Dat kan, maar mijn moeder is laat thuis en die pan nasi hark ik al naar binnen sinds zondag.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar, waarom kan je niet thuis eten?
Heb je nooit samen gekookt?quote:
Mwah eerst maar een een opleiding afronden.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ach moet jij ook gewoon doen
Ga gewoon op kamers, ook geen beperkingen meer van je moeder...
Hmm, lasagne dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan, maar mijn moeder is laat thuis en die pan nasi hark ik al naar binnen sinds zondag.
Dus ik heb trek in wat anders.
Ik vind dat altijd tof.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef Sinji het volgende:
Wojoo, ik kom er net achter dat ik nagelkrassen heb op mijn rug
Volgens mij heeft ze het eexpres gedaan. Territorium afbakenen?
Nou misschien 1x of 2x met een meisje. Praktisch hequote:Op woensdag 16 november 2011 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je nooit samen gekookt?
Ik doe het meestal samen, soms doet een man het alleen en ik heb in totaal 1 keer voor een man gekookt. Maar dan wel stoofvlees wat onwijs lang moest staan.
Ik doe anders ook gewoon een opleiding en woon uit huis. Niet te druk maken om geld...quote:Op woensdag 16 november 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah eerst maar een een opleiding afronden.
Verder dan samen pannekoeken en noodles maken met mijn beste vriendin ben ik niet gekomen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou misschien 1x of 2x met een meisje. Praktisch heIk heb het niet zo goed voor elkaar
Huisgenoot wel
Zal ik even doen, had ik niet eens door want ik kijk echt bijna nooit naar dat balkjequote:Op woensdag 16 november 2011 16:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Haha oh maar dan moet je wel effe op je PM reageren.
Kan je skien en masseren?
Als ik echt mijn nagels erin zet is dat meestal bewust.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:53 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ok, klein vraagje. Was dat door heat of the moment of een bewuste actie?
katje....quote:Op woensdag 16 november 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik echt mijn nagels erin zet is dat meestal bewust.
Auwquote:Op woensdag 16 november 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik echt mijn nagels erin zet is dat meestal bewust.
Beter, ik heb mijn beste vriendin pannenkoeken voor me laten bakken omdat ik zelf rampzalig ben en haar een keukenramp wilde besparen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Verder dan samen pannekoeken en noodles maken met mijn beste vriendin ben ik niet gekomen.
Je zelf krassen is 1; Je zelf op je rug krassen is 2 ;')quote:Op woensdag 16 november 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
Shit just got serious. Ik kan die krassen niet uitleggen aan een ander namelijk. Feisty deze
Ik had een onverklaarbare rode plek in mijn hals vorige week. Toen heb ik maar de hele week een coltrui gedragen.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:56 schreef Sinji het volgende:
Shit just got serious. Ik kan die krassen niet uitleggen aan een ander namelijk. Feisty deze
Hmmm ik denk dat pannenkoeken bakken met een date mss wel het best idee is om samen te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter, ik heb mijn beste vriendin pannenkoeken voor me laten bakken omdat ik zelf rampzalig ben en haar een keukenramp wilde besparen.
quote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een onverklaarbare rode plek in mijn hals vorige week. Toen heb ik maar de hele week een coltrui gedragen.
Pannekoeken zijn zo easy om te maken nohhhquote:Op woensdag 16 november 2011 16:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Beter, ik heb mijn beste vriendin pannenkoeken voor me laten bakken omdat ik zelf rampzalig ben en haar een keukenramp wilde besparen.
Ik kan ze niet omdraaien enzoquote:Op woensdag 16 november 2011 16:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Pannekoeken zijn zo easy om te maken nohhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |