Goedzo hoppah er op afquote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
ah nieuw hier?
Doe maar een fotootje ben wel benieuwd
Krijg je wel een facebook terug van me
Via DM dan ik ga het hier niet neerzetten
Geen flauw idee, ik doe dat nooit.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:09 schreef Woman1 het volgende:
wat vinden jullie afknappers (in het allereerste gesprek) als je op iemand bent afgestapt?
ah ja, even vergeten dat het om datingafknappers ging. my bad.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het gaat om een eerste gesprek met iemand. Als hij/zij dan teveel bezig is met andere dingen, dan ben ik er klaar mee
Kan ik niks over zeggenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef Woman1 het volgende:
[..]
wie denk je dat op de schermafbeelding staat? anyway.. facebook zonder inhoud wordt dus niet vertrouwd..
Nee hoor, ik ben heel onschuldigquote:Op woensdag 16 november 2011 17:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je vraag alleen direct naar seks
Facebook natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:22 schreef Woman1 het volgende:
hm ja dat zijn allemaal opties die goed mogelijk zijn.. Jullie preferen aanspreken in real life (ookal weet ik niet wanneer dat zou kunnen zijn) boven facebook?
Gast, you're doing it wrong. Weetje hoe desperaat dit overkomt? Je kent haar niet eens en wil gelijk alles weten. Zo krijgt ze eerder het gevoel dat je iedere vrouw die je tegenkomt benaderd ipv speciaal voor haar gaat.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:29 schreef kree het volgende:
[..]
ah nieuw hier?
Doe maar een fotootje ben wel benieuwd
Krijg je wel een facebook terug van me
Via DM dan ik ga het hier niet neerzetten
facebook is een representatie van jezelf zegt men toch altijd? een facebook zonder inhoud impliceert een inhoudsloze doos.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:31 schreef Woman1 het volgende:
[..]
wie denk je dat op de schermafbeelding staat? anyway.. facebook zonder inhoud wordt dus niet vertrouwd..
Hihi, boefjequote:Op woensdag 16 november 2011 17:33 schreef debeterebob het volgende:
Nee hoor, ik ben heel onschuldigJe hoeft nergens bang voor te wezen; maak alleen wel eens stiekem een seksueel getint grapje
En een facebook waarvan je 't wachtwoord vergeten bent impliceert chaotisme...hmmm, niet verkeerd die theoriequote:Op woensdag 16 november 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook is een representatie van jezelf zegt men toch altijd? een facebook zonder inhoud impliceert een inhoudsloze doos.
dank! haha, het kwaad is al geschiedtquote:Op woensdag 16 november 2011 17:35 schreef dawg het volgende:
[..]
facebook is een representatie van jezelf zegt men toch altijd? een facebook zonder inhoud impliceert een inhoudsloze doos.
Neeeequote:Op woensdag 16 november 2011 17:34 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gast, you're doing it wrong. Weetje hoe desperaat dit overkomt? Je kent haar niet eens en wil gelijk alles weten. Zo krijgt ze eerder het gevoel dat je iedere vrouw die je tegenkomt benaderd ipv speciaal voor haar gaat.
nou nou, niet zo negatief over jezelf heh!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:36 schreef Woman1 het volgende:
[..]
dank! haha, het kwaad is al geschiedt
Niet door mij hoor, ik ben tenminste nog beschaafdquote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
Er is een nieuwe vrouw en er word weer bovenop gesprongen.
FOK! zal nooit veranderen.
Gelukkig blijft Myraela hier nog, anders was het nog 10x erger geweest, he heloefquote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
haha het is al een tijd geleden, maar nu weet ik de redenquote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
nou nou, niet zo negatief over jezelf heh!
Dat sowieso, aan de andere kant; alles beter dan Ajax.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
Ik heb een prachtige facebook.
Al zou ze misschien een beetje kunnen afknappen op mijn favoriete voetbalclub.
Ik wil wel bovenop Myraela springen ja.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gelukkig blijft Myraela hier nog, anders was het nog 10x erger geweest, he heloef
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:37 schreef heloef het volgende:
Dat dacht ik alquote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil wel bovenop Myraela springen ja.
Dat is wel genantquote:Op woensdag 16 november 2011 17:36 schreef debeterebob het volgende:
Ja, ik weet, in het ergste geval wil er ook nog wel eens gas uit mijn darmen ontsnappen
Verhandel je ze ook?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef kree het volgende:
[..]Ja het is wel zo eigenlijk.
Maarja erop springen is wel heel letterlijk
Maar ben gewoon benieuwd effe naar een fotootje ofzo, maarja dat mag ze zelf beslissen.
Of laat ik het anders zeggen wil meer weten
tijd voor verandering!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:38 schreef Woman1 het volgende:
[..]
haha het is al een tijd geleden, maar nu weet ik de reden
Ja, Loka.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik hou me meestal in hoor
Zijn er hier mensen met tics eigenlijk?
Ik ben ook wel benieuwd.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:40 schreef kree het volgende:
[..]Ja het is wel zo eigenlijk.
Maarja erop springen is wel heel letterlijk
Maar ben gewoon benieuwd effe naar een fotootje ofzo, maarja dat mag ze zelf beslissen.
Of laat ik het anders zeggen wil meer weten
quote:Op woensdag 16 november 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil wel bovenop Myraela springen ja.
Als onbewust op je onderlip bijten als je geil wordt meetelt, anders nietquote:Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef debeterebob het volgende:
Ik hou me meestal in hoor
Zijn er hier mensen met tics eigenlijk?
Ditquote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
Trouwens mensen die denken dat facebook een goede representatie is van jezelf
alles behalve eigenlijk. de meeste ''vrienden'' van fb spreekt men nauwelijksquote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
Nou ja, je kan wel een indruk krijgen van hoe iemand is aan de hand van zijn of haar facebook.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
die zijn er meer dan je denkt. niet voor niets is het eerste wat werkgevers bijvoorbeeld doen een potentiele werknemer googlen, facebooken, etc. om een eerste indruk te vormen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
Gooi je dan ook je haar los ? Dat lijkt me epicquote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als onbewust op je onderlip bijten als je geil wordt meetelt, anders niet
Is het ook niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:43 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb alles afgeschermd...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:44 schreef dawg het volgende:
[..]
die zijn er meer dan je denkt. niet voor niets is het eerste wat werkgevers bijvoorbeeld doen een potentiele werknemer googlen, facebooken, etc. om een eerste indruk te vormen.
Ik ben 21, studente op een wo-opleiding en qua liefdesgebied is het rustig.. voldoende?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben ook wel benieuwd.
Zeg Woman1, vertel eens wat over jezelf. hoe oud ben je, hoe staat het er mee op liefdesgebied en vooral wat is je probleem.
Dan doe je iets fout...quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Is het ook niet.
Het is alleen het ideale hosselplatform.
Ik ben enorm laf, dat is wat anders.quote:
Je grilt wel wat af he?quote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Moonwalk het volgende:
Het geluid van een heerlijk gemarineerde dikke lap vlees die de hete ribbels van de grillpan raakt. Terwijl de oven op de achtergrond een afwachtend opwarmend lokkend geluid maakt. Prachtig. Ik ben dus koken, toedels
Voor afspraken maken is het nog best relaxted, het is best leuk allemaalquote:Op woensdag 16 november 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
Ik vind facebook tof en ook wel leuk om te zien van andere, maar ik gebruik het niet als hosselplatform.
Ja, gewoon even voor de beeldvorming.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef Woman1 het volgende:
[..]
Ik ben 21, studente op een wo-opleiding en qua liefdesgebied is het rustig.. voldoende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |