Waarom zou je moeilijk gaan doen met verwarming als je ook gewoon een jas aan kunt trekken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap dat echt niet, als het koud hebt doe je toch gewoon de verwarming aan
het is niet eens dat je zelf de energie rekening betaald
dus ga je kou zitten lijden in huis?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Betaal al genoeg kostgeld![]()
En ik wil niemand op kosten jagen, m'n moeder staat er ook alleen voor natuurlijk
Mwah ik kan een beetje kou wel aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus ga je kou zitten lijden in huis?
Met een jas krijgen je handen, voeten, neus etc het nog niet warm
ik zeg niet dat je de verwarming meteen op 23 moet knallen maar de verwarming niet aan zetten in je eigen huis terwijl je het wel koud hebt en dan wel hier klagen over de kou vind ik gewoon een heel vreemde gang van zaken
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kouquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus ga je kou zitten lijden in huis?
Met een jas krijgen je handen, voeten, neus etc het nog niet warm
ik zeg niet dat je de verwarming meteen op 23 moet knallen maar de verwarming niet aan zetten in je eigen huis terwijl je het wel koud hebt en dan wel hier klagen over de kou vind ik gewoon een heel vreemde gang van zaken
Nou ik heb het al koud hoor brrrrquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kou
Erover klagen vind ik ook een beetje zwak.
Het opwarmen van je huis kost meer dan wanneer je overdag de verwarming aan hebt staan op zeg 17graden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Betaal al genoeg kostgeld![]()
En ik wil niemand op kosten jagen, m'n moeder staat er ook alleen voor natuurlijk
Ik moest vanmorgen me ramen krabben, dan is het dus KOUD!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kou
Erover klagen vind ik ook een beetje zwak.
Watjequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen me ramen krabben, dan is het dus KOUD!
En het nadeel van mijn auto in de winter is een linne dak, dus is het extra koud in m'n auto.
Dus ik mag zeker wel klagen over het feit dat het koud is
Klopt maar dit is een oud huis, en dan kun je blijven stoken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het opwarmen van je huis kost meer dan wanneer je overdag de verwarming aan hebt staan op zeg 17graden.
Als die uit staat zal dat zeker minder zijn dan 17 graden, zeker in de winter met als gevolg dat je juist meer betaald om het warm te krijgen.
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar dit is een oud huis, en dan kun je blijven stoken.
Ze zeggen het inderdaad, maar of het nou echt waar is, geen idee
niet een of andere tjappie cabrio kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En het nadeel van mijn auto in de winter is een linne dak, dus is het extra koud in m'n auto.
En als de deur van de koelkast niet goed dicht kan blijft hij veel stroom verbruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.
Koelkast zelfde. Hij verbruikt heel veel stroom op de juiste temp te krijgen. Als hij die heeft verbruikt hij minimaal.
Ik heb niet eens een dak.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En het nu nog aan m'n moeder duidelijk makenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.
Koelkast zelfde. Hij verbruikt heel veel stroom op de juiste temp te krijgen. Als hij die heeft verbruikt hij minimaal.
of je gaat het huis uitquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
En het nu nog aan m'n moeder duidelijk maken![]()
Gaat niet makkelijk worden.
Klopt? Maar hij verbruikt altijd nog minder dan wanneer je elke keer van af het begin moet opwarmen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als de deur van de koelkast niet goed dicht kan blijft hij veel stroom verbruiken.
Alles staat of valt met de juiste isolatie,
Dus omdat ik een auto heb mag ik niet over de temp klagen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een dak.![]()
En geen ramen om te krabben, en mij hoor je ook niet klagen over de temperatuur.
Ik heb 1 van de leukste cabrio's die er zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet een of andere tjappie cabrio kopen
Vergelijk het met een water koker. Iks koud water gaat langer duren om aan de kook te krijgen, dan warm waterquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef kree het volgende:
[..]
En het nu nog aan m'n moeder duidelijk maken![]()
Gaat niet makkelijk worden.
Perfect toch!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef formerjellybean het volgende:
He is dit een net mailtje ??? Net verstuurd dus
He zag de foto van jou en Dries en was even wat ik nodig had , even goed lachen :thnx: Het is jammer dat ik er niet bij was want ik had denk in een deuk gelegen.
Morgen hoor ik meer over hoe het met mam gaat , dus het is eventjes in onzekerheid zitten.
Wilde wel even laten weten dat ik het even waardeerde.
Groetjes Judith
je studeert toch nog? gewoon op een kamer en lenen bij duoquote:
ooh nee ik moest er ff voor googlen maar ik vind hem best tjappie hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Klopt? Maar hij verbruikt altijd nog minder dan wanneer je elke keer van af het begin moet opwarmen.
[..]
Dus omdat ik een auto heb mag ik niet over de temp klagen?
[..]
Ik heb 1 van de leukste cabrio's die er zijnmazda mx5
[..]
Vergelijk het met een water koker. Iks koud water gaat langer duren om aan de kook te krijgen, dan warm water
Ik zeg dat je mij niet hoort klagen over de temperatuur terwijl ik het in principe een stuk kouder heb dan jij in je auto aangezien ik niet eens beschut zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus omdat ik een auto heb mag ik niet over de temp klagen?
Nee, want dan moet je je kleren maar aanhoudenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
Als je zonder kleren in een onverwarmde schuur op buitentemperatuur ligt, mag je klagen over kou.
Onhandig.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je je kleren maar aanhouden
Langstudeerderquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je studeert toch nog? gewoon op een kamer en lenen bij duo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |