Ik heb tics. Ik kan ook niet stoppen met verdomme mompelen maar dat is minder pijnlijk en storend.quote:
Tja. Ik durf niet enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Mijn advies; go see the doctor
Top advies wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 16 november 2011 01:34 schreef GroenerDanGras het volgende:
Dan blijf je wel die tics houden
je wilt niet weten hoeveel dat al tegen haar gezegd hebbenquote:Op woensdag 16 november 2011 01:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Nou dat heb die dit keer ook wel aardig voor elkaar hoor. Ik ben een aardig persoon maar ondertussen wens ik hem een keer een heleboel ellende toe en ook gewoon dat die ook eens word heel grof behandeld word als hem een keer iets ergs overkomtquote:Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef GroenerDanGras het volgende:
Jij moet alle contact verbreken met je ex, uit die vicieuze cirkel
Ik heb op dit moment niet eens een huisarts.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
je wilt niet weten hoeveel dat al tegen haar gezegd hebben
Nou, hieruit blijkt dat je nog niet over hem heen bent.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou dat heb die dit keer ook wel aardig voor elkaar hoor. Ik ben een aardig persoon maar ondertussen wens ik hem een keer een heleboel ellende toe en ook gewoon dat die ook eens word heel grof behandeld word als hem een keer iets ergs overkomt
Waarom moest je huilen dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 01:40 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb kunnen stoppen met huilen.
Denk dat het ook wel komt door de dingen met haar moeder waarmee ze zit.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:39 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nou, hieruit blijkt dat je nog niet over hem heen bent.
Ja ik heb ook een wonderkuurtje die en meteen mijn moeder beter maakt en een nieuwe liefde hebt en poef dat ook zonder enige emotiesquote:Op woensdag 16 november 2011 01:39 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nou, hieruit blijkt dat je nog niet over hem heen bent.
Dat klopt ik heb even een periode waarin een heleboel tegelijk tegenzit.....quote:Op woensdag 16 november 2011 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
Denk dat het ook wel komt door de dingen met haar moeder waarmee ze zit.
En dat kan ik heel goed begrijpen, want ik heb zo'n zelfde periode meegemaakt.
Maarja wil niet voor iemand anders spreken hoor, maar zo denk ik het effe nu.
Het spijt me, ik weet de situatie van je moeder niet..quote:Op woensdag 16 november 2011 01:43 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een wonderkuurtje die en meteen mijn moeder beter maakt en een nieuwe liefde hebt en poef dat ook zonder enige emoties
Ja het is heel herkenbaar, nouja bij jou is het nog effe iets anders,quote:Op woensdag 16 november 2011 01:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat klopt ik heb even een periode waarin een heleboel tegelijk tegenzit.....
Mijn moeder heeft het aan haar hart, terwijl ze tig jaar terug in een coma heeft gelegen en dus een levertransplantatie heeft gehad. Ze ademt moeilijk door haar hart en zit eigenlijk momenteel in een onzekere periode en ex weet dat en vind het nu een prima periode om me onbeschofte hufterige mail te sturenquote:Op woensdag 16 november 2011 01:45 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Het spijt me, ik weet de situatie van je moeder niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |