QFT.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb van de week weer even gekeken, ik zag heel toevallig een herhaling, het kon me maar niet boeien.
Het doet allemaal zo ingestudeerd aan, bij Tabatha had ik meer het idee dat het spontaan was.
Hmmm ik vind het eigenlijk wel een sypmathiek wijf. Kan me wel voorstellen als je altijd alles alleen doet en overal voor moet knokken dat je graag een mooie auto etc wil. Uitstralen van johh dit heb ik allemaal helemaal alleen gefikst.quote:Op maandag 19 december 2011 21:59 schreef Montelly het volgende:
Heeeey....das de ma van SACHA VISSER!![]()
![]()
![]()
Aap komt eindelijk uit de mouw...altijd happy boven stand leven eist zijn tol..
Ben benieuwd of Sacha nog zo dapper in Cafe Pol zal lopen pochen...
Die ma is gewoon keihard zonnebank/tokkie/kamperlife..
Ik snap sowieso niet dat je een eigen zaak kan runnen zonder dat je verstand hebt van (basis)boekhoudingquote:Op maandag 19 december 2011 22:17 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik snap nooit dat die lui nooit zelf op het idee zijn gekomen om te flyeren.
Volgens mij dus niet. Inderdaad wel jammer.quote:Op maandag 19 december 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Hopelijk hebben ze die buitenkant ook aangepakt, je ziet amper een kapsalon, hup veranderen
Misschien nog haar epilepsie niet onder controle...quote:Op maandag 19 december 2011 22:31 schreef MaJo het volgende:
Wat is er nou met die Nel gebeurd?Er stond een andere kapster en het enige dat ze erover zei was dat het goed met haar gaat. Snap er niks van
Goed nieuws voor jou, vanaf a.s. maandag 21.30 komt Tabatha weerquote:Op dinsdag 3 januari 2012 08:07 schreef L3viathan het volgende:
Gisteren voor het eerst eens gekeken..
Wat een slecht programma! Tabatha was toch een stuk vermakelijker
Maar toch blijven kijken he
Wat een zuurpruim die Caroline zeg.. niet op de foto van de website willen![]()
En die rooie leek best wel goed te doen, totdat ze op het eind met een ranzige sigaret, schorre stem en gele tanden stond te vertellen hoe veel beter het nu allemaal ging![]()
Ik mis Tabatha
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 09:09 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jou, vanaf a.s. maandag 21.30 komt Tabatha weer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |