Ik ben dommer dan mijn cijferlijst doet vermoeden.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wouw, je bent een knappe meid!
Haha, als ze je hier zat zijn, is er ook nog een hoogbegaafden topic waar je dingen in kan lezen en ervaringen in kunt plaatsen. Misschien ook wel iets voor je?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben dommer dan mijn cijferlijst doet vermoeden.
quote:
Ik zie veel depressiviteit. Erg jammer, maar daar kan ik helaas niet mee helpen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen kaneel
En DBB
En ook gek
Ik ook niet hoor, ik ben gewoon een wat futloos persoon die nergens door gemotiveerd wordt, daar ga ik depri van klinken terwijl het eigenlijk vast allemaal nog wel meevalt met mij.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelf ben ik niet meer depri, al wordt het in het najaar ook voor mij iets lastiger. Ik heb op moment geen echte depressie, die had ik wel herkend
Nee, Nederland heeft flink slaag gehadquote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef debeterebob het volgende:
Nederland kijken was niet zo leuk man
Als je nog nooit depressief geweest bent en autistisch, herken je vaak niet eens dat je depri bent. Zo ging het althans bij mij jaren en jaren door.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, ik ben gewoon een wat futloos persoon die nergens door gemotiveerd wordt, daar ga ik depri van klinken terwijl het eigenlijk vast allemaal nog wel meevalt met mij.
Ik geloof niet dat ik dat ben hoor. Ik heb helemaal geen hoog IQ.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, als ze je hier zat zijn, is er ook nog een hoogbegaafden topic waar je dingen in kan lezen en ervaringen in kunt plaatsen. Misschien ook wel iets voor je?
Tis alleen geen SC
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
Morgen kaneel
En DBB
En ook gek
En wouw en Catbert
En Loka
Oh puh-lease! "Ik ben hoogbegaafd! Dat ik overal kutresulaten scoor komt gewoon omdat het niveau te laag is"quote:Op woensdag 16 november 2011 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
Haha, als ze je hier zat zijn, is er ook nog een hoogbegaafden topic waar je dingen in kan lezen en ervaringen in kunt plaatsen. Misschien ook wel iets voor je?
Tis alleen geen SC
Het is ook voor mensen die er een feel voor hebben, er iets mee hebben zonder zelf HB te zijn. Je hoeft niet per se HB te zijn om daar te postenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat ben hoor. Ik heb helemaal geen hoog IQ.
Het gaat wat moeilijker dan vroeger, dat geef ik toe. Ik word oud.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zelf ben ik niet meer depri, al wordt het in het najaar ook voor mij iets lastiger. Ik heb op moment geen echte depressie, die had ik wel herkend
Tering, kaneel, dat je zo'n leven vol kan houden!![]()
Ik had van te voren een veegpartij voorspeld voor Duitsland en op 3-0 gegokt. Jammer dat ik geen geld had om in te zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef debeterebob het volgende:
Nederland kijken was niet zo leuk man
Als ik weer een soort van doel heb in mijn leven, gaat het allemaal vast weer wat beter.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als je nog nooit depressief geweest bent en autistisch, herken je vaak niet eens dat je depri bent. Zo ging het althans bij mij jaren en jaren door.
Ik was al die tijd depri zonder dat ik het door had
Ik ben niet zo een neppertquote:Op woensdag 16 november 2011 11:19 schreef Catbert het volgende:
Oh puh-lease! "Ik ben hoogbegaafd! Dat ik overal kutresulaten scoor komt gewoon omdat het niveau te laag is"
Uhuh!
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik weer een soort van doel heb in mijn leven, gaat het allemaal vast weer wat beter.
ik heb nu geen idee waar de rest van mijn leven heen zal gaan, en ik wordt er bloednerveus van. Als ik nieuwe toekomstplannen heb gaat dit vanzelf wel weer over.
Misschien een hobby een idee? Iets kwa sport, of muziek of iets creatiefs?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik weer een soort van doel heb in mijn leven, gaat het allemaal vast weer wat beter.
ik heb nu geen idee waar de rest van mijn leven heen zal gaan, en ik wordt er bloednerveus van. Als ik nieuwe toekomstplannen heb gaat dit vanzelf wel weer over.
Oh sorryquote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar je zal zelf voor dat doel moeten zorgen.
Maar het is wel een beetje raar dat je je dan alleen maar goed kan voelen als je een doel hebt in je leven. Dat klinkt een beetje alsof jouw doel, jouw leven isquote:Op woensdag 16 november 2011 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu vrij veel bezig met kleding maken, daar gaat ook nogal veel van mijn geld aan op.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Misschien een hobby een idee? Iets kwa sport, of muziek of iets creatiefs?
Zeer vaak gehoord ja. Jammere mensen toch wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Oh puh-lease! "Ik ben hoogbegaafd! Dat ik overal kutresulaten scoor komt gewoon omdat het niveau te laag is"
Uhuh!
Ja, zo heeft het niet eens een doel om te leven, maar wacht je gewoon elke dag op de volgende. Dat heeft echt geen enkel nut.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het is wel een beetje raar dat je je dan alleen maar goed kan voelen als je een doel hebt in je leven. Dat klinkt een beetje alsof jouw doel, jouw leven is
Ik heb helemaal geen hoog IQ en haalde nog steeds goede resultaten zonder inzet.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Uhuh!
Biologisch gezien is het doel van je leven zoveel mogelijk nakomelingen krijgen die ook weer nakomelingen krijgen. Wat dat betreft ben je nu goed aan het oefenen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, zo heeft het niet eens een doel om te leven, maar wacht je gewoon elke dag op de volgende. Dat heeft echt geen enkel nut.
130. Wat telt is dat je dan bij de hoogste 2.5% zit qua IQ, dacht ikquote:Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeer vaak gehoord ja. Jammere mensen toch wel.
Hoogbegaafd, is dat vanaf 140 ofzo?
Dan al? Jezus, dat is ook niet bijzonder.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
130. Wat telt is dat je dan bij de hoogste 2.5% zit qua IQ, dacht ik
Beter zorg je dat je bezig met leuke dingen en zorg je dat je later een baan hebt en doe je wat leuke ervaringen op. Je kan het een doel noemen, maar je plant niet echt wat vooruit. Zie wel waar het schip strand. Ik begrijp mensen met echt een levensplanning niet hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 11:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
130 al?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
130. Wat telt is dat je dan bij de hoogste 2.5% zit qua IQ, dacht ik
Nergens voor nodig. Je bent hardstikke jong en er zijn hordes mensen van jouw leeftijd die nog een paar keer van studie switchen. Komt door die kuttige 2e fase en de wildgroei aan wazige opleidingen.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:23 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben nu vrij veel bezig met kleding maken, daar gaat ook nogal veel van mijn geld aan op.
Maar ik ben meer op zoek naar iets wat mijn toekomst wat meer vastlegt, ik heb nu geen idee wat ik volgend jaar doe, en daar word ik dus zenuwachtig van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |