SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
Van Schotland?quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef WokkelKardinaal het volgende:
NL onder 21 verloren van schotland, schande
Dat die beste vriend nu weg is valt niks meer aan te doen. Hoe oneerlijk dat ook is. Niemand echt niemand kan hem vervangen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga die dag ook even voor goede afleiding zorgen , even boel ontspannende dingen want anders ben ik daar ook te veel mee bezig.
Mijn god wat een prutsers.quote:Op maandag 14 november 2011 22:28 schreef WokkelKardinaal het volgende:
NL onder 21 verloren van schotland, schande
Ja dat weet ik want ik ken er een paar en het rare is juist doordat hij er niet meer is heb ik een harde levensles gekregen en geleerd en meer mensen leren waarderen . Ik ben juist op een makkelijkere manier gaan uiten door hem eigenlijk. Ik heb geleerd mensen in hun leven te waarderen want je krijgt enorm spijt als je dat niet gedaan hebt en degene is er niet meer.quote:Op maandag 14 november 2011 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat die beste vriend nu weg is valt niks meer aan te doen. Hoe oneerlijk dat ook is. Niemand echt niemand kan hem vervangen.
Maar er zijn meer mensen op de wereld die gelijk zijn zoals hij dat was maar dan op zijn eigen manier. Die kunnen zien wanneer jij net dat tikje extra aandacht nodig hebt. Dat komt echt wel goed, let maar op. Dat durf ik je wel te beloven.
En als je het even moeilijk heb, verzet even je gedachte. Gaat iets leuks doen en sleur iemand mee
Of gebonk op de muurquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bedacht me net dat ik nogal hard muziek aan het meezingen was
De buren zullen het niet op prijs stellen vrees ik, dus ik stop nu maar voor ik een deurbel hoor.
Die is van steen, dat zal niet makkelijk te horen zijn.quote:
Grunten is dan ook vrij luid jaquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Lokasenna het volgende:
Ik bedacht me net dat ik nogal hard muziek aan het meezingen was
De buren zullen het niet op prijs stellen vrees ik, dus ik stop nu maar voor ik een deurbel hoor.
hebben ze die nodig dan?quote:Op maandag 14 november 2011 22:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die is van steen, dat zal niet makkelijk te horen zijn.
Maar ik heb nogal klagerige onderburen, die aanbellen om te vragen of ik misschien een krakend bed heb of schoenen met hakken en dat soort dingen
Wat? Is dat morgen?quote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef Supersoep het volgende:
Nederland morgen verliezen van Duitsland.
Ja.quote:
Oh shit, ik ga die wedstrijd niet zien, heb al wat dan. Moet iemand helpen slepen. Naja, tis toch maar een oefenwedstrijd.quote:
herkenbaar dit.quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja dat weet ik want ik ken er een paar en het rare is juist doordat hij er niet meer is heb ik een harde levensles gekregen en geleerd en meer mensen leren waarderen . Ik ben juist op een makkelijkere manier gaan uiten door hem eigenlijk. Ik heb geleerd mensen in hun leven te waarderen want je krijgt enorm spijt als je dat niet gedaan hebt en degene is er niet meer.
Ik heb ook veel meer geleerd juist van het leven te genieten ook juist door hem klinkt misschien heel raar maar is wel zo. Alleen heb ik zo nog weleens mijn dipjes en mis ik hem af en toe even juist om hoe hij was, maar aan de andere kant is dat een troostende gedachte.
Jawel. Zoals alle vrouwen 'enkel wanneer Nederland speelt of tijdens een EK/WK'.quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Houdt je vriendin niet van voetbal?
Vervelend eigenlijk dat soort types.quote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Zoals alle vrouwen 'enkel wanneer Nederland speelt of tijdens een EK/WK'.
Ik hou op die momenten niet van voetbal, maar van het legitiem raar doen en jezelf belachelijk maken wat niet opvalt omdat iedereen bezopen isquote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Jawel. Zoals alle vrouwen 'enkel wanneer Nederland speelt of tijdens een EK/WK'.
Nee hoor, is precies mijn smaakquote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend eigenlijk dat soort types.
De goeie vrouwen dus.quote:Op maandag 14 november 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er nu.
Weet je al of het aan of uit is met je vriendin?
Als voetbalsupporter (een echte dan he) irriteer ik me echt enorm aan dat soort types.quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, is precies mijn smaak
Ik wilde net zeggen: zo zijn er ook mannenquote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, is precies mijn smaak
op welke manier?quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef kree het volgende:
Zo ben ik weer, weer effe me emoties kwijt gekund
Ik niet, ik ben misselijk.quote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Jawel.
Leuke dag gehad?
Heb je liever een vrouw die helemaal niet van voetbal houdt dan?quote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Vervelend eigenlijk dat soort types.
Ik heb liever dat ze iets of niets met voetbal heeft het hele jaar lang dan alleen in die 4 weken.quote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je liever een vrouw die helemaal niet van voetbal houdt dan?
Ik heb niks met clubs, wel met 'mijn land' strijdend tegen andere landen.
Grappig, ik vind mensen die voetbal o zo serieus nemen alleen maar grappig!quote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Als voetbalsupporter (een echte dan he) irriteer ik me echt enorm aan dat soort types.
Raar.quote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze iets of niets met voetbal heeft het hele jaar lang dan alleen in die 4 weken.
Want?quote:
Wat maakt 't eigenlijk uit?quote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat ze iets of niets met voetbal heeft het hele jaar lang dan alleen in die 4 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |