Ik ben een getatoeëerde twintiger met veel beenhaar en donkerbruin haar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ben jij een leuk meisje met rood haar van 17 jaar?
Hoe lang en welke kleur ogen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:12 schreef Supersoep het volgende:
Ik ben een getatoeëerde twintiger met veel beenhaar en donkerbruin haar.
Neuken?
Ik geniet van de twee maanden dat ik het nog ben.quote:
Was ik maar terug 18. Klinkt echt piepjong.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geniet van de twee maanden dat ik het nog ben.
Ik weet niet 18 worden voelt op de een of andere manier surrealistisch.
Die schijnen wel te bestaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zijn er mensen met paarse ogen?
Ik ga plaatjes zoeken, ze lijken me lief.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Die schijnen wel te bestaan.
Nee, dat sla ik over.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik wil je wel aaien als goedmakertje
Als 6-jarig jongetje had ik een soort van notitieboekje. Daar schreef ik in: ''nog 543 (zoiets) dagen voordat ik jarig ben en 14 jaar ben''. Dat vond ik toen heel oud klinken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Op mijn 10de stelde ik mij heel veel voor van 18 zijn.
Eigenlijk teleurstellend hoeveel er daadwerkelijk waar van is.
Dat had ik ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
18 jaar is een mooie leeftijd. De 1 en de 8 samen is een van de mooiste combinaties.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:16 schreef heloef het volgende:
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als 6-jarig jongetje had ik een soort van notitieboekje. Daar schreef ik in: ''nog 543 (zoiets) dagen voordat ik jarig ben en 14 jaar ben''. Dat vond ik toen heel oud klinken.
Enige voordeel er aan is dat OV ja, scheelt 90 euro per maand aan abonnement.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:18 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat had ik ook.Ik was dan ook helemaal blij toen ik eindelijk 18 was. Nu mag je voor je rijbewijs gaan (alhoewel je dat nu sinds een paar weken ook mag), krijg je een OV (of heb je die al?) enzovoort. Wel voordelen dus.
Ik dacht vroeger altijd dat als ik 30 ben, ben ik oud en groot en volwassen en ben ik getrouwd en heb ik 2 kinderen. Ook niks van uitgekomen en op momenten zoals nu vind ik dat helemaal niet erg. Dan lag ik nu uitgeteld naast mijn man, proberen nog wat slaap te krijg voordat die koters weer wakker zouden zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:17 schreef Supersoep het volgende:
Als 6-jarig jongetje had ik een soort van notitieboekje. Daar schreef ik in: ''nog 543 (zoiets) dagen voordat ik jarig ben en 14 jaar ben''. Dat vond ik toen heel oud klinken.
Mijn droombeeld van 18 zijn was iets florrisanter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat als ik 30 ben, ben ik oud en groot en volwassen en ben ik getrouwd en heb ik 2 kinderen. Ook niks van uitgekomen en op momenten zoals nu vind ik dat helemaal niet erg. Dan lag ik nu uitgeteld naast mijn man, proberen nog wat slaap te krijg voordat die koters weer wakker zouden zijn
Ik heb nu ook een bepaald beeld van hoe mijn leven eruit ziet als ik 30 ben, wat daar uiteindelijk écht van terecht komt is natuurlijk de grote vraag. Maar ik heb nu wel een ideaalbeeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger altijd dat als ik 30 ben, ben ik oud en groot en volwassen en ben ik getrouwd en heb ik 2 kinderen. Ook niks van uitgekomen en op momenten zoals nu vind ik dat helemaal niet erg. Dan lag ik nu uitgeteld naast mijn man, proberen nog wat slaap te krijg voordat die koters weer wakker zouden zijn
Gelukkig is mijn leven nu florisanter dan mijn gedachte van vroegerquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:20 schreef heloef het volgende:
Mijn droombeeld van 18 zijn was iets florrisanter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |