SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
ik vond lam vroeger heel lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef ook_gek het volgende:
Lam vlees heeft een vrij sterke smaak.
Konijn of haas is heerlijk, mits het wild is. Zelfde als herten biefstuk! Dat is simpel weg smullen!
* ook_gek is gek op lekker eten!
Bedoel eigelijk culinair etenquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef moneyfornothing het volgende:
Iewl, lekker eten.
Ik ben alleen gek op smerig eten hoor.
dat is zo mogelijk nog een vager begripquote:
Shoarma bob.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is zo mogelijk nog een vager begrip
vooral in nederland
ik ben me echt helemaal ziek aan het snaaien met jellybeansquote:
Nou wil ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben me echt helemaal ziek aan het snaaien met jellybeans
Ik kauw nu op rabarber, maar dat valt nog vies tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vies hequote:Op dinsdag 15 november 2011 12:19 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kauw nu op rabarber, maar dat valt nog vies tegen eigenlijk.
Ik denk dat ik ze ook weer eens moet halenquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plekken in nederland waar je op culinair gebied goed kan eten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is zo mogelijk nog een vager begrip
vooral in nederland
Kan ook erg lekker zijn!quote:
Ah maroon 5 is inderdaad goed. Ik heb een bootleg cd met unplugged nummers. En die is onwijs goed!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:51 schreef formerjellybean het volgende:
De zanger van Maroon 5 , dat is een hele mooie manmet een hele mooie stem
Vind je het heel gek als je tot diep in de nacht op fok rond hangt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef Lokasenna het volgende:
Vandaag ben ik een beetje een soort van 'ingestort onder mijn slaapgebrek' ofzo. Ik heb net bijna elf uur geslapen, wel soms wakker geworden, maar vrijwel aaneengesloten en ik ben nog steeds hartstikke moe en duizelig enzo. Hopelijk gaat het later vandaag wat beter en kan ik morgen weer naar de universiteit.
En jij denkt dat ik het kan helpen dat ik zoveel moeite heb met in slaap komen? Als ik in slaap val voor twee uur 's nachts is dat vrijwel altijd met hulpmiddelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je tot diep in de nacht op fok rond hangt?
Wat hij zei eigenlijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je het heel gek als je tot diep in de nacht op fok rond hangt?
Ik kan natuurlijk ook gewoon in bed gaan liggen en wachten tot ik in slaap val. Dat heb ik zo vaak geprobeerd. Ik ga er echt niet eerder van slapen.quote:
Tip: gebruik je bed alleen om in te slapen. Geen tv kijken; geen laptop; geen boeken helemaal niets mee naar bed. Wat ook vaak wel helpt: kleine dingetjes die je nog moet doen maar geen zin in hebt eerst ff afronden, zodat je wat meer tot rust kan komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon in bed gaan liggen en wachten tot ik in slaap val. Dat heb ik zo vaak geprobeerd. Ik ga er echt niet eerder van slapen.
Dus alternatief is lekker lang door gaan op fok? Nee top alternatief! Want dan weet je zeker dat je niet in slaap valt!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik het kan helpen dat ik zoveel moeite heb met in slaap komen? Als ik in slaap val voor twee uur 's nachts is dat vrijwel altijd met hulpmiddelen.
Dat ik niet kan slapen komt doordat ik zoveel last heb van tics, zoals dat ik niet kan stoppen met mijn been tegen de rand van het bed te bewegen of de hele tijd aan mijn wenkbrauw krabben. Mijn lichaaam komt dan gewoon niet tot rust. Ik kan zo veel of weinig doen als ik wil, maar die tics gaan niet over, tenzij ik gewoon compleet uitgeput ben. En ik heb geen idee wat ik ertegen kn doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus alternatief is lekker lang door gaan op fok? Nee top alternatief! Want dan weet je zeker dat je niet in slaap valt!
Mijn tips + slaappillen. Ik gebruik al jaren slaappillen, werkt prima.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik niet kan slapen komt doordat ik zoveel last heb van tics, zoals dat ik niet kan stoppen met mijn been tegen de rand van het bed te bewegen of de hele tijd aan mijn wenkbrauw krabben. Mijn lichaaam komt dan gewoon niet tot rust. Ik kan zo veel of weinig doen als ik wil, maar die tics gaan niet over, tenzij ik gewoon compleet uitgeput ben. En ik heb geen idee wat ik ertegen kn doen.
het is wel beter voor je lichaam en brein en zoquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook gewoon in bed gaan liggen en wachten tot ik in slaap val. Dat heb ik zo vaak geprobeerd. Ik ga er echt niet eerder van slapen.
Maar waarom lukt het dan diep in de nacht wel? omdat je dan toch te moe bent. Dus je moet je ritme aanpassen zodat je eerder zo moe bent.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat ik niet kan slapen komt doordat ik zoveel last heb van tics, zoals dat ik niet kan stoppen met mijn been tegen de rand van het bed te bewegen of de hele tijd aan mijn wenkbrauw krabben. Mijn lichaaam komt dan gewoon niet tot rust. Ik kan zo veel of weinig doen als ik wil, maar die tics gaan niet over, tenzij ik gewoon compleet uitgeput ben. En ik heb geen idee wat ik ertegen kn doen.
owja, en als je eerst uitgeput moet zijn; moet je misschien overdag veel gaan sporten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is wel beter voor je lichaam en brein en zo
Goede tips inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Tip: gebruik je bed alleen om in te slapen. Geen tv kijken; geen laptop; geen boeken helemaal niets mee naar bed. Wat ook vaak wel helpt: kleine dingetjes die je nog moet doen maar geen zin in hebt eerst ff afronden, zodat je wat meer tot rust kan komen.
hey ook aan de kamille!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:
kamillethee en zorgen dat je geen inspannende dingen voor het slapen gaan doet en als het je zo dwars zit gewoon is een keer naar dokter gaan in plaats van hier steeds lopen klagen over van alles.
Ja ik zweer erbij dat helpt het beste eigenlijk. Trouwens ook weleens een avondwandeling doe ik ook wel heb hier een mooie omgeving en dan is het even lekker gewoon even doelloos rondwandelen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey ook aan de kamille!
en de dokter inderdaad, ook een goede tip
Ik heb zelf niet zulke goede ervaring met slaappillen, maar ik kan het nog eens laten voorschrijven, misschien gaat het nu beter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:06 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mijn tips + slaappillen. Ik gebruik al jaren slaappillen, werkt prima.
Je hebt geen idee wat voor kruidensubstanties ik allemaal al naar binnen werk en na 10 uur 's avonds doe ik niets meer wat energie kost, als het niet echt nodig is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef formerjellybean het volgende:
kamillethee en zorgen dat je geen inspannende dingen voor het slapen gaan doet en als het je zo dwars zit gewoon is een keer naar dokter gaan in plaats van hier steeds lopen klagen over van alles.
Ik slaap van 3 tot 7 normaalgesproken. Als ik eerder ga slapen word ik ook eerder wakker. Het klinkt me niet erg nuttig in de oren, het gaat om dat ik te weinig slaap, niet dat ik 's ochtends mijn bed niet uit kan komen, integendeel. Alleen op dit soort momenten...quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waarom lukt het dan diep in de nacht wel? omdat je dan toch te moe bent. Dus je moet je ritme aanpassen zodat je eerder zo moe bent.
Oftewel.. eerder je nest uit.. ondanks dat je moe bent en dan ben je savonds ook eerder moe.
Is toch juist handig als je overweg kunt met 4 uurtjes slaap. Kun je lekker veel doen op een dag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik slaap van 3 tot 7 normaalgesproken. Als ik eerder ga slapen word ik ook eerder wakker. Het klinkt me niet erg nuttig in de oren, het gaat om dat ik te weinig slaap, niet dat ik 's ochtends mijn bed niet uit kan komen, integendeel. Alleen op dit soort momenten...
Iedereen die mij enige vorm van sport heeft zien bedrijven kan bevestigen dat ik motorisch gestoord ben. En voor een solosport ben ik niet gemotiveerd genoeg, dan zit er geen dwang achter dat consequent vol te houden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
owja, en als je eerst uitgeput moet zijn; moet je misschien overdag veel gaan sporten.
misschien moet je juist nog wat heel actiefs doen voor je gaat slapen en daarna meteen naar bed en niet eerst achter de laptopquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet zulke goede ervaring met slaappillen, maar ik kan het nog eens laten voorschrijven, misschien gaat het nu beter.
[..]
Je hebt geen idee wat voor kruidensubstanties ik allemaal al naar binnen werk en na 10 uur 's avonds doe ik niets meer wat energie kost, als het niet echt nodig is.
[..]
Ik slaap van 3 tot 7 normaalgesproken. Als ik eerder ga slapen word ik ook eerder wakker. Het klinkt me niet erg nuttig in de oren, het gaat om dat ik te weinig slaap, niet dat ik 's ochtends mijn bed niet uit kan komen, integendeel. Alleen op dit soort momenten...
ow wat een slecht excuus zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen die mij enige vorm van sport heeft zien bedrijven kan bevestigen dat ik motorisch gestoord ben. En voor een solosport ben ik niet gemotiveerd genoeg, dan zit er geen dwang achter dat consequent vol te houden.
De dokter begrijpt er geen bal van, het is een vervelende man die altijd zegt dat ik me aanstel. Ik ga binnenkort naar een nieuwe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hey ook aan de kamille!
en de dokter inderdaad, ook een goede tip
het hoeft toch ook geen sport te zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen die mij enige vorm van sport heeft zien bedrijven kan bevestigen dat ik motorisch gestoord ben. En voor een solosport ben ik niet gemotiveerd genoeg, dan zit er geen dwang achter dat consequent vol te houden.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn grote verliefdheid toen ik 15 was, wil misschien eens met me afspreken nu. Hoewel die voorzichtig is omdat die een vriendin heeft die belachelijk jaloers is.Maar. yay.
keer bij mijn huisgenoot langskomen; daar mag je zelf bepalen wat je voorgeschreven wilt krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dokter begrijpt er geen bal van, het is een vervelende man die altijd zegt dat ik me aanstel. Ik ga binnenkort naar een nieuwe.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Mijn grote verliefdheid toen ik 15 was, wil misschien eens met me afspreken nu. Hoewel die voorzichtig is omdat die een vriendin heeft die belachelijk jaloers is.Maar. yay.
Hehe, zie je hem nog steeds zitten dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Myraela het volgende:
Ik ben niets van plan hoor, van mij mocht die zijn vriendin zelfs meenemen, maar dat vond die wat lastig uit te leggen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:16 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
yay dat die wil afspreken minder dat die een vriendin heeft
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, zie je hem nog steeds zitten dan?
Ah Kree moet het dus even langgenoeg volhoudenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niets van plan hoor, van mij mocht die zijn vriendin zelfs meenemen, maar dat vond die wat lastig uit te leggen.
[..]
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.
Hehe, misschien is het beter om een keer met Kree af te spreken dan; als je toch voor dat soort types valtquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:19 schreef Myraela het volgende:
Nee, maar ik ben gewoon nieuwsgierig, was in die tijd een soort Kree-verhaal. Ik was 15, hij 24 en stelde afspreken altijd uit zonder het contact echt te verbreken.
Heb je je schoen al gezet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
Nu de term Kree verhaal valt, klinkt het op de een of andere manier toch anders.
ik wel! en er zat wat in!quote:
Nee sorry.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hehe, misschien is het beter om een keer met Kree af te spreken dan; als je toch voor dat soort types valt
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.quote:
Haha, wellicht als je een leuk laarsje of pump zet welquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.
Alto's lopen gewoon op sneakers.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha, wellicht als je een leuk laarsje of pump zet wel
Haar zou ik ook wel in mijn schoen willen krijgen ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg toch geen roodharig 17 jarig alto meisje in mijn schoen dus ik zie het nut niet.
Die in mijn dromen echter niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je hebt ook veel alto's op laarzen dacht ik.
Ik had al mijn schoenen gezet. Maar geen leuke blonde altomeisjes.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:24 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n vreemd concept
waarom is het niet zielig voor een volgroeid schaap? of een varkentje? of een koe?
Helemaal mee eens, ik eet vanavond na trainen lekker lamskoteletjes uit de oven. Ik leer tegenwoordig (puur toeval) steeds meer mensen kennen die het niet willen eten, dus vroeg me af hoe jullie er over denkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee niet zielig, maar lekker juist.
Ging over lamsvlees toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, ik eet vanavond na trainen lekker lamskoteletjes uit de oven. Ik leer tegenwoordig (puur toeval) steeds meer mensen kennen die het niet willen eten, dus vroeg me af hoe jullie er over denken![]()
Gelukkig hoef ik mijn schoenen niet meer te zetten om er een leuke jongen in te krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had al mijn schoenen gezet. Maar geen leuke blonde altomeisjes.
FOK! zorgde daar al voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mijn schoenen niet meer te zetten om er een leuke jongen in te krijgen![]()
Wie weet heb je op 5 december meer geluk.
Haha; goed argumentquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef heloef het volgende:
Ik had wel een grappige discussie met mijn moeder gisteren.
Ging over die Milka koe.
Ma: kijk wat ze met die arme koe hebben gedaan
Ik: Wat? Niks mis mee toch
Ma: Word jij graag paars geverfd?
Ik: Ma je eet ook koeien, wordt jij graag geslacht?
Wie weet. Blijven proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik mijn schoenen niet meer te zetten om er een leuke jongen in te krijgen![]()
Wie weet heb je op 5 december meer geluk.
Leuke jongens in overvloed op FOK!quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Iedereen die me heeft geholpen met mijn schilderij, het cijfer is binnen: 6.5
Nou ja zeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef gewoonfaye het volgende:
Iedereen die me heeft geholpen met mijn schilderij, het cijfer is binnen: 6.5
Hehe.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuke jongens in overvloed op FOK!
Als er genoeg meiden zaten waren jullie ongetwijfeld allemaal al bezet.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:39 schreef Axel1988 het volgende:
Nog een algemene tip; wil je een echte vrouwenverslinder worden; neem dan de instelling van ome Henk aan:
Nou nee want ze zouden niet door hebben dat ik ze aan het hosselen was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Leuke jongens in overvloed op FOK!
Als er genoeg meiden zaten waren jullie ongetwijfeld allemaal al bezet.
Oh, dan is het zonde.quote:
Beoordelingen zijn altijd subjectief; sommige docenten beoordelen standaard hoog en andere standaard laag. Waar je op moet letten is de toelichting bij je beoordeling. Dan weet je waar je aan moet werken.quote:
Doe dan duidelijker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nee want ze zouden niet door hebben dat ik ze aan het hosselen was.
Heerlijk!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:35 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eens, ik eet vanavond na trainen lekker lamskoteletjes uit de oven. Ik leer tegenwoordig (puur toeval) steeds meer mensen kennen die het niet willen eten, dus vroeg me af hoe jullie er over denken![]()
Ik was de eerste die je een PM stuurde.quote:
Ja, in pie's?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging over lamsvlees toch?
Heb ik alleen maar in pie's gehad en die waren niet zo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het kan ook gewoon zo zijn dat je niet van de smaak houdt
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Ja inderdaad, dat is ook zo lekkerquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zelfde als herten biefstuk
Oh, oke.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was de eerste die je een PM stuurde.
Dat betekent op FOK! dat je gehosseld word.
Ik had van de week kalfsoesters in serranoham gemaakt... echt een aanrader!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heerlijk!
Zelfde als herten biefstuk
Het is je vergeven je wist niet hoe het werkte natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik ben natuurlijk ook slecht met hints, maar toen ik per PM een pornoverhaal met mezelf erin kreeg opgestuurd, ging er bij mij toch wel een lichtje branden. Maar verander vooral niet je strategie want ik heb zo'n vermoeden dat niet alle meiden het op prijs zouden hebben gesteld.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:45 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, in pie's?
Dan moet je toch maar een keertje dit proberenZiet er wel lekker uit, maar pie's zijn gewoon niet mijn ding. Vieze rare mensen wonen daar in Engeland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het kan ook gewoon zo zijn dat je niet van de smaak houdtHhahaha, onsubtiel hosselen de gekste.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, oke.
Ik ben natuurlijk ook slecht met hints, maar toen ik per PM een pornoverhaal met mezelf erin kreeg opgestuurd, ging er bij mij toch wel een lichtje branden. Maar verander vooral niet je strategie want ik heb zo'n vermoeden dat niet alle meiden het op prijs zouden hebben gesteld.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Dit is ongeveer mijn niveau sinds mijn 8ste:quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
Het enige dat ik kan tekenen zijn wapens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |