Jij niet? Dan heb je nooit goede thee gehad.quote:Op maandag 14 november 2011 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat me raden, jij houdt wel van thee?
oh?quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je praat wel vaak tegen jezelf de laatste tijd.
Nee, thee is gayquote:Op maandag 14 november 2011 23:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jij niet? Dan heb je nooit goede thee gehad.
Lavendel, passiebloem, venkelquote:
Waar? Ik hou van Ramsayquote:Op maandag 14 november 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
Man waarom kom ik op internet zulke vage dingen tegen . Net ook al Gordon Ramsay die dirty praat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja Ramsey is wel leuk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Stel je niet aan het is maar 1 dag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je niet aan het is maar 1 dag.Ik ben nu eenmaal een echte aanstelsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jank niet er houdt tenminste iemand van je.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een echte aanstelster
Kan niet want dan slaap ik nogquote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden. Jullie moeten morgenochtend alleen aan mij denken en duimen vanaf 08:45 tot 12:00. Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dat dan ??quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden. Jullie moeten morgenochtend alleen aan mij denken en duimen vanaf 08:45 tot 12:00. Bedankt.
Je moeder houdt van jequote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Jank niet er houdt tenminste iemand van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |