Ik mis de pit eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
Qua problemen is het wel precies hetzelfde als de Amerikaanse versie.
Ja, de Amerikanen zijn wat uitbundiger in hun uitlatingen en wat pittiger inderdaad, maar dat is misschien de Nederlandse nuchterheid.quote:
Dat zou het heel goed kunnen zijn inderdaadquote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, de Amerikanen zijn wat uitbundiger in hun uitlatingen en wat pittiger inderdaad, maar dat is misschien de Nederlandse nuchterheid.
Ik had de reactie van Tab wel willen zien over het niet betalen van salarissenquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. het boeit me nog niet echt..
Helemaal nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Het is ook wel een beetje een achterafbuurtje.
Die kapsalon wordt heel mooiquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Mijn kapper wat doe je
Ja toch! Ze hadden net zo'n bitch als Tab moeten nemen!quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik had de reactie van Tab wel willen zien over het niet betalen van salarissen
Klopt, ben al in de nieuwe kapsalon geweest, ik zei huh mijn kapsalon wat doe jequote:
Jaa ik mis ook een pittige tantequote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja toch! Ze hadden net zo'n bitch als Tab moeten nemen!
ooh je maakt ons nieuwsgierig naar sappige roddels, dat is vast spannender dan ditquote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Paul het volgende:
Maar ik zal het eens terugkijken straks, en zeggen wat er wel en niet klopt![]()
Een vrouw met een bril die knipt mij trouwens soms en een kale man, weet niet of die erin zaten. En heel soms Eric de eigenaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |