You can't always get what you wantquote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?
Ik vind het eerder raar dat je het een heel jaar geen moer kan schelen als het om voetbal gaat en dan wel.
Dat vind ik interessant ja, al weet ik niet op dit moment wie de linksbuiten van Willem II is.quote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Grappig, ik vind mensen die voetbal o zo serieus nemen alleen maar grappig!
"Hey, heb je gehoord? De 2e reserve linksbuiten van Willem II blah blah blahblah"
Het is nog relevant aan de huidige discussie. Geen zorgen, mijn vriend.quote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedankt voor deze belangrijke mededeling
Topsport heeft dan ook niet echt een betekenisvolle rol voor de maatschappij, behalve dat het mensen op stang jaagt en de politiek door geld in sport te steken het nationale gevoel weer aanwakkert.quote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef Supersoep het volgende:
Vrouwen die totaal niet van voetbal houden kunnen me ongelofelijk ergeren. Het type 'ja een beetje achter een bal aan rennen'. Godver, dan wil je ze bijna een corrigerende tik geven.Bij Pauw en Witteman laatst ook weer zo eentje.
Zo kan je elke sport wel minimaliseren. Domme dozen.
zal ik zo kunnen doenquote:
Niks, zo lang ze maar niet verwacht dat ik dan allemaal ga uitleggen hoe het werkt.quote:
Yup, geef het volk brood en spelen...en dit zijn dan de spelenquote:Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topsport heeft dan ook niet echt een betekenisvolle rol voor de maatschappij, behalve dat het mensen op stang jaagt en de politiek door geld in sport te steken het nationale gevoel weer aanwakkert.
Dat ben ik zo met je oneens met een boel mensen kijken is juist leuk, het is gezelligste wat er is.quote:Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Topsport heeft dan ook niet echt een betekenisvolle rol voor de maatschappij, behalve dat het mensen op stang jaagt en de politiek door geld in sport te steken het nationale gevoel weer aanwakkert.
Het gaat om het team. Als ik alleen iets heb met het nederlands elftal qua team, dan heb ik ook geen reden om voetbal de rest van het jaar te volgen. Ik vind het alleen leuk als ik echt ergens voor 'ben' en dat heb ik bij andere clubs niet.quote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Want?
Ik vind het eerder raar dat je het een heel jaar geen moer kan schelen als het om voetbal gaat en dan wel.
Het Nederlands Elftal speelt ook een paar keer per jaar kwalificatie wedstrijden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat om het team. Als ik alleen iets heb met het nederlands elftal qua team, dan heb ik ook geen reden om voetbal de rest van het jaar te volgen. Ik vind het alleen leuk als ik echt ergens voor 'ben' en dat heb ik bij andere clubs niet.
Het levert een gevoel van broederschap op wat volkomen irrationeel maar wel nuttig is voor het saamhorigheidsgevoel. Het werkt echter ook een hoop problemen in de hand, en zorgt voor een misplaatst superieur gevoel ten opzichte van andere landen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat ben ik zo met je oneens met een boel mensen kijken is juist leuk, het is gezelligste wat er is.
In cafe's is er dan altijd juist een hele leuke sfeer heel erg leuk juist een soort verbroedering
Mij wel. Ik zit dan meestal aan de buis gekluisterd. En met oefenwedstrijden.quote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Het Nederlands Elftal speelt ook een paar keer per jaar kwalificatie wedstrijden.
Dan hoor ik ze ook niet.
Ach dat heeft Amerika ook maar dan niet 4 weken lang, maar een heel jaar door.quote:Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het levert een gevoel van broederschap op wat volkomen irrationeel maar wel nuttig is voor het saamhorigheidsgevoel. Het werkt echter ook een hoop problemen in de hand, en zorgt voor een misplaatst superieur gevoel ten opzichte van andere landen.
Niet -heel- Nederland...quote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, met haar stomme boer zoekt vrouw waar heel nederland van in de ban is.
Dan is het goed.quote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij wel. Ik zit dan meestal aan de buis gekluisterd.
Ik vond die mentaliteit van superioriteit om te kotsen toen ik daar wasquote:Op maandag 14 november 2011 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dat heeft Amerika ook maar dan niet 4 weken lang, maar een heel jaar door.
In elk geval niet door zijn uiterlijkquote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey minibeer
Hoe ben je trouwens aan je naam gekomen?
Hij is lang en slungelig?quote:Op maandag 14 november 2011 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
In elk geval niet door zijn uiterlijk
Ik dacht bij mezelf: wat is de meest gaye naam die ik kan verzinnen?quote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hey minibeer
Hoe ben je trouwens aan je naam gekomen?
quote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef formerjellybean het volgende:
In topic verband qua versieren , zorg voor koffie in huis met scharrel
quote:Op maandag 14 november 2011 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hij is lang en slungelig?
Ik word ook wel blij van jouw plaatjequote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik wordt zo blij van dat plaatje
Prestigezaken (zoals topsport) verhogen het groepsgevoel en dat lijkt me toch redelijk belangrijk binnen een maatschappij, anders wordt het disfunctioneel. Verder biedt topsport altijd faciliteiten aan om de jeugd aan te sporen tot beweging. Juist door de populariteit van topsporten zoals voetbal lopen kinderen buiten tegen een bal te schoppen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit ben ik helemaal met je eens. Amerika ergernis numero uno.quote:Op maandag 14 november 2011 22:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond die mentaliteit van superioriteit om te kotsen toen ik daar was
hihihihihquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
hihihihihIk had 't niet tegen jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent lomp![]()
Ik kan er zelf ook wel om janken.quote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wattuh???
Heb je zelf gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |