quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn grote verliefdheid toen ik 15 was, wil misschien eens met me afspreken nu. Hoewel die voorzichtig is omdat die een vriendin heeft die belachelijk jaloers is.Maar. yay.
keer bij mijn huisgenoot langskomen; daar mag je zelf bepalen wat je voorgeschreven wilt krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dokter begrijpt er geen bal van, het is een vervelende man die altijd zegt dat ik me aanstel. Ik ga binnenkort naar een nieuwe.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn grote verliefdheid toen ik 15 was, wil misschien eens met me afspreken nu. Hoewel die voorzichtig is omdat die een vriendin heeft die belachelijk jaloers is.Maar. yay.
Hehe, zie je hem nog steeds zitten dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niets van plan hoor, van mij mocht die zijn vriendin zelfs meenemen, maar dat vond die wat lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
yay dat die wil afspreken minder dat die een vriendin heeft
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, zie je hem nog steeds zitten dan?
Ah Kree moet het dus even langgenoeg volhoudenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niets van plan hoor, van mij mocht die zijn vriendin zelfs meenemen, maar dat vond die wat lastig uit te leggen.
[..]
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.
Hehe, misschien is het beter om een keer met Kree af te spreken dan; als je toch voor dat soort types valtquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.
Heb je je schoen al gezet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
Nu de term Kree verhaal valt, klinkt het op de een of andere manier toch anders.
ik wel! en er zat wat in!quote:
Nee sorry.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, misschien is het beter om een keer met Kree af te spreken dan; als je toch voor dat soort types valt
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.quote:
Haha, wellicht als je een leuk laarsje of pump zet welquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.
Alto's lopen gewoon op sneakers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, wellicht als je een leuk laarsje of pump zet wel
Haar zou ik ook wel in mijn schoen willen krijgen ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.
Die in mijn dromen echter niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt ook veel alto's op laarzen dacht ik.
Ik had al mijn schoenen gezet. Maar geen leuke blonde altomeisjes.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n vreemd concept
waarom is het niet zielig voor een volgroeid schaap? of een varkentje? of een koe?
Helemaal mee eens, ik eet vanavond na trainen lekker lamskoteletjes uit de oven. Ik leer tegenwoordig (puur toeval) steeds meer mensen kennen die het niet willen eten, dus vroeg me af hoe jullie er over denkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet zielig, maar lekker juist.
Ging over lamsvlees toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, ik eet vanavond na trainen lekker lamskoteletjes uit de oven. Ik leer tegenwoordig (puur toeval) steeds meer mensen kennen die het niet willen eten, dus vroeg me af hoe jullie er over denken![]()
Gelukkig hoef ik mijn schoenen niet meer te zetten om er een leuke jongen in te krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al mijn schoenen gezet. Maar geen leuke blonde altomeisjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |