mijn tv geeft geen warmte?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb m'n TV maar aangezet die geeft ook warmte en ik kijk er niet eens naar
Ja precies; lijkt me echt heerlijk als het koud is om bij een open haart te kunnen liggen. Dan moet ik maar 1x per jaar de muren texen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
Kan de haard aansteken hier maarja die staat beneden dus daar heb ik weinig aan.
Btw, het geeft wel een sfeertje zo'n haard moet ik zeggen.
Eergisteren nog gebakken scholletjes hier. jammiequote:
Mijn stofzuiger geeft wel superveel warmte... maar idd, echt efficient is het niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn tv geeft geen warmte?
En lijkt me ook niet het meest efficiënt
Die van mij wel en nee het is niet efficiënt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn tv geeft geen warmte?
En lijkt me ook niet het meest efficiënt
alles dicht draaien, cv aan en dan verwarmt ie alleen jou kamerquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef kree het volgende:
[..]
Die van mij wel en nee het is niet efficiënt.
Maarja om de CV aan te zetten en het hele huis op te warmen alleen om het hier op m'n kamer warmer te krijgen is ook weer zo overdreven
Oh toch een keertje proberen dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n haring met uitjes op. Alleen van die zure dingen, maar die vind ik niet lekker.
Omdat het een episch verhaal is met veel liefde en verdriet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:32 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom moet ik altijd huilen om the Lord of the Rings?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het een episch verhaal is met veel liefde en verdriet.
En Kree is echt zo'n vieze Kattiker. Wie eet er nou haring man.
Neem een lekker hapje rottend haaienvlees.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef kree het volgende:
[..]![]()
Is lekker hoor, maarja niet iedereen houdt ervan
Zou het zo proberen hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neem een lekker hapje rottend haaienvlees.
http://www.demorgen.be/dm(...)nds-restaurant.dhtml
Kan je ook masseren, en wat vind je van wintersport?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik vind wild over het algemeen lekker, en ben sowieso een echte carnivoor
Spruiten zijn ook lekker maar dan heb ik er wel van alles mee gedaan. Ik kan gelukkig heel goed koken
Ik moest meteen denken aan Naat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik wil haring wel eens proberen, sowieso ben ik geen hele lastige eter. Ik vind van die mensen die nog steeds niet verder komen dan een kindermenu altijd wat sneu.
Ik ben nooit een moeilijke eter geweest en nu nog steeds niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef Myraela het volgende:
Ik wil haring wel eens proberen, sowieso ben ik geen hele lastige eter. Ik vind van die mensen die nog steeds niet verder komen dan een kindermenu altijd wat sneu.
Vriend van Faye, eet nogal moeilijk.quote:
Ah okquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Vriend van Faye, eet nogal moeilijk.
Ik eet altijd het kraakbeen op wat aan de uiteinden van de botten zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het eng als er botten in het vlees zitten. Dat vind ik heel confronterend. Of als je een elastische draad treft in het vlees en dat kan dan een pees zijn.
Ik moet geen vlees met botten hoor. Oh en het is ook nog gevaarlijk voor me, want kleine stukjes bot zou ik gewoon doorslikken.
Hoezo confronterend?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind het eng als er botten in het vlees zitten. Dat vind ik heel confronterend. Of als je een elastische draad treft in het vlees en dat kan dan een pees zijn.
Ik moet geen vlees met botten hoor. Oh en het is ook nog gevaarlijk voor me, want kleine stukjes bot zou ik gewoon doorslikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |