SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
ik vond lam vroeger heel lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef ook_gek het volgende:
Lam vlees heeft een vrij sterke smaak.
Konijn of haas is heerlijk, mits het wild is. Zelfde als herten biefstuk! Dat is simpel weg smullen!
* ook_gek is gek op lekker eten!
Bedoel eigelijk culinair etenquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef moneyfornothing het volgende:
Iewl, lekker eten.
Ik ben alleen gek op smerig eten hoor.
dat is zo mogelijk nog een vager begripquote:
Shoarma bob.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is zo mogelijk nog een vager begrip
vooral in nederland
ik ben me echt helemaal ziek aan het snaaien met jellybeansquote:
Nou wil ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben me echt helemaal ziek aan het snaaien met jellybeans
Ik kauw nu op rabarber, maar dat valt nog vies tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vies hequote:Op dinsdag 15 november 2011 12:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kauw nu op rabarber, maar dat valt nog vies tegen eigenlijk.
Ik denk dat ik ze ook weer eens moet halenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken in nederland waar je op culinair gebied goed kan eten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is zo mogelijk nog een vager begrip
vooral in nederland
Kan ook erg lekker zijn!quote:
Ah maroon 5 is inderdaad goed. Ik heb een bootleg cd met unplugged nummers. En die is onwijs goed!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:51 schreef formerjellybean het volgende:
De zanger van Maroon 5 , dat is een hele mooie manmet een hele mooie stem
Vind je het heel gek als je tot diep in de nacht op fok rond hangt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
Vandaag ben ik een beetje een soort van 'ingestort onder mijn slaapgebrek' ofzo. Ik heb net bijna elf uur geslapen, wel soms wakker geworden, maar vrijwel aaneengesloten en ik ben nog steeds hartstikke moe en duizelig enzo. Hopelijk gaat het later vandaag wat beter en kan ik morgen weer naar de universiteit.
En jij denkt dat ik het kan helpen dat ik zoveel moeite heb met in slaap komen? Als ik in slaap val voor twee uur 's nachts is dat vrijwel altijd met hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je tot diep in de nacht op fok rond hangt?
Wat hij zei eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je tot diep in de nacht op fok rond hangt?
Ik kan natuurlijk ook gewoon in bed gaan liggen en wachten tot ik in slaap val. Dat heb ik zo vaak geprobeerd. Ik ga er echt niet eerder van slapen.quote:
Tip: gebruik je bed alleen om in te slapen. Geen tv kijken; geen laptop; geen boeken helemaal niets mee naar bed. Wat ook vaak wel helpt: kleine dingetjes die je nog moet doen maar geen zin in hebt eerst ff afronden, zodat je wat meer tot rust kan komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon in bed gaan liggen en wachten tot ik in slaap val. Dat heb ik zo vaak geprobeerd. Ik ga er echt niet eerder van slapen.
Dus alternatief is lekker lang door gaan op fok? Nee top alternatief! Want dan weet je zeker dat je niet in slaap valt!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het kan helpen dat ik zoveel moeite heb met in slaap komen? Als ik in slaap val voor twee uur 's nachts is dat vrijwel altijd met hulpmiddelen.
Dat ik niet kan slapen komt doordat ik zoveel last heb van tics, zoals dat ik niet kan stoppen met mijn been tegen de rand van het bed te bewegen of de hele tijd aan mijn wenkbrauw krabben. Mijn lichaaam komt dan gewoon niet tot rust. Ik kan zo veel of weinig doen als ik wil, maar die tics gaan niet over, tenzij ik gewoon compleet uitgeput ben. En ik heb geen idee wat ik ertegen kn doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus alternatief is lekker lang door gaan op fok? Nee top alternatief! Want dan weet je zeker dat je niet in slaap valt!
Mijn tips + slaappillen. Ik gebruik al jaren slaappillen, werkt prima.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik niet kan slapen komt doordat ik zoveel last heb van tics, zoals dat ik niet kan stoppen met mijn been tegen de rand van het bed te bewegen of de hele tijd aan mijn wenkbrauw krabben. Mijn lichaaam komt dan gewoon niet tot rust. Ik kan zo veel of weinig doen als ik wil, maar die tics gaan niet over, tenzij ik gewoon compleet uitgeput ben. En ik heb geen idee wat ik ertegen kn doen.
het is wel beter voor je lichaam en brein en zoquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon in bed gaan liggen en wachten tot ik in slaap val. Dat heb ik zo vaak geprobeerd. Ik ga er echt niet eerder van slapen.
Maar waarom lukt het dan diep in de nacht wel? omdat je dan toch te moe bent. Dus je moet je ritme aanpassen zodat je eerder zo moe bent.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik niet kan slapen komt doordat ik zoveel last heb van tics, zoals dat ik niet kan stoppen met mijn been tegen de rand van het bed te bewegen of de hele tijd aan mijn wenkbrauw krabben. Mijn lichaaam komt dan gewoon niet tot rust. Ik kan zo veel of weinig doen als ik wil, maar die tics gaan niet over, tenzij ik gewoon compleet uitgeput ben. En ik heb geen idee wat ik ertegen kn doen.
owja, en als je eerst uitgeput moet zijn; moet je misschien overdag veel gaan sporten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is wel beter voor je lichaam en brein en zo
Goede tips inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tip: gebruik je bed alleen om in te slapen. Geen tv kijken; geen laptop; geen boeken helemaal niets mee naar bed. Wat ook vaak wel helpt: kleine dingetjes die je nog moet doen maar geen zin in hebt eerst ff afronden, zodat je wat meer tot rust kan komen.
hey ook aan de kamille!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:
kamillethee en zorgen dat je geen inspannende dingen voor het slapen gaan doet en als het je zo dwars zit gewoon is een keer naar dokter gaan in plaats van hier steeds lopen klagen over van alles.
Ja ik zweer erbij dat helpt het beste eigenlijk. Trouwens ook weleens een avondwandeling doe ik ook wel heb hier een mooie omgeving en dan is het even lekker gewoon even doelloos rondwandelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey ook aan de kamille!
en de dokter inderdaad, ook een goede tip
Ik heb zelf niet zulke goede ervaring met slaappillen, maar ik kan het nog eens laten voorschrijven, misschien gaat het nu beter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn tips + slaappillen. Ik gebruik al jaren slaappillen, werkt prima.
Je hebt geen idee wat voor kruidensubstanties ik allemaal al naar binnen werk en na 10 uur 's avonds doe ik niets meer wat energie kost, als het niet echt nodig is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:
kamillethee en zorgen dat je geen inspannende dingen voor het slapen gaan doet en als het je zo dwars zit gewoon is een keer naar dokter gaan in plaats van hier steeds lopen klagen over van alles.
Ik slaap van 3 tot 7 normaalgesproken. Als ik eerder ga slapen word ik ook eerder wakker. Het klinkt me niet erg nuttig in de oren, het gaat om dat ik te weinig slaap, niet dat ik 's ochtends mijn bed niet uit kan komen, integendeel. Alleen op dit soort momenten...quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom lukt het dan diep in de nacht wel? omdat je dan toch te moe bent. Dus je moet je ritme aanpassen zodat je eerder zo moe bent.
Oftewel.. eerder je nest uit.. ondanks dat je moe bent en dan ben je savonds ook eerder moe.
Is toch juist handig als je overweg kunt met 4 uurtjes slaap. Kun je lekker veel doen op een dag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik slaap van 3 tot 7 normaalgesproken. Als ik eerder ga slapen word ik ook eerder wakker. Het klinkt me niet erg nuttig in de oren, het gaat om dat ik te weinig slaap, niet dat ik 's ochtends mijn bed niet uit kan komen, integendeel. Alleen op dit soort momenten...
Iedereen die mij enige vorm van sport heeft zien bedrijven kan bevestigen dat ik motorisch gestoord ben. En voor een solosport ben ik niet gemotiveerd genoeg, dan zit er geen dwang achter dat consequent vol te houden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
owja, en als je eerst uitgeput moet zijn; moet je misschien overdag veel gaan sporten.
misschien moet je juist nog wat heel actiefs doen voor je gaat slapen en daarna meteen naar bed en niet eerst achter de laptopquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zulke goede ervaring met slaappillen, maar ik kan het nog eens laten voorschrijven, misschien gaat het nu beter.
[..]
Je hebt geen idee wat voor kruidensubstanties ik allemaal al naar binnen werk en na 10 uur 's avonds doe ik niets meer wat energie kost, als het niet echt nodig is.
[..]
Ik slaap van 3 tot 7 normaalgesproken. Als ik eerder ga slapen word ik ook eerder wakker. Het klinkt me niet erg nuttig in de oren, het gaat om dat ik te weinig slaap, niet dat ik 's ochtends mijn bed niet uit kan komen, integendeel. Alleen op dit soort momenten...
ow wat een slecht excuus zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen die mij enige vorm van sport heeft zien bedrijven kan bevestigen dat ik motorisch gestoord ben. En voor een solosport ben ik niet gemotiveerd genoeg, dan zit er geen dwang achter dat consequent vol te houden.
De dokter begrijpt er geen bal van, het is een vervelende man die altijd zegt dat ik me aanstel. Ik ga binnenkort naar een nieuwe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey ook aan de kamille!
en de dokter inderdaad, ook een goede tip
het hoeft toch ook geen sport te zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen die mij enige vorm van sport heeft zien bedrijven kan bevestigen dat ik motorisch gestoord ben. En voor een solosport ben ik niet gemotiveerd genoeg, dan zit er geen dwang achter dat consequent vol te houden.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn grote verliefdheid toen ik 15 was, wil misschien eens met me afspreken nu. Hoewel die voorzichtig is omdat die een vriendin heeft die belachelijk jaloers is.Maar. yay.
keer bij mijn huisgenoot langskomen; daar mag je zelf bepalen wat je voorgeschreven wilt krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dokter begrijpt er geen bal van, het is een vervelende man die altijd zegt dat ik me aanstel. Ik ga binnenkort naar een nieuwe.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn grote verliefdheid toen ik 15 was, wil misschien eens met me afspreken nu. Hoewel die voorzichtig is omdat die een vriendin heeft die belachelijk jaloers is.Maar. yay.
Hehe, zie je hem nog steeds zitten dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niets van plan hoor, van mij mocht die zijn vriendin zelfs meenemen, maar dat vond die wat lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
yay dat die wil afspreken minder dat die een vriendin heeft
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, zie je hem nog steeds zitten dan?
Ah Kree moet het dus even langgenoeg volhoudenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niets van plan hoor, van mij mocht die zijn vriendin zelfs meenemen, maar dat vond die wat lastig uit te leggen.
[..]
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.
Hehe, misschien is het beter om een keer met Kree af te spreken dan; als je toch voor dat soort types valtquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.
Heb je je schoen al gezet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
Nu de term Kree verhaal valt, klinkt het op de een of andere manier toch anders.
ik wel! en er zat wat in!quote:
Nee sorry.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, misschien is het beter om een keer met Kree af te spreken dan; als je toch voor dat soort types valt
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.quote:
Haha, wellicht als je een leuk laarsje of pump zet welquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.
Alto's lopen gewoon op sneakers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, wellicht als je een leuk laarsje of pump zet wel
Haar zou ik ook wel in mijn schoen willen krijgen ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.
Die in mijn dromen echter niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt ook veel alto's op laarzen dacht ik.
Ik had al mijn schoenen gezet. Maar geen leuke blonde altomeisjes.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n vreemd concept
waarom is het niet zielig voor een volgroeid schaap? of een varkentje? of een koe?
Helemaal mee eens, ik eet vanavond na trainen lekker lamskoteletjes uit de oven. Ik leer tegenwoordig (puur toeval) steeds meer mensen kennen die het niet willen eten, dus vroeg me af hoe jullie er over denkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet zielig, maar lekker juist.
Ging over lamsvlees toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, ik eet vanavond na trainen lekker lamskoteletjes uit de oven. Ik leer tegenwoordig (puur toeval) steeds meer mensen kennen die het niet willen eten, dus vroeg me af hoe jullie er over denken![]()
Gelukkig hoef ik mijn schoenen niet meer te zetten om er een leuke jongen in te krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al mijn schoenen gezet. Maar geen leuke blonde altomeisjes.
FOK! zorgde daar al voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mijn schoenen niet meer te zetten om er een leuke jongen in te krijgen![]()
Wie weet heb je op 5 december meer geluk.
Haha; goed argumentquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Ik had wel een grappige discussie met mijn moeder gisteren.
Ging over die Milka koe.
Ma: kijk wat ze met die arme koe hebben gedaan
Ik: Wat? Niks mis mee toch
Ma: Word jij graag paars geverfd?
Ik: Ma je eet ook koeien, wordt jij graag geslacht?
Wie weet. Blijven proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mijn schoenen niet meer te zetten om er een leuke jongen in te krijgen![]()
Wie weet heb je op 5 december meer geluk.
Leuke jongens in overvloed op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Iedereen die me heeft geholpen met mijn schilderij, het cijfer is binnen: 6.5
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Iedereen die me heeft geholpen met mijn schilderij, het cijfer is binnen: 6.5
Hehe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuke jongens in overvloed op FOK!
Als er genoeg meiden zaten waren jullie ongetwijfeld allemaal al bezet.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:39 schreef Axel1988 het volgende:
Nog een algemene tip; wil je een echte vrouwenverslinder worden; neem dan de instelling van ome Henk aan:
Nou nee want ze zouden niet door hebben dat ik ze aan het hosselen was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuke jongens in overvloed op FOK!
Als er genoeg meiden zaten waren jullie ongetwijfeld allemaal al bezet.
Oh, dan is het zonde.quote:
Beoordelingen zijn altijd subjectief; sommige docenten beoordelen standaard hoog en andere standaard laag. Waar je op moet letten is de toelichting bij je beoordeling. Dan weet je waar je aan moet werken.quote:
Doe dan duidelijker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee want ze zouden niet door hebben dat ik ze aan het hosselen was.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, ik eet vanavond na trainen lekker lamskoteletjes uit de oven. Ik leer tegenwoordig (puur toeval) steeds meer mensen kennen die het niet willen eten, dus vroeg me af hoe jullie er over denken![]()
Ik was de eerste die je een PM stuurde.quote:
Ja, in pie's?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging over lamsvlees toch?
Heb ik alleen maar in pie's gehad en die waren niet zo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het kan ook gewoon zo zijn dat je niet van de smaak houdt
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ja inderdaad, dat is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zelfde als herten biefstuk
Oh, oke.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was de eerste die je een PM stuurde.
Dat betekent op FOK! dat je gehosseld word.
Ik had van de week kalfsoesters in serranoham gemaakt... echt een aanrader!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zelfde als herten biefstuk
Het is je vergeven je wist niet hoe het werkte natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik ben natuurlijk ook slecht met hints, maar toen ik per PM een pornoverhaal met mezelf erin kreeg opgestuurd, ging er bij mij toch wel een lichtje branden. Maar verander vooral niet je strategie want ik heb zo'n vermoeden dat niet alle meiden het op prijs zouden hebben gesteld.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, in pie's?
Dan moet je toch maar een keertje dit proberenZiet er wel lekker uit, maar pie's zijn gewoon niet mijn ding. Vieze rare mensen wonen daar in Engeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het kan ook gewoon zo zijn dat je niet van de smaak houdtHhahaha, onsubtiel hosselen de gekste.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik ben natuurlijk ook slecht met hints, maar toen ik per PM een pornoverhaal met mezelf erin kreeg opgestuurd, ging er bij mij toch wel een lichtje branden. Maar verander vooral niet je strategie want ik heb zo'n vermoeden dat niet alle meiden het op prijs zouden hebben gesteld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit is ongeveer mijn niveau sinds mijn 8ste:quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige dat ik kan tekenen zijn wapens
Wij tekenen ze niet alleen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige dat ik kan tekenen zijn wapens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij tekenen ze niet alleen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie zijn gewoon helden.
Geweren van papier![]()
Techniek is aan te leren. Creativiteit ligt wat moeilijker. M.a.w. oefenen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook niet tekenen, ik heb er het geduld niet voor. Meestal ben ik tevreden met de lijnen die ik uitzet maar dan verpest is het zodra ik ga kleuren.
We hadden teveel vrije tijd die dag en teveel karton.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]![]()
Jullie zijn gewoon helden.
Geweren van papier
True, ik blijf ook wel lekker door gaan, maar het blijft vervelend als je niet de techniek hebt om je ideeën uit te werken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Techniek is aan te leren. Creativiteit ligt wat moeilijker. M.a.w. oefenen!
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij tekenen ze niet alleen.Zo die middelste met de gekruiste armen ziet er echt stoer uit. Wow, ook zijn benen wijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is Julian dat is wel een held.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo die middelste met de gekruiste armen ziet er echt stoer uit. Wow, ook zijn benen wijd.
Link.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:57 schreef Myraela het volgende:
Zoals mijn facebookheader, het idee was tof, maar de uitwerking is weer eens bagger.
Goede basis; als ik die tekening zie zou ik met name letten op je schaduw. Bij jou is het "of schaduw; of helemaal geen schaduw"... meestal loopt het gelijdelijk over; dan lijkt het meteen veel realistischerquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef Lokasenna het volgende:
Zo'n beetje alles wat ik teken is een beetje in deze stijl:
[ afbeelding ]
Het lijkt heel erg op de tekeningen waarvan er zo'n 80 in mijn bureaula zitten.
Ik dacht meteen aan Sinjiquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zo die middelste met de gekruiste armen ziet er echt stoer uit. Wow, ook zijn benen wijd.
Deze is niet van mezelf, ik heb er niet een op de computer staan, maar haalde hem van een websitequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Goede basis; als ik die tekening zie zou ik met name letten op je schaduw. Bij jou is het "of schaduw; of helemaal geen schaduw"... meestal loopt het gelijdelijk over; dan lijkt het meteen veel realistischer.
die tatoeages schrikken me dan echt wel weer afquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die tatoeages schrikken me dan echt wel weer af
Hoezo is de uitwerking bagger? Op dat apple'tje na onder die boom danquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:57 schreef Myraela het volgende:
Zoals mijn facebookheader, het idee was tof, maar de uitwerking is weer eens bagger.
Vind je alleen hert lekker, of vind je wild over het algemeen lekker eten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat is ook zo lekker
Als ik iets niet kan, is het goed komenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik had van de week kalfsoesters in serranoham gemaakt... echt een aanrader!
Eigenlijk wilde ik er meerdere dingen in verwerken die ik tof vind. En het moest painterig blijven maar wel iets realistischer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoezo is de uitwerking bagger? Op dat apple'tje na onder die boom dan... haha
Heb ik zelf ook hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef ook_gek het volgende:
Als ik iets niet kan, is het goed komenik ga wel uit eten
Of hoop op een vriendin die goed kan koken. En anders maar vaak uit eten
Het is juist makkelijk voor anderen als je saaie dingen vraagt hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Oke het is vreselijk offtopic maar ik moet deze week mijn sinterklaas lijstje inleveren en het is kei saai! ik weet helemaal niks te vragen
Ik zou niet eens durven zeggen of het digitaal gemaakt is of dat het echt geverfd is en dan ingescand?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik er meerdere dingen in verwerken die ik tof vind. En het moest painterig blijven maar wel iets realistischer.
Goedemiddagquote:
maar niet leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is juist makkelijk voor anderen als je saaie dingen vraagt hoor
Kun je er hier eentje laten zien? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tekeningen staan in mijn fotoboek, en ben nu momenteel voor het eerst een erotische achtige tekening aan het maken voor iemand , degene is schilder en het is uit een boek van erotische manga.
Een ninja-meisje die aan het schilderen is en halfbloot een kwast in haar handen heeft.
Met copic markers en vind het even een klus
Ja het is gewoon een paint.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens durven zeggen of het digitaal gemaakt is of dat het echt geverfd is en dan ingescand?
Edit; my best guess... digitaal gemaakt?
Dat had ik doorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
De profielfoto niet hoor, dat is gewoon een foto.
Ja daarom ben ik dus op copic markers over gegaan, de laatste is dus klein beetje met copic markers gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de tekeningen wel tof, maar de stift te chaotisch.
Ik snap wat je bedoeld idd. Die Betty Boop tekening bijvoorbeeld; mijn aandacht wordt op de een of andere manier heel sterk naar de groene achtergrond getrokken ipv naar de badkuip met de chickquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de tekeningen wel tof, maar de stift te chaotisch.
Goed voor jezelf zorgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om wat te gaan eten vandaag eigenlijk.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld idd. Die Betty Boop tekening bijvoorbeeld; mijn aandacht wordt op de een of andere manier heel sterk naar de groene achtergrond getrokken ipv naar de badkuip met de chick. Is er trouwens een bepaalde rede waarom je steeds een andere richting kiest om de achtergrond in te kleuren?
Dat kwam dus door verkeerde stiftenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld idd. Die Betty Boop tekening bijvoorbeeld; mijn aandacht wordt op de een of andere manier heel sterk naar de groene achtergrond getrokken ipv naar de badkuip met de chick. Is er trouwens een bepaalde rede waarom je steeds een andere richting kiest om de achtergrond in te kleuren?
Ik vind wild over het algemeen lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je alleen hert lekker, of vind je wild over het algemeen lekker eten?
En spruiten? Eet je dat ook? Want spruiten met hert is heerlijk
Die zijn wel nice! Was je moeder er niet ofzo? Of vind die dat niet erg? Ik moet hier altijd verplicht mee-eten. Ookal is dat ook niet altijd gezond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
Mijn avondeten gisteren: chocolade pepernoten.
Ik ben echt slecht bezig.
Nee, het valt wel mee. Ik deed gisteren wel weer voor het eerst mijn jas aan op de fiets.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:
brrrrrrr is het bij jullie ook zo koud.
Lijkt wel winter
Jep; heb ook snel de winterbandjes weer op de auto laten leggen en de handschoenen weer achter uit de kast getrokken... hekel aan kouquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:
Lijkt wel winter
Ik ben nog niet buiten geweest, ik hoop wel dat de zon beter is dan gisteren, want toen kon ik gewoon niets zien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:
Lijkt wel winter
haha dat kun je niet menen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het valt wel mee. Ik deed gisteren wel weer voor het eerst mijn jas aan op de fiets.
Ze was er niet, maar ik zou nog nasi eten maar daar had ik geen trek meer in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn wel nice! Was je moeder er niet ofzo? Of vind die dat niet erg? Ik moet hier altijd verplicht mee-eten. Ookal is dat ook niet altijd gezond.
Ik heb er tot mijn 9de gewoond ofzo, tegenover de pater van de geldt school.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet trouwens ook zeggen ik teken pas echt bijna 2 jaar, ben na de dood van Leon begonnen met tekenen eigenlijk , want ik wilde altijd al Manga leren.
Trouwens Myreala uit Waalwijk daar heb ik tot mijn 13/14e gewoond vlakbij Piet Klerkcx
Ik heb de meeste via mobiele telefoon gefotografeerd en op deviantart wil ik ze meer inscannen mijn ouders hebben daar een printer die inscant en dan sla ik ze op dan zijn ze wat beter te zienquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Axel1988 het volgende:
Mh, ik wil eigenlijk ook wel wat tekeningen die ik vroeger gemaakt heb inscannen; maar de meeste zijn op A2 of A3 gemaakt.... lastig.
Nasi. nomnomnom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was er niet, maar ik zou nog nasi eten maar daar had ik geen trek meer in. :'0
Meestal vergeet ik hem en is het niet koud genoeg om weer terug naar binnen te gaan om hem te halen,maar nu was het te koud om zonder jas een kwartier op de fiets te zittenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat kun je niet menen?
Anders ben je wel een ijzervreter.
Owja idd; fotograferen kan ook natuurlijk... helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb de meeste via mobiele telefoon gefotografeerd en op deviantart wil ik ze meer inscannen mijn ouders hebben daar een printer die inscant en dan sla ik ze op dan zijn ze wat beter te zien
Ik heb de hele nacht m'n ramen open gehad in m'n slaapkamer (doe ik altijd)quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal vergeet ik hem en is het niet koud genoeg om weer terug naar binnen te gaan om hem te halen,maar nu was het te koud om zonder jas een kwartier op de fiets te zitten
Idd, waar is die goede ouwe tijd dat je gewoon wat extra hout in de open haard kon gooien...quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht m'n ramen open gehad in m'n slaapkamer (doe ik altijd)
En het is hier nu nog zo koud dat ik gewoon damp zie als ik uit adem.
Maar heb geen zin om de CV aan te zetten alleen voor m'n eentje.
Niet in worst?quote:
Kan de haard aansteken hier maarja die staat beneden dus daar heb ik weinig aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Idd, waar is die goede ouwe tijd dat je gewoon wat extra hout in de open haard kon gooien...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet in worst?
Anders heb ik nog wel wat voor je.
Ik heb m'n TV maar aangezet die geeft ook warmte en ik kijk er niet eens naarquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou een moord doen voor een haard
Wat nou?quote:
mijn tv geeft geen warmte?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb m'n TV maar aangezet die geeft ook warmte en ik kijk er niet eens naar
Ja precies; lijkt me echt heerlijk als het koud is om bij een open haart te kunnen liggen. Dan moet ik maar 1x per jaar de muren texen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Kan de haard aansteken hier maarja die staat beneden dus daar heb ik weinig aan.
Btw, het geeft wel een sfeertje zo'n haard moet ik zeggen.
Eergisteren nog gebakken scholletjes hier. jammiequote:
Mijn stofzuiger geeft wel superveel warmte... maar idd, echt efficient is het niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn tv geeft geen warmte?
En lijkt me ook niet het meest efficiënt
Die van mij wel en nee het is niet efficiënt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn tv geeft geen warmte?
En lijkt me ook niet het meest efficiënt
alles dicht draaien, cv aan en dan verwarmt ie alleen jou kamerquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Die van mij wel en nee het is niet efficiënt.
Maarja om de CV aan te zetten en het hele huis op te warmen alleen om het hier op m'n kamer warmer te krijgen is ook weer zo overdreven
Oh toch een keertje proberen dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n haring met uitjes op. Alleen van die zure dingen, maar die vind ik niet lekker.
Omdat het een episch verhaal is met veel liefde en verdriet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom moet ik altijd huilen om the Lord of the Rings?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een episch verhaal is met veel liefde en verdriet.
En Kree is echt zo'n vieze Kattiker. Wie eet er nou haring man.
Neem een lekker hapje rottend haaienvlees.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Is lekker hoor, maarja niet iedereen houdt ervan
Zou het zo proberen hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een lekker hapje rottend haaienvlees.
http://www.demorgen.be/dm(...)nds-restaurant.dhtml
Kan je ook masseren, en wat vind je van wintersport?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind wild over het algemeen lekker, en ben sowieso een echte carnivoor
Spruiten zijn ook lekker maar dan heb ik er wel van alles mee gedaan. Ik kan gelukkig heel goed koken
Ik moest meteen denken aan Naat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik wil haring wel eens proberen, sowieso ben ik geen hele lastige eter. Ik vind van die mensen die nog steeds niet verder komen dan een kindermenu altijd wat sneu.
Ik ben nooit een moeilijke eter geweest en nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik wil haring wel eens proberen, sowieso ben ik geen hele lastige eter. Ik vind van die mensen die nog steeds niet verder komen dan een kindermenu altijd wat sneu.
Vriend van Faye, eet nogal moeilijk.quote:
Ah okquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriend van Faye, eet nogal moeilijk.
Ik eet altijd het kraakbeen op wat aan de uiteinden van de botten zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het eng als er botten in het vlees zitten. Dat vind ik heel confronterend. Of als je een elastische draad treft in het vlees en dat kan dan een pees zijn.
Ik moet geen vlees met botten hoor. Oh en het is ook nog gevaarlijk voor me, want kleine stukjes bot zou ik gewoon doorslikken.
Hoezo confronterend?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het eng als er botten in het vlees zitten. Dat vind ik heel confronterend. Of als je een elastische draad treft in het vlees en dat kan dan een pees zijn.
Ik moet geen vlees met botten hoor. Oh en het is ook nog gevaarlijk voor me, want kleine stukjes bot zou ik gewoon doorslikken.
Bij ons zijn de honden het afvoerputjequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
Ik was altijd het afvoerputje qua eten.
Moet je je kip niet meer? Geef maar aan Rayen.
Hallo bottenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo confronterend?
Nouja ik vindt het vooral lastig als er een bot aan het vlees zit.
Moet je het weer af gaan kluiven.
Maar kleine stukjes bod erin? Wat voor vlees doel je dan op?
Dan ben je vast een hele erge schrok op hahahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo botten
Hallo
kleine stukjes bot kunnen overal in zitten. Gewoon in karbonade bijvoorbeeld. Snel doorslikken dan en niet nadenken verder.
Vertel mindere periode.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
hmmmmmm waarom ga ik altijd als ik in een mindere periode zit naar de doors luisteren dat valt me wel op
Betaal al genoeg kostgeldquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap dat echt niet, als het koud hebt doe je toch gewoon de verwarming aan
het is niet eens dat je zelf de energie rekening betaald
Waarom zou je moeilijk gaan doen met verwarming als je ook gewoon een jas aan kunt trekken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap dat echt niet, als het koud hebt doe je toch gewoon de verwarming aan
het is niet eens dat je zelf de energie rekening betaald
dus ga je kou zitten lijden in huis?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Betaal al genoeg kostgeld![]()
En ik wil niemand op kosten jagen, m'n moeder staat er ook alleen voor natuurlijk
Mwah ik kan een beetje kou wel aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus ga je kou zitten lijden in huis?
Met een jas krijgen je handen, voeten, neus etc het nog niet warm
ik zeg niet dat je de verwarming meteen op 23 moet knallen maar de verwarming niet aan zetten in je eigen huis terwijl je het wel koud hebt en dan wel hier klagen over de kou vind ik gewoon een heel vreemde gang van zaken
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kouquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus ga je kou zitten lijden in huis?
Met een jas krijgen je handen, voeten, neus etc het nog niet warm
ik zeg niet dat je de verwarming meteen op 23 moet knallen maar de verwarming niet aan zetten in je eigen huis terwijl je het wel koud hebt en dan wel hier klagen over de kou vind ik gewoon een heel vreemde gang van zaken
Nou ik heb het al koud hoor brrrrquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kou
Erover klagen vind ik ook een beetje zwak.
Het opwarmen van je huis kost meer dan wanneer je overdag de verwarming aan hebt staan op zeg 17graden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Betaal al genoeg kostgeld![]()
En ik wil niemand op kosten jagen, m'n moeder staat er ook alleen voor natuurlijk
Ik moest vanmorgen me ramen krabben, dan is het dus KOUD!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kou
Erover klagen vind ik ook een beetje zwak.
Watjequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen me ramen krabben, dan is het dus KOUD!
En het nadeel van mijn auto in de winter is een linne dak, dus is het extra koud in m'n auto.
Dus ik mag zeker wel klagen over het feit dat het koud is
Klopt maar dit is een oud huis, en dan kun je blijven stoken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het opwarmen van je huis kost meer dan wanneer je overdag de verwarming aan hebt staan op zeg 17graden.
Als die uit staat zal dat zeker minder zijn dan 17 graden, zeker in de winter met als gevolg dat je juist meer betaald om het warm te krijgen.
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar dit is een oud huis, en dan kun je blijven stoken.
Ze zeggen het inderdaad, maar of het nou echt waar is, geen idee
niet een of andere tjappie cabrio kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En het nadeel van mijn auto in de winter is een linne dak, dus is het extra koud in m'n auto.
En als de deur van de koelkast niet goed dicht kan blijft hij veel stroom verbruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.
Koelkast zelfde. Hij verbruikt heel veel stroom op de juiste temp te krijgen. Als hij die heeft verbruikt hij minimaal.
Ik heb niet eens een dak.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En het nu nog aan m'n moeder duidelijk makenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.
Koelkast zelfde. Hij verbruikt heel veel stroom op de juiste temp te krijgen. Als hij die heeft verbruikt hij minimaal.
of je gaat het huis uitquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
En het nu nog aan m'n moeder duidelijk maken![]()
Gaat niet makkelijk worden.
Klopt? Maar hij verbruikt altijd nog minder dan wanneer je elke keer van af het begin moet opwarmen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als de deur van de koelkast niet goed dicht kan blijft hij veel stroom verbruiken.
Alles staat of valt met de juiste isolatie,
Dus omdat ik een auto heb mag ik niet over de temp klagen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een dak.![]()
En geen ramen om te krabben, en mij hoor je ook niet klagen over de temperatuur.
Ik heb 1 van de leukste cabrio's die er zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet een of andere tjappie cabrio kopen
Vergelijk het met een water koker. Iks koud water gaat langer duren om aan de kook te krijgen, dan warm waterquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
En het nu nog aan m'n moeder duidelijk maken![]()
Gaat niet makkelijk worden.
Perfect toch!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef formerjellybean het volgende:
He is dit een net mailtje ??? Net verstuurd dus
He zag de foto van jou en Dries en was even wat ik nodig had , even goed lachen :thnx: Het is jammer dat ik er niet bij was want ik had denk in een deuk gelegen.
Morgen hoor ik meer over hoe het met mam gaat , dus het is eventjes in onzekerheid zitten.
Wilde wel even laten weten dat ik het even waardeerde.
Groetjes Judith
je studeert toch nog? gewoon op een kamer en lenen bij duoquote:
ooh nee ik moest er ff voor googlen maar ik vind hem best tjappie hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt? Maar hij verbruikt altijd nog minder dan wanneer je elke keer van af het begin moet opwarmen.
[..]
Dus omdat ik een auto heb mag ik niet over de temp klagen?
[..]
Ik heb 1 van de leukste cabrio's die er zijnmazda mx5
[..]
Vergelijk het met een water koker. Iks koud water gaat langer duren om aan de kook te krijgen, dan warm water
Ik zeg dat je mij niet hoort klagen over de temperatuur terwijl ik het in principe een stuk kouder heb dan jij in je auto aangezien ik niet eens beschut zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus omdat ik een auto heb mag ik niet over de temp klagen?
Nee, want dan moet je je kleren maar aanhoudenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als je zonder kleren in een onverwarmde schuur op buitentemperatuur ligt, mag je klagen over kou.
Onhandig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je je kleren maar aanhouden
Langstudeerderquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je studeert toch nog? gewoon op een kamer en lenen bij duo
En als 't niet lukt om een ongedeelde kamer te vinden? Blijf je dan thuis wonen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Langstudeerder![]()
Ik leen niks meer bij DUO en krijg ook geen stufi meer.
En ik zoek wat hier in het dorp, ga echt niet meer in een studenten woning zitten die gedeeld is.
Maar... maar...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wij kunnen er ook niks aan doen dat jij er voor kiest te neuken in een schuur
het was gister? Hoe vaak heb je het ondertussen genoemd?
Hou de prive dingen ook gewoon een tikje meer prive
sta je al ingeschreven?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Langstudeerder![]()
Ik leen niks meer bij DUO en krijg ook geen stufi meer.
En ik zoek wat hier in het dorp, ga echt niet meer in een studenten woning zitten die gedeeld is.
Dan nogquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar... maar...
Het was toch ontopic?
Wat, je hebt liggen neuken in een schuur? In dit weer? Dan neuk je toch ergens binnen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar... maar...
Het was toch ontopic?
Van mij mag het hoor, ik gun het je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan nog
het zou ook on topic zijn als ik zeg dat ik het vanmorgen juist warm had omdat ik lag te krikken
dat doe ik toch ook niet?
Zie editquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, ik gun het je.
Ouders die mij niets gunnen enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat, je hebt liggen neuken in een schuur? In dit weer? Dan neuk je toch ergens binnen?
Bovendien kun je beter wachten tot het weer wat warmer is
Oh oke.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zie edit
En dat maakt het nog niet ontopic of zinvol of gewenst
kom op loka je weet best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke.
Wat is wel zinvol of gewenst om te zeggen?
Over versieren gaat het nu ook weer niet bepaald.
In het weekend werk ik in de stad waar mijn ouders wonen.quote:
En blijkbaar beviel hij niet, anders had hij wel naar binnen gemogenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het weekend werk ik in de stad waar mijn ouders wonen.
En na al het gedoe wilden ze eerst eens kennis met hem maken voordat we weer afspraken bij mij thuis. Dus had ik hem uitgenodigd bij mijn ouders langs te komen
Ik snap je ook wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op loka je weet best wat ik bedoel
en er zijn al eerder opmerkingen over gemaakt en niet alleen door mij en toen snapte je het wel
of was dat omdat er een mod ook wat van zei?
Tja maar dat vind ik altijd zo vreemd argument.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg dat je mij niet hoort klagen over de temperatuur terwijl ik het in principe een stuk kouder heb dan jij in je auto aangezien ik niet eens beschut zit.
Denk het voorlopig nog wel even, maar dat is puur financieel gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als 't niet lukt om een ongedeelde kamer te vinden? Blijf je dan thuis wonen?
Ja klopt wat je zegt, inschrijven is effe geen optie want veels te duur.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sta je al ingeschreven?
No offence maar ik zou echt geen kerel daten van jou leeftijd die thuis woont...
dus het het heeft zeker invloed op je date kansen
en dan ben je ook eigen baas over de verwarming
Ze geloven er heilig in dat ik nog maagd ben enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En blijkbaar beviel hij niet, anders had hij wel naar binnen gemogen
ik vind hem liefquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh nee ik moest er ff voor googlen maar ik vind hem best tjappie hoor!
maar dat vind ik 80% van de autos
Ik heb alleen niks aan een auto omdat ik er toch niet in mag rijden. Maar goed, een motorpak is nog best warm dus zolang ik mijn armen en benen nog kan gebruiken is het niet zo koud.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja maar dat vind ik altijd zo vreemd argument.
Dan moet je maar een auto kopen
Feit is dat ik het vanmorgen koud had in me auto!
Geloof me voor het warm is in me auto zijn we 10min verder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:04 schreef moneyfornothing het volgende:
Dan is het ook een vreemd argument dat je het koud had omdat je moest krabben, heb je geen verwarming in je auto of warme kleding? If not, kopen dan!
Ik zeg ook niet dat je het niet koud vond hoor, dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me voor het warm is in me auto zijn we 10min verder.
En jawel heb zeker wel een heerlijke warme jas. Maar toch was het koud.
En als ik het koud hebt of vind dan is dat zo
Nee heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
facebook vraagje de lijst die je vaak dus ziet langskomen met suggesties voor vriendschappen zijn dat ook mensen die je facebook bezoeken anders mag ik er wel een paar heel hard op de block zetten
32 euro per jaar te duur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:02 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het voorlopig nog wel even, maar dat is puur financieel gezien.
[..]
Ja klopt wat je zegt, inschrijven is effe geen optie want veels te duur.
Ik zoek even wat particulier nu, noem een zomerhuisje ofzo.
Ben er hard mee bezig en ik had een kans maarja die gaat tot begin 2012 dus niet echt zinvol om daar op in te gaan.
Maargoed ik heb iedereen ingeschakeld om een beetje rond te kijken dus hopelijk komt er wat uit.
Ik hield echt van onze auotquote:
Nee dat niet maar dat is het inschrijven maar er is een wachtlijst hier van bijna 5-10 jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
32 euro per jaar te duur?
Particulier is al helemaal onbetaalbaar
Nee, ga maar weer weg.quote:
Dan is toch het argument dat het te lang duurt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:15 schreef kree het volgende:
[..]
Nee dat niet maar dat is het inschrijven maar er is een wachtlijst hier van bijna 5-10 jaar.
Dus vandaar.
Als ik full time zou werken dan is er wel wat te vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan is toch het argument dat het te lang duurt?
wat klopt hoor daar niet van
maar het is vaak wel het enige betaalbare als starter
is dat er veel in jou regio?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Als ik full time zou werken dan is er wel wat te vinden.
Maarja dat doe ik nu niet en ik verwacht ook niet dat ik nog 5 jaar thuis zit hier.
Kan ik me wel inschrijven, maar het heeft niet echt veel zin.
Omdat ik dan sowieso nog jaren moet wachten, daarom zoek ik iets simpels nou zeg voor E400 - 500 p/m
Heb weinig vet dus snel koud. En ben een gevoelig persoonquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je het niet koud vond hoor, dat geloof ik meteen.
Ik vond je alleen een beetje een mieperd als je nu al loopt te klagen over de temperaturen.
Oh ik ken mensen die voor 300 huren.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
is dat er veel in jou regio?
niet om lullig te zijn maar hier niet zo
probeer eens makelaars of ze iemand zoeken voor onderverhuur voor huizen die op dit moment niet verkoopbaar blijken!
en de makelaar tip?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:26 schreef kree het volgende:
[..]
Oh ik ken mensen die voor 300 huren.
En dat zijn dan die zomerhuisjes en souterrains .
Maar het is niet dik gezaaid hier, vandaar.
Maar zoiets zoek ik effe voor nu.
Bedoel als ik een baan heb dan zijn er meer mogelijkheden, dus tja ben er niet echt blij mee.
Maar het meest voordelige en makkelijkste is om nog effe thuis te blijven voorlopig.
tenzij ik wat kan vinden.
Dan zal het wel het laatste zijn, want ik heb ook weinig vet en heb het niet snel koud.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb weinig vet dus snel koud. En ben een gevoelig persoon
Ja makelaars kan maar dat is echt te duur, ik kan sowieso effe niks kopen met m'n 1000 euro ofzo die ik op m'n rekening heb.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en de makelaar tip?
Hoe lang moet je nog studeren?
Ik niet, ik voel niet snel of ik het koud heb, of of ik honger heb.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:31 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben ook zeer gevoelig buwaahaha
Anders lees je ff, wat stond er nou?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
Ja makelaars kan maar dat is echt te duur, ik kan sowieso effe niks kopen met m'n 1000 euro ofzo die ik op m'n rekening heb.
En huren, super duur hier gaat teveel worden.
En studeren, tja vraag me er niet over![]()
Zeg al 3 jaar 1 jaar maar ben er nog steeds niet vanaf.![]()
Hoop 1 jaar nu
Ik heb kei veel vet en altijd koudquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dan zal het wel het laatste zijn, want ik heb ook weinig vet en heb het niet snel koud.
Nee snap je wel, maar zo gaat het hier niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Anders lees je ff, wat stond er nou?
ik zeg heus niet dat je een huis moet kopendat gaat niet eens zonder vast contract
zelfs als je afstudeert heb je nog niet meteen een baan natuurlijk
misschien niet de moeite om daar op te wachten of om je voor het geval dat toch maar in te schrijven bij een woningbouw vereniging
De woningbouw hier heeft ook soort studiotjes waarvoor je maar een paar maanden ingeschreven hoeft te staan... misschien sowieso dus wel de moeite om ff serieus naar te kijken
zo gaat het overal?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:36 schreef kree het volgende:
[..]
Nee snap je wel, maar zo gaat het hier niet.
Er is gewoon echt bijna niks.
En ik ben serieus maar ik moet het effe hebben van particulieren die wat verhuren.'
En ja inschrijven kan wel hoor maar dat gaat me effe niks opleveren op kortere termijn.
Was het aan een onbekende? nee toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:36 schreef formerjellybean het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat die na mijn berichtje denkt waarom bedankt die debiel me nouen ja zelfs ik ben af en toe onzeker over mijn acties
Nee Martin even een bedankje voor ietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Was het aan een onbekende? nee toch?
Huh? hadden jullie ruzie of zo?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
ok kut nu heeft die dus bericht gestuurd dat het hem niet boeitnou dan krijgt die de tekening ook niet
Ja kan er niet tegen ingaan, kwaad kan het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo gaat het overal?
het is echt niet zo dat je alleen in brabant onderhuur hebt
En nee maar zo te horen is je plan misschien wel meer een lange termijn plan als je wacht op het hebben van een baan
kwaad kan het sowieso niet
Vooral niet omdat ze vaak wel studiotjes hebben waar mensen niet heel warm voor lopen
ja sorry maar dan is het wel een beetje vaagquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee Martin even een bedankje voor iets
Nee oke maar als je echt weg wil ga je vanzelf alles benutten ook al is het een long shotquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:39 schreef kree het volgende:
[..]
Ja kan er niet tegen ingaan, kwaad kan het inderdaad niet.
Misschien moet ik me maar toch maar inschrijven voor die paar euro.
Maar veel hoop heb ik er niet op.
Dat iemand het moeilijk vindt te reageren op iets als een bedankje, wil niet zeggen dat hij het niet op prijs stelt. Ik zou niet stoppen met dat soort berichtjes vanwege zo'n reactie hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , we praten gewoon tegen elkaar maar schijnbaar heeft die moeite wat van me te horen en wil die liever niets van me horen
Ja dat is die ook , het is mijn ex-scharrel waar ik soms nog gewoon contact mee heb.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja sorry maar dan is het wel een beetje vaag
vooral de toevoeging over je moeder
die gaf mij het gevoel dat het iemand was die op de hoogte was van de situatie
Huh er was toch elke meer gezeik tussen jullie?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee Martin even een bedankje voor iets
Nee ik kreeg bericht dus Maar et boeit me allemaal niet wat je schrijft oke. dus het hoeft van mij ook niet meer ok . heb het liever niet thanxquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat iemand het moeilijk vindt te reageren op iets als een bedankje, wil niet zeggen dat hij het niet op prijs stelt. Ik zou niet stoppen met dat soort berichtjes vanwege zo'n reactie hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |