Te duur om te vervangen. Het is hier geen amerika hequote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef MaJo het volgende:
OpaHij is even oud als mijn ouders hoor
(ik schat hem rond de 65)
En waarom moesten die lelijke blauwe stoelen nou blijven?
Afgelopen maandag heb je echt tokkie wijven gemistquote:Op dinsdag 29 november 2011 11:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb na de eerste aflevering niet meer gekeken, Tabatha was leuk, deze meneer Beerens is een saaie Piet.
Opa is niet negatief bedoelt hoorquote:Op maandag 28 november 2011 22:25 schreef MaJo het volgende:
OpaHij is even oud als mijn ouders hoor
(ik schat hem rond de 65)
En waarom moesten die lelijke blauwe stoelen nou blijven?
Was wel te verwachten inderdaadquote:Op maandag 12 december 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik had zonder het dialect te horen al door bepaalde make-up en andere dingen kunnen raden dat ze erg dichtbij Den Haag zitten
Ik ook niet meer. Tabatha vond ik boeiend om te zien, het overwicht wat ze ook had en hoe ze de leiding nam. Deze Hr. Beerens haalt het er niet bij. Jammer!quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:54 schreef Karina het volgende:
Ik heb na de eerste aflevering niet meer gekeken, Tabatha was leuk, deze meneer Beerens is een saaie Piet.
Ze hadden ook een vrouw uit moeten kiezen, die wipt iedereen op de billenquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Tabatha vond ik boeiend om te zien, het overwicht wat ze ook had en hoe ze de leiding nam. Deze Hr. Beerens haalt het er niet bij. Jammer!
quote:Op maandag 12 december 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Volgende week Vanavond de salon van de moeder van Sascha Visser
JAAAAAAA, voorstukje is vorige keer geweestquote:
quote:
Ja, daar zeg je wat Iddquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |