Bij ons zijn de honden het afvoerputjequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:56 schreef heloef het volgende:
Ik was altijd het afvoerputje qua eten.
Moet je je kip niet meer? Geef maar aan Rayen.
Hallo bottenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo confronterend?
Nouja ik vindt het vooral lastig als er een bot aan het vlees zit.
Moet je het weer af gaan kluiven.
Maar kleine stukjes bod erin? Wat voor vlees doel je dan op?
Dan ben je vast een hele erge schrok op hahahaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hallo botten
Hallo
kleine stukjes bot kunnen overal in zitten. Gewoon in karbonade bijvoorbeeld. Snel doorslikken dan en niet nadenken verder.
Vertel mindere periode.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:01 schreef formerjellybean het volgende:
hmmmmmm waarom ga ik altijd als ik in een mindere periode zit naar de doors luisteren dat valt me wel op
Betaal al genoeg kostgeldquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap dat echt niet, als het koud hebt doe je toch gewoon de verwarming aan
het is niet eens dat je zelf de energie rekening betaald
Waarom zou je moeilijk gaan doen met verwarming als je ook gewoon een jas aan kunt trekken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap dat echt niet, als het koud hebt doe je toch gewoon de verwarming aan
het is niet eens dat je zelf de energie rekening betaald
dus ga je kou zitten lijden in huis?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Betaal al genoeg kostgeld![]()
En ik wil niemand op kosten jagen, m'n moeder staat er ook alleen voor natuurlijk
Mwah ik kan een beetje kou wel aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus ga je kou zitten lijden in huis?
Met een jas krijgen je handen, voeten, neus etc het nog niet warm
ik zeg niet dat je de verwarming meteen op 23 moet knallen maar de verwarming niet aan zetten in je eigen huis terwijl je het wel koud hebt en dan wel hier klagen over de kou vind ik gewoon een heel vreemde gang van zaken
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kouquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dus ga je kou zitten lijden in huis?
Met een jas krijgen je handen, voeten, neus etc het nog niet warm
ik zeg niet dat je de verwarming meteen op 23 moet knallen maar de verwarming niet aan zetten in je eigen huis terwijl je het wel koud hebt en dan wel hier klagen over de kou vind ik gewoon een heel vreemde gang van zaken
Nou ik heb het al koud hoor brrrrquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kou
Erover klagen vind ik ook een beetje zwak.
Het opwarmen van je huis kost meer dan wanneer je overdag de verwarming aan hebt staan op zeg 17graden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
Betaal al genoeg kostgeld![]()
En ik wil niemand op kosten jagen, m'n moeder staat er ook alleen voor natuurlijk
Ik moest vanmorgen me ramen krabben, dan is het dus KOUD!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In dit jaargetijde lijd je toch helemaal geen kou
Erover klagen vind ik ook een beetje zwak.
Watjequote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik moest vanmorgen me ramen krabben, dan is het dus KOUD!
En het nadeel van mijn auto in de winter is een linne dak, dus is het extra koud in m'n auto.
Dus ik mag zeker wel klagen over het feit dat het koud is
Klopt maar dit is een oud huis, en dan kun je blijven stoken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het opwarmen van je huis kost meer dan wanneer je overdag de verwarming aan hebt staan op zeg 17graden.
Als die uit staat zal dat zeker minder zijn dan 17 graden, zeker in de winter met als gevolg dat je juist meer betaald om het warm te krijgen.
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar dit is een oud huis, en dan kun je blijven stoken.
Ze zeggen het inderdaad, maar of het nou echt waar is, geen idee
niet een of andere tjappie cabrio kopenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En het nadeel van mijn auto in de winter is een linne dak, dus is het extra koud in m'n auto.
En als de deur van de koelkast niet goed dicht kan blijft hij veel stroom verbruiken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.
Koelkast zelfde. Hij verbruikt heel veel stroom op de juiste temp te krijgen. Als hij die heeft verbruikt hij minimaal.
Ik heb niet eens een dak.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En het nu nog aan m'n moeder duidelijk makenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tuurlijk is het zo. Kijk bv naar ijs op het water. Het moet eerst goed vriezen voor een sloot dicht is, als de temp wat hoger gaat worden blijft het ijs liggen. Het is al koud genoeg.
Koelkast zelfde. Hij verbruikt heel veel stroom op de juiste temp te krijgen. Als hij die heeft verbruikt hij minimaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |