quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je niet aan het is maar 1 dag.Ik ben nu eenmaal een echte aanstelsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jank niet er houdt tenminste iemand van je.quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nu eenmaal een echte aanstelster
Kan niet want dan slaap ik nogquote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden. Jullie moeten morgenochtend alleen aan mij denken en duimen vanaf 08:45 tot 12:00. Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom dat dan ??quote:Op maandag 14 november 2011 23:27 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb niet zoveel te melden. Jullie moeten morgenochtend alleen aan mij denken en duimen vanaf 08:45 tot 12:00. Bedankt.
Je moeder houdt van jequote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Jank niet er houdt tenminste iemand van je.
Tss, alsof er niemand van jou houdt.quote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Jank niet er houdt tenminste iemand van je.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan niet want dan slaap ik nogIk denk dat je wel echt slaapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lang verhaal maar gewoon voor mij hopen dat alles goed komt.quote:![]()
![]()
Er houdt niemand van mij die niet van mij hoort te houden.quote:
Jochie toch. Je wil een meisje die van je houdt binnen een liefdesrelatie?quote:Op maandag 14 november 2011 23:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Er houdt niemand van mij die niet van mij hoort te houden.
Ja mijn vrienden (de echt goede) maar dat is wat anders.
Goed gezien broeder, goed gezien.quote:Op maandag 14 november 2011 23:31 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jochie toch. Je wil een meisje die van je houdt binnen een liefdesrelatie?
UUUUH, fout! Jij bepaald de regels nietquote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Regel één: je mag pas zielig doen zodra je d'r alles aan hebt gedaan en het niet gelukt is.
Voor wat?quote:Op maandag 14 november 2011 23:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En weer denk je fout, want moet morgenochtend de wekker zetten, HA!
Eigenlijk wel ja.quote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Regel één: je mag pas zielig doen zodra je d'r alles aan hebt gedaan en het niet gelukt is.
Er zijn zoveel dingen die ik wil omdat anderen het ook hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je denkt alleen dat je het wil omdat anderen het hebben.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
Hij zet de wekker voor theekon het even niet laten
Dat is dan wel een slechte motivatie blijkbaar, of krijg je die andere dingen wel voor elkaar?quote:Op maandag 14 november 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja.
[..]
Er zijn zoveel dingen die ik wil omdat anderen het ook hebben.
Toen ik Gerard Ekdom radio zag maken dacht ik: dat wil ik ook!quote:Op maandag 14 november 2011 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is dan wel een slechte motivatie blijkbaar, of krijg je die andere dingen wel voor elkaar?
Qua radio maken ben je al op weg, nu het relatiegebeuren nog.quote:Op maandag 14 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik Gerard Ekdom radio zag maken dacht ik: dat wil ik ook!
Zelfde werkt het eigenlijk met een relatie.
Het is gewoon op sommige momenten kut dat er niemand van mij houdt.
We willen allemaal wel eens wat maar als je d'r niets voor doet, krijg je het in de meeste gevallen ook niet. Helaas. Hoe doe jij het eigenlijk met je studie, heb je daar motivatie voor enzo?quote:Op maandag 14 november 2011 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik Gerard Ekdom radio zag maken dacht ik: dat wil ik ook!
Zelfde werkt het eigenlijk met een relatie.
Het is gewoon op sommige momenten kut dat er niemand van mij houdt.
Ja en het er net iets te vaak mee geconfronteerd zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Qua radio maken ben je al op weg, nu het relatiegebeuren nog.
Dat laatste is overdramatisch, nergens voor nodig om zou te denken. Misschien is dat je puberkantje?
Je moet het enerzijds ook niet zo opzoeken door meteen naar jezelf te kijken zodra je hoort dat iemand anders een relatie heeft. Dan praat je het jezelf ook een beetje aan.quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja en het er net iets te vaak mee geconfronteerd zijn.
Motivatie, mwah ik doe gewoon mijn best.quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
We willen allemaal wel eens wat maar als je d'r niets voor doet, krijg je het in de meeste gevallen ook niet. Helaas. Hoe doe jij het eigenlijk met je studie, heb je daar motivatie voor enzo?
Ja ik vergelijk mijn leven vaak met dat van anderen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet het enerzijds ook niet zo opzoeken door meteen naar jezelf te kijken zodra je hoort dat iemand anders een relatie heeft. Dan praat je het jezelf ook een beetje aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |