Nee, het valt wel mee. Ik deed gisteren wel weer voor het eerst mijn jas aan op de fiets.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:
brrrrrrr is het bij jullie ook zo koud.
Lijkt wel winter
Jep; heb ook snel de winterbandjes weer op de auto laten leggen en de handschoenen weer achter uit de kast getrokken... hekel aan kouquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:
Lijkt wel winter
Ik ben nog niet buiten geweest, ik hoop wel dat de zon beter is dan gisteren, want toen kon ik gewoon niets zien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef kree het volgende:
Lijkt wel winter
haha dat kun je niet menen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het valt wel mee. Ik deed gisteren wel weer voor het eerst mijn jas aan op de fiets.
Ze was er niet, maar ik zou nog nasi eten maar daar had ik geen trek meer in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die zijn wel nice! Was je moeder er niet ofzo? Of vind die dat niet erg? Ik moet hier altijd verplicht mee-eten. Ookal is dat ook niet altijd gezond.
Ik heb er tot mijn 9de gewoond ofzo, tegenover de pater van de geldt school.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moet trouwens ook zeggen ik teken pas echt bijna 2 jaar, ben na de dood van Leon begonnen met tekenen eigenlijk , want ik wilde altijd al Manga leren.
Trouwens Myreala uit Waalwijk daar heb ik tot mijn 13/14e gewoond vlakbij Piet Klerkcx
Ik heb de meeste via mobiele telefoon gefotografeerd en op deviantart wil ik ze meer inscannen mijn ouders hebben daar een printer die inscant en dan sla ik ze op dan zijn ze wat beter te zienquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:20 schreef Axel1988 het volgende:
Mh, ik wil eigenlijk ook wel wat tekeningen die ik vroeger gemaakt heb inscannen; maar de meeste zijn op A2 of A3 gemaakt.... lastig.
Nasi. nomnomnom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze was er niet, maar ik zou nog nasi eten maar daar had ik geen trek meer in. :'0
Meestal vergeet ik hem en is het niet koud genoeg om weer terug naar binnen te gaan om hem te halen,maar nu was het te koud om zonder jas een kwartier op de fiets te zittenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat kun je niet menen?
Anders ben je wel een ijzervreter.
Owja idd; fotograferen kan ook natuurlijk... helemaal niet aan gedachtquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik heb de meeste via mobiele telefoon gefotografeerd en op deviantart wil ik ze meer inscannen mijn ouders hebben daar een printer die inscant en dan sla ik ze op dan zijn ze wat beter te zien
Ik heb de hele nacht m'n ramen open gehad in m'n slaapkamer (doe ik altijd)quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal vergeet ik hem en is het niet koud genoeg om weer terug naar binnen te gaan om hem te halen,maar nu was het te koud om zonder jas een kwartier op de fiets te zitten
Idd, waar is die goede ouwe tijd dat je gewoon wat extra hout in de open haard kon gooien...quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:27 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb de hele nacht m'n ramen open gehad in m'n slaapkamer (doe ik altijd)
En het is hier nu nog zo koud dat ik gewoon damp zie als ik uit adem.
Maar heb geen zin om de CV aan te zetten alleen voor m'n eentje.
Niet in worst?quote:
Kan de haard aansteken hier maarja die staat beneden dus daar heb ik weinig aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Idd, waar is die goede ouwe tijd dat je gewoon wat extra hout in de open haard kon gooien...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet in worst?
Anders heb ik nog wel wat voor je.
Ik heb m'n TV maar aangezet die geeft ook warmte en ik kijk er niet eens naarquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou een moord doen voor een haard
Wat nou?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |