En als 't niet lukt om een ongedeelde kamer te vinden? Blijf je dan thuis wonen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Langstudeerder![]()
Ik leen niks meer bij DUO en krijg ook geen stufi meer.
En ik zoek wat hier in het dorp, ga echt niet meer in een studenten woning zitten die gedeeld is.
Maar... maar...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ja wij kunnen er ook niks aan doen dat jij er voor kiest te neuken in een schuur
het was gister? Hoe vaak heb je het ondertussen genoemd?
Hou de prive dingen ook gewoon een tikje meer prive
sta je al ingeschreven?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef kree het volgende:
[..]
Langstudeerder![]()
Ik leen niks meer bij DUO en krijg ook geen stufi meer.
En ik zoek wat hier in het dorp, ga echt niet meer in een studenten woning zitten die gedeeld is.
Dan nogquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar... maar...
Het was toch ontopic?
Wat, je hebt liggen neuken in een schuur? In dit weer? Dan neuk je toch ergens binnen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar... maar...
Het was toch ontopic?
Van mij mag het hoor, ik gun het je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan nog
het zou ook on topic zijn als ik zeg dat ik het vanmorgen juist warm had omdat ik lag te krikken
dat doe ik toch ook niet?
Zie editquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, ik gun het je.
Ouders die mij niets gunnen enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat, je hebt liggen neuken in een schuur? In dit weer? Dan neuk je toch ergens binnen?
Bovendien kun je beter wachten tot het weer wat warmer is
Oh oke.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zie edit
En dat maakt het nog niet ontopic of zinvol of gewenst
kom op loka je weet best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh oke.
Wat is wel zinvol of gewenst om te zeggen?
Over versieren gaat het nu ook weer niet bepaald.
In het weekend werk ik in de stad waar mijn ouders wonen.quote:
En blijkbaar beviel hij niet, anders had hij wel naar binnen gemogenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In het weekend werk ik in de stad waar mijn ouders wonen.
En na al het gedoe wilden ze eerst eens kennis met hem maken voordat we weer afspraken bij mij thuis. Dus had ik hem uitgenodigd bij mijn ouders langs te komen
Ik snap je ook wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op loka je weet best wat ik bedoel
en er zijn al eerder opmerkingen over gemaakt en niet alleen door mij en toen snapte je het wel
of was dat omdat er een mod ook wat van zei?
Tja maar dat vind ik altijd zo vreemd argument.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zeg dat je mij niet hoort klagen over de temperatuur terwijl ik het in principe een stuk kouder heb dan jij in je auto aangezien ik niet eens beschut zit.
Denk het voorlopig nog wel even, maar dat is puur financieel gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En als 't niet lukt om een ongedeelde kamer te vinden? Blijf je dan thuis wonen?
Ja klopt wat je zegt, inschrijven is effe geen optie want veels te duur.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sta je al ingeschreven?
No offence maar ik zou echt geen kerel daten van jou leeftijd die thuis woont...
dus het het heeft zeker invloed op je date kansen
en dan ben je ook eigen baas over de verwarming
Ze geloven er heilig in dat ik nog maagd ben enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En blijkbaar beviel hij niet, anders had hij wel naar binnen gemogen
ik vind hem liefquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh nee ik moest er ff voor googlen maar ik vind hem best tjappie hoor!
maar dat vind ik 80% van de autos
Ik heb alleen niks aan een auto omdat ik er toch niet in mag rijden. Maar goed, een motorpak is nog best warm dus zolang ik mijn armen en benen nog kan gebruiken is het niet zo koud.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tja maar dat vind ik altijd zo vreemd argument.
Dan moet je maar een auto kopen
Feit is dat ik het vanmorgen koud had in me auto!
Geloof me voor het warm is in me auto zijn we 10min verder.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:04 schreef moneyfornothing het volgende:
Dan is het ook een vreemd argument dat je het koud had omdat je moest krabben, heb je geen verwarming in je auto of warme kleding? If not, kopen dan!
Ik zeg ook niet dat je het niet koud vond hoor, dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geloof me voor het warm is in me auto zijn we 10min verder.
En jawel heb zeker wel een heerlijke warme jas. Maar toch was het koud.
En als ik het koud hebt of vind dan is dat zo
Nee heeft er niks mee te maken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:11 schreef formerjellybean het volgende:
facebook vraagje de lijst die je vaak dus ziet langskomen met suggesties voor vriendschappen zijn dat ook mensen die je facebook bezoeken anders mag ik er wel een paar heel hard op de block zetten
32 euro per jaar te duur?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:02 schreef kree het volgende:
[..]
Denk het voorlopig nog wel even, maar dat is puur financieel gezien.
[..]
Ja klopt wat je zegt, inschrijven is effe geen optie want veels te duur.
Ik zoek even wat particulier nu, noem een zomerhuisje ofzo.
Ben er hard mee bezig en ik had een kans maarja die gaat tot begin 2012 dus niet echt zinvol om daar op in te gaan.
Maargoed ik heb iedereen ingeschakeld om een beetje rond te kijken dus hopelijk komt er wat uit.
Ik hield echt van onze auotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |