Ik mis de pit eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Qua problemen is het wel precies hetzelfde als de Amerikaanse versie.
Ja, de Amerikanen zijn wat uitbundiger in hun uitlatingen en wat pittiger inderdaad, maar dat is misschien de Nederlandse nuchterheid.quote:
Dat zou het heel goed kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, de Amerikanen zijn wat uitbundiger in hun uitlatingen en wat pittiger inderdaad, maar dat is misschien de Nederlandse nuchterheid.
Ik had de reactie van Tab wel willen zien over het niet betalen van salarissenquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. het boeit me nog niet echt..
Helemaal nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Het is ook wel een beetje een achterafbuurtje.
Die kapsalon wordt heel mooiquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Mijn kapper wat doe je
Ja toch! Ze hadden net zo'n bitch als Tab moeten nemen!quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had de reactie van Tab wel willen zien over het niet betalen van salarissen
Klopt, ben al in de nieuwe kapsalon geweest, ik zei huh mijn kapsalon wat doe jequote:
Jaa ik mis ook een pittige tantequote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja toch! Ze hadden net zo'n bitch als Tab moeten nemen!
ooh je maakt ons nieuwsgierig naar sappige roddels, dat is vast spannender dan ditquote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Paul het volgende:
Maar ik zal het eens terugkijken straks, en zeggen wat er wel en niet klopt![]()
Een vrouw met een bril die knipt mij trouwens soms en een kale man, weet niet of die erin zaten. En heel soms Eric de eigenaar.
Eerlijk? Een stel paupersquote:
Zal ik een keer een foto maken als ik er benquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:32 schreef Karina het volgende:
Foto van hoe het is geworden? Ik was ook afgehaakt.
Inderdaad, ik vind die social talk altijd wel gezellig bij de kapper.. hoort er toch ook een beetje bijquote:Op maandag 21 november 2011 21:45 schreef Starlie het volgende:
Wat een zeikerd die John, moeten ze dan de heletijd hun mond houden tegen de klant of alleen maar over haren praten?! Oke van mij hoeft dat geklets ook niet altijd maar het hoort er wel een beetje bij... En ik heb liever dat ze iets langer met me bezig zijn en het goed knippen enz dan dat ze er een haastklus van maken!
Ja he.. ik mis nog steeds Miss IJskonijnquote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dit serieus vergeleken Tabatha
Ik dacht dat ik een verkeerde zender op had staan omdat het zo 'stil en rustig' wasquote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja he.. ik mis nog steeds Miss IJskonijn
wel zielig voor die opa.. en het ergste nog is dat de tijdelijke kracht zich het meeste inzet en het meest emotioneel is...quote:
2 stonden sowieso al kaugom te kauwen. Om nog maar niet te spreken van de tattoo's/piercings en lelijk haar.quote:
Ja inderdaad. Was dus wel gezegd, maar niet "duidelijk". Dusss....quote:
Dat soort dingen hoeven toch niet voorgekauwd te worden?quote:Op maandag 28 november 2011 22:05 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Was dus wel gezegd, maar niet "duidelijk". Dusss....
Ik twijfel aan het potentieel van deze salon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |