Het spel is hierdoor ook uit de verkoop gehaald in Duitsland door de politiekquote:Op woensdag 16 november 2011 17:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je leuk drank spel mee doen. Als alle 3 de muntjes weg zijn shotje tot je nemen.
Wil je er tempo in hebben, dan per muntje een shotje nemen
Als hij niet terugpraatquote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
wat vinden jullie afknappers (in het allereerste gesprek) als je op iemand bent afgestapt?
Fuck the dealer kaartspel. Dat gaat zo snelquote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef debeterebob het volgende:
Drankspellen![]()
Das meestal killing. Welke spelen jullie altijd?
Dat doen de meesten ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Ik word altijd dronken omdat Ik het opzettelijk verneuk
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Ik probeer altijd net zo te slaan dat het muntje van me collega er af valtquote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef stefanhaan het volgende:
Alles wat ik doequote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
wat vinden jullie afknappers (in het allereerste gesprek) als je op iemand bent afgestapt?
Wat ga je morgen doen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
Nee, zelfs verstandigquote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik drink niet tot nauwelijks, blijkbaar is dat raar
hoi, neuken?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
Ik ben helemaal niet verstandigquote:Op woensdag 16 november 2011 17:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, zelfs verstandigMensen die zeggen dat dat stom is zijn zelf zielig.
Wij ook niet, maar als we het doen dan is het vaak erg zwaarquote:Op woensdag 16 november 2011 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]Das het domste wat je kan doen. Drankspellen zijn af en toe relaxted. Maar ik doe het niet al te vaak hoor
haha inderdaad.quote:
Herkenbaar. Probleem met intelligente drankspellen is dat je als je veel gedronken hebt nog meer in het nadeel bent. Bijvoorbeeld met kingsenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar als we het doen dan is het vaak erg zwaar
Als ik erachter kom dat ze zwaar rookt. Maar meestal ruik ik dat welquote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
2x random aanspreken =interessequote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef Woman1 het volgende:
[..]
haha inderdaad.
Ik vroeg het mij namelijk af omdat iem. mij aansprak op een borrel, tot tweemaal toe. alleen sloeg ik ietwat dicht. Zou hij bij interesse ter plekke mijn nmr gevraagd hebben?
lijkt me nogal moeilijk te zeggen. misschien toch verlegen, vond ie je toch niet zo leuk als hij dacht, dacht ie dat je toch geen interesse zou hebben, vond ie je misschien afstandelijk reageren, etc etc.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef Woman1 het volgende:
[..]
haha inderdaad.
Ik vroeg het mij namelijk af omdat iem. mij aansprak op een borrel, tot tweemaal toe. alleen sloeg ik ietwat dicht. Zou hij bij interesse ter plekke mijn nmr gevraagd hebben?
Lichte sigaretten wel oke?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef Sinji het volgende:
[..]
Als ik erachter kom dat ze zwaar rookt. Maar meestal ruik ik dat wel
Cool story bro. En ik denk dat dat laatste wel een afknapper is in het eerste gesprek.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef kree het volgende:
Goh een uurtje verder en we zijn al weer een heel eind
Ik heb gister hutspot gemaakt hier.
Maar vanavond kookt mn moedertje gelukkig.
Weet ik, maarja dat is de waarheid gewoon.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Cool story bro. En ik denk dat dat laatste wel een afknapper is in het eerste gesprek.
Ja tuurlijk.Op je 28e thuis wonen is best een afknapper... Zeker als je je passief opstelt en je moeder alles laat fixe...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Cool story bro. En ik denk dat dat laatste wel een afknapper is in het eerste gesprek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |