus je vraag alleen direct naar seksquote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef debeterebob het volgende:
ooh dat moest ook 'geen check' zijn
nouja, als ik in de stad loop met mijn vriendin draai ik mijn hoofd weleens om voor een mooie deerne die mijn pad kruist. dus ik maakte het even concreter.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die valt voor mij onder de noemer: met zijn aandacht ergens anders is. Zeker een afknapper.
Mobiel in de spoelbak/wc flikkerenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon doen en dan niet inleiden dat je weggaat, maar gewoon weglopen
wie denk je dat op de schermafbeelding staat? anyway.. facebook zonder inhoud wordt dus niet vertrouwd..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
ah nieuw hier?
Doe maar een fotootje ben wel benieuwd
Krijg je wel een facebook terug van me
Via DM dan ik ga het hier niet neerzetten
Het gaat om een eerste gesprek met iemand. Als hij/zij dan teveel bezig is met andere dingen, dan ben ik er klaar meequote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef dawg het volgende:
nouja, als ik in de stad loop met mijn vriendin draai ik mijn hoofd weleens om voor een mooie deerne die mijn pad kruist. dus ik maakte het even concreter.
Kingsen, alleen die mieten hier willen per se zonder kings cupquote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef debeterebob het volgende:
Drankspellen![]()
Das meestal killing. Welke spelen jullie altijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |