abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104423601

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!
Finally, someone let me out of my cage
pi_104423632
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:19 schreef minibeer het volgende:

[..]

Shit he. Hoezo dan?
Ik heb mijn medestudenten met een project laten zitten omdat ik me te lamlendig voelde om uit bed te komen. Om half zeven heb ik me aangekleed en een eerste maaltijd naar binnen gewerkt. Nu voel ik me rot omdat ik overal in faal.
pi_104423742
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb mijn medestudenten met een project laten zitten omdat ik me te lamlendig voelde om uit bed te komen. Om half zeven heb ik me aangekleed en een eerste maaltijd naar binnen gewerkt. Nu voel ik me rot omdat ik overal in faal.
Heb ik ook wel eens, die dagen. Maar je bent toch maar één keer niet gegaan? Lekker boeiend, een gast die na een paar weken samen met hem gewerkt te hebben opeens geen mails of telefoontjes meer beantwoorde. Het is vooral irritant als je niks laat horen (maar geen big deal).
Protips: Vroeg opstaan is goed voor mijn humeur, misschien geldt dat ook voor jou, en naar buiten gaan, of iets actiefs doen is dat ook (dan voel ik me minder of niet lamlending). Ook al is het 'wat doen' in feite bij hoorcolleges in slaap vallen :P (dat was mijn dag vandaag :')).
pi_104423752
Anyway, ik ga slapen, want ik heb dus iets in te halen.
pi_104423817
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:25 schreef minibeer het volgende:

[..]

Heb ik ook wel eens, die dagen. Maar je bent toch maar één keer niet gegaan? Lekker boeiend, een gast die na een paar weken samen met hem gewerkt te hebben opeens geen mails of telefoontjes meer beantwoorde. Het is vooral irritant als je niks laat horen (maar geen big deal).
Protips: Vroeg opstaan is goed voor mijn humeur, misschien geldt dat ook voor jou, en naar buiten gaan, of iets actiefs doen is dat ook (dan voel ik me minder of niet lamlending). Ook al is het 'wat doen' in feite bij hoorcolleges in slaap vallen :P (dat was mijn dag vandaag :')).
Ik ga de helft van de tijd niet naar de universiteit, en elke keer wanneer ik me voorneem wel weer te gaan komt er niets van. Op mezelf wonen is gewoon niet gezond voor me ;(
Maar morgen ga ik proberen ze weer een beetje gunstig te stemmen. Ik weet bijna zeker dat ik volgend jaar een andere studie wil beginnen, dus mijn motivatie is nu wel heel erg laag geworden.
Maar welterusten :W
  woensdag 16 november 2011 @ 00:29:05 #6
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104423827
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 00:25 schreef minibeer het volgende:
Anyway, ik ga slapen, want ik heb dus iets in te halen.
Slaap lekker
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104424146
baaaaaaaagh ik moet nog met de honden een rondje lopen in de kou.

Nouja offtopic maar ik wilde het effe kwijt :P
Do what you love, love what you do!
pi_104424193
Kut alles
Anonimity is a bliss
pi_104424233
Vertel lees het als ik terug ben over 15 min
pi_104424511
Wat is er kut dan?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_104424524
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:17 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat is er kut dan?
Bijna alles.
pi_104424528
Oke, wat is er NIET kut dan?
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_104424534
nou ik heb van een kutavond een kroegavond gemaakt en dat is maar goed ook even een vriend waar ik dus even de kibbelpartij eerder meehad gebeld na Martin incident en heel goed uitgepraat en met zijn 2-en naar de kroeg geweest en dat is even goed geweest want anders had ik waarschijnlijk hele domme dingen gedaan.
pi_104424539
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:19 schreef GroenerDanGras het volgende:
Oke, wat is er NIET kut dan?
Liefde.
pi_104424542
Maar schat, liefde overwint alles toch :')
pi_104424545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:21 schreef GroenerDanGras het volgende:
Zo voelt het niet.
Het voelt als slecht excuus om te falen in mijn leven.
pi_104424546
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:21 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nou nee |:( |:(
pi_104424557
Waar kan ik jullie mee van dienst zijn :P
pi_104424573
Ik zou het even niet weten ..........
pi_104424579
Ik zit echt vol van goed advies vannacht hoor.
  woensdag 16 november 2011 @ 01:25:01 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104424583
Ik huil alleen een beetje dat is alles.
C'est la vie
pi_104424611
mijn ex is een ei die me eerst beledigd per hyves bericht dat hem niet boeit wat ik schrijf en ik laat hem dus ook lekker nu met rust ( zijn timing is achterlijk omdat die weet dat met mijn ma niet goed gaat , dus wens hem ook eens een teringreactie toe terwijl hij in een moeilijke tijd zit)
Ik ben de kroeg in gegaan met een vriend waar we even een boel uitgepraat hebben vervolgens kom ik thuis en voila meneer zit de zielige randdebiel uit te hangen tegen zijn vrienden.
pi_104424615
excusez le mot }:|
pi_104424616
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Waar kan ik jullie mee van dienst zijn :P
Je mag mijn linkervoet vertellen dat hij onmiddellijk moet stoppen met tegen de rand van mijn bed schoppen wat zo onderhand behoorlijk veel pijn begint te doen.
pi_104424633
Heh?
waarom doe je dat dan?
pi_104424649
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:30 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heh?
waarom doe je dat dan?
Ik heb tics. Ik kan ook niet stoppen met verdomme mompelen maar dat is minder pijnlijk en storend.
pi_104424655
Mijn advies; go see the doctor :Y
pi_104424659
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Tja. Ik durf niet enzo.
  woensdag 16 november 2011 @ 01:34:20 #29
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104424660
quote:
Top advies wel.
C'est la vie
pi_104424663
Dan blijf je wel die tics houden
pi_104424664
wie ik ???
pi_104424670
neen, loka
pi_104424672
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dan blijf je wel die tics houden
Klopt ;(
pi_104424673
Jij moet alle contact verbreken met je ex, uit die vicieuze cirkel
pi_104424674
quote:
je wilt niet weten hoeveel dat al tegen haar gezegd hebben
pi_104424687
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Jij moet alle contact verbreken met je ex, uit die vicieuze cirkel
Nou dat heb die dit keer ook wel aardig voor elkaar hoor. Ik ben een aardig persoon maar ondertussen wens ik hem een keer een heleboel ellende toe en ook gewoon dat die ook eens word heel grof behandeld word als hem een keer iets ergs overkomt
pi_104424693
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

je wilt niet weten hoeveel dat al tegen haar gezegd hebben
Ik heb op dit moment niet eens een huisarts.
pi_104424695
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou dat heb die dit keer ook wel aardig voor elkaar hoor. Ik ben een aardig persoon maar ondertussen wens ik hem een keer een heleboel ellende toe en ook gewoon dat die ook eens word heel grof behandeld word als hem een keer iets ergs overkomt
Nou, hieruit blijkt dat je nog niet over hem heen bent.
  woensdag 16 november 2011 @ 01:40:51 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104424707
Okee ik heb kunnen stoppen met huilen.
C'est la vie
pi_104424714
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb kunnen stoppen met huilen.
Waarom moest je huilen dan?
pi_104424721
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:39 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Denk dat het ook wel komt door de dingen met haar moeder waarmee ze zit.
En dat kan ik heel goed begrijpen, want ik heb zo'n zelfde periode meegemaakt.

Maarja wil niet voor iemand anders spreken hoor, maar zo denk ik het effe nu.
pi_104424728
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:39 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een wonderkuurtje die en meteen mijn moeder beter maakt en een nieuwe liefde hebt en poef dat ook zonder enige emoties 8)7
pi_104424740
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:42 schreef kree het volgende:

[..]

Denk dat het ook wel komt door de dingen met haar moeder waarmee ze zit.
En dat kan ik heel goed begrijpen, want ik heb zo'n zelfde periode meegemaakt.

Maarja wil niet voor iemand anders spreken hoor, maar zo denk ik het effe nu.
Dat klopt ik heb even een periode waarin een heleboel tegelijk tegenzit.....
pi_104424749
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:43 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ja ik heb ook een wonderkuurtje die en meteen mijn moeder beter maakt en een nieuwe liefde hebt en poef dat ook zonder enige emoties 8)7
Het spijt me, ik weet de situatie van je moeder niet..
pi_104424754
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:44 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat klopt ik heb even een periode waarin een heleboel tegelijk tegenzit.....
Ja het is heel herkenbaar, nouja bij jou is het nog effe iets anders,
maar ik zit nu nog met al die problemen die daardoor zijn gekomen (nouja je weet het)
Het is de laatste tijd moeilijker voor mij.

Maar echt echt echt, ik hoop zo dat jou moeder erboven op komt, ik wil niet dat iemand hetzelfde meemaakt als ik.
pi_104424759
Nou ja, eigenlijk zit niets mij tegen, dat ik me rot voel komt gewoon door mijn eigen laksheid en futloosheid.
pi_104424764
nou doe er dan wat aan :')
pi_104424768
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:47 schreef GroenerDanGras het volgende:
nou doe er dan wat aan :')
Het wil niet. Ik kom gewoon nauwelijks mijn bed nog uit :')
pi_104424773
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:45 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Het spijt me, ik weet de situatie van je moeder niet..
Mijn moeder heeft het aan haar hart, terwijl ze tig jaar terug in een coma heeft gelegen en dus een levertransplantatie heeft gehad. Ze ademt moeilijk door haar hart en zit eigenlijk momenteel in een onzekere periode en ex weet dat en vind het nu een prima periode om me onbeschofte hufterige mail te sturen :(
pi_104424778
Dan zet je de wekker, jezus!
pi_104424784
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
En hem dan uitzetten als ie gaat :')
Herkenbaar hoor :)
pi_104424788
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Mijn moeder heeft het aan haar hart, terwijl ze tig jaar terug in een coma heeft gelegen en dus een levertransplantatie heeft gehad. Ze ademt moeilijk door haar hart en zit eigenlijk momenteel in een onzekere periode en ex weet dat en vind het nu een prima periode om me onbeschofte hufterige mail te sturen :(
Wat vervelend zeg! :(

Je kunt je ex het beste negeren.. dan houdt ie op. Echt!
pi_104424792
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik word ook wel wakker.
Ik kan me er alleen niet toe zetten me dan aan te kleden en de deur uit te gaan.
pi_104424798
Kun je dan niet iets creeren waardoor je wel moet?
pi_104424804
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
Kun je dan niet iets creeren waardoor je wel moet?
Ik heb besloten te stoppen met mijn studie, dus nu niet meer nee.
pi_104424810
Dat heb ik ook echt gedaan na vanavond . Ik had hem dus een berichtje gestuurd om hem te bedanken ergens voor en kreeg als antwoord het boeit me niet wat je allemaal schrijft oke dus , het hoeft van mij niet meer oke . Ik heb het liever niet Thanx

En ja dat aardig eikelig als je weet dat iemand met een hele zieke moeder zit :(
pi_104424815
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb besloten te stoppen met mijn studie
Je hebt besloten met je studie te stoppen zodat je nu de hele dag in bed kan liggen..?

Ik ben het even kwijt..
pi_104424819
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:55 schreef GroenerDanGras het volgende:

[..]

Je hebt besloten met je studie te stoppen zodat je nu de hele dag in bed kan liggen..?

Ik ben het even kwijt..
Nee, mijn studie is kut, waardoor ik er mee ga stoppen.
Daardoor ben ik nu mijn enige motivatie mijn bed uit te komen totaal kwijt.
  woensdag 16 november 2011 @ 01:58:12 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104424828
Ik ga maar wat anders doen aangezien ik de problemen van anderen totaal niet serieus kan nemen op het moment. :')
C'est la vie
pi_104424833
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:58 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar wat anders doen aangezien ik de problemen van anderen totaal niet serieus kan nemen op het moment. :')
Moet je erom lachen?
  woensdag 16 november 2011 @ 02:01:26 #61
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104424849
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Moet je erom lachen?
Nee dat niet, zou ik nooit doen maar als je net iemand heb moet overtuigen dat er wel degelijk iemand is die haar zou missen als ze dood was vallen dit soort problemen nogal in het niet.
C'est la vie
pi_104424867
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee dat niet, zou ik nooit doen maar als je net iemand heb moet overtuigen dat er wel degelijk iemand is die haar zou missen als ze dood was vallen dit soort problemen nogal in het niet.
Oh oke, dat is sowieso waar. Ik zou denk ik de meeste mensen die ik ken absoluut niet missen als ze doodgingen, knap dat jij dat kunt bij meerdere personen.
  woensdag 16 november 2011 @ 02:04:56 #63
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104424879
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh oke, dat is sowieso waar. Ik zou denk ik de meeste mensen die ik ken absoluut niet missen als ze doodgingen, knap dat jij dat kunt bij meerdere personen.
Ik zou ook niet zoveel mensen missen alleen de mensen die me echt dierbaar zijn.
Jammer zou ik het altijd wel vinden.
C'est la vie
pi_104424897
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik zou ook niet zoveel mensen missen alleen de mensen die me echt dierbaar zijn.
Jammer zou ik het altijd wel vinden.
Ik denk dat er twee personen zijn de ik niet kwijt zou willen. Mijn familie hoort er niet bij, denk ik. Ze zijn wel grappig als gezelschap, maar voornamelijk een last.
pi_104424906
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

definieer "de meeste mensen" ?
Komt wel hard over dit eigenlijk
  woensdag 16 november 2011 @ 02:10:45 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104424922
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:08 schreef kree het volgende:

[..]

Ik snap het wel.
Als een klasgenoot van mij zou overlijden zou ik het jammer vinden maar missen doe ik hem waarschijnlijk niet.
C'est la vie
pi_104424926
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:08 schreef kree het volgende:

[..]

Iedereen die ik ken behalve mijn vriend en een vriendin.
Die zou ik denk ik wel missen bij afwezigheid.
De rest zijn alleen maar personen die mij aan mijn leven binden en dus lastig zijn.
pi_104424935
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Iedereen die ik ken behalve mijn vriend en een vriendin.
Die zou ik denk ik wel missen bij afwezigheid.
De rest zijn alleen maar personen die mij aan mijn leven binden en dus lastig zijn.
En je ouders dan bijvoorbeeld, of broers en zussen en familie?
pi_104424952
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:12 schreef kree het volgende:

[..]

En je ouders dan bijvoorbeeld, of broers en zussen en familie?
Ik voel zo weinig bij ze. Daarom denk ik niet dat ik ze oprecht zou missen. Ik begrijp ze helemaal niet en zij mij niet.
pi_104424963
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik voel zo weinig bij ze. Daarom denk ik niet dat ik ze oprecht zou missen. Ik begrijp ze helemaal niet en zij mij niet.
Nou dat klinkt niet best, maarja zal er niet verder over vragen.
Uitleg mag via DM als je het kwijt wil, of PM
pi_104424970
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:16 schreef kree het volgende:

[..]

Nou dat klinkt niet best, maarja zal er niet verder over vragen.
Uitleg mag via DM als je het kwijt wil, of PM
Er hoort niet echt een uitleg bij hoor, ik heb gewoon niet het idee dat ze me echt dierbaar zijn. Het is verder niets ernstigs ofzo, alleen maar het toppunt van ondankbaarheid.
pi_104424982
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Er hoort niet echt een uitleg bij hoor, ik heb gewoon niet het idee dat ze me echt dierbaar zijn. Het is verder niets ernstigs ofzo, alleen maar het toppunt van ondankbaarheid.
Ja maar hoe kan dat dan?
Ik was helemaal kapot toen mijn vader overleed en nu nog steeds eigenlijk.
En jij zegt in feite dat het je geen reet uitmaakt...?

Raar hoor, maar er zal wel een langer verhaal achter zitten denk ik.
pi_104424986
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:19 schreef kree het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan dat dan?
Ik was helemaal kapot toen mijn vader overleed en nu nog steeds eigenlijk.
En jij zegt in feite dat het je geen reet uitmaakt...?

Raar hoor, maar er zal wel een langer verhaal achter zitten denk ik.
Niet dat ik weet, ze houden van mij maar ik niet van hen, waarom weet ik ook zelf eigenlijk niet.
pi_104425001
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet dat ik weet, ze houden van mij maar ik niet van hen, waarom weet ik ook zelf eigenlijk niet.
Maar zit er dan wat achter ofzo?
Rare gedachte hoor, ik heb constant ruzie met mn moeder maar het zou me wel heel erg verdrietig maken als ze zou overlijden.

En nu zeg jij gewoon keihard dat het je niks uitmaakt.

Nee kan ik niet begrijpen, sorry
pi_104425012
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:21 schreef kree het volgende:

[..]

Maar zit er dan wat achter ofzo?
Rare gedachte hoor, ik heb constant ruzie met mn moeder maar het zou me wel heel erg verdrietig maken als ze zou overlijden.

En nu zeg jij gewoon keihard dat het je niks uitmaakt.

Nee kan ik niet begrijpen, sorry
Ik snap het zelf ook niet. Maar ik kan moeilijk gaan zeggen dat ik enorm van ze houd terwijl ik er eigenlijk niets bij voel, toch? Het zal wel hard zijn ja, maar ik lieg niet.
pi_104425022
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:23 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik snap het zelf ook niet. Maar ik kan moeilijk gaan zeggen dat ik enorm van ze houd terwijl ik er eigenlijk niets bij voel, toch? Het zal wel hard zijn ja, maar ik lieg niet.
Ik veroordeel je ook niet, maar vraag me dan af waarom?
pi_104425024
ga zo lekker mijn bed in en heel veel spanning slapen denk trusten
pi_104425031
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:25 schreef kree het volgende:

[..]

Ik veroordeel je ook niet, maar vraag me dan af waarom?
Hoe moet ik dat nu weten?
Waarschijnlijk omdat ik een koud en harteloos persoon ben ofzo.
Maar ik ga proberen te slapen, welterusten.
pi_104425045
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat nu weten?
Waarschijnlijk omdat ik een koud en harteloos persoon ben ofzo.
Maar ik ga proberen te slapen, welterusten.
Dat ben je vast niet. Maarja ik weet het ook niet.
Tsjaaa wat moet ik er nu nog over zeggen.

Ik kan je niet beoordelen zo, of veroordelen en dat ga ik dus ook niet doen.
Maar kan me gewoon niet voorstellen dat je niet van je ouders houdt.

Daarom vroeg ik me het juist af wat het dan precies is.
pi_104425128
Topic dood, nouja tot morgen allemaal en slaapse.
Ik ga er ook maar vandoor :O :z
pi_104425164
Newbie je ziet er inderdaad ouder uit dan 16. En best een lekker ding ook!
pi_104425172
Ah, heloef nu heb ik je facebook ook.
  woensdag 16 november 2011 @ 03:07:57 #83
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104425181
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 03:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Ah, heloef nu heb ik je facebook ook.
Oh for Christ sakes. :')
C'est la vie
  woensdag 16 november 2011 @ 03:09:26 #84
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104425183
U kent de bekende methode, linkje DM, alles.
C'est la vie
pi_104425197
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 03:09 schreef heloef het volgende:
U kent de bekende methode, linkje DM, alles.
Nee, vertel?
pi_104425210
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:01 schreef heloef het volgende:

[..]

Faye?
  woensdag 16 november 2011 @ 03:46:52 #87
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104425250
Wat een nacht...

Zou eigenlijk de laatste trein terug pakken naar huis. Maar iemand heeft me overgehaald om te blijven O+

Nou kan ik niet slapen en ik moét de trein van 7 uur pakken. Lawd hav mercy
  woensdag 16 november 2011 @ 03:48:19 #88
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_104425253
Bohhh, winterdepressies komen er aan merk ik. Everybody so gloomy.. ;(
pi_104425281
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 03:48 schreef Sinji het volgende:
Bohhh, winterdepressies komen er aan merk ik. Everybody so gloomy.. ;(
Ja leuk altijd, iedereen lekker vrolijk. In het verkeer ook enzo. Iedereen ziek. Heerlijk, najaar! :')
  woensdag 16 november 2011 @ 07:13:38 #90
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_104425542
quote:
11s.gif Op woensdag 16 november 2011 02:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Newbie je ziet er inderdaad ouder uit dan 16. En best een lekker ding ook!
Hellep ik ben een lustobject geworden :o

/onserieus

Dankje, I guess?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_104425677
Kunnen we niet afspreken dat de mensen die hier constant lopen te zeiken/janken en depressief te doen, dat beter buiten dit topic kunnen doen? Daar heb je het depressie topic of hoe voel je je nu topic of de DM/PM voor.
  woensdag 16 november 2011 @ 07:38:12 #92
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104425685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:54 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik ook echt gedaan na vanavond . Ik had hem dus een berichtje gestuurd om hem te bedanken ergens voor en kreeg als antwoord het boeit me niet wat je allemaal schrijft oke dus , het hoeft van mij niet meer oke . Ik heb het liever niet Thanx

En ja dat aardig eikelig als je weet dat iemand met een hele zieke moeder zit :(
Dit is toch echt je eigen schuld. Jullie hebben bonje gehad en hij is klaar met jou. Alleen zie jij dat niet in.

Die foto heeft hij niet voor jou gemaakt en dus intereseert het hem niet wat jij er van vind. Dus dat bedankje van jou slaat dan ook nergens op in zijn ogen.

En het is rot dat jij in je huidige situatie zit, maar dat is niet zijn probleem.

Jij zegt van, hij kan niet met je omgaan na die bonje en normaal doen. Ik denk eerder dat jij niet wilt inzien dat er niks meer is en dat jij keer op keer contact zoekt met hem waar hij niet op zit te wachten.

Stop daar nou eens mee. Het is over en uit en klaar.

Ik zal het zelfde reageren. Als ik klaar ben met iemand en die geen blijft contact zoeken zal ik daar ook moe van worden. En al zal die hele familie op sterven liggen. Dat is dan niet mijn probleem
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 16 november 2011 @ 07:39:27 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104425692
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:37 schreef mrk.n het volgende:
Kunnen we niet afspreken dat de mensen die hier constant lopen te zeiken/janken en depressief te doen, dat beter buiten dit topic kunnen doen? Daar heb je het depressie topic of hoe voel je je nu topic of de DM/PM voor.
Mee eens. Zwaar vermoeiend, lijkt wel een wedstrijd wie het meest down is hier :{
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_104425822
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:39 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Mee eens. Zwaar vermoeiend, lijkt wel een wedstrijd wie het meest down is hier :{
_O-
Serieus, je kunt je best eens down voelen, maar om daar nou zo lang over door te gaan (en het zijn ook altijd dezelfde users) wordt irritant. Het gaat over versieren en niet over hoe kut het leven van iemand is. Aandachtvragerij.

En Former, laat je ex gewoon met rust. Hij heeft geen interesse (meer) in jou, dat blijkt. Hij heeft nu ook een andere echte relatie, heb je daar dan niet je bedenkingen bij? Waarom geen relatie met jou, dat was te moeilijk maar wel met een andere meid nu? Laten gaan dus. :)
pi_104426281
Goedemorgen bitches.
  woensdag 16 november 2011 @ 08:57:02 #96
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104426465
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 08:44 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen bitches.
Jij bent mijn bitch!
pi_104426478
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 08:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij bent mijn bitch!
Make me.
  woensdag 16 november 2011 @ 09:29:02 #98
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104426974
Morge :O

Zon goede voornemens om te gaan sporten sochtends en dan ga Ik niet :')
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
pi_104428470
Morgen
  woensdag 16 november 2011 @ 10:47:24 #100
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104428674
Goedemorgen.

Ik ben niet down, mag dat nog?
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 16 november 2011 @ 10:48:10 #101
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104428695
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:39 schreef ook_gek het volgende:
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_104428729
Goedemorgen, ik heb besloten dat ik me aanstel en helemaal niet te ziek ben om naar de uni te gaan.
Ik ben een waardeloze toevoeging hier, maar ik doe nu tenminste iets vandaag.
pi_104428759
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Goedemorgen, ik heb besloten dat ik me aanstel en helemaal niet te ziek ben om naar de uni te gaan.
Klinkt een beetje depri, Loka.
Doet me denken aan mijn studietijd
pi_104428822
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Klinkt een beetje depri, Loka.
Doet me denken aan mijn studietijd
Ik probeer vrolijk te doen hoor. Mijn studie is gewoon kut, verder gaat het wel weer.
Ik heb de hele nacht brochures gelezen van andere opleidingen, maar ik ben een hopeloos besluiteloos persoon.
  woensdag 16 november 2011 @ 10:55:05 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104428861
quote:
16s.gif Op woensdag 16 november 2011 08:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Make me.
Daag je me nu uit :o
pi_104428966
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik probeer vrolijk te doen hoor. Mijn studie is gewoon kut, verder gaat het wel weer.
Ik heb de hele nacht brochures gelezen van andere opleidingen, maar ik ben een hopeloos besluiteloos persoon.
Tsja, lastig om je een antwoord te geven waarvan ik denk dat je er wat aan hebt...
  woensdag 16 november 2011 @ 10:59:54 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104429011
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:49 schreef Lokasenna het volgende:
Klein tipje, plaats dit soort reacties niet te veel hier. Anders gaan mensen dat vervelend vinden en dat een vorm van aandacht vragen gaan zien.
pi_104429071
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 10:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Klein tipje, plaats dit soort reacties niet te veel hier. Anders gaan mensen dat vervelend vinden en dat een vorm van aandacht vragen gaan zien.
Sorry, verder luistert al helemaal niemand naar mijn gezeur dus post ik het hier maar om er niet meer de hele tijd mee rond te lopen.
pi_104429128
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Beetje studeren dit dat, beetje dingen regelen dit dat en ook weer eens met een paar mensen afspreken :)
Alleen vandaag wel laat uit bed gekomen :')
pi_104429134
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Sorry, verder luistert al helemaal niemand naar mijn gezeur dus post ik het hier maar om er niet meer de hele tijd mee rond te lopen.
Zelf erger ik me er niet echt aan of zo. Er zijn mensen waar ik me veel meer aan erger.
Fok! lijkt wel de vervanging van je gameverslaving. Ik weet nog dat ik heel veel chatte toen ik nog online RPG's deed.
Misschien zit ik er naast hoor, meen me 't dan niet kwalijk
pi_104429180
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zelf erger ik me er niet echt aan of zo. Er zijn mensen waar ik me veel meer aan erger.
Fok! lijkt wel de vervanging van je gameverslaving. Ik weet nog dat ik heel veel chatte toen ik nog online RPG's deed.
Misschien zit ik er naast hoor, meen me 't dan niet kwalijk
Ik vrees dat je het bij het juiste eind hebt, ik heb blijkbaar gewoon iets nodig waarmee ik mijn tijd waarin ik anders maar een beetje had zitten piekeren op te vullen, er iets nuttigs mee doen lukt tot nu toe nog niet echt.
pi_104429222
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:03 schreef debeterebob het volgende:
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Beetje studeren dit dat, beetje dingen regelen dit dat en ook weer eens met een paar mensen afspreken :)
Alleen vandaag wel laat uit bed gekomen :')
Wat studeer jij ook alweer?
pi_104429237
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vrees dat je het bij het juiste eind hebt, ik heb blijkbaar gewoon iets nodig waarmee ik mijn tijd waarin ik anders maar een beetje had zitten piekeren op te vullen, er iets nuttigs mee doen lukt tot nu toe nog niet echt.
Is altijd nog beter dan piekeren (en gameverslaafd zijn). Dat piekeren deed ik eigenlijk altijd wel veel
Het geeft je afleiding :)
pi_104429273
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat studeer jij ook alweer?
Zeg ik niet; maar volgens mij wel te achterhalen...
pi_104429293
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Is altijd nog beter dan piekeren (en gameverslaafd zijn). Dat piekeren deed ik eigenlijk altijd wel veel
En maakt je gek in je hoofd... Maar soms is het wel relaxted...
pi_104429338
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Bijna alles is beter dan gameverslaafd zijn. Toen had ik echt met niemand meer contact, en zat ik alleen maar op mijn kamer te spijbelen van school.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:10:21 #117
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104429355
Goedemorgen schatjes van me :*
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_104429357
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:09 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Bijna alles is beter dan gameverslaafd zijn. Toen had ik echt met niemand meer contact, en zat ik alleen maar op mijn kamer te spijbelen van school.
En dan toch nog je VWO gehaald? Knap!
pi_104429405
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

En dan toch nog je VWO gehaald? Knap!
VWO is blijkbaar weinig waard als ik met mijn verzuim en inzet cum laude kon slagen :')
pi_104429430
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:11 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

VWO is blijkbaar weinig waard als ik met mijn verzuim en inzet cum laude kon slagen :')
Wouw, je bent een knappe meid! :D
pi_104429441
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goedemorgen schatjes van me :*
Goedemorgen Kaneelstokje :*
pi_104429456
Morgen kaneel ;)
En DBB
En ook gek
En wouw en Catbert
En Loka
pi_104429483
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wouw, je bent een knappe meid! :D
Ik ben dommer dan mijn cijferlijst doet vermoeden.
pi_104429522
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ben dommer dan mijn cijferlijst doet vermoeden.
Haha, als ze je hier zat zijn, is er ook nog een hoogbegaafden topic waar je dingen in kan lezen en ervaringen in kunt plaatsen. Misschien ook wel iets voor je?
Tis alleen geen SC
  woensdag 16 november 2011 @ 11:15:38 #125
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104429537
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Goedemorgen Kaneelstokje :*
quote:
Morgen kaneel ;)
En DBB
En ook gek
Ik zie veel depressiviteit. Erg jammer, maar daar kan ik helaas niet mee helpen.

Zelf een leuke avond gehad. Werk, Nederland kijken met een vriend en een maat die ik al 4 jaar niet gezien had. Daarna een beetje wezen stappen. Half 6 thuis. 8 uur het bed uit voor een vergadering.
Nu een beetje uitbrakken met energy drink en sate chips. En straks weer werken!
pi_104429566
Zelf ben ik niet meer depri, al wordt het in het najaar ook voor mij iets lastiger. Ik heb op moment geen echte depressie, die had ik wel herkend ;)

Tering, kaneel, dat je zo'n leven vol kan houden! :o
pi_104429585
Nederland kijken was niet zo leuk man ;(
pi_104429596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelf ben ik niet meer depri, al wordt het in het najaar ook voor mij iets lastiger. Ik heb op moment geen echte depressie, die had ik wel herkend ;)
Ik ook niet hoor, ik ben gewoon een wat futloos persoon die nergens door gemotiveerd wordt, daar ga ik depri van klinken terwijl het eigenlijk vast allemaal nog wel meevalt met mij.
pi_104429602
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef debeterebob het volgende:
Nee, Nederland heeft flink slaag gehad
pi_104429628
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, ik ben gewoon een wat futloos persoon die nergens door gemotiveerd wordt, daar ga ik depri van klinken terwijl het eigenlijk vast allemaal nog wel meevalt met mij.
Als je nog nooit depressief geweest bent en autistisch, herken je vaak niet eens dat je depri bent. Zo ging het althans bij mij jaren en jaren door.
Ik was al die tijd depri zonder dat ik het door had
pi_104429631
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Haha, als ze je hier zat zijn, is er ook nog een hoogbegaafden topic waar je dingen in kan lezen en ervaringen in kunt plaatsen. Misschien ook wel iets voor je?
Tis alleen geen SC
Ik geloof niet dat ik dat ben hoor. Ik heb helemaal geen hoog IQ.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:19:18 #132
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104429644
quote:
Morgen kaneel ;)
En DBB
En ook gek
En wouw en Catbert
En Loka
:W

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tis alleen geen SC
Oh puh-lease! "Ik ben hoogbegaafd! Dat ik overal kutresulaten scoor komt gewoon omdat het niveau te laag is"

Uhuh!
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_104429648
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat ik dat ben hoor. Ik heb helemaal geen hoog IQ.
Het is ook voor mensen die er een feel voor hebben, er iets mee hebben zonder zelf HB te zijn. Je hoeft niet per se HB te zijn om daar te posten
Ik dacht trouwens ook niet dat ik dat was, tot ik bij toeval een IQ test kreeg. Ik was STOM-verbaasd!
  woensdag 16 november 2011 @ 11:19:33 #134
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104429652
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:

Tering, kaneel, dat je zo'n leven vol kan houden! :o
Het gaat wat moeilijker dan vroeger, dat geef ik toe. Ik word oud. ;(

Maarja, najaarsdipjes overal.

quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik had van te voren een veegpartij voorspeld voor Duitsland en op 3-0 gegokt. Jammer dat ik geen geld had om in te zetten.
pi_104429673
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als je nog nooit depressief geweest bent en autistisch, herken je vaak niet eens dat je depri bent. Zo ging het althans bij mij jaren en jaren door.
Ik was al die tijd depri zonder dat ik het door had
Als ik weer een soort van doel heb in mijn leven, gaat het allemaal vast weer wat beter.
ik heb nu geen idee waar de rest van mijn leven heen zal gaan, en ik wordt er bloednerveus van. Als ik nieuwe toekomstplannen heb gaat dit vanzelf wel weer over.
pi_104429685
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:19 schreef Catbert het volgende:
Oh puh-lease! "Ik ben hoogbegaafd! Dat ik overal kutresulaten scoor komt gewoon omdat het niveau te laag is"

Uhuh!
Ik ben niet zo een neppert :(
pi_104429692
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:20 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik weer een soort van doel heb in mijn leven, gaat het allemaal vast weer wat beter.
ik heb nu geen idee waar de rest van mijn leven heen zal gaan, en ik wordt er bloednerveus van. Als ik nieuwe toekomstplannen heb gaat dit vanzelf wel weer over.
:'( :'(

Maar je zal zelf voor dat doel moeten zorgen.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:21:22 #138
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104429698
quote:
Misschien een hobby een idee? Iets kwa sport, of muziek of iets creatiefs?
pi_104429722
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Joysa het volgende:

[..]

:'( :'(

Maar je zal zelf voor dat doel moeten zorgen.
Oh sorry :') ik word dan. Ik heb vannacht niet geslapen, is dat een excuus?
En ik was bezig met studiegidsen lezen, dat heeft in elk geval te maken met het vinden van een doel.
pi_104429723
quote:

[..]

Maar het is wel een beetje raar dat je je dan alleen maar goed kan voelen als je een doel hebt in je leven. Dat klinkt een beetje alsof jouw doel, jouw leven is
pi_104429761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Catbert het volgende:

[..]

Misschien een hobby een idee? Iets kwa sport, of muziek of iets creatiefs?
Ik ben nu vrij veel bezig met kleding maken, daar gaat ook nogal veel van mijn geld aan op.
Maar ik ben meer op zoek naar iets wat mijn toekomst wat meer vastlegt, ik heb nu geen idee wat ik volgend jaar doe, en daar word ik dus zenuwachtig van.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:23:49 #142
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104429776
quote:

[..]

:W

[..]

Uhuh!
Zeer vaak gehoord ja. Jammere mensen toch wel.
Hoogbegaafd, is dat vanaf 140 ofzo?
pi_104429784
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar het is wel een beetje raar dat je je dan alleen maar goed kan voelen als je een doel hebt in je leven. Dat klinkt een beetje alsof jouw doel, jouw leven is
Ja, zo heeft het niet eens een doel om te leven, maar wacht je gewoon elke dag op de volgende. Dat heeft echt geen enkel nut.
pi_104429825
quote:

[..]

Uhuh!
Ik heb helemaal geen hoog IQ en haalde nog steeds goede resultaten zonder inzet.
Dat het niveau te laag is staat dus wel vast.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:25:46 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104429848
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ja, zo heeft het niet eens een doel om te leven, maar wacht je gewoon elke dag op de volgende. Dat heeft echt geen enkel nut.
Biologisch gezien is het doel van je leven zoveel mogelijk nakomelingen krijgen die ook weer nakomelingen krijgen. Wat dat betreft ben je nu goed aan het oefenen. :7
pi_104429851
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zeer vaak gehoord ja. Jammere mensen toch wel.
Hoogbegaafd, is dat vanaf 140 ofzo?
130. Wat telt is dat je dan bij de hoogste 2.5% zit qua IQ, dacht ik
  woensdag 16 november 2011 @ 11:26:35 #147
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104429885
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dan al? Jezus, dat is ook niet bijzonder.
pi_104429933
quote:

[..]

Beter zorg je dat je bezig met leuke dingen en zorg je dat je later een baan hebt en doe je wat leuke ervaringen op. Je kan het een doel noemen, maar je plant niet echt wat vooruit. Zie wel waar het schip strand. Ik begrijp mensen met echt een levensplanning niet hoor ;)
pi_104429956
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

130 al? :')
Dan ben zelfs ik nog hoogbegaafd.
Ik vind dat echt niet hoog hoor.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:28:45 #150
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104429957
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nu vrij veel bezig met kleding maken, daar gaat ook nogal veel van mijn geld aan op.
Maar ik ben meer op zoek naar iets wat mijn toekomst wat meer vastlegt, ik heb nu geen idee wat ik volgend jaar doe, en daar word ik dus zenuwachtig van.
Nergens voor nodig. Je bent hardstikke jong en er zijn hordes mensen van jouw leeftijd die nog een paar keer van studie switchen. Komt door die kuttige 2e fase en de wildgroei aan wazige opleidingen.
pi_104429967
Mijn IQ is gedaald ;( Tik amper de 120 aan; das balen...
pi_104429977
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:28 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Beter zorg je dat je bezig met leuke dingen en zorg je dat je later een baan hebt en doe je wat leuke ervaringen op. Je kan het een doel noemen, maar je plant niet echt wat vooruit. Zie wel waar het schip strand. Ik begrijp mensen met echt een levensplanning niet hoor ;)
Ik denk niet dat ik zonder levensplanning kan.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:29:44 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104429995
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:28 schreef Catbert het volgende:

[..]

Nergens voor nodig. Je bent hardstikke jong en er zijn hordes mensen van jouw leeftijd die nog een paar keer van studie switchen. Komt door die kuttige 2e fase en de wildgroei aan wazige opleidingen.
Vrijetijdsmanagement. :')
pi_104430014
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Theaterwetenschappen :')
pi_104430062
Zou er voldoende werk zijn in Nederland als boswachter?
pi_104430076
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Dat doet mijn nicht nu :P
  woensdag 16 november 2011 @ 11:32:50 #157
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104430107
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
Zou er voldoende werk zijn in Nederland als boswachter?
Wachten op het bos. :7

Mwah, er zijn er aardig wat werkzaam bij de staat. Geen idee hoeveel toekomst daar in zit, hangt denk ik een beetje van Europees beleid af.
pi_104430117
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wordt dat gegeven aan de InHolland?
pi_104430134
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:33 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wordt dat gegeven aan de InHolland?
Ik weet niet welke hogeschool er is in Leeuwarden.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:34:28 #160
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104430145
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:32 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wie verzint dat soort dingen? :D
Ook op iedere universiteit 1 meisje dat culturele aspecten van de Bosnegers ofzo onderzoek. Er zijn zo veel studies, ik denk dat het beter is om met een algemene studie te beginnen waarna je door kan stromen naar de opleiding die je wilt (als je het dan weet)
pi_104430151
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wachten op het bos. :7

Mwah, er zijn er aardig wat werkzaam bij de staat. Geen idee hoeveel toekomst daar in zit, hangt denk ik een beetje van Europees beleid af.
Het lijkt me echt het gaafste beroep wat je kunt hebben.
Of er toekomst in zit zou ik alleen niet weten :{
  woensdag 16 november 2011 @ 11:35:53 #162
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104430192
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het lijkt me echt het gaafste beroep wat je kunt hebben.
Of er toekomst in zit zou ik alleen niet weten :{
Informeer eens bij Staatsbosbeheer zou ik zeggen.
pi_104430233
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wie verzint dat soort dingen? :D
Ook op iedere universiteit 1 meisje dat culturele aspecten van de Bosnegers ofzo onderzoek. Er zijn zo veel studies, ik denk dat het beter is om met een algemene studie te beginnen waarna je door kan stromen naar de opleiding die je wilt (als je het dan weet)
Ik heb inderdaad nog een andere nicht die al vijf jaar naar een vaste baan zoekt na haar studie Culturele Antropologie. Het is allemaal veel te specialistisch om een baan te vinden waarin je kennis relevant is.
pi_104430257
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Informeer eens bij Staatsbosbeheer zou ik zeggen.
Ik zal eens een email naar ze sturen vanavond.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:37:54 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_104430260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Is het dan geen idee om in 1 van die andere topics zoals vanmorgen aangegeven werd te posten?

Wie weet heb je daar wel wat aan? En blijf je hier gewoon gezellig posten?
pi_104430266
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wel van de paddestoelen afblijven he!
pi_104430294
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:37 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Is het dan geen idee om in 1 van die andere topics zoals vanmorgen aangegeven werd te posten?

Wie weet heb je daar wel wat aan? En blijf je hier gewoon gezellig posten?
Ja hoor, want jullie zijn lief O+
Ik ga proberen uberhaupt van mijn nare gedachten af te komen, zodat dat allemaal niet eens nodig is.
pi_104430323
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Wel van de paddestoelen afblijven he!
Ik pluk ze wel eens stiekem :@
Ik vind dat ik genoeg verstand heb van paddenstoelen om wat dat betreft goed voor mezelf te orgen en ervoor te zorgen dat ik niet doodga aan vergiftiging.
Paddenstoelensoep :9
  woensdag 16 november 2011 @ 11:40:06 #169
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104430326
quote:

[..]

Ik heb inderdaad nog een andere nicht die al vijf jaar naar een vaste baan zoekt na haar studie Culturele Antropologie. Het is allemaal veel te specialistisch om een baan te vinden waarin je kennis relevant is.
Maar het is ook echt iets waar bedrijven verder niet op zitten te wachten, dus moet je boeken gaan schrijven ofzo. Lijkt me opzich een hele interessante studie, maar wat kan je er nou helemaal mee?

quote:

[..]

Goedzo. Als ik thuis kom van werk kom ik even controleren of je het hebt gestuurd. :7
pi_104430411
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar het is ook echt iets waar bedrijven verder niet op zitten te wachten, dus moet je boeken gaan schrijven ofzo. Lijkt me opzich een hele interessante studie, maar wat kan je er nou helemaal mee?
Zij moet nu de hele tijd wachten tot de universiteit weer nieuwe opdrachten voor haar heeft, en dan kan ze weer een jaar aan de slag. Maar met twee kinderen lijkt het me behoorlijk naar zo weinig zicht op je toekomst te hebben.
quote:
[..]

Goedzo. Als ik thuis kom van werk kom ik even controleren of je het hebt gestuurd. :7
Ik kom pas om 6 uur thuis, dus vroeg zal het niet worden dat ik die mail stuur, maar ik ga proberen nu eens niet alles wat ik van plan ben ui te stellen :)
  woensdag 16 november 2011 @ 11:43:49 #171
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_104430426
quote:
Een ex van me heeft antropologie gestudeerd en is daarna als bankmiep bij de ABN gaan werken.
  woensdag 16 november 2011 @ 11:51:51 #172
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104430682
Nou, ik ga nog eventjes op de bank liggen. Kijken of ik een tukje kan doen.

Anders krijg ik dalijk kasverschillen van 250 euro. Hehehe.
pi_104431634
Bweh, straks groepjes maken voor het project van dit kwartaal. Als ik straks een kuthumeur heb weten jullie dat ik in een groep zit met mensen die ik niet mag. :')
pi_104431668
O god, groepjes maken was ik altijd bar slecht in. Ik kwam altijd bij de overblijfsels terecht :')
pi_104431695
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
O god, groepjes maken was ik altijd bar slecht in. Ik kwam altijd bij de overblijfsels terecht :')
Eerste kwartaal was ik projectleider, dus kon ik zelf de groep maken. En iedereen wil eigenlijk weer in die groep, maar dat mag niet meer. :')
pi_104431742
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Myraela het volgende:

[..]

Eerste kwartaal was ik projectleider, dus kon ik zelf de groep maken. En iedereen wil eigenlijk weer in die groep, maar dat mag niet meer. :')
Ik deed sowieso alles liever alleen. In groepjes werken vond ik klote, mede omdat ik dan weer bij ongemotiveerde overblijfsels terecht kwam
  woensdag 16 november 2011 @ 12:28:58 #177
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104431760
Haihai Fapperts :W
pi_104431834
Hoihoi Stefan
pi_104431843
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik deed sowieso alles liever alleen. In groepjes werken vond ik klote, mede omdat ik dan weer bij ongemotiveerde overblijfsels terecht kwam
Ik werk wel graag samen, maar inderdaad niet met dat soort typjes en uiteindelijk komt het er altijd op neer dat ik alles doe of dat ik niets doe omdat er zo'n gast bij zit die zichzelf geweldig vind.
  woensdag 16 november 2011 @ 12:32:50 #180
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104431876
Ik werk ook altijd liever alleen. Werkt wat fijner. Niet afhankelijk van of anderen hun werk doen en hoe goed hun zijn enzo
pi_104431948
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hihi, ik zit nu bij een groepje dat heel hard doorwerkt zodat ik maar weinig hoef te doen :@
pi_104431992
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:35 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hihi, ik zit nu bij een groepje dat heel hard doorwerkt zodat ik maar weinig hoef te doen :@
Mooi, dan ben jij dus zo iemand waarmee ik niet zou hoeven werken. :')
pi_104432044
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Mooi, dan ben jij dus zo iemand waarmee ik niet zou hoeven werken. :')
Als mijn partner vindt dat hij vet goed is en alles beter kan, wie ben ik dan om zijn vrijwillige bijdrage af te wijzen?
  woensdag 16 november 2011 @ 12:39:51 #184
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104432079
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als mijn partner vindt dat hij vet goed is en alles beter kan, wie ben ik dan om zijn vrijwillige bijdrage af te wijzen?
Slap em gewoon, en doe zelf ook iets ^O^
pi_104432092
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je moet in een project altijd je eigen werk zoeken, gewoon achterover gaan zitten omdat een ander het wel doet schiet niemand iets mee op.
pi_104432133
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:39 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Slap em gewoon, en doe zelf ook iets ^O^
Ik heb de verslaglegging helemaal gedaan, maar dat is nu af en aan het soldeerwerk kan er maar één tegelijk werken :')
Dus nu heb ik niets te doen.
pi_104432169
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je moet in een project altijd je eigen werk zoeken, gewoon achterover gaan zitten omdat een ander het wel doet schiet niemand iets mee op.
Ik heb mijn deel volgens de taakverdeling nu af, nu moet ik een soort van wachten tot een presentatie in elkaar gezet moet worden volgens mij.
pi_104432286
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:42 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb mijn deel volgens de taakverdeling nu af, nu moet ik een soort van wachten tot een presentatie in elkaar gezet moet worden volgens mij.
Ok, zo kwam het niet over met je vorige uitspraak. Anyhow, ik ga nog even een kwartiertje chillen hier zonder internets.
pi_104432326
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ok, zo kwam het niet over met je vorige uitspraak. Anyhow, ik ga nog even een kwartiertje chillen hier zonder internets.
Mijn partner heeft nogal wat werk 'geclaimd', zodat ik nu klaar ben en hij morgen pas :')
En nu voel ik me een profiteur.
  woensdag 16 november 2011 @ 12:59:27 #190
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104432642
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:48 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn partner heeft nogal wat werk 'geclaimd', zodat ik nu klaar ben en hij morgen pas :')
En nu voel ik me een profiteur.
ben je dan ook wel opzich :9
pi_104432667
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:59 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

ben je dan ook wel opzich :9
Not even proud of it :{
pi_104432994
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit is toch echt je eigen schuld. Jullie hebben bonje gehad en hij is klaar met jou. Alleen zie jij dat niet in.

Die foto heeft hij niet voor jou gemaakt en dus intereseert het hem niet wat jij er van vind. Dus dat bedankje van jou slaat dan ook nergens op in zijn ogen.

En het is rot dat jij in je huidige situatie zit, maar dat is niet zijn probleem.

Jij zegt van, hij kan niet met je omgaan na die bonje en normaal doen. Ik denk eerder dat jij niet wilt inzien dat er niks meer is en dat jij keer op keer contact zoekt met hem waar hij niet op zit te wachten.

Stop daar nou eens mee. Het is over en uit en klaar.

Ik zal het zelfde reageren. Als ik klaar ben met iemand en die geen blijft contact zoeken zal ik daar ook moe van worden. En al zal die hele familie op sterven liggen. Dat is dan niet mijn probleem
Hier ben ik het mee eens.
pi_104433073
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Niet iedereen is het daarover eens. Er zijn ook geleerden die het vanaf 140 rekenen.

Maar 130 is ook al bijzonder hoog hoor.
pi_104433201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niet iedereen is het daarover eens. Er zijn ook geleerden die het vanaf 140 rekenen.

Dat is volgens mij meer dan twee procent van de bevolking al. Dan word je wel erg snel hoogbegaafd genoemd hoor.
pi_104433229
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een hoger IQ hebben dan 97,5% van de bevolking en dat niet bijzonder noemen. :')
pi_104433306
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een hoger IQ hebben dan 97,5% van de bevolking en dat niet bijzonder noemen. :')
Dat zijn een paar mensen per VWO-klas :')
Dat is niet echt bijzonder.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:22:56 #197
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104433344
quote:

[..]

Linkje van je Facebook in mijn DM, waar is ie?
C'est la vie
  woensdag 16 november 2011 @ 13:23:54 #198
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_104433366
Ik scoor maar 127. :@

Met taal scoorde ik wel heel erg hoog.
Daarmee behoor ik tot de 'upper extreme'-groep.
Je moeder is een hamster
  woensdag 16 november 2011 @ 13:24:00 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104433368
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 07:37 schreef mrk.n het volgende:
Na ja waar moet ik nu lopen janken?
C'est la vie
pi_104433379
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat is volgens mij meer dan twee procent van de bevolking al. Dan word je wel erg snel hoogbegaafd genoemd hoor.
Valt wel mee vind ik. Mensen denken bij hoogbegaafd meteen aan Einstein, alsof hij de belichaaming van hoogbegaafdheid is. Dat terwijl het gewoon een begrip om een IQ van 130 of hoger aan te tonen is. Je bent dan gewoon hoog begaafd. Of het in de praktijk een beetje tot uiting komt is een tweede. Dat hangt af van motivatie en concentratie.
pi_104433403
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:23 schreef Crutch het volgende:

Waarom vind je dat laag?
pi_104433427
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:23 schreef Crutch het volgende:

Dat had ik ook, 143 in het taalgedeelte en maar 122 voor het inzichtgedeelte.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:25:58 #203
118585 Crutch
pi_104433449
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom vind je dat laag?
Ik had mezelf hoger ingeschat, maar dat is natuurlijk dom van me; vandaar de lagere score uiteraard.
Je moeder is een hamster
pi_104433458
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:21 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat zijn een paar mensen per VWO-klas :')
Dat is niet echt bijzonder.
Zo lang het een enorme minderheid is van de mensen (2,5%) vind ik het bijzonder.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:28:52 #205
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104433554
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

quote:

[..]

Ja, we moeten er natuurlijk weer een stempeltje op plakken. Maar de beste 2,5% is alsnog iets van 350.000 Nederlanders. Ik vind dat niet zo bijzonder, maar dat is natuurlijk puur mijn mening.
pi_104433650
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Ja, we moeten er natuurlijk weer een stempeltje op plakken. Maar de beste 2,5% is alsnog iets van 350.000 Nederlanders. Ik vind dat niet zo bijzonder, maar dat is natuurlijk puur mijn mening.
Dit ja.
pi_104433817
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

[..]

Hoezo nou weer een stempeltje? IQ is in verschillende categorieën opgedeeeld. Zwakbegaafdheid is precies hetzelfde, alleen dan voor een lage score. Over dat 'stempeltje' hoor je nooit iemand.

quote:
> 130 Hoogbegaafd
120 - 130 Begaafd
110 - 120 Bovengemiddeld
90 - 110 Gemiddeld
80 - 90 Benedengemiddeld
70 - 80 Zwakbegaafd
pi_104433868
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo nou weer een stempeltje? IQ is in verschillende categorieën opgedeeeld. Zwakbegaafdheid is precies hetzelfde, alleen dan voor een lage score. Over dat 'stempeltje' hoor je nooit iemand.
Het wordt vrij vaak als excuus gebruikt en als middel om je bijzonderder te voelen.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:39:30 #209
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104433882
quote:

[..]

[..]

Ik was op mijn 12de al gemiddeld in een volwassenen test. :')
C'est la vie
pi_104433893
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het wordt vrij vaak als excuus gebruikt en als middel om je bijzonderder te voelen.
Waar dan?
pi_104433962
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Waar dan?
Op scholen :P
pi_104433987
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Op scholen :P
Dat zijn maar pubers. Merendeel van de hoogbegaafden is geen puber Loka }:|
pi_104434024
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat zijn maar pubers. Merendeel van de hoogbegaafden is geen puber Loka }:|
Ouders noemen het vaak als excuus voor de luiheid van hun kinderen.
pi_104434063
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:39 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het wordt vrij vaak als een xcuus gebruikt en als middel om je bijzonderder te voelen.
Dat zal best, maar dat ligt niet aan de indeling of labeltjes, maar aan de mensen die een andere waarde hebben gehangen aan de term hoogbegaafdheid.
pi_104434065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:43 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ouders noemen het vaak als excuus voor de luiheid van hun kinderen.
Dus omdat jij zoveel van de ouders van 2,5% van de leerlingen persoonlijk kent, gebruiken alle hoogbegaafden het als excuus om zich 'speciaal' te voelen?
Beetje kort door de bocht vind je niet?
  woensdag 16 november 2011 @ 13:45:25 #216
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104434095
quote:

[..]

[..]

Ten eerste is een IQ maakbaar. Met oefening kun je beter worden. Dit zegt dus weinig over je intelligentie. Ten tweede zijn onze IQ testen gebaseerd op Westerse normen en problemen, het is dus niet wereldwijd uitvoerbaar. Ten derde test IQ over het algemeen maar een bepaald soort intelligentie. Ten slotte is het iets typisch menselijks om dingen als intelligentie op te delen in hokjes, te gaan vergelijken en daar vervolgens belang aan te gaan hechten.
  woensdag 16 november 2011 @ 13:46:46 #217
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104434135
quote:
8s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Linkje van je Facebook in mijn DM, waar is ie?
Straw, negeer mij niet.
C'est la vie
pi_104434159
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus omdat jij zoveel van de ouders van 2,5% van de leerlingen persoonlijk kent, gebruiken alle hoogbegaafden het als excuus om zich 'speciaal' te voelen?
Beetje kort door de bocht vind je niet?
Ik zeg niet dat dat gebeurt door alle hoogbegaafden.
Alleen dat hoogbegaafdheid momenteel gangbaar is als excuus.
pi_104434252
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ten eerste is een IQ maakbaar. Met oefening kun je beter worden. Dit zegt dus weinig over je intelligentie. Ten tweede zijn onze IQ testen gebaseerd op Westerse normen en problemen, het is dus niet wereldwijd uitvoerbaar. Ten derde test IQ over het algemeen maar een bepaald soort intelligentie. Ten slotte is het iets typisch menselijks om dingen als intelligentie op te delen in hokjes, te gaan vergelijken en daar vervolgens belang aan te gaan hechten.
Een IQ is niet dermate maakbaar dat iemand met een IQ van 100, 130 of hoger haalt.
Het is wel degelijk wereldwijd uitvoerbaar, je moet alleen kunnen lezen en schrijven.
IQ tests testen idd niet dingen als EQ.
Ten slotte, de hele wetenschap bestaat uit het indelen in hokjes, zoals jij het noemt. Daar is niks raars aan, zo werkt de wetenschap nou eenmaal
pi_104434313
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een IQ is niet dermate maakbaar dat iemand met een IQ van 100, 130 of hoger haalt.
Het is wel degelijk wereldwijd uitvoerbaar, je moet alleen kunnen lezen en schrijven.
IQ tests testen idd niet dingen als EQ.
Ten slotte, de hele wetenschap bestaat uit het indelen in hokjes, zoals jij het noemt. Daar is niks raars aan, zo werkt de wetenschap nou eenmaal
Wetenschap is dan ook typisch iets menselijks.
Andere diersoorten zijn gelukkig zonder, wij kunnen niet zonder onze hokjesgeest.
pi_104434343
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat dat gebeurt door alle hoogbegaafden.
Alleen dat hoogbegaafdheid momenteel gangbaar is als excuus.
Zoals jij dit nu zegt, zeg je het wel over alle hoogbegaafden. Zeg er dan bij over welke deelgroep je het hebt, dan voorkom je misverstanden
pi_104434365
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:51 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wetenschap is dan ook typisch iets menselijks.
Andere diersoorten zijn gelukkig zonder, wij kunnen niet zonder onze hokjesgeest.
Hoe weet jij nou wat dieren denken? En hoe kun je weten of dieren idd gelukkig zijn? De natuur is erg wreed weet je.
Een kat denkt bij muis toch ook meteen "== vreten :9~ ".
pi_104434474
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Zoals jij dit nu zegt, zeg je het wel over alle hoogbegaafden. Zeg er dan bij over welke deelgroep je het hebt, dan voorkom je misverstanden
Ik heb het ook over mensen die claimen hoogbegaafd te zijn en zich daarmee bijzonder gaan voelen, niet over de hoogbegaafden die er normaal mee omgaan. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:00:08 #224
118585 Crutch
pi_104434586
Gemiddeld max. 110?
Jeetje.
Je moeder is een hamster
pi_104434596
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb het ook over mensen die claimen hoogbegaafd te zijn en zich daarmee bijzonder gaan voelen, niet over de hoogbegaafden die er normaal mee omgaan. Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor.
Je bedoelt mensen die naast hun schoenen gaan lopen? Dat is misschien meer een negatieve karaktertrek en minder een kwestie van hoogbegaafdheid. Niet alle hoogbegaafden doen zoals jij 't voorstelt.
En ik voelde me helemaal niet aangevallen hoor :P

En trouwens, je wou toch afleiding hebben? Asjeblieft ;D
pi_104434666
depressieve boel hier. Loka, moet je niet eens iets anders doen dan computeren? Ik wordt er altijd moeilijk depri van iig.
pi_104434687
Ik wacht op bezoek, moet toch wat he. Nog 1 uurtje....
pi_104434798
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:02 schreef minibeer het volgende:
depressieve boel hier. Loka, moet je niet eens iets anders doen dan computeren? Ik wordt er altijd moeilijk depri van iig.
Ik zit op de universiteit te wachten tot het half zes is :')
pi_104434829
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik zit op de universiteit te wachten tot het half zes is :')
Hoezo dat dan?
pi_104434877
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:08 schreef minibeer het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Project, en ik doe de verslaglegging maar ik heb niets meer om verslag van te doen, dat is nog niet af .
pi_104434929
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:00 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je bedoelt mensen die naast hun schoenen gaan lopen? Dat is misschien meer een negatieve karaktertrek en minder een kwestie van hoogbegaafdheid. Niet alle hoogbegaafden doen zoals jij 't voorstelt.
En ik voelde me helemaal niet aangevallen hoor :P

En trouwens, je wou toch afleiding hebben? Asjeblieft ;D
Ik bedoel mensen die het stempel hoogbegaafdheid misbruiken. En ik stelde niet voor dat alle hoogbegaafden dat deden, voor zover ik weet.
pi_104434997
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:10 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik bedoel mensen die het stempel hoogbegaafdheid misbruiken. En ik stelde niet voor dat alle hoogbegaafden dat deden, voor zover ik weet.
Gelukkig maar :)
pi_104435048
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:12 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Gelukkig maar :)
Wat ben jij aan het doen?
pi_104435074
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Wat ben jij aan het doen?
Aan het wachten tot m'n bezoek er is om 15u. Misschien ga ik zo nog even een spelletje doen of verder met opruimen of zo, niks bijzonders eigenlijk
En ik luister altijd muziek :D
pi_104435433
Goedemiddag vrienden, ik kom weer even m'n dagelijkse portie aandacht vragen :')
pi_104435446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef kree het volgende:
Goedemiddag vrienden, ik kom weer even m'n dagelijkse portie aandacht vragen :')
lol :P
  woensdag 16 november 2011 @ 14:26:57 #237
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104435467
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef kree het volgende:
:') Mensen die vragen...
pi_104435515
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Nou heb genoeg aandacht gehad hier maar dat kwam meer door me eigen lompheid denk |:(
pi_104435549
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:28 schreef kree het volgende:

[..]

Nou heb genoeg aandacht gehad hier maar dat kwam meer door me eigen lompheid denk |:(
Hai Kreetje :W
  woensdag 16 november 2011 @ 14:29:45 #240
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435589
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:26 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Ik trek gewoon de aandacht.
C'est la vie
pi_104435590
I'm a sad sad panda.
pi_104435608
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
I'm a sad sad panda.
Gelukkig houden wij van je O+
pi_104435635
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik trek gewoon de aandacht.
Hier heb je de mijne, alsjeblieft.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:31:05 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435644
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:29 schreef Myraela het volgende:
I'm a sad sad panda.
Wat is er skatje? Slecht groepje?
C'est la vie
pi_104435664
quote:
9s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef heloef het volgende:

[..]

Wat is er skatje? Slecht groepje?
Niet het kutste groepje, geen klootzakken. Maar echt een succes zal het niet worden.
pi_104435679
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.

Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ik heb er geen problemen mee. Het is toch ook wel een beetje het topic ervoor.
Nu worden er mensen weg gejaagd hier die gewoon effe hun gevoelens neerzetten.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:32:41 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435695
quote:
6s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:30 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Hier heb je de mijne, alsjeblieft.
Ik heb nog geen aandachthoerfase vandaag dus bewaar hem.
Als ik begin te janken mag je hem geven.
C'est la vie
pi_104435734
Ik ga heloef vrijdag knuffelen. O+
  woensdag 16 november 2011 @ 14:33:53 #249
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104435757
Zei er iemand panda?
pi_104435788
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:32 schreef kree het volgende:
Trouwens zit effe terug te lezen nadat ik vannacht weer tot veels te laat in dit topic hing.

Maar als ik mijn mening nog even mag geven over dat gezeur van iedereen dat mensen die een beetje in een dip zitten hier posten.
Ach, ik laat me niet zo snel wegjagen in elk geval, daarvoor is de rest van mijn leven te saai.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:35:17 #251
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104435818
quote:

Uhm nee. Het is een versieren topic geen emotionele drama dip topic. Daarvoor ga je maar naar het psychiatrie topic ofso.
pi_104435841
quote:

Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:35:54 #253
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435847
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:31 schreef Myraela het volgende:

[..]

Niet het kutste groepje, geen klootzakken. Maar echt een succes zal het niet worden.
Hmmm zonde.
C'est la vie
pi_104435857
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Uhm nee. Het is een versieren topic geen emotionele drama dip topic. Daarvoor ga je maar naar het psychiatrie topic ofso.
Ik vindt dat het vaste clubje hier er best over mag praten.
Als er nou ineens een "vreemde" binnen komt die daarover begint dan is het een ander verhaal.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:36:29 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104435858
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik heb dat niet gevolgd, maar ik ben altijd lief voor mensen. Zo ben ik gewoon. Altijd lief. Altijd behulpzaam en altijd lief. Had ik al gezegd dat ik altijd lief ben? Want ik ben altijd lief.
Ik vind jou best lief.
pi_104435875
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind jou best lief.
Goed punt, daar heb je wel gelijk in, misschien zou ik dat er even bij moeten zetten.
pi_104435902
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik vind jou best lief.
Jij bent ook wel lief hoor.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:37:51 #258
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435906
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:35 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Dat is eerder voor de suicidale types. :')

Ik word daar uitgekafferd als ik daar ga klagen.
C'est la vie
pi_104435920
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Sinds wanneer ben jij suicidaal dan heloef???
  woensdag 16 november 2011 @ 14:38:45 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104435931
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:33 schreef Myraela het volgende:
Ik ga heloef vrijdag knuffelen. O+
Jeej O+
quote:

[..]

Jij bent wel lief skatje O+
C'est la vie
pi_104435936
quote:

[..]

Dat ja, ik ben niet depri genoeg om daar te posten.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:39:32 #262
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104435959
quote:
7s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:36 schreef Myraela het volgende:

[..]

Goed punt, daar heb je wel gelijk in, misschien zou ik dat er even bij moeten zetten.
Doe dat, we moeten wel een beetje goede reclame voor je maken hier natuurlijk.

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:37 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jij bent ook wel lief hoor.
Hihi. :@

quote:

[..]

Ik heb daar ook mijn verhaal kunnen doen. Het valt best mee hoor.
pi_104435968
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dat ja, ik ben niet depri genoeg om daar te posten.
Ik ben helemaal niet depri, maar volg dat topic wel zo af en toe
  woensdag 16 november 2011 @ 14:40:40 #264
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_104436000
Het zijn allemaal klootzakken verdomme :(

en ik ben de grootste >:)
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  woensdag 16 november 2011 @ 14:41:13 #265
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104436022
Ik heb geen recht om depressief te zijn namelijk. :')
Ik ben 17 en mijn grootste probleem is dat ik geen vriendin heb.

Tsja... :')
C'est la vie
pi_104436034
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet depri, maar volg dat topic wel zo af en toe
Ik word er zo droevig van om dat allemaal te lezen.
Als ik hier post zijn er altijd genoeg mensen die me er even op wijzen dat ik me aanstel zodat ik me minder zielig ga voelen en besef dat het allemaal wel meevalt. Jullie zijn best behulpzaam allemaal.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:42:55 #267
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104436078
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Als ik hier post zijn er altijd genoeg mensen die me er even op wijzen dat ik me aanstel zodat ik me minder zielig ga voelen en besef dat het allemaal wel meevalt. Jullie zijn best behulpzaam allemaal.
En lief.
pi_104436122
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En lief.
De meesten wel ja *;
pi_104436133
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mensen helpen ligt in m'n aard. Misschien wil ik later iets in de hulpverlening gaan doen of zo :)
pi_104436174
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mensen helpen ligt in m'n aard. Misschien wil ik later iets in de hulpverlening gaan doen of zo :)
Mensen helpen, ik kan het niet.
Ik ben te horkerig :')
pi_104436189
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mensen helpen, ik kan het niet.
Ik ben te horkerig :')
Ik ben ook een hork, maar dan nog help ik graag anderen :)
  woensdag 16 november 2011 @ 14:46:04 #272
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104436205
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:41 schreef heloef het volgende:
Ik heb geen recht om depressief te zijn namelijk. :')
Ik ben 17 en mijn grootste probleem is dat ik geen vriendin heb.

Tsja... :')
I've got 99 problems, but a bitch aint one. :7
  woensdag 16 november 2011 @ 14:47:51 #273
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104436264
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

I've got 99 problems, but a bitch aint one. :7
Klopt wel.
C'est la vie
pi_104436325
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:45 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ben ook een hork, maar dan nog help ik graag anderen :)
Ik heb een beetje veel last van het feit dat de meeste mensen me totaal niet boeien, ik zou niet echt een geschikte hulpverlener zijn :P
  woensdag 16 november 2011 @ 14:50:58 #275
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104436395
Zo, ik sta te stuiteren van de cafeïne. Heb 2 onderbroeken aan en 2 paar sokken. Een warme trui met capuchon en sta te stuiteren. Heb ik al gezegd dat ik sta te stuiteren?

Dat wordt geen hosselen op deze manier straks.
pi_104436404
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:49 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb een beetje veel last van het feit dat de meeste mensen me totaal niet boeien, ik zou niet echt een geschikte hulpverlener zijn :P
Dat las ik ja vannacht :*
Maarja niet iedereen hoeft hetzelfde te zijn natuurlijk.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:51:45 #277
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104436422
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, ik sta te stuiteren van de cafeïne. Heb 2 onderbroeken aan en 2 paar sokken. Een warme trui met capuchon en sta te stuiteren. Heb ik al gezegd dat ik sta te stuiteren?

Waarom heb je 2 onderbroeken aan? :')
  woensdag 16 november 2011 @ 14:52:21 #278
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104436442
quote:
10s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:51 schreef stefanhaan het volgende:

[..]

Waarom heb je 2 onderbroeken aan? :')
Omdat ik straks 3 uur buiten moet staan. En dat is koud.
Mijn kroonjuwelen vonden het niet zo leuk gister.
pi_104436457
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:

Was je van plan te gaan hosselen dan?
  woensdag 16 november 2011 @ 14:54:27 #280
299167 stefanhaan
Bloeddorstige wasbeer
pi_104436527
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat ik straks 3 uur buiten moet staan. En dat is koud.
Mijn kroonjuwelen vonden het niet zo leuk gister.
watje :')
  woensdag 16 november 2011 @ 14:54:56 #281
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104436545
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Was je van plan te gaan hosselen dan?
Altijd. Als een van mijn leuke collega's werkt.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:56:10 #282
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104436595
I don't like frospite in my cock
C'est la vie
pi_104436612
quote:
99s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Altijd. Als een van mijn leuke collega's werkt.
Thats the spirit!!

P.s., straks eindelijk genoeg gewacht, krijg ik bezoek
pi_104436621
quote:

[..]

Wat kom jij toch over als een lief meisje, ik weet niet hoe je het doet maar je komt gewoon zo lief over. Zo lief O+.
  woensdag 16 november 2011 @ 14:57:31 #285
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104436651
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:56 schreef minibeer het volgende:

[..]

Wat kom jij toch over als een lief meisje, ik weet niet hoe je het doet maar je komt gewoon zo lief over. Zo lief O+.
Het is gewoon engeltje, daarom hou ik zo van haar. O+
C'est la vie
pi_104436658
Wat schattig allemaal O+
pi_104436710
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:57 schreef kree het volgende:
Wat schattig allemaal O+
Ben jij ook lief kree?
pi_104436763
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 14:58 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ben jij ook lief kree?
Vindt van mezelf van wel eigenlijk.
Kan er niet tegen als er mensen met problemen zitten bijvoorbeeld.
Dan wil ik helpen, dat zit wel in me.
Tja of ik er goed in ben dat is een ander verhaal :)
  woensdag 16 november 2011 @ 15:02:02 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104436861
Ik ben te lief, daarom probeer ik wat meer een botte hark te worden.
C'est la vie
pi_104436961
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:02 schreef heloef het volgende:
Ik ben te lief, daarom probeer ik wat meer een botte hark te worden.
Je mag gratis wat van mijn botte harkendom meenemen.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:10:08 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_104437198
Een heel topic voor lieverds.
Goed, ik ga weer werken en hopen dat mijn purperen liefdeslans geen last krijgt van ijspegels.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:10:16 #292
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104437205
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:04 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Je mag gratis wat van mijn botte harkendom meenemen.
Okee bedankt, bitch.
C'est la vie
pi_104437336
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:10 schreef heloef het volgende:

[..]

Okee bedankt, bitch.
Ik heb nog genoeg over om je nu een klootzak te noemen.
  woensdag 16 november 2011 @ 15:16:03 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104437399
quote:
14s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik heb nog genoeg over om je nu een klootzak te noemen.
Naieve kuthoer.
C'est la vie
pi_104437613
Afgeronde cijfers zijn gewoon kut, doe ik veel moeite in een groep, want er zou ook een individuele beoordeling zijn. Word alles afgerond en heeft iedereen als nog hetzelfde cijfer.

Docent erkent dat ik veel meer heb gedaan dan de rest, maar toch. Het voelt gewoon kut als je het niet in een cijfer ziet. :')
  woensdag 16 november 2011 @ 15:22:21 #296
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104437635
Goedemorgen :s)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104437676
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef Moonwalk het volgende:
Middag :P
pi_104437698
"Frospite", heloef, "frospite"??!! _O- _O- _O-
  woensdag 16 november 2011 @ 15:29:17 #299
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104437883
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:23 schreef HappyGirl91 het volgende:
"Frospite", heloef, "frospite"??!! _O- _O- _O-
Ik heb het ooit ergens gehoord in een tv serie. :')
C'est la vie
pi_104438269
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 15:22 schreef Moonwalk het volgende:
Jij wordt nu pas wakker? ;(
pi_104438305
hihi, ik vul het topic ook maar nu ik er toch ben :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')