Ik doe het ook. Soms is het best lastig om het niet te doen, maar ik begin het af te leren.quote:Op maandag 14 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik vergelijk mijn leven vaak met dat van anderen.
En het zou je waarschijnlijk nog tegenvallen ook als je een week met ze mocht ruilen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik vergelijk mijn leven vaak met dat van anderen.
Iedereen doet het, alleen iedereen gaat er er anders mee om.quote:
Oke, moet je een manier zoeken om er op een positieve manier mee om te gaan. Of gewoon eens uit je comfortzone komen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen doet het, alleen iedereen gaat er er anders mee om.
Je moet de mensen allemaal lief vinden, dan is alles minder erg en lijkt het allemaal roze enzo.quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen doet het, alleen iedereen gaat er er anders mee om.
Ik vind mensen wel lief.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet de mensen allemaal lief vinden, dan is alles minder erg en lijkt het allemaal roze enzo.
Iedereen moet van elkaar houden, dan kunnen we allemaal in weilanden liggen enzo, en naar de zon kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind mensen wel lief.
Maar zij mij niet op de manier dat ik het wil.
Tsja uit die comfortzone stappen is geen garantie voor succes.quote:Op maandag 14 november 2011 23:59 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oke, moet je een manier zoeken om er op een positieve manier mee om te gaan. Of gewoon eens uit je comfortzone komen.
Wat voor spul heb jij gebruikt schat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iedereen moet van elkaar houden, dan kunnen we allemaal in weilanden liggen enzo, en naar de zon kijken.
Jij denkt dat het andere is aan komen waaien maar vaak is dat juist helemaal totaal niet het gevalquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja uit die comfortzone stappen is geen garantie voor succes.
Maar goed wachten tot ze komt aanwaaien zoals bij mijn vrienden is ook geen succes.
Misschien is dat wel het grootste irritatiepunt, dat het anderen is komen aanwaaien.
Ik voel me gewoon gelukkigquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor spul heb jij gebruikt schat?
Vaak niet, maar in een paar gevallen was het toch echt de vrouw die het versier werk deed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Jij denkt dat het andere is aan komen waaien maar vaak is dat juist helemaal totaal niet het geval
Leliekransen in je haar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Vaak niet, maar in een paar gevallen was het toch echt de vrouw die het versier werk deed.
Dan heb je in ieder geval iets geprobeerd. Het komt jou niet aanwaaien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja uit die comfortzone stappen is geen garantie voor succes.
Maar goed wachten tot ze komt aanwaaien zoals bij mijn vrienden is ook geen succes.
Misschien is dat wel het grootste irritatiepunt, dat het anderen is komen aanwaaien.
He wat?quote:
Ik hou van je heloefquote:Op maandag 14 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik Gerard Ekdom radio zag maken dacht ik: dat wil ik ook!
Zelfde werkt het eigenlijk met een relatie.
Het is gewoon op sommige momenten kut dat er niemand van mij houdt.
Ben jij een leuk meisje met rood haar van 17 jaar?quote:
Ik dacht aan de waternimfen die hun prooi vanuit het water beloerden en de hulpeloze mannen verliefd op hen lieten worden, en als ze hen dan gestrikt hadden, deden ze leliekransen in hun haar enzoquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
He wat?
Ik wil jou echt een keer ontmoeten.
Geen zin in eigenlijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |