Droomde je van de elfen die je kwamen halen, zoals ik altijd hoopte dat ze bij mij zouden doen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn droombeeld van 18 zijn was iets florrisanter.
Wat is je ideaalbeeld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:21 schreef mrk.n het volgende:
Ik heb nu ook een bepaald beeld van hoe mijn leven eruit ziet als ik 30 ben, wat daar uiteindelijk écht van terecht komt is natuurlijk de grote vraag. Maar ik heb nu wel een ideaalbeeld.
Ik was eindelijk stoer, een vent, had geld, een auto en natuurlijk chicks in overvloed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Droomde je van de elfen die je kwamen halen, zoals ik altijd hoopte dat ze bij mij zouden doen?
Kwam de vloed tot boven de auto? Was de weg nog berijdbaar tussen de chicks door?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was eindelijk stoer, een vent, had geld, een auto en natuurlijk chicks in overvloed.
Hele goede baan of een eigen bedrijf (dat gaat sowieso wel lukken trouwens) en een leuke vrouw met kinderen blablabla. Maar goed, dat is maar net de vraag. Ik weet niet hoe het allemaal gaat lopen.quote:
Wil je graag een cheerleader zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:28 schreef Moonwalk het volgende:
Magnetronkoffie, als je gaat sporten kan je een half uurtje van tevoren wel wat eten maar ook geen zware maaltijd oidwel tof dat je het bent gaan doen
Ik slaap al ja. Groetjes vanuit m'n droom.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:35 schreef Lokasenna het volgende:
Slapen de mensen hier al? Het plafond is daar te mooi voor.
Droom je van verre avonturen tussen sterrenstof dat uit de haren van de maangodin is gedwarreld?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:36 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik slaap al ja. Groetjes vanuit m'n droom.
Neequote:Op dinsdag 15 november 2011 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wil je graag een cheerleader zijn?
Waarom niet? Ze zijn zo lichtvoetig als watervlooien op een broeierige vijver in het zwoele voorjaar.quote:
Ik droom van een queeste voor Shiva die mij belonen zal met de weelde van de kosmos als ik eenmaal haar Nemesis versla.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Droom je van verre avonturen tussen sterrenstof dat uit de haren van de maangodin is gedwarreld?
Ik ga liever zelf sporten en laat andere mensen voor me cheeren, wil jij voor mij en Magnetronkoffie cheeren?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze zijn zo lichtvoetig als watervlooien op een broeierige vijver in het zwoele voorjaar.
Voorjaar is een lief jaargetijde.
Mag je haar neuken zodat jullie als goddelijke eenheid een worden als heersers over het eelal?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik droom van een queeste voor Shiva die mij belonen zal met de weelde van de kosmos als ik eenmaal haar Nemesis versla.
Ja hoor, jij en magnetronkoffie zijn ook liefquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:42 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ga liever zelf sporten en laat andere mensen voor me cheeren, wil jij voor mij en Magnetronkoffie cheeren?Als een lichtvoetige watervlo op een broeierige vijver in het zwoele voorjaar?
weltrusten !quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:43 schreef Capstan het volgende:
Mensen, ik was met mijn ogen dicht nog aanwezig, maar nu ga ik maar helemaal slapen
Welterusten!
Ik heb geen hekel aan theequote:Op dinsdag 15 november 2011 00:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hoor, jij en magnetronkoffie zijn ook lief
Maar niet meer haten op thee want het is niet gay.
Ik neem je mee bedoel je?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:53 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan theeik heb wel een hekel aan dat nummer van Gers dus ik wil die hele parodie niet eens horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |