Wanneer heb je voor het laatst geneukt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
prima, maar niet op dit tijdstip...
We kunnen je niet zien hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:48 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik voel me een beetje lelijk dus ik ga zo maar slapen
dag alvast
Dat is belangrijk om te weten, want?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst geneukt?
Ik vroeg het me gewoon af, omdat je vrijgezel bent enzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is belangrijk om te weten, want?
Ah. Ik dacht dat ik degene van de direkte vieze vragen wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af, omdat je vrijgezel bent enzo.
Nee niet zielig, maar lekker juist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:48 schreef Moonwalk het volgende:
zijn er hier mensen die lamsvlees eten of vindt iedereen dat zielig?
Ik ben nu echt ziekquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:13 schreef stefanhaan het volgende:
morge, zjjn we hier vandaag wel vrolijk?
Ik moest krabben vanmorgen, wat denk je zelfquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:13 schreef stefanhaan het volgende:
morge, zjjn we hier vandaag wel vrolijk?
dat vind ik zo'n vreemd conceptquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:48 schreef Moonwalk het volgende:
zijn er hier mensen die lamsvlees eten of vindt iedereen dat zielig?
Ik vind het wel zielig, maar dat weerhoudt me er dus echt niet van om het op te eten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat vind ik zo'n vreemd concept
waarom is het niet zielig voor een volgroeid schaap? of een varkentje? of een koe?
Ik vind het überhaupt niet zielig. Mijn mening over dat soort dieren is dat ze ervoor zijn om te eindigen als een lekker spareribje op mijn barbeque.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom is het niet zielig voor een volgroeid schaap? of een varkentje? of een koe?
ja oke maar dan trek je er tenminste 1 lijn inquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt niet zielig. Mijn mening over dat soort dieren is dat ze ervoor zijn om te eindigen als een lekker spareribje op mijn barbeque.
Ach, het is toch eigenlijk min of meer hun levensdoel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik vind het überhaupt niet zielig. Mijn mening over dat soort dieren is dat ze ervoor zijn om te eindigen als een lekker spareribje op mijn barbeque.
Omdat jonge diertjes lief en knuffelbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf nog wel slachten als het zou moeten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja oke maar dan trek je er tenminste 1 lijn in
dat vind ik persoonlijk een stuk logischer
of je vind dieren eten zielig of niet lijkt me
Daarom eet ik geen konijn en haas enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat jonge diertjes lief en knuffelbaar zijn.
Maar goed ik eet het niet omdat ik het niet lekker vind.
lamsvlees of vlees in het algemeen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat jonge diertjes lief en knuffelbaar zijn.
Maar goed ik eet het niet omdat ik het niet lekker vind.
Lamsvlees bedoelde ik ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
lamsvlees of vlees in het algemeen?
Dat is niet zo moeilijk, dat kan iedereen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou hem zelf nog wel slachten als het zou moeten.
Nou, ik schat mijn kill-kansen niet zo hoog in hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, dat kan iedereen.
True, maar ik zou hem dan wel zelf afschieten in het bos. En dat kan niet iedereenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk, dat kan iedereen.
Als je het eenmaal een keer gedaan hebt stelt het weinig voor hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nou, ik schat mijn kill-kansen niet zo hoog in hoor.
Nee, daarmee zou je inderdaad mijn respect hebben verdiendquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
True, maar ik zou hem dan wel zelf afschieten in het bos. En dat kan niet iedereen
Dat gaat niet voor mij op hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je het eenmaal een keer gedaan hebt stelt het weinig voor hoor.
Ik zou het wel graag willen doen. Maar ons pap doet er niet aan enzo en zou niet weten waar. Maar ik kan wel schieten met een luchtbuks.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, daarmee zou je inderdaad mijn respect hebben verdiend
Doe je aan jagen?
Dat kan iedereen met half a brainquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zou het wel graag willen doen. Maar ons pap doet er niet aan enzo en zou niet weten waar. Maar ik kan wel schieten met een luchtbuks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |