SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Van Schotland?quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef WokkelKardinaal het volgende:
NL onder 21 verloren van schotland, schande
Dat die beste vriend nu weg is valt niks meer aan te doen. Hoe oneerlijk dat ook is. Niemand echt niemand kan hem vervangen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga die dag ook even voor goede afleiding zorgen , even boel ontspannende dingen want anders ben ik daar ook te veel mee bezig.
Mijn god wat een prutsers.quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef WokkelKardinaal het volgende:
NL onder 21 verloren van schotland, schande
Ja dat weet ik want ik ken er een paar en het rare is juist doordat hij er niet meer is heb ik een harde levensles gekregen en geleerd en meer mensen leren waarderen . Ik ben juist op een makkelijkere manier gaan uiten door hem eigenlijk. Ik heb geleerd mensen in hun leven te waarderen want je krijgt enorm spijt als je dat niet gedaan hebt en degene is er niet meer.quote:Op maandag 14 november 2011 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat die beste vriend nu weg is valt niks meer aan te doen. Hoe oneerlijk dat ook is. Niemand echt niemand kan hem vervangen.
Maar er zijn meer mensen op de wereld die gelijk zijn zoals hij dat was maar dan op zijn eigen manier. Die kunnen zien wanneer jij net dat tikje extra aandacht nodig hebt. Dat komt echt wel goed, let maar op. Dat durf ik je wel te beloven.
En als je het even moeilijk heb, verzet even je gedachte. Gaat iets leuks doen en sleur iemand mee
Of gebonk op de muurquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bedacht me net dat ik nogal hard muziek aan het meezingen was
De buren zullen het niet op prijs stellen vrees ik, dus ik stop nu maar voor ik een deurbel hoor.
Die is van steen, dat zal niet makkelijk te horen zijn.quote:
Grunten is dan ook vrij luid jaquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bedacht me net dat ik nogal hard muziek aan het meezingen was
De buren zullen het niet op prijs stellen vrees ik, dus ik stop nu maar voor ik een deurbel hoor.
hebben ze die nodig dan?quote:Op maandag 14 november 2011 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is van steen, dat zal niet makkelijk te horen zijn.
Maar ik heb nogal klagerige onderburen, die aanbellen om te vragen of ik misschien een krakend bed heb of schoenen met hakken en dat soort dingen
Wat? Is dat morgen?quote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef Supersoep het volgende:
Nederland morgen verliezen van Duitsland.
Ja.quote:
Oh shit, ik ga die wedstrijd niet zien, heb al wat dan. Moet iemand helpen slepen. Naja, tis toch maar een oefenwedstrijd.quote:
herkenbaar dit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat weet ik want ik ken er een paar en het rare is juist doordat hij er niet meer is heb ik een harde levensles gekregen en geleerd en meer mensen leren waarderen . Ik ben juist op een makkelijkere manier gaan uiten door hem eigenlijk. Ik heb geleerd mensen in hun leven te waarderen want je krijgt enorm spijt als je dat niet gedaan hebt en degene is er niet meer.
Ik heb ook veel meer geleerd juist van het leven te genieten ook juist door hem klinkt misschien heel raar maar is wel zo. Alleen heb ik zo nog weleens mijn dipjes en mis ik hem af en toe even juist om hoe hij was, maar aan de andere kant is dat een troostende gedachte.
Jawel. Zoals alle vrouwen 'enkel wanneer Nederland speelt of tijdens een EK/WK'.quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Houdt je vriendin niet van voetbal?
Vervelend eigenlijk dat soort types.quote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Zoals alle vrouwen 'enkel wanneer Nederland speelt of tijdens een EK/WK'.
Ik hou op die momenten niet van voetbal, maar van het legitiem raar doen en jezelf belachelijk maken wat niet opvalt omdat iedereen bezopen isquote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Zoals alle vrouwen 'enkel wanneer Nederland speelt of tijdens een EK/WK'.
Nee hoor, is precies mijn smaakquote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend eigenlijk dat soort types.
De goeie vrouwen dus.quote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu.
Weet je al of het aan of uit is met je vriendin?
Als voetbalsupporter (een echte dan he) irriteer ik me echt enorm aan dat soort types.quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, is precies mijn smaak
Ik wilde net zeggen: zo zijn er ook mannenquote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, is precies mijn smaak
op welke manier?quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer, weer effe me emoties kwijt gekund
Ik niet, ik ben misselijk.quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Jawel.
Leuke dag gehad?
Heb je liever een vrouw die helemaal niet van voetbal houdt dan?quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend eigenlijk dat soort types.
Ik heb liever dat ze iets of niets met voetbal heeft het hele jaar lang dan alleen in die 4 weken.quote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je liever een vrouw die helemaal niet van voetbal houdt dan?
Ik heb niks met clubs, wel met 'mijn land' strijdend tegen andere landen.
Grappig, ik vind mensen die voetbal o zo serieus nemen alleen maar grappig!quote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Als voetbalsupporter (een echte dan he) irriteer ik me echt enorm aan dat soort types.
Raar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze iets of niets met voetbal heeft het hele jaar lang dan alleen in die 4 weken.
Want?quote:
Wat maakt 't eigenlijk uit?quote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze iets of niets met voetbal heeft het hele jaar lang dan alleen in die 4 weken.
You can't always get what you wantquote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?
Ik vind het eerder raar dat je het een heel jaar geen moer kan schelen als het om voetbal gaat en dan wel.
Dat vind ik interessant ja, al weet ik niet op dit moment wie de linksbuiten van Willem II is.quote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik vind mensen die voetbal o zo serieus nemen alleen maar grappig!
"Hey, heb je gehoord? De 2e reserve linksbuiten van Willem II blah blah blahblah"
Het is nog relevant aan de huidige discussie. Geen zorgen, mijn vriend.quote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedankt voor deze belangrijke mededeling
Topsport heeft dan ook niet echt een betekenisvolle rol voor de maatschappij, behalve dat het mensen op stang jaagt en de politiek door geld in sport te steken het nationale gevoel weer aanwakkert.quote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef Supersoep het volgende:
Vrouwen die totaal niet van voetbal houden kunnen me ongelofelijk ergeren. Het type 'ja een beetje achter een bal aan rennen'. Godver, dan wil je ze bijna een corrigerende tik geven.Bij Pauw en Witteman laatst ook weer zo eentje.
Zo kan je elke sport wel minimaliseren. Domme dozen.
zal ik zo kunnen doenquote:
Niks, zo lang ze maar niet verwacht dat ik dan allemaal ga uitleggen hoe het werkt.quote:
Yup, geef het volk brood en spelen...en dit zijn dan de spelenquote:Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topsport heeft dan ook niet echt een betekenisvolle rol voor de maatschappij, behalve dat het mensen op stang jaagt en de politiek door geld in sport te steken het nationale gevoel weer aanwakkert.
Dat ben ik zo met je oneens met een boel mensen kijken is juist leuk, het is gezelligste wat er is.quote:Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topsport heeft dan ook niet echt een betekenisvolle rol voor de maatschappij, behalve dat het mensen op stang jaagt en de politiek door geld in sport te steken het nationale gevoel weer aanwakkert.
Het gaat om het team. Als ik alleen iets heb met het nederlands elftal qua team, dan heb ik ook geen reden om voetbal de rest van het jaar te volgen. Ik vind het alleen leuk als ik echt ergens voor 'ben' en dat heb ik bij andere clubs niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?
Ik vind het eerder raar dat je het een heel jaar geen moer kan schelen als het om voetbal gaat en dan wel.
Het Nederlands Elftal speelt ook een paar keer per jaar kwalificatie wedstrijden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat om het team. Als ik alleen iets heb met het nederlands elftal qua team, dan heb ik ook geen reden om voetbal de rest van het jaar te volgen. Ik vind het alleen leuk als ik echt ergens voor 'ben' en dat heb ik bij andere clubs niet.
Het levert een gevoel van broederschap op wat volkomen irrationeel maar wel nuttig is voor het saamhorigheidsgevoel. Het werkt echter ook een hoop problemen in de hand, en zorgt voor een misplaatst superieur gevoel ten opzichte van andere landen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ben ik zo met je oneens met een boel mensen kijken is juist leuk, het is gezelligste wat er is.
In cafe's is er dan altijd juist een hele leuke sfeer heel erg leuk juist een soort verbroedering
Mij wel. Ik zit dan meestal aan de buis gekluisterd. En met oefenwedstrijden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal speelt ook een paar keer per jaar kwalificatie wedstrijden.
Dan hoor ik ze ook niet.
Ach dat heeft Amerika ook maar dan niet 4 weken lang, maar een heel jaar door.quote:Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het levert een gevoel van broederschap op wat volkomen irrationeel maar wel nuttig is voor het saamhorigheidsgevoel. Het werkt echter ook een hoop problemen in de hand, en zorgt voor een misplaatst superieur gevoel ten opzichte van andere landen.
Niet -heel- Nederland...quote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, met haar stomme boer zoekt vrouw waar heel nederland van in de ban is.
Dan is het goed.quote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij wel. Ik zit dan meestal aan de buis gekluisterd.
Ik vond die mentaliteit van superioriteit om te kotsen toen ik daar wasquote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dat heeft Amerika ook maar dan niet 4 weken lang, maar een heel jaar door.
In elk geval niet door zijn uiterlijkquote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey minibeer
Hoe ben je trouwens aan je naam gekomen?
Hij is lang en slungelig?quote:Op maandag 14 november 2011 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval niet door zijn uiterlijk
Ik dacht bij mezelf: wat is de meest gaye naam die ik kan verzinnen?quote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey minibeer
Hoe ben je trouwens aan je naam gekomen?
quote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
In topic verband qua versieren , zorg voor koffie in huis met scharrel
quote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is lang en slungelig?
Ik word ook wel blij van jouw plaatjequote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wordt zo blij van dat plaatje
Prestigezaken (zoals topsport) verhogen het groepsgevoel en dat lijkt me toch redelijk belangrijk binnen een maatschappij, anders wordt het disfunctioneel. Verder biedt topsport altijd faciliteiten aan om de jeugd aan te sporen tot beweging. Juist door de populariteit van topsporten zoals voetbal lopen kinderen buiten tegen een bal te schoppen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ben ik helemaal met je eens. Amerika ergernis numero uno.quote:Op maandag 14 november 2011 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond die mentaliteit van superioriteit om te kotsen toen ik daar was
hihihihihquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
hihihihihIk had 't niet tegen jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent lomp![]()
Ik kan er zelf ook wel om janken.quote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wattuh???
Heb je zelf gezegd
Jij niet? Dan heb je nooit goede thee gehad.quote:Op maandag 14 november 2011 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat me raden, jij houdt wel van thee?
oh?quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je praat wel vaak tegen jezelf de laatste tijd.
Nee, thee is gayquote:Op maandag 14 november 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij niet? Dan heb je nooit goede thee gehad.
Lavendel, passiebloem, venkelquote:
Waar? Ik hou van Ramsayquote:Op maandag 14 november 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
Man waarom kom ik op internet zulke vage dingen tegen . Net ook al Gordon Ramsay die dirty praat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja Ramsey is wel leuk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Stel je niet aan het is maar 1 dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je niet aan het is maar 1 dag.Ik ben nu eenmaal een echte aanstelsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jank niet er houdt tenminste iemand van je.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een echte aanstelster
Kan niet want dan slaap ik nogquote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden. Jullie moeten morgenochtend alleen aan mij denken en duimen vanaf 08:45 tot 12:00. Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dat dan ??quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden. Jullie moeten morgenochtend alleen aan mij denken en duimen vanaf 08:45 tot 12:00. Bedankt.
Je moeder houdt van jequote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Jank niet er houdt tenminste iemand van je.
Tss, alsof er niemand van jou houdt.quote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Jank niet er houdt tenminste iemand van je.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan niet want dan slaap ik nogIk denk dat je wel echt slaapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang verhaal maar gewoon voor mij hopen dat alles goed komt.quote:![]()
![]()
Er houdt niemand van mij die niet van mij hoort te houden.quote:
Jochie toch. Je wil een meisje die van je houdt binnen een liefdesrelatie?quote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Er houdt niemand van mij die niet van mij hoort te houden.
Ja mijn vrienden (de echt goede) maar dat is wat anders.
Goed gezien broeder, goed gezien.quote:Op maandag 14 november 2011 23:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jochie toch. Je wil een meisje die van je houdt binnen een liefdesrelatie?
UUUUH, fout! Jij bepaald de regels nietquote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Regel één: je mag pas zielig doen zodra je d'r alles aan hebt gedaan en het niet gelukt is.
Voor wat?quote:Op maandag 14 november 2011 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En weer denk je fout, want moet morgenochtend de wekker zetten, HA!
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Regel één: je mag pas zielig doen zodra je d'r alles aan hebt gedaan en het niet gelukt is.
Er zijn zoveel dingen die ik wil omdat anderen het ook hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je denkt alleen dat je het wil omdat anderen het hebben.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
Hij zet de wekker voor theekon het even niet laten
Dat is dan wel een slechte motivatie blijkbaar, of krijg je die andere dingen wel voor elkaar?quote:Op maandag 14 november 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
[..]
Er zijn zoveel dingen die ik wil omdat anderen het ook hebben.
Toen ik Gerard Ekdom radio zag maken dacht ik: dat wil ik ook!quote:Op maandag 14 november 2011 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is dan wel een slechte motivatie blijkbaar, of krijg je die andere dingen wel voor elkaar?
Qua radio maken ben je al op weg, nu het relatiegebeuren nog.quote:Op maandag 14 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik Gerard Ekdom radio zag maken dacht ik: dat wil ik ook!
Zelfde werkt het eigenlijk met een relatie.
Het is gewoon op sommige momenten kut dat er niemand van mij houdt.
We willen allemaal wel eens wat maar als je d'r niets voor doet, krijg je het in de meeste gevallen ook niet. Helaas. Hoe doe jij het eigenlijk met je studie, heb je daar motivatie voor enzo?quote:Op maandag 14 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en het er net iets te vaak mee geconfronteerd zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Qua radio maken ben je al op weg, nu het relatiegebeuren nog.
Dat laatste is overdramatisch, nergens voor nodig om zou te denken. Misschien is dat je puberkantje?
Je moet het enerzijds ook niet zo opzoeken door meteen naar jezelf te kijken zodra je hoort dat iemand anders een relatie heeft. Dan praat je het jezelf ook een beetje aan.quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en het er net iets te vaak mee geconfronteerd zijn.
Motivatie, mwah ik doe gewoon mijn best.quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
We willen allemaal wel eens wat maar als je d'r niets voor doet, krijg je het in de meeste gevallen ook niet. Helaas. Hoe doe jij het eigenlijk met je studie, heb je daar motivatie voor enzo?
Ja ik vergelijk mijn leven vaak met dat van anderen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet het enerzijds ook niet zo opzoeken door meteen naar jezelf te kijken zodra je hoort dat iemand anders een relatie heeft. Dan praat je het jezelf ook een beetje aan.
Ik doe het ook. Soms is het best lastig om het niet te doen, maar ik begin het af te leren.quote:Op maandag 14 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik vergelijk mijn leven vaak met dat van anderen.
En het zou je waarschijnlijk nog tegenvallen ook als je een week met ze mocht ruilen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik vergelijk mijn leven vaak met dat van anderen.
Iedereen doet het, alleen iedereen gaat er er anders mee om.quote:
Oke, moet je een manier zoeken om er op een positieve manier mee om te gaan. Of gewoon eens uit je comfortzone komen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen doet het, alleen iedereen gaat er er anders mee om.
Je moet de mensen allemaal lief vinden, dan is alles minder erg en lijkt het allemaal roze enzo.quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen doet het, alleen iedereen gaat er er anders mee om.
Ik vind mensen wel lief.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet de mensen allemaal lief vinden, dan is alles minder erg en lijkt het allemaal roze enzo.
Iedereen moet van elkaar houden, dan kunnen we allemaal in weilanden liggen enzo, en naar de zon kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mensen wel lief.
Maar zij mij niet op de manier dat ik het wil.
Tsja uit die comfortzone stappen is geen garantie voor succes.quote:Op maandag 14 november 2011 23:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oke, moet je een manier zoeken om er op een positieve manier mee om te gaan. Of gewoon eens uit je comfortzone komen.
Wat voor spul heb jij gebruikt schat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen moet van elkaar houden, dan kunnen we allemaal in weilanden liggen enzo, en naar de zon kijken.
Jij denkt dat het andere is aan komen waaien maar vaak is dat juist helemaal totaal niet het gevalquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja uit die comfortzone stappen is geen garantie voor succes.
Maar goed wachten tot ze komt aanwaaien zoals bij mijn vrienden is ook geen succes.
Misschien is dat wel het grootste irritatiepunt, dat het anderen is komen aanwaaien.
Ik voel me gewoon gelukkigquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor spul heb jij gebruikt schat?
Vaak niet, maar in een paar gevallen was het toch echt de vrouw die het versier werk deed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jij denkt dat het andere is aan komen waaien maar vaak is dat juist helemaal totaal niet het geval
Leliekransen in je haar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Vaak niet, maar in een paar gevallen was het toch echt de vrouw die het versier werk deed.
Dan heb je in ieder geval iets geprobeerd. Het komt jou niet aanwaaien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja uit die comfortzone stappen is geen garantie voor succes.
Maar goed wachten tot ze komt aanwaaien zoals bij mijn vrienden is ook geen succes.
Misschien is dat wel het grootste irritatiepunt, dat het anderen is komen aanwaaien.
He wat?quote:
Ik hou van je heloefquote:Op maandag 14 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij een leuk meisje met rood haar van 17 jaar?quote:
Ik dacht aan de waternimfen die hun prooi vanuit het water beloerden en de hulpeloze mannen verliefd op hen lieten worden, en als ze hen dan gestrikt hadden, deden ze leliekransen in hun haar enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat?
Ik wil jou echt een keer ontmoeten.
Geen zin in eigenlijk.quote:
Ik ben een getatoeëerde twintiger met veel beenhaar en donkerbruin haar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij een leuk meisje met rood haar van 17 jaar?
Hoe lang en welke kleur ogen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben een getatoeëerde twintiger met veel beenhaar en donkerbruin haar.
Neuken?
Ik geniet van de twee maanden dat ik het nog ben.quote:
Was ik maar terug 18. Klinkt echt piepjong.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geniet van de twee maanden dat ik het nog ben.
Ik weet niet 18 worden voelt op de een of andere manier surrealistisch.
Die schijnen wel te bestaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er mensen met paarse ogen?
Ik ga plaatjes zoeken, ze lijken me lief.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die schijnen wel te bestaan.
Nee, dat sla ik over.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil je wel aaien als goedmakertje
Als 6-jarig jongetje had ik een soort van notitieboekje. Daar schreef ik in: ''nog 543 (zoiets) dagen voordat ik jarig ben en 14 jaar ben''. Dat vond ik toen heel oud klinken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Op mijn 10de stelde ik mij heel veel voor van 18 zijn.
Eigenlijk teleurstellend hoeveel er daadwerkelijk waar van is.
Dat had ik ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
18 jaar is een mooie leeftijd. De 1 en de 8 samen is een van de mooiste combinaties.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als 6-jarig jongetje had ik een soort van notitieboekje. Daar schreef ik in: ''nog 543 (zoiets) dagen voordat ik jarig ben en 14 jaar ben''. Dat vond ik toen heel oud klinken.
Enige voordeel er aan is dat OV ja, scheelt 90 euro per maand aan abonnement.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat had ik ook.Ik was dan ook helemaal blij toen ik eindelijk 18 was. Nu mag je voor je rijbewijs gaan (alhoewel je dat nu sinds een paar weken ook mag), krijg je een OV (of heb je die al?) enzovoort. Wel voordelen dus.
Ik dacht vroeger altijd dat als ik 30 ben, ben ik oud en groot en volwassen en ben ik getrouwd en heb ik 2 kinderen. Ook niks van uitgekomen en op momenten zoals nu vind ik dat helemaal niet erg. Dan lag ik nu uitgeteld naast mijn man, proberen nog wat slaap te krijg voordat die koters weer wakker zouden zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Als 6-jarig jongetje had ik een soort van notitieboekje. Daar schreef ik in: ''nog 543 (zoiets) dagen voordat ik jarig ben en 14 jaar ben''. Dat vond ik toen heel oud klinken.
Mijn droombeeld van 18 zijn was iets florrisanter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat als ik 30 ben, ben ik oud en groot en volwassen en ben ik getrouwd en heb ik 2 kinderen. Ook niks van uitgekomen en op momenten zoals nu vind ik dat helemaal niet erg. Dan lag ik nu uitgeteld naast mijn man, proberen nog wat slaap te krijg voordat die koters weer wakker zouden zijn
Ik heb nu ook een bepaald beeld van hoe mijn leven eruit ziet als ik 30 ben, wat daar uiteindelijk écht van terecht komt is natuurlijk de grote vraag. Maar ik heb nu wel een ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat als ik 30 ben, ben ik oud en groot en volwassen en ben ik getrouwd en heb ik 2 kinderen. Ook niks van uitgekomen en op momenten zoals nu vind ik dat helemaal niet erg. Dan lag ik nu uitgeteld naast mijn man, proberen nog wat slaap te krijg voordat die koters weer wakker zouden zijn
Gelukkig is mijn leven nu florisanter dan mijn gedachte van vroegerquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
Mijn droombeeld van 18 zijn was iets florrisanter.
Droomde je van de elfen die je kwamen halen, zoals ik altijd hoopte dat ze bij mij zouden doen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn droombeeld van 18 zijn was iets florrisanter.
Wat is je ideaalbeeld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:21 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb nu ook een bepaald beeld van hoe mijn leven eruit ziet als ik 30 ben, wat daar uiteindelijk écht van terecht komt is natuurlijk de grote vraag. Maar ik heb nu wel een ideaalbeeld.
Ik was eindelijk stoer, een vent, had geld, een auto en natuurlijk chicks in overvloed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Droomde je van de elfen die je kwamen halen, zoals ik altijd hoopte dat ze bij mij zouden doen?
Kwam de vloed tot boven de auto? Was de weg nog berijdbaar tussen de chicks door?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was eindelijk stoer, een vent, had geld, een auto en natuurlijk chicks in overvloed.
Hele goede baan of een eigen bedrijf (dat gaat sowieso wel lukken trouwens) en een leuke vrouw met kinderen blablabla. Maar goed, dat is maar net de vraag. Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen.quote:
Wil je graag een cheerleader zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:28 schreef Moonwalk het volgende:
Magnetronkoffie, als je gaat sporten kan je een half uurtje van tevoren wel wat eten maar ook geen zware maaltijd oidwel tof dat je het bent gaan doen
Ik slaap al ja. Groetjes vanuit m'n droom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Slapen de mensen hier al? Het plafond is daar te mooi voor.
Droom je van verre avonturen tussen sterrenstof dat uit de haren van de maangodin is gedwarreld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik slaap al ja. Groetjes vanuit m'n droom.
Neequote:Op dinsdag 15 november 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je graag een cheerleader zijn?
Waarom niet? Ze zijn zo lichtvoetig als watervlooien op een broeierige vijver in het zwoele voorjaar.quote:
Ik droom van een queeste voor Shiva die mij belonen zal met de weelde van de kosmos als ik eenmaal haar Nemesis versla.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Droom je van verre avonturen tussen sterrenstof dat uit de haren van de maangodin is gedwarreld?
Ik ga liever zelf sporten en laat andere mensen voor me cheeren, wil jij voor mij en Magnetronkoffie cheeren?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn zo lichtvoetig als watervlooien op een broeierige vijver in het zwoele voorjaar.
Voorjaar is een lief jaargetijde.
Mag je haar neuken zodat jullie als goddelijke eenheid een worden als heersers over het eelal?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik droom van een queeste voor Shiva die mij belonen zal met de weelde van de kosmos als ik eenmaal haar Nemesis versla.
Ja hoor, jij en magnetronkoffie zijn ook liefquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga liever zelf sporten en laat andere mensen voor me cheeren, wil jij voor mij en Magnetronkoffie cheeren?Als een lichtvoetige watervlo op een broeierige vijver in het zwoele voorjaar?
weltrusten !quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:43 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik was met mijn ogen dicht nog aanwezig, maar nu ga ik maar helemaal slapen
Welterusten!
Ik heb geen hekel aan theequote:Op dinsdag 15 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, jij en magnetronkoffie zijn ook lief
Maar niet meer haten op thee want het is niet gay.
Ik neem je mee bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan theeik heb wel een hekel aan dat nummer van Gers dus ik wil die hele parodie niet eens horen
Ik doe nu raar toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan theeik heb wel een hekel aan dat nummer van Gers dus ik wil die hele parodie niet eens horen
Jaquote:
Gers vind ik op dat nummer na goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:56 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jaen verder ook alle andere liedjes van hem ( solo liedjes ), maar die nieuwe slaat alles
quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik doe nu raar toch?
Dat komt ook door thee
Ik vind hem echt vreselijk, maar je bent de eerste die het met me eens is over dit nummerquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Gers vind ik op dat nummer na goed.
Hey, zij leeft ook weer?quote:
Ik ben moe geworden van de thee, niet geil.quote:
de bestequote:
Gaat U tegenwoordig met een partner door het leven?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:30 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jaja ik heb het weekend overleefd hoor
jazekerquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat U tegenwoordig met een partner door het leven?
En jij dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat U tegenwoordig met een partner door het leven?
Heel goed Jongedame...quote:
met je hand ben je nooit alleenquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heel goed Jongedame...
@Loka Ik ben een eenzame hand Gods
Scherpquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:36 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
met je hand ben je nooit alleen
Waarom? Ben je niet leuk?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:35 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heel goed Jongedame...
@Loka Ik ben een eenzame hand Gods
Jawel, maar mag ik ook een beetje kiezen?quote:
Oh dus ik ben niet leuk?quote:
Krijg je altijd als Lanter hier binnen valt...quote:
Ja hoor dat mag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jawel, maar mag ik ook een beetje kiezen?
Single zijn heeft ook zn voordelen
35 jaren achter mij liggenquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag.
Hoe oud ben je dan al?
Weet ik niet, ik heb je nooit ontmoet.quote:
Oh Deelnemer is wel een aardige man, hij bezit veel begrip enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
35 jaren achter mij liggen
Ik ben een van de oude bokken hier, maar gelukkig heerscht Deelnemer nog boven mij
Nu brandblaar op je voet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh Deelnemer is wel een aardige man, hij bezit veel begrip enzo.
Ik liet net heet water over mijn voet vallen en ben nu weer zo goed als helder doordat ik geschrokken ben, helaas.
Nee, het is een beetje rood geworden.quote:
was dat na het porno kijken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik viel ook bijna om toen ik opstond uit bed, ik was dom bezig.
Nie hendig meisjequote:Op dinsdag 15 november 2011 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, het is een beetje rood geworden.
Ik viel ook bijna om toen ik opstond uit bed, ik was dom bezig.
Nee, na het thee drinken. Na het porno kijken ging ik chocola eten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
was dat na het porno kijken?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik voel me een beetje lelijk dus ik ga zo maar slapen
dag alvast
prima, maar niet op dit tijdstip...quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:48 schreef Moonwalk het volgende:
zijn er hier mensen die lamsvlees eten of vindt iedereen dat zielig?
Wanneer heb je voor het laatst geneukt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
prima, maar niet op dit tijdstip...
We kunnen je niet zien hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik voel me een beetje lelijk dus ik ga zo maar slapen
dag alvast
Dat is belangrijk om te weten, want?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst geneukt?
Ik vroeg het me gewoon af, omdat je vrijgezel bent enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is belangrijk om te weten, want?
Ah. Ik dacht dat ik degene van de direkte vieze vragen wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, omdat je vrijgezel bent enzo.
Nee niet zielig, maar lekker juist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:48 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben nu echt ziekquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:13 schreef stefanhaan het volgende:
morge, zjjn we hier vandaag wel vrolijk?
Ik moest krabben vanmorgen, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:13 schreef stefanhaan het volgende:
morge, zjjn we hier vandaag wel vrolijk?
dat vind ik zo'n vreemd conceptquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:48 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het wel zielig, maar dat weerhoudt me er dus echt niet van om het op te eten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n vreemd concept
waarom is het niet zielig voor een volgroeid schaap? of een varkentje? of een koe?
Ik vind het überhaupt niet zielig. Mijn mening over dat soort dieren is dat ze ervoor zijn om te eindigen als een lekker spareribje op mijn barbeque.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is het niet zielig voor een volgroeid schaap? of een varkentje? of een koe?
ja oke maar dan trek je er tenminste 1 lijn inquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt niet zielig. Mijn mening over dat soort dieren is dat ze ervoor zijn om te eindigen als een lekker spareribje op mijn barbeque.
Ach, het is toch eigenlijk min of meer hun levensdoel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt niet zielig. Mijn mening over dat soort dieren is dat ze ervoor zijn om te eindigen als een lekker spareribje op mijn barbeque.
Omdat jonge diertjes lief en knuffelbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf nog wel slachten als het zou moeten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar dan trek je er tenminste 1 lijn in
dat vind ik persoonlijk een stuk logischer
of je vind dieren eten zielig of niet lijkt me
Daarom eet ik geen konijn en haas enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat jonge diertjes lief en knuffelbaar zijn.
Maar goed ik eet het niet omdat ik het niet lekker vind.
lamsvlees of vlees in het algemeen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat jonge diertjes lief en knuffelbaar zijn.
Maar goed ik eet het niet omdat ik het niet lekker vind.
Lamsvlees bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
lamsvlees of vlees in het algemeen?
Dat is niet zo moeilijk, dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf nog wel slachten als het zou moeten.
Nou, ik schat mijn kill-kansen niet zo hoog in hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, dat kan iedereen.
True, maar ik zou hem dan wel zelf afschieten in het bos. En dat kan niet iedereenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, dat kan iedereen.
Als je het eenmaal een keer gedaan hebt stelt het weinig voor hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, ik schat mijn kill-kansen niet zo hoog in hoor.
Nee, daarmee zou je inderdaad mijn respect hebben verdiendquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True, maar ik zou hem dan wel zelf afschieten in het bos. En dat kan niet iedereen
Dat gaat niet voor mij op hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het eenmaal een keer gedaan hebt stelt het weinig voor hoor.
Ik zou het wel graag willen doen. Maar ons pap doet er niet aan enzo en zou niet weten waar. Maar ik kan wel schieten met een luchtbuks.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daarmee zou je inderdaad mijn respect hebben verdiend
Doe je aan jagen?
Dat kan iedereen met half a brainquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag willen doen. Maar ons pap doet er niet aan enzo en zou niet weten waar. Maar ik kan wel schieten met een luchtbuks.
Right alsof iedereen een bewegend doel raak kan schieten van 50-100 meterquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat kan iedereen met half a brain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |