Ik heb er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 14 november 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ze hadden laatst toch ook dat make-up programma BLUSH, dat keek ook geen hond, behalve ik
Net als ik nog nooit van John Beerens heb gehoordquote:
Precies, dit wordt 'em niet.quote:Op maandag 14 november 2011 21:59 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de ingestudeerde manier van praten al echt verschrikkelijk, ik weet niet of ik dit verder wil kijken
Was in Juli/Augustus, even uit m'n hoofdquote:
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net als ik nog nooit van John Beerens heb gehoord
Ik wel maar z'n zaak zit dan ook twee straten verderop.quote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Net als ik nog nooit van John Beerens heb gehoord
Ehh...quote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef Starlie het volgende:
Beste een knappe vent, niet die John Berends maar die vent waar het om gaag...
Een paar jaar geleden zat ik nog op de kappersstoel te rokenquote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Hij staat binnen te roken ...
Alhoewel, nog niet zo heel lang geleden deden ze dat bij de kapper waar ik kom ook nog![]()
Vraag ik me dus ook af.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef MaJo het volgende:
Is zo'n programma niet ontzettend slechte reclame voor je zaak? Of gaat iedereen opeens massaal erheen na de take over?
quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zat ik nog op de kappersstoel te roken
Haha, precies hetzelfde ging door mij heenquote:
Mijn kapper ook inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]ik ook en de oude vrouwtjes die zaten te wachten ook.
Ok ik neem het terug hahahahaquote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha, precies hetzelfde ging door mij heenWat een ontzettende glijer
quote:
Herhaling helaas.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. ik zap even snel met de reclame... En ik zie Fans op SBS6..
Dankjequote:Op maandag 14 november 2011 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi gedaan roosMisschien het eerste plaatje even verkleinen?
als je de img hebt dan kun je gewoon dit doen:quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
als je de img hebt dan kun je gewoon dit doen:
[img=600 ]urlplaatje[ /img]
zonder de spaties dan.
Vind het wel een leuk pand maar zet leuke bloempotten buiten neer ofzo... en dat personeel.... pffff doe iets van bedrijfskleding ofzo... dit lijken wel een paar vrijwilligers.quote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Het is ook wel een beetje een achterafbuurtje.
Het is altijd even uitproberen (je kunt elk getal invullen), maar nu zie je dat rode randje tenminste niet meer en de tekst dat je er op kan klikken.quote:Op maandag 14 november 2011 22:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
zie ik nu pas, net wat kleiner gemaakt.. zo beter?
Heb net 600 er voor gezet, zo is het beter iddquote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is altijd even uitproberen (je kunt elk getal invullen), maar nu zie je dat rode randje tenminste niet meer en de tekst dat je er op kan klikken.
Topopquote:Op maandag 14 november 2011 22:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb net 600 er voor gezet, zo is het beter idd
Ik mis de pit eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Qua problemen is het wel precies hetzelfde als de Amerikaanse versie.
Ja, de Amerikanen zijn wat uitbundiger in hun uitlatingen en wat pittiger inderdaad, maar dat is misschien de Nederlandse nuchterheid.quote:
Dat zou het heel goed kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, de Amerikanen zijn wat uitbundiger in hun uitlatingen en wat pittiger inderdaad, maar dat is misschien de Nederlandse nuchterheid.
Ik had de reactie van Tab wel willen zien over het niet betalen van salarissenquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. het boeit me nog niet echt..
Helemaal nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Het is ook wel een beetje een achterafbuurtje.
Die kapsalon wordt heel mooiquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Mijn kapper wat doe je
Ja toch! Ze hadden net zo'n bitch als Tab moeten nemen!quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had de reactie van Tab wel willen zien over het niet betalen van salarissen
Klopt, ben al in de nieuwe kapsalon geweest, ik zei huh mijn kapsalon wat doe jequote:
Jaa ik mis ook een pittige tantequote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja toch! Ze hadden net zo'n bitch als Tab moeten nemen!
ooh je maakt ons nieuwsgierig naar sappige roddels, dat is vast spannender dan ditquote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Paul het volgende:
Maar ik zal het eens terugkijken straks, en zeggen wat er wel en niet klopt![]()
Een vrouw met een bril die knipt mij trouwens soms en een kale man, weet niet of die erin zaten. En heel soms Eric de eigenaar.
Eerlijk? Een stel paupersquote:
Zal ik een keer een foto maken als ik er benquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:32 schreef Karina het volgende:
Foto van hoe het is geworden? Ik was ook afgehaakt.
Inderdaad, ik vind die social talk altijd wel gezellig bij de kapper.. hoort er toch ook een beetje bijquote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef Starlie het volgende:
Wat een zeikerd die John, moeten ze dan de heletijd hun mond houden tegen de klant of alleen maar over haren praten?! Oke van mij hoeft dat geklets ook niet altijd maar het hoort er wel een beetje bij... En ik heb liever dat ze iets langer met me bezig zijn en het goed knippen enz dan dat ze er een haastklus van maken!
Ja he.. ik mis nog steeds Miss IJskonijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dit serieus vergeleken Tabatha
Ik dacht dat ik een verkeerde zender op had staan omdat het zo 'stil en rustig' wasquote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja he.. ik mis nog steeds Miss IJskonijn
wel zielig voor die opa.. en het ergste nog is dat de tijdelijke kracht zich het meeste inzet en het meest emotioneel is...quote:
2 stonden sowieso al kaugom te kauwen. Om nog maar niet te spreken van de tattoo's/piercings en lelijk haar.quote:
Ja inderdaad. Was dus wel gezegd, maar niet "duidelijk". Dusss....quote:
Dat soort dingen hoeven toch niet voorgekauwd te worden?quote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Was dus wel gezegd, maar niet "duidelijk". Dusss....
Ik twijfel aan het potentieel van deze salon
Te duur om te vervangen. Het is hier geen amerika hequote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef MaJo het volgende:
OpaHij is even oud als mijn ouders hoor
(ik schat hem rond de 65)
En waarom moesten die lelijke blauwe stoelen nou blijven?
Afgelopen maandag heb je echt tokkie wijven gemistquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb na de eerste aflevering niet meer gekeken, Tabatha was leuk, deze meneer Beerens is een saaie Piet.
Opa is niet negatief bedoelt hoorquote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef MaJo het volgende:
OpaHij is even oud als mijn ouders hoor
(ik schat hem rond de 65)
En waarom moesten die lelijke blauwe stoelen nou blijven?
Was wel te verwachten inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had zonder het dialect te horen al door bepaalde make-up en andere dingen kunnen raden dat ze erg dichtbij Den Haag zitten
Ik ook niet meer. Tabatha vond ik boeiend om te zien, het overwicht wat ze ook had en hoe ze de leiding nam. Deze Hr. Beerens haalt het er niet bij. Jammer!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb na de eerste aflevering niet meer gekeken, Tabatha was leuk, deze meneer Beerens is een saaie Piet.
Ze hadden ook een vrouw uit moeten kiezen, die wipt iedereen op de billenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Tabatha vond ik boeiend om te zien, het overwicht wat ze ook had en hoe ze de leiding nam. Deze Hr. Beerens haalt het er niet bij. Jammer!
quote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week Vanavond de salon van de moeder van Sascha Visser
JAAAAAAA, voorstukje is vorige keer geweestquote:
quote:
Ja, daar zeg je wat Iddquote:
QFT.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb van de week weer even gekeken, ik zag heel toevallig een herhaling, het kon me maar niet boeien.
Het doet allemaal zo ingestudeerd aan, bij Tabatha had ik meer het idee dat het spontaan was.
Hmmm ik vind het eigenlijk wel een sypmathiek wijf. Kan me wel voorstellen als je altijd alles alleen doet en overal voor moet knokken dat je graag een mooie auto etc wil. Uitstralen van johh dit heb ik allemaal helemaal alleen gefikst.quote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef Montelly het volgende:
Heeeey....das de ma van SACHA VISSER!![]()
![]()
![]()
Aap komt eindelijk uit de mouw...altijd happy boven stand leven eist zijn tol..
Ben benieuwd of Sacha nog zo dapper in Cafe Pol zal lopen pochen...
Die ma is gewoon keihard zonnebank/tokkie/kamperlife..
Ik snap sowieso niet dat je een eigen zaak kan runnen zonder dat je verstand hebt van (basis)boekhoudingquote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik snap nooit dat die lui nooit zelf op het idee zijn gekomen om te flyeren.
Volgens mij dus niet. Inderdaad wel jammer.quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk hebben ze die buitenkant ook aangepakt, je ziet amper een kapsalon, hup veranderen
Misschien nog haar epilepsie niet onder controle...quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
Wat is er nou met die Nel gebeurd?Er stond een andere kapster en het enige dat ze erover zei was dat het goed met haar gaat. Snap er niks van
Goed nieuws voor jou, vanaf a.s. maandag 21.30 komt Tabatha weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:07 schreef L3viathan het volgende:
Gisteren voor het eerst eens gekeken..
Wat een slecht programma! Tabatha was toch een stuk vermakelijker
Maar toch blijven kijken he
Wat een zuurpruim die Caroline zeg.. niet op de foto van de website willen![]()
En die rooie leek best wel goed te doen, totdat ze op het eind met een ranzige sigaret, schorre stem en gele tanden stond te vertellen hoe veel beter het nu allemaal ging![]()
Ik mis Tabatha
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jou, vanaf a.s. maandag 21.30 komt Tabatha weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |