Protip: Nieuwe pannen kopen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan ze niet omdraaien enzo
En ze worden altijd te zwart.
Ja dat is al niet meer nodigquote:Op woensdag 16 november 2011 16:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zal ik even doen, had ik niet eens door want ik kijk echt bijna nooit naar dat balkje
Lawd hav mercy. Dat is best ergquote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan ze niet omdraaien enzo
En ze worden altijd te zwart.
Stef Stuntpiloot altijdquote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ga mijn swag aandoen en dan stef stuntpiloot doen
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
Blauwe plekken, rode plekken, onverklaarbare spierpijn. Been there, done that.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een onverklaarbare rode plek in mijn hals vorige week. Toen heb ik maar de hele week een coltrui gedragen.
Maar... maar... je bleef toch maagd toch het huwelijk?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand die dat tof vond.
Op een paar foutjes na.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar... maar... je bleef toch maagd toch het huwelijk?
Ik denk hetquote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:
Wojoo, ik kom er net achter dat ik nagelkrassen heb op mijn rug
Volgens mij heeft ze het eexpres gedaan. Territorium afbakenen?
is ook tofquote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had een keer iemand die dat tof vond.
Kan je leuk drank spel mee doen. Als alle 3 de muntjes weg zijn shotje tot je nemen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:01 schreef stefanhaan het volgende:
Hosselen klinkt zo fout.quote:
Ik word nooit dronken omdat ik goed ben.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef debeterebob het volgende:
Drankspellen![]()
Das meestal killing. Welke spelen jullie altijd?
Het aantal spellen wordt op hogere leeftijd wel lager, maar het effect mag er nog steeds zijn,....quote:Op woensdag 16 november 2011 17:07 schreef dawg het volgende:
drankspellen zijn toch voor 16-jarigen?
oh wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |