Ik zou niet eens durven zeggen of het digitaal gemaakt is of dat het echt geverfd is en dan ingescand?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik er meerdere dingen in verwerken die ik tof vind. En het moest painterig blijven maar wel iets realistischer.
Goedemiddagquote:
maar niet leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is juist makkelijk voor anderen als je saaie dingen vraagt hoor
Kun je er hier eentje laten zien? Ben wel benieuwdquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tekeningen staan in mijn fotoboek, en ben nu momenteel voor het eerst een erotische achtige tekening aan het maken voor iemand , degene is schilder en het is uit een boek van erotische manga.
Een ninja-meisje die aan het schilderen is en halfbloot een kwast in haar handen heeft.
Met copic markers en vind het even een klus
Ja het is gewoon een paint.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:07 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou niet eens durven zeggen of het digitaal gemaakt is of dat het echt geverfd is en dan ingescand?
Edit; my best guess... digitaal gemaakt?
Dat had ik doorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:10 schreef Myraela het volgende:
De profielfoto niet hoor, dat is gewoon een foto.
Ja daarom ben ik dus op copic markers over gegaan, de laatste is dus klein beetje met copic markers gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de tekeningen wel tof, maar de stift te chaotisch.
Ik snap wat je bedoeld idd. Die Betty Boop tekening bijvoorbeeld; mijn aandacht wordt op de een of andere manier heel sterk naar de groene achtergrond getrokken ipv naar de badkuip met de chickquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Myraela het volgende:
Ik vind de tekeningen wel tof, maar de stift te chaotisch.
Goed voor jezelf zorgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:13 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om wat te gaan eten vandaag eigenlijk.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld idd. Die Betty Boop tekening bijvoorbeeld; mijn aandacht wordt op de een of andere manier heel sterk naar de groene achtergrond getrokken ipv naar de badkuip met de chick. Is er trouwens een bepaalde rede waarom je steeds een andere richting kiest om de achtergrond in te kleuren?
Dat kwam dus door verkeerde stiftenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld idd. Die Betty Boop tekening bijvoorbeeld; mijn aandacht wordt op de een of andere manier heel sterk naar de groene achtergrond getrokken ipv naar de badkuip met de chick. Is er trouwens een bepaalde rede waarom je steeds een andere richting kiest om de achtergrond in te kleuren?
Ik vind wild over het algemeen lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je alleen hert lekker, of vind je wild over het algemeen lekker eten?
En spruiten? Eet je dat ook? Want spruiten met hert is heerlijk
Die zijn wel nice! Was je moeder er niet ofzo? Of vind die dat niet erg? Ik moet hier altijd verplicht mee-eten. Ookal is dat ook niet altijd gezond.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
Mijn avondeten gisteren: chocolade pepernoten.
Ik ben echt slecht bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |